*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα και χρόνια πολλά ,μια ερώτηση έκανα φορητότητα από cosmote σε nova τηλέφωνο και Ίντερνετ είναι σε επαγγελματικό χώρο μου ενεργοποίησαν την υπηρεσία 29/12/21 αλλά ούτε εξοπλισμό έχω ούτε Τεχνικος έχει έρθει με αποτέλεσμα να μην έχω στο κατάστημα μου καμία υπηρεσία nova ,έχω καλέσει το τεχνικό τμήμα ,το εμπορικό τμήμα χωρίς κανένα αποτέλεσμα … μπορεί κάποιος να βοηθήσει ;

Φυσικά με είχαν διαβεβαιώσει όταν έγινε η αίτηση οτι δεν θα διακοπή σχεδόν καθόλου η τηλεφωνία αλλά όλα αυτά ήταν ψέματα .

Φυσικά με είχαν διαβεβαιώσει όταν έγινε η αίτηση οτι δεν θα διακοπή σχεδόν καθόλου η τηλεφωνία αλλά όλα αυτά ήταν ψέματα .

Μόλις με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι θα έρθει σήμερα .
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά ,μια ερώτηση έκανα φορητότητα από cosmote σε nova τηλέφωνο και Ίντερνετ είναι σε επαγγελματικό χώρο μου ενεργοποίησαν την υπηρεσία 29/12/21 αλλά ούτε εξοπλισμό έχω ούτε Τεχνικος έχει έρθει με αποτέλεσμα να μην έχω στο κατάστημα μου καμία υπηρεσία nova ,έχω καλέσει το τεχνικό τμήμα ,το εμπορικό τμήμα χωρίς κανένα αποτέλεσμα … μπορεί κάποιος να βοηθήσει ;

Φυσικά με είχαν διαβεβαιώσει όταν έγινε η αίτηση οτι δεν θα διακοπή σχεδόν καθόλου η τηλεφωνία αλλά όλα αυτά ήταν ψέματα .



Μόλις με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι θα έρθει σήμερα .
Καλησπέρα manosvitacar και Χρόνια Πολλά,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Σύμφωνα με όσα μας αναφέρεις αντιλαμβανόμαστε πως έχει υπάρξει ενημέρωσή σου σχετικά με την πορεία εξέλιξης της αίτησης. Ωστόσο, εφόσον επιθυμείς να ελέγξουμε και από την πλευρά μας το ζήτημα, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της αίτησής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου και σου ευχόμαστε καλή χρονιά, με υγεία 🙂 🎅

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση ήρθε τελικό ο τεχνικός και όλα οκ .
 
  • Like
Reactions: Nova.Rep1
Καλημερα και καλή χρονιά! Εχω τον δορυφορικό αποκωδικοποιητή nova box 3001 και θα ήθελα αν γίνεται να τον αντικαταστήσω με τον τελευταίο δορυφορικό αποκωδικοποιητή. Θα ήθελα πληροφοριες σχετικά. Σας στέλνω στοιχεία σε προσωπικο μήνυμα.
 
Καλημερα και καλή χρονιά! Εχω τον δορυφορικό αποκωδικοποιητή nova box 3001 και θα ήθελα αν γίνεται να τον αντικαταστήσω με τον τελευταίο δορυφορικό αποκωδικοποιητή. Θα ήθελα πληροφοριες σχετικά. Σας στέλνω στοιχεία σε προσωπικο μήνυμα.
Καλησπέρα sotiris4 και καλή χρονιά,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
  • Like
Reactions: sotiris4
Καλημέρα από τις 29/12/21 που έγινε η ενεργοποίηση στην υπηρεσία Ίντερνετ και τηλεφωνία έχουν αφήσει ανοικτές βλάβες οι τεχνικοί και δεν τις κλείνουν εχω πάρει πάνω από δέκα φορές στο 13832 και στο 13731 έχω στείλει mail αλλά τίποτα ,με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω my account αλλά ούτε αναβάθμιση σε 50 γραμμή που υπάρχει κέντρο έξω από το κατάστημα μου γιατί στην adsl γραμμή δίνουν από πολύ μακριά με αποτέλεσμα η ταχύτητα να είναι μόλις 5mbps .
 
