*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα apotin ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα. Θα ηθελα μια προσφορα για δυο κινητα q που εχω, να τα κανω συμβολαιο συνδυαστικα με την οπτικη 200αρα και τηλεφωνια που εχω. Εχω επικοινωνησει τηλεφωνικα με το τμημα σας, μου ειπαν θα με καλεσουν απο το τμημα προσφορων αλλα δεν με πηρε ποτε κανεις. Ευχαριστω
 
Καλησπέρα polakis,

Για να εξυπηρετηθείς για το συγκεκριμένο ζήτημα, παρακαλούμε όπως συμπληρώσεις τη παρακάτω φόρμα επικοινωνιας, ώστε να επικοινωνησει μαζι σου εξειδικευμενος συνάδελφος:


Εναλλακτικά, μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στοιχεια σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 
Παρακαλώ μπορείτε να δείτε σχετικά με το national geographic? Φαίνεται να μην είναι πάλι συγχρονισμένος ο ήχος με την εικόνα. Το είχατε φτιάξει πριν λίγες μέρες και πάλι τα ίδια. Ίδια συμπεριφορά σε eon box αλλά και στο app σε android tv.
 
Καλησπέρα vaggoulas,

Έχουμε προχωρήσει σε αναφορά του ζητήματος, στα αρμόδια τμήματα.

Σε ευχαριστούμε για την αναφορά σου

Σάββας, Nova Support
 
Καλημέρα adok13,

Για οποιοδήποτε χρειάζεσαι αναφορικά με την υπηρεσία ή το συμβολαιό σου, είμαστε πάντα στη διάθεσή σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
απο 30-03-2023 εχουμε φτασει 10-05-2023 και ακομα περιμενω να με παρουν τηλεφωνο. εστειλα αιτημα και μεσα απο το site και με γραψαν κανονικα. γι καμια προσφορα ομως για νεα συμβολαια βλεπω οτι εχετε αμεση ανταποκριση. ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ.
 
Καλησπέρα adok13,

Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεσή σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, για ότι χρειάζεσαι.

Σάββας, Nova Support
 
Βλέπουμε Ρεάλ - Παρτιζάν στο Prime τώρα και ο ήχος από το γήπεδο δεν ακούγεται καθόλου....όπως και στα περισσότερα παιχνίδια ποδοσφαίρου....ακούγεται μόνο ο Speaker... Είναι τόσο δύσκολο να το φτιάξετε να νιώσουμε και εμείς την ατμόσφαιρα των γηπέδων; Έλεος....
 
Καλημέρα Joker19 ,

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA :

Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια !

Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση.

20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη

24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3

1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3

3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3

7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3

Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο.

Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος.

Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”

Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”.

Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι.

Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα”

Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4.

Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ…

Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4)

Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!

Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή….

ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε…

ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε…

Και το έπος με την NOVA συνεχίζεται αμείωτο…

Από τις 19 Απριλίου που ξανά άνοιξε η υπόθεση βλάβης, όπως έχω γράψει στα προηγούμενα, μέχρι και το τέλος Απριλίου δεν υπήρχε καμία εξέλιξη.

Την 1η Μαΐου (ναι, ανήμερα της Πρωτομαγιάς!! ) κατά τις 12 το μεσημέρι δέχομαι τηλέφωνο από τεχνικό τους ο οποίος μου λέει να κάνω reset στο ρούτερ και θα με ξαναπάρει σε 10’ να δούμε αν άλλαξε κάτι. Έκανα το reset στο ρούτερ αλλά ο τεχνικός δεν ξαναπήρε τηλέφωνο ποτέ !!

Στις 3 Μαΐου Τετάρτη με παίρνει άλλος τεχνικός. Με ρωτάει αν είμαι στο σπίτι και δίπλα στο ρούτερ. Του απαντώ ότι είμαι στην εργασία μου και ότι θα είμαι σπίτι από τις 6μμ και μετά. Με διαβεβαιώνει κατηγορηματικά ότι θα με πάρει τότε μετά τις 6 την ίδια μέρα. Δεν πήρε κανένας !

Στις 4 Μαΐου Πέμπτη επικοινωνώ εγώ με το 13700, εξιστορώ για άλλη μια φορά όλο το σκηνικό και μου λένε ότι θα φροντίσουν να με καλέσουν το συντομότερο δυνατόν. Τους επισημαίνω και τους λέω να το σημειώσουν ότι από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή θα είμαι εκτός Αθηνών.

Την Παρασκευή 5 Μαΐου και ενώ δεν έχω δεχθεί ΚΑΜΙΑ σχετική κλήση στο κινητό μου (εννοείται ότι δεν το αφήνω ούτε στιγμή μακριά μου, ακόμα και σε οδήγηση της μοτοσυκλέτας φορώ ακουστικά κάτω από το κράνος για να μην χάσω καμία κλήση) δέχομαι SMS που αναφέρει ξανά το “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!! Ευρισκόμενος ήδη εκείνη την στιγμή εκτός Αθηνών απλά με πιάνει νευρικό γέλιο και δεν επικοινωνώ άμεσα μαζί τους.

Η επικοινωνία έγινε την Δευτέρα 8 Μαΐου όπου κλασσικά πλέον ξανά άνοιξε το θέμα μου και ότι μπλα-μπλα-μπλα θα επικοινωνήσουν μαζί μου από το τεχνικό τμήμα. Ήρθε και το σχετικό sms φυσικά (τα έχω κρατήσει όλα εννοείται)

Στις 11 Μαΐου Παρασκευή (σήμερα δηλαδή) με παίρνει τεχνικός τηλέφωνο και κλασσικά με ρωτά αν είμαι στο ρούτερ. Του απαντώ όχι και ότι θα είμαι σπίτι μου μετά τις 6μμ. Μου λέει οκ, θα σας τηλεφωνήσω. Του ζητώ το όνομα του, μου δίνει μόνο ένα επώνυμο (Οικονόμου), επιμένω να μου δώσει πλήρες όνομα – να ξέρω με ποιον συνεννοούμαι – και αρνείται και μου κλείνει το τηλέφωνο ! Μετά από 10’΄λαμβάνω το γνωστό sms ότι “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!

