*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα yiannisav,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Φτιάξτε ρε παιδιά επιτέλους τον ήχο.
Τι πράγμα είναι αυτό; Να βλέπουμε premier και να μην ακούμε γήπεδο;
Ελπίζω να μη δω απάντηση να αναφέρω τα στοιχεία μου. Όλοι όσοι έχουμε NOVA έχουμε αυτό το πρόβλημα.
 
  • Like
Reactions: Joker19
Καλησπέρα michkal91

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου για οποιοδήποτε ζητημα με την υπηρεσία σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: michkal91
Ευχαριστω για την άμεση απάντηση, ωστόσο δν είναι προσωπικό ζήτημα. Σας το έχουμε αναφέρει τόσα άτομα. Όπως πέρσι λέγαμε όλη τη χρονιά για την ένταση της στοιχηματικης διαφήμισης στο ημίχρονο το οποίο φτιάξατε, έτσι πρέπει να γίνει και με αυτό.
 
  • Like
Reactions: Joker19 and takis
Σας το έχουμε γράψει τόσα άτομα....δεν ακούγεται ο ήχος από το γήπεδο στους αγώνες....ακούγεται πολύ πολύ χαμηλά....δεν νιώθουμε τον παλμό.....χθες στον ανταγωνισμό στο ΑΕΚ - Ολυμπιακός ευχαριστηθήκαμε ματς ακούγοντας τους οπαδούς....σε εσάς ακούμε μόνο τους σχολιαστές. Τι άλλο να κάνουμε να το αλλάξετε; Σας παρακαλάμε τόσα άτομα.... Φτιάξτε το σας παρακαλούμε για άλλη μια φορά...
 
Καλησπέρα Joker19

Ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου. Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν υπόψιν και, όπου είναι δυνατόν, θα εφαρμοστούν αντίστοιχα.

Σάββας, Nova Support.
 
Μπορει να μειωθει με καποιον τροπο το-σχετικα-υψηλο latency που εχω και επηρεαζει κατα πολυ τα γρηγορα Online games?(πχ fifa).
η γραμμη μου εινα fiber 100αρα,και ειχα ενεργοποιησει και το fast path πριν κανα 3αρι χρονια.
λυνεται ή ειναι καθαρα θεμα γραμμης,κεντρου,καφαο,εγκαταστασης σπιτιου κτλ?
 

Attachments

  • fast.jpg
    fast.jpg
    90.7 KB · Views: 38
Γι άλλο ένα βράδυ τα ίδια. Ενώ όλη μέρα η ταχύτητα του ίντερνετ είναι σε φυσιολογικα επίπεδα, κάθε βράδυ 8:30-12:30 πέφτει στο 1-3 mbps. Κάθε μέρα λαμβάνω μήνυμα πως έγινε έλεγχος κι επιλύθηκε το θέμα και κάθε μέρα τα ίδια. Τραγικό
Μπορει να μειωθει με καποιον τροπο το-σχετικα-υψηλο latency που εχω και επηρεαζει κατα πολυ τα γρηγορα Online games?(πχ fifa).
η γραμμη μου εινα fiber 100αρα,και ειχα ενεργοποιησει και το fast path πριν κανα 3αρι χρονια.
λυνεται ή ειναι καθαρα θεμα γραμμης,κεντρου,καφαο,εγκαταστασης σπιτιου κτλ?
Καλησπέρα,

Για οτιδήποτε χρειαστεί σχετικά με την υπηρεσία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

-Γιώργος
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
καλημερα. δεν μπορω να συνδεθω nova acct με ονομα και κωδικο χρηστη. δεν εχω τηλ νοβα. εχω μονο δορυφ τηλεορ. στο σαιτ δεν απανταει κανεις.
 
Καλησπέρα GIORGOS L

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα από εχθές δεν πιάνει κανένα κανάλι ο αποκωδικοποιητης μου δορυφορικός
Μπορώ μα τον πάω σε ένα κατάστημα να τον ελέγξουν ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα s93060

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα s93060

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support

Σου έστειλα εδώ και ώρα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα s93060

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Σας παρακαλούμε πολύύύ.... Δυναμώστε τον ήχο γηπέδου στα ματς και χαμηλώστε τους σχολιαστές. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Δεν ακούμε την ατμόσφαιρα γηπέδου! Σας παρακαλούμε...!
 
  • Like
Reactions: michkal91
καλησπέρα

Σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕΤΤ απο 1/10/23 οι καταναλωτές εχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται και να χρησιμοποιούν τερματικό εξοπλισμό (π.χ. router) της επιλογής τους.

Η Νοβα σαφως δηλώνει οτι "Αν η σύνδεσή σου περιλαμβάνει υπηρεσίες VOIP, τότε υποχρεωτικά πρέπει να χρησιμοποιήσεις το router της Nova."

Δηλαδή αγνοειτε τον κανονισμό της ΕΕΤΤ υποχρεώνοντας τον συνδρομητή να χρησιμοποιήσει το δικο σας εξοπλισμό.

Προσωπικά, θελω να χρησιμοποιήσω το δικο μου εξοπλισμό, χωρις να χασω την τηλεφωνια, υπηρεσία που πληρωνω.
Σας ζητω ειτε τους κωδικούς voip για να ρυμθισω μονος τον εξοπλισμό, ή την απομακρυσμενη ρύθμιση χωρις να εχω γνωση των κωδικών.

Αν συνεχίσετε να αρνηστε, πρώτων συνεχιζεται να αγνοειτε τη νομοθεσία, και δεύτερον, παραβιαζετε τη μεταξυ μας σύμβαση με το να μου στερειτε την τηλεφωνία.

εν αναμονή της απάντησης σας
 
Καλησπέρα manmar,

Για την εξυπηρέτηση του αιτήματός σου, θα παρακαλούσαμε να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
 
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Από 27/9 δεν έχω ίντερνετ και τηλέφωνο λόγω βλάβης στον εξοπλισμό και την γραμμή Μετά από 8 ημέρες και μετά από αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες με την τεχνική υπηρεσία με αναμονή αρκετών λεπτών μέχρι να απαντήσουν, και αφού 3 συνεχόμενες μέρες μου έστελναν μηνύματα ότι θα έρθει τεχνικός να ελέγξει την βλάβη έλαβα χθες τον εξοπλισμό χωρίς όμως να διορθώσουν το πρόβλημα στην γραμμή. Χθες το ξανάδωσαν βλάβη και τώρα ένας θεός ξέρει πότε θα έρθει τεχνικός της NOVA για να το δώσει στον COSMOTE για να το φτιάξουν. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ Περιμένω την στιγμή που λήξει το συμβόλαιο (04/2024) για να αλλάξω πάροχο.
 
Καλησπέρα lamia,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
προσπαθω να συνδεθω με την εφαρμογη της νοβα αλλα δεν με αφηνει , ουτε να αλλαξω με αφηνει τον κωδικο , μου βγαζει συνεχεια "ουπς ...κατι δεν πηγε καλα" και
  • Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά με άλλο όνομα χρήστη.
  • Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ δοκίμασε αργότερα.
 
Status
Not open for further replies.