*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Ευχαριστούμε για τις παραπάνω προτάσεις.

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε τα σχόλιά σας να μεταφερθούν στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

-Γιώργος
Αναμένουμε βελτίωση της εικόνας και αύξηση του ήχου του γηπέδου..των ιαχών των οπαδών...δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου...το δεύτερο τουλάχιστον μπορεί να γίνει άμεσα στα ματς που έρχονται....
 
Σήμερα γύρισα από τις διακοπές από τη Χαλκιδική. Μπαίνω σπιτι και κάνω ρισταρτ τα πάντα router και μποξ εον. Πριν τις διακοπές έπιανα 100αρη και το εον αξιοπρεπέστατο!

Σήμερα απογοήτευση. Χαμηλή ταχύτητα Ίντερνετ έπεσε στο 75 και το ping στο 65 ενώ έπιανα 97 και το ping στο 20. Έκανα restart στο Ίντερνετ αλλά η ταχύτητα κολλημένη στο 75. Επίσης έκανε 20 λεπτά να συνδεθεί.
Το μποξ χάνει τακτικά την σύνδεση. Βλέπω 5λεπτά παγώνει η εικόνα χάνει το wifi αναβοσβήνει το άσπρο φως στο κουτάκι του eon και δεν μπορείς να δεις τίποτα. Έτσι μου έρχεται να τα επιστρέφω πίσω.
 
Σήμερα γύρισα από τις διακοπές από τη Χαλκιδική. Μπαίνω σπιτι και κάνω ρισταρτ τα πάντα router και μποξ εον. Πριν τις διακοπές έπιανα 100αρη και το εον αξιοπρεπέστατο!

Σήμερα απογοήτευση. Χαμηλή ταχύτητα Ίντερνετ έπεσε στο 75 και το ping στο 65 ενώ έπιανα 97 και το ping στο 20. Έκανα restart στο Ίντερνετ αλλά η ταχύτητα κολλημένη στο 75. Επίσης έκανε 20 λεπτά να συνδεθεί.
Το μποξ χάνει τακτικά την σύνδεση. Βλέπω 5λεπτά παγώνει η εικόνα χάνει το wifi αναβοσβήνει το άσπρο φως στο κουτάκι του eon και δεν μπορείς να δεις τίποτα. Έτσι μου έρχεται να τα επιστρέφω πίσω.
Καλημέρα billy1986.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Ανοίγω την εφαρμογή ΕΟΝ και έχει μαύρο στα κανάλια..δεν παίζουν.... Και απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα συμβαίνει και σε άλλους....τι γίνεται;;
 
Ειναι κριμα γιατι μετα το τελευταιο update για android tv (οποτε ανοιγει φυσιολογικα η εφαρμογη) η εικονα εχει βελτιωθει αρκετα (οχι βελτιστα) η εφαρμογη εγινε πιο γρηγορη στην αποκριση, αλλα δυστυχως "κουβαλησε" μαζι του και αυτο το προβλημα τωρα. Και ειναι 2 μερες σερι
 
  • Like
Reactions: valkal19
Δυστυχώς επιβεβαιώνω τη δυσλειτουργια της εφαρμογής (μαύρη οθόνη κλπ) ύστερα από το τελευταίο update.
 
  • Like
Reactions: valkal19
Ανοίγω την εφαρμογή ΕΟΝ και έχει μαύρο στα κανάλια..δεν παίζουν.... Και απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα συμβαίνει και σε άλλους....τι γίνεται;;
Καλησπέρα Joker19 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Δυστυχώς επιβεβαιώνω τη δυσλειτουργια της εφαρμογής (μαύρη οθόνη κλπ) ύστερα από το τελευταίο update.
Καλησπέρα Scorpio15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Γιατι δεν υπαρχει replay στους αγώνες της premiere league??? Στην cosmote όποτε ήθελες γύρναγες και ξαναέβλεπες τον αγώνα
 
Γιατι δεν υπαρχει replay στους αγώνες της premiere league??? Στην cosmote όποτε ήθελες γύρναγες και ξαναέβλεπες τον αγώνα
Καλησπέρα Struggler ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως στο κανάλι Novasports Premier League υπάρχει η δυνατότητα Catch-Up 24 ωρών.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστώ για την ενημέρωση, θα ήταν δυσκολο να γίνει για περισσότερο χρόνο? Γιατί μόνο 24 ώρες?
 
Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής Nova vdsl 100+τηλεφωνία, σχεδόν 3 χρόνια τώρα. Εδώ και 3 μέρες έβαλα το eon. Έχω 2 πρόβλήματα και κάποιες ερωτήσεις.

Πρόβλημα:

1) Πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας εμφανίζεται μαύρη οθόνη χωρίς ήχο, για 1 δευτερόλεπτο. Η εφαρμογή είναι ανοιχτή, το καταλαβαίνω γιατί το μενού φαίνεται, μπορώ να διαλέξω κανάλι αλλά από πίσω η εικόνα και ο ήχος χάνεται. Χάνεται το σήμα δλδ. Αυτό έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κυρίως, ίσως και μόνο, όταν έχω Live μετάδοση και όχι on demand, ή θέαση αυτού από την αρχή. Ή τουλάχιστον οι μαύρες οθόνες εμφανίζονται μετά από αρκετή ώρα χρήσης ( το ρούτερ καίει).
2) To eon box είναι συνδεδεμένο με powerline, και δυστυχώς η σύνδεση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα χάνεται. Εάν έχετε να προτείνετε κάτι για αυτό!

Ερωτήσεις:
1) Δικαιούμαι να μου δώσετε Νέο router ή πρέπει να αγοράσω? Έχω το H267N, δεν έχει ούτε QoS, ούτε 5 Ghz. Από το 2020 δίνατε καλύτερο router. To δικό μου αυτές τις μέρες ζεσταίνεται πάρα πολύ, και έχω καταλήξει να το κάνω restart 1-2 φορές τη μέρα. Ίσως ευθύνεται για τις διακοπές ή και τη μαύρη οθόνη. Προσφέρετε δωρεάν νέο router?

2) Το box έχει ένα σωρό ρυθμίσεις ποιότητας εικόνας και καλωδίων Hdmi, δεν έχει δοθεί καμμία οδηγία ούτε σε Manual ούτε από τον τεχνικό, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι να διορθωθεί το πρόβλημα 1.

3) Γιατί το eon box πιάνει ταχύτητες 22-23mbps και στο wify 6mbps, όταν το laptop μου, πιάνει 45-55mbps και wify 30mbps??

4) Το eon box έχει δοθεί μόνιμα σε μένα, ή αν γίνει διακοπή συνδρομής πρέπει να το επιστρέψω?

5) Μπορώ να αντικαταστήσω το eon box, αυτό το καινούριο που μου δώσατε, γιατί δεν είμαι ευχαριστημένος από τη συσκευή?

Για να λύσω το πρόβλημα 2) έκανα reset, update firmware στο powerline, και γενικά πάνω από 30 τεστ ταχύτητας χτες χωρίς πρόβλημα μόνιμα 45-58mbps στο laptop. Χωρίς καμμία διακοπή κατά τη διάρκεια χρήσης στο laptop. Δεν είδα προκοπή. Στο laptop δεν είχα κάποιο πρόβλημα... Για να λύσω άμεσα το πρόβλημα μπαίνω στο wify, και δουλεύει αλλά μόνο με 6mbps?? (ευτυχώς που το ενεργοποιήσατε δηλαδή)

Για το πρόβλημα 1) δε ξέρω τι να κάνω και ζητάω βοήθεια από εσάς.