Ξανά τηλέφωνο στο 13700, άνοιγμα πάλι της υπόθεσης μου (ναι! είχε κλείσει ξανά!!!) και πάλι σε αναμονή για την συνέχεια. Τώρα περιμένω και το σχετικό sms ότι εργάζονται για την επίλυση του θέματος μου και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη…

Υπόψη ότι από τις 4 Μαίου η ταχύτητα της σύνδεσης μου επανήλθε στα προ της αναβάθμισης, δηλαδή έπεσε πάλι κάτω από τα 50 Mbps (δηλαδή πήγε στράφι και η αναβάθμιση από 50άρα σε 100άρα) και έχει αναφερθεί και αυτό στην Nova…

ΥΓ. Παρακαλώ ούτε καν να μπει στον τυπικό κόπο να μου απαντήσει τα τετριμμένα εκπρόσωπος της Nova support εδώ. Δεν θέλω άλλη κοροϊδία…
 
Καλησπέρα Xmoran,

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεια της υπηρεσίας σου.

Σάββας, Nova Support
 
Καλημέρα Joker19 ,

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Το έχουν ξαναπεί κι άλλοι πριν μήνες και δεν κάνατε απολύτως τίποτα....
 
  • Like
Reactions: Xmoran
Καλησπέρα Xmoran,

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεια της υπηρεσίας σου.

Σάββας, Nova Support
Κρίμα να εκτίθεσαι έτσι προσωπικά "αγαπητέ" Σάββα. Γιατί αφ' ενός έχει αποδειχτεί ότι δεν είσαστε σε θέση να κάνετε τίποτα ουσιαστικά, και αφ' ετέρου τα στοιχεία μου ήδη τα έχεις από την προηγούμενη επικοινωνία μας. Σας το είπα... είναι ντροπή και μόνο που απαντάτε τα τετριμμένα.
 
  • Like
Reactions: adok13
Καλησπέρα
τα nova extra που είχαμε χάθηκαν
Τα είχαμε λάβει ως παραχή για τα συμβόλαια που είχαμε υπογράψει
 
Καλησπέρα
τα nova extra που είχαμε χάθηκαν
Τα είχαμε λάβει ως παραχή για τα συμβόλαια που είχαμε υπογράψει
Ενεργοποιήθηκε το μεγάλη οθόνη και σε εμάς που είχαμε το δορυφορικό, οπότε άλλαξε ο κανόνας.
Ο νέος κανόνας είναι ο παρακάτω και αν θέλεις επιπλέον είναι με κόστος 3 ευρώ.
Επίσημη ενημέρωση δεν έχει βγει απλά ο ένας με τον άλλο που κάποιος ρώτησε φτάσαμε
ότι άλλαξε ο κανόνας,τώρα αν είναι βλάβη είτε η κανονικότητα μόνο η εταιρεία ξέρει.
Μάλλον όμως είναι η κανονικότητα που τόσο καιρό φωνάζαμε και εμείς που είχαμε το δορυφορικό.
  • 1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming
  • 3 φορητές συσκευές (PC / Mac/ Tablet / Smartphone), με δυνατότητα θέασης σε μία εξ’ αυτών
Συνολικά δηλαδή έχεις δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης σε έως 3 συσκευές, 1 εκ των οποίων μπορεί να είναι φορητή.
Αν μπορείς και να διαγράψεις και να αλλάζεις συσκευές όποτε θέλεις χωρίς τον περιορισμό που υπάρχει έχεις το απόλυτο έλεγχο της θέασης.
 
Last edited:
Το κατάλαβα αλλά αυτό δεν μας αφορά εμάς μας δώσανε δύο συσκευές έξτρα και υπογράψαμε δύο χρόνια συμβόλαια τώρα αυτοί δώσανε δωρεάν και το μαντρί του Μήτσου και κάτι Χρυσό πολύ καλό σε όλους και κάτι άλλο αυτό δεν αφορά το συμβόλαιο που είχαμε....

Απλά να μας πουν
 
  • Like
Reactions: pirovola
Το κατάλαβα αλλά αυτό δεν μας αφορά εμάς μας δώσανε δύο συσκευές έξτρα και υπογράψαμε δύο χρόνια συμβόλαια τώρα αυτοί δώσανε δωρεάν και το μαντρί του Μήτσου και κάτι Χρυσό πολύ καλό σε όλους και κάτι άλλο αυτό δεν αφορά το συμβόλαιο που είχαμε....

Απλά να μας πουν
Συμφωνώ σε αυτό, αν μάθει κάποιος το αναφέρει για να μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι.
 
Καλησπέρα
τα nova extra που είχαμε χάθηκαν
Τα είχαμε λάβει ως παραχή για τα συμβόλαια που είχαμε υπογράψει
Καλημέρα coyote_D

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεια της υπηρεσίας σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Αν μάθει κάποιος για το nova extra κάτι παραπάνω το αναφέρει τι ισχύει γιατί δεν είναι μεμονωμένο, το ίδιο πρόβλημα το έχει πάνω από ένας χρήστης.
 
Καλησπέρα pirovola.

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεια της υπηρεσίας σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.