*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η υπηρεσία εξοχικό δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμη και συνεπώς δεν υποστηρίζεται μέσω του myNOVA.

Μπορείτε να μας στείλετε σε ένα pm τα στοιχεία σας ώστε να προχωρήσουμε μαζί την αλλαγή.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.


Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας και το συντομότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
δεν εχω εον συμβολαιο
ανανεωσα πριν 3 μηνες με ολα τα δικαιωματα του 3 πλευφουλ συμβολαιου μου συνπεριλαμβανομενης της υπηρεσιας νοβαεξοχικο οπως χαρακτηριστικα μου τονιστηκε εκ μερους σαςδεν κατανοω την απαντηση σαςαν καταργησατε σε ολους τους παλιους συνδρομητες αυτη την υπηρεσια οφειλετε να το αναφερετε και οχι μεσω προσωπικων μηνυματωνμηπως καταλαβατε κατι λαθος για το συμβολαιο μου?
απαντηστε μου αναλυτικα παρακαλω
 
δεν εχω εον συμβολαιο
ανανεωσα πριν 3 μηνες με ολα τα δικαιωματα του 3 πλευφουλ συμβολαιου μου συνπεριλαμβανομενης της υπηρεσιας νοβαεξοχικο οπως χαρακτηριστικα μου τονιστηκε εκ μερους σαςδεν κατανοω την απαντηση σαςαν καταργησατε σε ολους τους παλιους συνδρομητες αυτη την υπηρεσια οφειλετε να το αναφερετε και οχι μεσω προσωπικων μηνυματωνμηπως καταλαβατε κατι λαθος για το συμβολαιο μου?
απαντηστε μου αναλυτικα παρακαλω
αυτο που δεν καταλαβα στα γραφομενα σας ειναι να προχωρησουμε μαζι στην αλλαγη
ποια αλλαγη?διευκρινιστε παρακαλω
 
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η υπηρεσία εξοχικό δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμη και συνεπώς δεν υποστηρίζεται μέσω του myNOVA.

Μπορείτε να μας στείλετε σε ένα pm τα στοιχεία σας ώστε να προχωρήσουμε μαζί την αλλαγή.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.


Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας και το συντομότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
Δεν είναι εμπορικά διαθέσιμη για νέους συνδρομητές? διότι υποτίθεται ανανεώσαμε μόνο δορυφορικό για τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να έχουμε θέαση σε χωριό που ίντερνετ πάνω απο 2Mbps δεν υφίσταται!!! επιπλέον έχει μείνει η θέαση απο τα Θεοφάνεια εκεί. Δηλαδή προκειμένου να προχωράμε σε αλλαγή θα πρέπει να σας στέλνουμε pm ή να χρεωνόμαστε το πανάκριβο τηλ εξυπηρέτησης? Είστε σοβαροί? υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που παίρνει αυτές τις αστείες αποφάσεις σε επίπεδο εξυπηρέτησης ειδικά σε υφιστάμενους για χρόνια πελάτες?
 
  • Like
Reactions: p4709
αυτο που δεν καταλαβα στα γραφομενα σας ειναι να προχωρησουμε μαζι στην αλλαγη
ποια αλλαγη?διευκρινιστε παρακαλω
Καλημέρα kataras.

Αναφερόμαστε στην αλλαγή θέασης του εξοχικού σου.

Μπορείς να μας στείλεις σε ένα pm τα στοιχεία σου ώστε να προχωρήσουμε στην αλλαγή από εδώ.

Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα p4709.

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επισκεφτείς τη σελίδα https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/msisdn/ και να επιλέξεις την επιλογή
"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου.

Εάν δεν θυμάσαι τα στοιχεία σύνδεσης, έχεις τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού, επιλέγοντας "Έχω ξεχάσει το όνομα ή/και τον κωδικό χρήστη"

Εάν με αυτό το τρόπο δε μπορέσεις να πραγματοποιήσεις είσοδο παρακαλούμε ενημερώσε μας με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Γαρυφαλιά, Nova Su

Καλησπέρα p4709.

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επισκεφτείς τη σελίδα https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/msisdn/ και να επιλέξεις την επιλογή
"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου.

Εάν δεν θυμάσαι τα στοιχεία σύνδεσης, έχεις τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού, επιλέγοντας "Έχω ξεχάσει το όνομα ή/και τον κωδικό χρήστη"

Εάν με αυτό το τρόπο δε μπορέσεις να πραγματοποιήσεις είσοδο παρακαλούμε ενημερώσε μας με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Γαρυφαλιά, Nova Support
Και εγώ προσπαθώ να συνδεθώ στο my account αλλά τζίφος. Χάλια μαύρα. Υποψιν δεν έχω κινητό wind ή nova. Από chat καμία εξυπηρέτηση. Απαιτώ να ενεργήσετε.
 