Εδώ θέλω να πω ότι στα 3 χρόνια, η σύνδεση ιντερνετ δουλεύει άψογα, μπορεί να γινόταν κάποια διακοπή Powerline, αλλά επανερχόταν γρήγορα.
Έχω δει NETFLIX, COSMOTE TV, ERTFLIX, DIGITAL THEATER, CINOBO, YOUTUBE 4K, σε εφαρμογες τηλεορασης και σε εφαρμογες XIAOMI BOX.
Δεν είχα κανέναν πρόβλημα ιντερνετ, και κανένα πρόβλημα σε διακοπή σήματος. Μπορεί 1 φορά τη βδομάδα ή το μήνα να έπεφτε το powerline, όχι κάθε μέρα.
Η τηλεόραση, το laptop Και το xiaomi box πιανουν ταχύτητες 45-55 και wify 20-30. Όλα απροβλημάτιστα.
Έχω αλλάξει όλα τα καλώδια. Και από ότι έχω καταλάβει σίγουρα η μαύρη οθόνη δεν οφείλεται στο hdmi.
Την ίδια ώρα που το eon εβγαζε μαύρη οθόνη, έβαζα youtube 4k και έπαιζε μια χαρά!

Η αίσθηση μου είναι ότι to eon box ή η εφαρμογή του δε δουλεύουν σωστά, δεν είμαι ευχαριστημένος. Δεν πιάνουν ταχύτητα και κάνουν μόνιμα διακοπές.
Θα ήθελα να αντικαταστήσω το eon box γιατί βλέπω ότι δε πιάνει τις ταχύτητες που πιάνουν οι άλλες συσκευές.
Δε θέλω να μπω στη διαδικασία να βάλω το xiaomi πάλι, γιατί δε θα έχω το ίδιο κοντρολ...

Παρακαλώ δώστε μου κάποιες λύσεις στο πρόβλημα. Γενικά είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος πελάτης από τη Nova, και είναι η 1η φορά που παρατηρώ κάποιο πρόβλημα,
που έχει να κάνει όχι με το ίντερνετ,(ίσως το router), αλλά με το eon box και την εφαρμογή του.


Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής Nova vdsl 100+τηλεφωνία, σχεδόν 3 χρόνια τώρα. Εδώ και 3 μέρες έβαλα το eon. Έχω 2 πρόβλήματα και κάποιες ερωτήσεις.

Πρόβλημα:

1) Πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας εμφανίζεται μαύρη οθόνη χωρίς ήχο, για 1 δευτερόλεπτο. Η εφαρμογή είναι ανοιχτή, το καταλαβαίνω γιατί το μενού φαίνεται, μπορώ να διαλέξω κανάλι αλλά από πίσω η εικόνα και ο ήχος χάνεται. Χάνεται το σήμα δλδ. Αυτό έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κυρίως, ίσως και μόνο, όταν έχω Live μετάδοση και όχι on demand, ή θέαση αυτού από την αρχή. Ή τουλάχιστον οι μαύρες οθόνες εμφανίζονται μετά από αρκετή ώρα χρήσης ( το ρούτερ καίει).
2) To eon box είναι συνδεδεμένο με powerline, και δυστυχώς η σύνδεση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα χάνεται. Εάν έχετε να προτείνετε κάτι για αυτό!

Ερωτήσεις:
1) Δικαιούμαι να μου δώσετε Νέο router ή πρέπει να αγοράσω? Έχω το H267N, δεν έχει ούτε QoS, ούτε 5 Ghz. Από το 2020 δίνατε καλύτερο router. To δικό μου αυτές τις μέρες ζεσταίνεται πάρα πολύ, και έχω καταλήξει να το κάνω restart 1-2 φορές τη μέρα. Ίσως ευθύνεται για τις διακοπές ή και τη μαύρη οθόνη. Προσφέρετε δωρεάν νέο router?

2) Το box έχει ένα σωρό ρυθμίσεις ποιότητας εικόνας και καλωδίων Hdmi, δεν έχει δοθεί καμμία οδηγία ούτε σε Manual ούτε από τον τεχνικό, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι να διορθωθεί το πρόβλημα 1.

3) Γιατί το eon box πιάνει ταχύτητες 22-23mbps και στο wify 6mbps, όταν το laptop μου, πιάνει 45-55mbps και wify 30mbps??

4) Το eon box έχει δοθεί μόνιμα σε μένα, ή αν γίνει διακοπή συνδρομής πρέπει να το επιστρέψω?

