*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Μετάδοση αυτή την ώρα Ολλανδία - Ελλάδα από Novasports Prime και Alpha..... Μέσα από την πλατφόρμα σας και τα δύο..όχι digea.. Στον Alpha ακούγεται κανονικά και δυνατά ο ήχος του γηπέδου (οπαδοί)...στο Prime σχεδόν μηδέν. Βάλτε τώρα να ακούσετε.... Όπως γίνεται και όλα τα πρωταθλήματα που μεταδίδετε.... Ήχος γηπέδου ανύπαρκτος. Δείτε το σας παρακαλώ.
 
  • Like
Reactions: petros_ksp
Γειά σας έχω νοβα δορυφορικό δικαιούμαι να έχω και το μποξακι τής εον παράλληλα να βλέπω σε άλλο δωμάτιο
 
Μετάδοση αυτή την ώρα Ολλανδία - Ελλάδα από Novasports Prime και Alpha..... Μέσα από την πλατφόρμα σας και τα δύο..όχι digea.. Στον Alpha ακούγεται κανονικά και δυνατά ο ήχος του γηπέδου (οπαδοί)...στο Prime σχεδόν μηδέν. Βάλτε τώρα να ακούσετε.... Όπως γίνεται και όλα τα πρωταθλήματα που μεταδίδετε.... Ήχος γηπέδου ανύπαρκτος. Δείτε το σας παρακαλώ.

Καλησπέρα Joker19,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Γειά σας έχω νοβα δορυφορικό δικαιούμαι να έχω και το μποξακι τής εον παράλληλα να βλέπω σε άλλο δωμάτιο
Καλησπέρα vasos69,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα vasos69,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
Τι στοιχεία χρειάζεστε;
 
Καλησπέρα vasos69,

Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, όπως ΑΦΜ και αριθμό σταθερού τηλεφώνου, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε.

Σάββας, Nova Support
 
Παιδιά καλησπέρα και ευχαριστώ για τον ενδιαφέρον ....Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας σαΣ αναφέρω ότι μίλησα χθες ξανά με δική μου πρωτοβουλία τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση....Μου είπαν το θέμα το κοιτάει το δευτεροβάθμιο τμήμα...Εγώ ξέρω ότι έχω τρεις δέκτες στο σπίτι που παίζουν τα ελεύθερα δορυφορικά στην Η πόλωση ...ότι βγήκε ο 831 από την πρίζα που κατέβαζε μια χαρά ΝΟΒΑ ....και από τις 26 Αυγούστου δεν κατεβάζουν ΝΟΒΑ συχνότητες οι δεκτές που μου απεστάλησαν. Δυο τεχνικοί πέρασαν από το σπίτι και αυτοί επιβεβαίωσαν το ορθό της εγκατάστασης δηλαδή ένα καλώδιο απευθείας από το LNB ενtός του σπιτιού (παλιά εγκατάσταση multiview). Δυστυχώς επειδη κανεις δεν ενημερωνει επισταμένα αλλα αφηνει τα πραγματα στην ασαφεια ....και νομίζω έχει περάσει ένα εύλογο διάστημα ...Η nova δεν μου αφήνει άλλη επιλογή παρά απο Δευτέρα να πάω σε κατάστημα να κάνω διακοπή συμβολαιου .
Ευχαριστω για την προσπαθεια σας.
Κάποια στιγμή η υπομονή τελειώνει.......
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την υπηρεσία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Δυστυχώς το πρόβλημα συνεχίζεται Η ταχύτητα μεταβάλλεται με ρυθμούς καρδιογραφήματος και κάθε streaming app είτε σέρνεται είτε διακόπτεται κάθε λίγο και λιγάκι...
Εν τω μεταξύ, πέρα από το mail για λήψη των αναφορών μου, σιγή ασυρμάτου....Δεν είναι αντιμετώπιση αυτή ρε παιδιά....
 
καλησπερα , αν γινει αλλαγη ονοματος οταν ληξει το συμβολαιο μου , μπορω να κανω αλλαγη απο δορυφορικο σε iptv και να επωφεληθω της προσφορας για νεες αιτησης;
 
Καλησπέρα adok13,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες μας με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε όλες τις ομάδες συνδρομητών, που είτε θα έρθουν για πρώτη φορά στο δίκτυό μας είτε ήδη απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας.

Να σημειώσουμε πως αλλαγή τεχνολογίας τηλεόρασης μπορεί να πραγματοποιηθεί ανεξάρτητα με το αν μεταβιβαστεί η υπηρεσία η όχι.

Σε κάθε περίπτωση για την μεταβίβαση της υπηρεσίας θα χρειαστεί να επισκεφτεί ο παλιός και ο νέος κάτοχος ένα από τα καταστήματά μας έχοντας μαζί:

-Αποδεικτικό Ταυτοπροσωπίας Νέου Κατόχου
-Αποδεικτικό Ταυτοπροσωπίας Προηγούμενου Κατόχου
-Αποδεικτικό ΑΦΜ νέου κατόχου

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματά μας μπορείς να βρεις πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.


Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: adok13
Καλησπέρα. Προσπαθώ εδώ και κάποιες ώρες να συνδεθώ τόσο στο myaccount όσο και στο EON από κινητό αλλά εμφανίζει μήνυμα λάθους. Το όνομα χρήστη/κωδικός χρήστη είναι τα σωστά, είναι καταχωρημένα και σε password manager και έχω διπλοελέγξει ότι καταχωρούνται σωστά. Την περασμένη εβδομάδα με τον κωδικό που έχω για το myaccount μπήκα και πλήρωσα κανονικά τον μηνιαίο λογαριασμό. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το authentication;
 
Επίσης, δεν έχω λήψη των eurosport μέσω δορυφόρου. Βγάζει μήνυμα Ε030-0 P-Key Mismatch
 
Καλησπέρα vertical,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ρε παιδιά δεν ακούμε τον ήχο γηπέδου καθόλου στους αγώνες.... Μόνο τους σχολιαστές..... Όπως τώρα Παρί Σεν Ζερμέν - Νις... Τι πράγματα είναι αυτά; Δυναμώστε τον ήχο να ακούμε τους οπαδούς..... Σας παρακαλούμε πολύ....
 
Κλησπερα σας. Εδω και μια εβδομαδα δεν υπαρχει προσβαση στην εφαρμογη για κινητο Νοβα για να δουμε τους λογαριασμους μας. Τι ακριβως συμβαινει; ευχαριστω
 
Status
Not open for further replies.