Καλημέρα από τις 29/12/21 που έγινε η ενεργοποίηση στην υπηρεσία Ίντερνετ και τηλεφωνία έχουν αφήσει ανοικτές βλάβες οι τεχνικοί και δεν τις κλείνουν εχω πάρει πάνω από δέκα φορές στο 13832 και στο 13731 έχω στείλει mail αλλά τίποτα ,με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω my account αλλά ούτε αναβάθμιση σε 50 γραμμή που υπάρχει κέντρο έξω από το κατάστημα μου γιατί στην adsl γραμμή δίνουν από πολύ μακριά με αποτέλεσμα η ταχύτητα να είναι μόλις 5mbps .
Καλησπέρα manosvitacar,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Με full pack δορυφορικό και multiview, στο novabox+ δεν λειτουργεί το tuner 1, ενώ και το καλώδιο που κούμπωνε σ αυτό το tuner έχει "νεκρώσει"...Δεν παίζει τίποτα όταν το βάζω στο tuner 2, λειτουργεί μόνο το ένα καλώδιο όταν το κουμπώσω στο tuner 2...Δεν ξέρω από πότε συμβαίνει αυτό, πριν από τρεις ημέρες είχα βάλει να κάνει εγγραφή και επειδή έβλεπα άλλο κανάλι, η εγγραφή ΔΕΝ έγινε, έτσι το διαπίστωσα... Τα πορίσματα είναι αποτέλεσμα δοκιμών που έκανα χτες....
Το καλώδιο του tuner 1, στην άκρη του που κουμπώνει στο δέκτη, ήταν σαν καμμένο (βλ.φωτο) σε μήκος 3-4cm
Το έκοψα και το δοκίμασα, τα αποτελέσματα σας τα είπα...τι μέλλει γενέσθαι;
Σας έχω στείλει τα στοιχεία μου σε πμ
IMG_20220109_015043.jpg
 
Last edited:
Καλησπέρα MATTHIAS,

έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Ξαφνικα προβληματα στην αναπαραγωγη στο On Demand ενω το δικτυο ειναι υπερ αρκετο και σταθεροτατο, μπορει καποιος απο το support να με βοηθησει;
 
Καλησπέρα yan73

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
εχει γινει αιτημα εδω και μια εβοδομαδα,για την αναβαθμιση πακετου σε ΕΟΝ απλο,μαζιμε την τηλεφωνια/ιντερνετ.
εκτος του οτι εχει καθυστερησει η ολη διαδικασια,στην πορεια αλλαξαν τα δεδομενα και δεν θελω να την προσθεσω.
οπως ειπα και στην επικοινωνια μεσω email,απ`οσο γνωριζω,μπορω να ακυρωσω το αιτημα χωρις καμια επιβαρυνση απο την στιγμη που η υπηρεσια δεν εχει ενεγοποιηθει και δεν εχω παραλαβει εξοπλισμο.
επειδη η απαντηση μεσω email που πηρα,ηταν οτι το αιτημα προχωραει,θα παρακαλουσα να γινουν αμεσα οι απαραιτητες ενεργειες για να σταματησει η διαδικασια.
ευχαριστω
 
εχει γινει αιτημα εδω και μια εβοδομαδα,για την αναβαθμιση πακετου σε ΕΟΝ απλο,μαζιμε την τηλεφωνια/ιντερνετ.
εκτος του οτι εχει καθυστερησει η ολη διαδικασια,στην πορεια αλλαξαν τα δεδομενα και δεν θελω να την προσθεσω.
οπως ειπα και στην επικοινωνια μεσω email,απ`οσο γνωριζω,μπορω να ακυρωσω το αιτημα χωρις καμια επιβαρυνση απο την στιγμη που η υπηρεσια δεν εχει ενεγοποιηθει και δεν εχω παραλαβει εξοπλισμο.
επειδη η απαντηση μεσω email που πηρα,ηταν οτι το αιτημα προχωραει,θα παρακαλουσα να γινουν αμεσα οι απαραιτητες ενεργειες για να σταματησει η διαδικασια.
ευχαριστω
Καλησπέρα ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 
καλησπερα
θα ηθελα να μου πειτε ποια στοιχεια μου χρειαζεσται ωστε να με καλεσετε για ανανεωσει τις υπηρεσιας που εχω τωρα
παναγιωτης
 
Καλησπέρα takis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της υπηρεσίας σου για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Σας έστειλα να στοιχεία μου αν χρειάζεται κατι ακόμα παρακαλώ να με ενημερώσετε
ευχαριστώ
Παναγιώτης
 
Σας έστειλα να στοιχεία μου αν χρειάζεται κατι ακόμα παρακαλώ να με ενημερώσετε
ευχαριστώ
Παναγιώτης
Καλησπέρα takis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Γεια σας! Εκανα αντικατάσταση του δορυφορικου μου δεκτή με τον καινουργιο σε κατάστημα. Το εγκατέστησα αλλά τα συνδρομητικά δεν λειτουργουν, μου βγάζει μήνυμα Ε017. Η συνδεση είναι εντάξει καθώς τα ελευθερα δορυφορικά και η Βουλή στη θέση 100 λειτουργουν κανονικά μόνο τα αθλητικα,ντοκιμαντερ κλπ δε λειτουργουν. Θα παρακαλουσα να το κοιτάξετε άμεσα. Σας στέλνω στοιχεία.
 
Γεια σας! Εκανα αντικατάσταση του δορυφορικου μου δεκτή με τον καινουργιο σε κατάστημα. Το εγκατέστησα αλλά τα συνδρομητικά δεν λειτουργουν, μου βγάζει μήνυμα Ε017. Η συνδεση είναι εντάξει καθώς τα ελευθερα δορυφορικά και η Βουλή στη θέση 100 λειτουργουν κανονικά μόνο τα αθλητικα,ντοκιμαντερ κλπ δε λειτουργουν. Θα παρακαλουσα να το κοιτάξετε άμεσα. Σας στέλνω στοιχεία.
Καλησπέρα sotiris4,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.