5) Μπορώ να αντικαταστήσω το eon box, αυτό το καινούριο που μου δώσατε, γιατί δεν είμαι ευχαριστημένος από τη συσκευή?

Για να λύσω το πρόβλημα 2) έκανα reset, update firmware στο powerline, και γενικά πάνω από 30 τεστ ταχύτητας χτες χωρίς πρόβλημα μόνιμα 45-58mbps στο laptop. Χωρίς καμμία διακοπή κατά τη διάρκεια χρήσης στο laptop. Δεν είδα προκοπή. Στο laptop δεν είχα κάποιο πρόβλημα... Για να λύσω άμεσα το πρόβλημα μπαίνω στο wify, και δουλεύει αλλά μόνο με 6mbps?? (ευτυχώς που το ενεργοποιήσατε δηλαδή)

Για το πρόβλημα 1) δε ξέρω τι να κάνω και ζητάω βοήθεια από εσάς.

Εδώ θέλω να πω ότι στα 3 χρόνια, η σύνδεση ιντερνετ δουλεύει άψογα, μπορεί να γινόταν κάποια διακοπή Powerline, αλλά επανερχόταν γρήγορα.
Έχω δει NETFLIX, COSMOTE TV, ERTFLIX, DIGITAL THEATER, CINOBO, YOUTUBE 4K, σε εφαρμογες τηλεορασης και σε εφαρμογες XIAOMI BOX.
Δεν είχα κανέναν πρόβλημα ιντερνετ, και κανένα πρόβλημα σε διακοπή σήματος. Μπορεί 1 φορά τη βδομάδα ή το μήνα να έπεφτε το powerline, όχι κάθε μέρα.
Η τηλεόραση, το laptop Και το xiaomi box πιανουν ταχύτητες 45-55 και wify 20-30. Όλα απροβλημάτιστα.
Έχω αλλάξει όλα τα καλώδια. Και από ότι έχω καταλάβει σίγουρα η μαύρη οθόνη δεν οφείλεται στο hdmi.
Την ίδια ώρα που το eon εβγαζε μαύρη οθόνη, έβαζα youtube 4k και έπαιζε μια χαρά!

Η αίσθηση μου είναι ότι to eon box ή η εφαρμογή του δε δουλεύουν σωστά, δεν είμαι ευχαριστημένος. Δεν πιάνουν ταχύτητα και κάνουν μόνιμα διακοπές.
Θα ήθελα να αντικαταστήσω το eon box γιατί βλέπω ότι δε πιάνει τις ταχύτητες που πιάνουν οι άλλες συσκευές.
Δε θέλω να μπω στη διαδικασία να βάλω το xiaomi πάλι, γιατί δε θα έχω το ίδιο κοντρολ...

Παρακαλώ δώστε μου κάποιες λύσεις στο πρόβλημα. Γενικά είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος πελάτης από τη Nova, και είναι η 1η φορά που παρατηρώ κάποιο πρόβλημα,
που έχει να κάνει όχι με το ίντερνετ,(ίσως το router), αλλά με το eon box και την εφαρμογή του.


Ευχαριστώ.
Καλησπέρα NIKOSGOUN

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Επειδή η κάθετη καλωδίωση στην παλιά οικοδομή που μένω μου έφερνε ισα ισα 6-7 Mbps στην 24ρα adsl που έχω, έφερα εξωτερικό καλώδιο cat6 απευθείας στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου του σπιτιού μου....Από χτες φτάνω στα 16-17 Mbps, αλλά δυστυχώς για να μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπόλοιπες τηλεφωνικές συσκευές στα άλλα δωμάτια του σπιτιού, ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι θα πρέπει να γυρίσει η τηλεφωνία μου σε voip.... μπορεί να γίνει αυτό με τι υπάρχον συμβόλαιο χωρίς να προκύψει υποχρέωση ανανέωσης; Ή έστω, να με πάτε σε 50ρα ή 100ρα voip με ανανέωση, διατηρώντας όμως το δορυφορικό; Μέχρι πριν από 5-6 μήνες δεν υπήρχε υποτίθεται η δυνατότητα για αυτό στην περιοχή μου, έχει έρθει όμως υποδομη οπτικής ίνας μπροστά στο σπίτι από wind-νοβα πλέον....Τι δυνατότητες υπάρχουν;
Με την ευκαιρία, θα παρακαλούσα να μεταφέρετε το αίτημα και το δικό μου αλλά και των υπολοίπων απ' όσα διαβάζω εδώ συνδρομητών δορυφορικής, να αναθεωρήσει η εταιρεία την πολιτική της σε ότι αφορά την ποιότητα των νέων δορυφορικών δεκτών, ή έστω τη δυνατότητα χρήσης από μας των δεκτών pace, καθώς επίσης και την επαναφορά της ποιότητας εικόνας των δορυφορικών καναλιών που έχει επέλθει λόγω του "στριμώγματος" νέων καναλιών σε υπάρχουσες συχνότητες....

