*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα, από τις 26/07 έχει ζητηθεί η αποστολή του EON SMART BOX SDSTB02. Έπειτα από 3 επικοινωνίες σε ξεχωρίστες μέρες ακόμα δεν μου έχει έρθει. Σήμερα από τις 19:30 υπάρχει επικοινωνία εκ νέου μέσω chat και βλέπω να γίνομαι μπαλάκι του πινγκ πονγκ με τον έναν υπάλληλο να συνδέει τη συζήτηση σε άλλο "εξειδικευμένο τμήμα". Δηλαδή τι το εξειδικευμένο χρειάζεται για να μου σταλεί ένα tv box;; Η ώρα έχει πάει 21:15 και δεν υπάρχει ακόμα μια απάντηση...
 

Attachments

  • IMG_20230808_210551.jpg
    IMG_20230808_210551.jpg
    1.5 MB · Views: 47
Καλημέρα AntonisTz ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, εχω κανει αιτηση απο τις 19/7 για μεταφορα γραμμης λογω μετακόμισης. Δεν εχω καμια ενημέρωση έκτοτε. Μπορείτε να μου πειτε ποτε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή στη νεα διεύθυνση?
 
Καλησπέρα nkats ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα . Δεν έχω πρόσβαση στο eon tv app .Σε δυο android tablets που έβλεπα μέχρι πρότινος δεν μπορώ να κάνω log in . Μου λέει ότι βάζω λάθος όνομα χρήστη ή κωδικό πρόσβασης που δεν ισχύει , βάζω τα σωστά . Επίσης στο nova app για λογαριασμούς διαχείριση συνδρομής κλπ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα , δεν μπορώ να κάνω log in παρότι βάζω σωστούς κωδικούς . Αυτά όλα εδώ και 3-4 μέρες .
 
Καλησπέρα fagotistas ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και πάλι . Να ενημερώσω ότι έχω τελικά πρόσβαση στην υπηρεσία Eon Tv . Το πρόβλημα ήταν ότι μέχρι πρότινος έκανα σύνδεση με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης που είχα από εποχής Nova Go , και πλέον για να κάνω log in βάζω όνομα χρήστη και κωδικό που έχω συνολικά για την συνδρομή μου στη Nova , αυτός που βάζω δηλαδή στο ecare .
 
Χαιρόμαστε που επιλύθηκε το ζήτημα!

Σε κάθε περίπτωση, για οποιοδήποτε έλεγχο από την πλευρά μας, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Μεταφέρθηκαν πόστ στο κυτίο παραπόνων εκ νέου.
Σας παρακαλούμε, τα θέματα που άπτονται γενικότερης πολιτικής της εταιρίας, να ποστάρονται στο εκεί θέμα.
 
Καλησπέρα, έχω ένα θεματάκι με την εφαρμογή της Nova account, συγκεκριμένα έκανα σύνδεση την Τετάρτη το EON smart box κατόπιν αλλαγής τεχνολογίας από δορυφόρο σέ ίντερνετ, μετά από τρεις μέρες σύνδεσης στην εφαρμογή συνεχίζει να το εμφανίζει μόνο στην διαχείριση συσκευών ενώ στον εξοπλισμό δείχνει ότι δεν υπάρχει συνδεδεμένη συσκευή. Δείτε συνημμένο. Ευχαριστώ.
 

Attachments

  • Screenshot_20230819-110503_Nova.png
    Screenshot_20230819-110503_Nova.png
    221.2 KB · Views: 37
Καλησπέρα gvasilhs,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας, μετά την αποχώρηση των Mega, ant1 και Μακεδονία, εδώ και 3 μέρες δεν λειτουργούν τα tcl και food network. Όλες οι πλατφόρμες προσπαθούν να βάλουν περισσότερο περιεχόμενο και εδώ γίνεται το αντίθετο...!!!
 
Καλησπέρα pepis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Μέσω δορυφόρου παίζουν. Σε κινητό βγάζει το παρακάτω μήνυμα... Screenshot_2023-08-20-20-39-41-398_com.ug.eon.android.jpg
 
Καλησπέρα pepis,

Για ότι χρειάζεσαι αναφορικά με την υπηρεσία σου, παρακαλούμε όπως επικοινωνησεις μαζι μας μέσω προσωπικού μηνύματος, εναλλακτικά μπορεις να καλέσεις δωρεάν στο 13700.

Σάββας, Nova Support
 
Στο EON Extra θα πρέπει να αναφέρονται οι όροι ενεργοποίησης - απενεργοποίησης, απλά γίνεται μια αναφορά για 3 ευρώ το μήνα.
Από την στιγμή που κάνεις κάτι ενεργοποίηση οι όροι θέασης θα πρέπει να είναι σαφής, με την ενεργοποίηση τι παθαίνεις ( ανανέωση συμβολαίου κάνεις για ακόμα 2 χρόνια , μπορείς τον επόμενο μήνα να το βγάλεις).
 
Καλησπέρα pirovola,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η ενεργοποίηση της επιπλέον υπηρεσίας EON Extra, δεν επιφέρει αυτόματη ανανέωση συμβολαίου.

Εάν ωστόσο παρατηρείς οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, είμαστε στη διάθεσή σου να το ελέγξουμε μαζί, μέσω προσωπικού μηνύματος, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: pirovola
Καλησπέρα σας,

Έγινε νέα σύσδεση για tv μέσω δορυφόρου και αναφορικά τις επιπλέον συσκευές θέασης, δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς το καθεστώς. Στο site σας αναφέρει τα εξής

Καταχωρημένες συσκευές
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία EON σε έως πέντε συσκευές:

1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω σύνδεσης EON Smart Box
1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming
3 φορητές συσκευές (PC / Mac/ Tablet / Smartphone), με δυνατότητα θέασης σε μία εξ’ αυτών
Συνολικά δηλαδή έχεις δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης σε έως 3 συσκευές, 1 εκ των οποίων μπορεί να είναι φορητή.

Σε περίπτωση που διαθέτεις παραπάνω από μία υπηρεσίες ΕΟΝ, θα μπορείς να παρακολουθήσεις το περιεχόμενο ΕΟΝ μόνο σε μια (1) συσκευή EON Smart Box και σε μια (1) συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming για κάθε επιπλέον υπηρεσία.

Χρήσιμη συμβουλή

Ενδέχεται, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων αλλά και για λόγους ορθής χρήσης της υπηρεσίας, να διαφοροποιείται ο αριθμός των εγγεγραμμένων συσκευών ή/και αυτών μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η παράλληλη θέαση μέρους των προγραμμάτων (π.χ. Premier League).

Προφανώς, η τελευταία παράγραφος είναι αυτή που με μπερδεύει, οπότε θα ήθελα μια διευκρίνιση επ 'αυτού. Από συνομιλία που είχα σε κατάστημα, δεν πείστηκα αλλά ούτε έλαβα τις εγγυήσεις για το τι συμβαίνει πραγματικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Status
Not open for further replies.