Η περιπέτεια συνεχίζετε
Η Θέαση εξοχικού άγνωστο ποτέ
Χάλασε και η νόβα Αθηνών Δηλωμένη η βλάβη μετά από πολλή ταλαιπωρεία μεταξύ των δυο τηλεφώνων Πέμπτη 19-01 Το ραντεβού θα γίνει στις 31-01 διότι δεν υπάρχει ελεύθερη μέρα του τεχνικού τους .
Συμπέρασμα. μην περνάτε το 13700 αν έχετε μόνο δορυφορική μόλις δηλώστε αριθμό κάρτας σε πετάει στο 13800 κοινως στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ κόστος 50 ευρώ μέχρις στιγμής
Υπάρχει και ΑΛΛΟ πρόβλημα διότι δεν με αφήνει να ενεργοποιήσω Εον σε σμαρτ tv θα το λύσουμε και αυτό από την προηγούμενη Δευτέρα μου είχαν υποσχεθεί για τον λογαριασμό μου Για φωτογραφίες και διαφήμιση πρώτοι για την ουσία όμως τίποτε Ερασιτέχνες για ένα πελάτη που είναι από το 1991
καλησπέρα με υγεία για όλους μας και υπομονή
 
  • Like
Reactions: valkal19
Και εγώ προσπαθώ να συνδεθώ στο my account αλλά τζίφος. Χάλια μαύρα. Υποψιν δεν έχω κινητό wind ή nova. Από chat καμία εξυπηρέτηση. Απαιτώ να ενεργήσετε.
Να είναι καλά τα παιδιά από το official support. Το έλυσαν το δικό μου πρόβλημα με την αδυναμία σύνδεσης στο my account. Τους ευχαριστώ
 
Καλησπέρα p4709.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: p4709
Καλημέρα kataras.

Αναφερόμαστε στην αλλαγή θέασης του εξοχικού σου.

Μπορείς να μας στείλεις σε ένα pm τα στοιχεία σου ώστε να προχωρήσουμε στην αλλαγή από εδώ.

Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.

Γαρυφαλιά, Nova Support
ενταξει τωρα εγινε κατανοητο,ευχαριστω
τωρα ειδα οτι μπορεσα επιτελους να μπω στο myaccount(βεβαια η επιλογη εξοχικο εχαθη για παντα μαλλον...)
 
Last edited:
Καλησπέρα kataras,

Εμείς ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Σάββας, Nova Suppot
 
Να είναι καλά τα παιδιά από το official support. Το έλυσαν και το δικό μου πρόβλημα με την αδυναμία σύνδεσης στο my account. Τους ευχαριστώ
 
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για τον λογαριασμό της EON δεν έχει βγει ακόμα ενώ συνήθως έβγαινε κάθε 1η του μήνα
 
  • Like
Reactions: Scorpio15
Καλημέρα angelalex.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι λόγω της συγχώνευσης δεν έχουν εκδοθεί οι λογαριασμοί NOVA.

Η έκδοση τους θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο και θα ενημερωθείς με γραπτό μήνυμα.

Είμαστε πάντα στην διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: Scorpio15
Καλημέρα σε ολους. Ενα μεγάλο ευχαριστω στα παιδιά από το official support που μου ελυσαν το πρόβλημα με την αδυναμία σύνδεσης στο my account. Απο χθές το απόγευμα ειναι ολα οκ με το my account.!!!!!!
 
Καλημέρα gagan1967.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: gagan1967
Ελπίζουμε να μην έχουμε πρόβλημα με διακοπή κλπ αν δεν εκδόσετε τους λογαριασμούς άμεσα...σε δύο μέρες λήγει υποτίθεται η προθεσμία πληρωμής...
 
Καλησπέρα Joker19.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχία, καθώς με την έκδοση των λογαριασμών θα υπάρξει και αντίστοιχη προθεσμία πληρωμής έτσι ώστε όλοι οι συνδρομητές μας να έχουν το αντίστοιχο, εύλογο, χρονικό διάστημα ώστε να καταβάλλουν το συνολικό ποσό της πληρωμής.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπερα,

Εχω και εγω προβλημα συνδεσης στο myaccount. Στην εφαρμογη στο κινητο μου εμφανιζει το μνμ "Καποιο σφαλμα συνεβη" και στο web με κανει redirect παλι στη Login σελιδα.
 
Καλησπέρα smash.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.