Σας ευχαριστώ
 
Επειδή η κάθετη καλωδίωση στην παλιά οικοδομή που μένω μου έφερνε ισα ισα 6-7 Mbps στην 24ρα adsl που έχω, έφερα εξωτερικό καλώδιο cat6 απευθείας στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου του σπιτιού μου....Από χτες φτάνω στα 16-17 Mbps, αλλά δυστυχώς για να μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπόλοιπες τηλεφωνικές συσκευές στα άλλα δωμάτια του σπιτιού, ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι θα πρέπει να γυρίσει η τηλεφωνία μου σε voip.... μπορεί να γίνει αυτό με τι υπάρχον συμβόλαιο χωρίς να προκύψει υποχρέωση ανανέωσης; Ή έστω, να με πάτε σε 50ρα ή 100ρα voip με ανανέωση, διατηρώντας όμως το δορυφορικό; Μέχρι πριν από 5-6 μήνες δεν υπήρχε υποτίθεται η δυνατότητα για αυτό στην περιοχή μου, έχει έρθει όμως υποδομη οπτικής ίνας μπροστά στο σπίτι από wind-νοβα πλέον....Τι δυνατότητες υπάρχουν;
Με την ευκαιρία, θα παρακαλούσα να μεταφέρετε το αίτημα και το δικό μου αλλά και των υπολοίπων απ' όσα διαβάζω εδώ συνδρομητών δορυφορικής, να αναθεωρήσει η εταιρεία την πολιτική της σε ότι αφορά την ποιότητα των νέων δορυφορικών δεκτών, ή έστω τη δυνατότητα χρήσης από μας των δεκτών pace, καθώς επίσης και την επαναφορά της ποιότητας εικόνας των δορυφορικών καναλιών που έχει επέλθει λόγω του "στριμώγματος" νέων καναλιών σε υπάρχουσες συχνότητες....

Σας ευχαριστώ
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Μαυρη οθονη σε λαιβ μονιμα πλεον αν αλλαξεις εφαρμογη στο box. Πρεπει καποιος να κανει restart για να ξαναδουλεψει. Δεν ειναι αυτο κατι που πρεπει να λυσετε αμεσα; η εικονα καλη αλλα το γεγονος αυτο χαλαει τα παντα
 
  • Like
Reactions: Joker19
Μαυρη οθονη σε λαιβ μονιμα πλεον αν αλλαξεις εφαρμογη στο box. Πρεπει καποιος να κανει restart για να ξαναδουλεψει. Δεν ειναι αυτο κατι που πρεπει να λυσετε αμεσα; η εικονα καλη αλλα το γεγονος αυτο χαλαει τα παντα
Καλημέρα yiannisav ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ισχυει οτι η εφαρμογη εχει προβληματα με μαυρες οθονες και κολληματα.
Καλημέρα valkal19 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ότι και να πω είναι λίγο γι'αυτό το αίσχος που παρακολουθούμε απόψε από την ΕΟΝ στο Μάντσεστερ - Λίβερπουλ..... Θλίβομαι..... Διακοπή αύριο πρωί πρωί και δεν κάνω πλάκα.
 
  • Like
Reactions: g7maks
Status
Not open for further replies.