NovaGO

Status
Not open for further replies.
Μάλλον ακόμα προσπαθεί να δει τι windows έχει??? Έκανε κανείς τίποτα μέχρι τώρα , βρήκες άκρη??

φιλε μου δεν μπορεις να δεις.παιζει και κανει συνεχεια σπασιματα η εικονα.οταν λεω σπασιματα εννοω οτι τρεμει η εικονα.ετσι δεν μπορεις να δεις αγωνα.σκετη απελπισια.
 
πως να ανεβάσω φώτο?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

θα τρελαθουμε εντελως.πες μου σε παρακαλω πολυ τι windows εχεις?

Windows 10

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ανέβασε μια φώτο αδερφέ να δούμε ότι παίζει κανονικά, γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι μας δουλεύεις!!!

Πάντως ειλικρινά δουλεύει σούπερ.
 
Συνομιλία σημερινή στο chat της Nova:

Καλήσπερα μου στείλατε έναν οδηγό εγκατάστασης του player το έκανα βήμα και έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.....Error 107017...Τι κάνουμε??

NOVA: Καλησπέρα σας! Καλωσορίσατε στo Nova Go. Δώστε μου παρακαλώ λίγο χρόνο να το ελέγξω.


Έχετε συνδέσει μήπως κάποια εξωτερική οθόνη;

Εννοείται πώς όχι
ξέρω ότι δεν υπάρχει προσβασιμότητα με κάτι τέτοιο εδώ και 2 χρόνια!!
περίπου
είμαι απο laptop...και δεν είμαι μόνο εγώ, μετά το update κάνατε έχουν γίνει όλα.....άστο καλύτερα!

Έχετε κάνει ενημέρωση στην κάρτα γραφικών σας;

και αυτό έχω κάνει
άμα θέλεις σου στέλνω και φώτο ότι είμαι απο laptop
έχω μπεί σε πολλά forum και γίνεται πανικός...θεωρώ ότι το update είναι λίγο λάθος εώς πολύ!!!
είμαι σίγουρος ότι σήμερα σας έχουν πάρει πολλοί τηλέφωνο ή εδώ στο chat και σας έχουν πρήξει (δικαιολογημένα όμως)

Ελέγχεται το συγκεκριμένο ζήτημα και δημιουργείτε κυρίως σε Windows 10 που έχουν γίνει αναβάθμιση από 7 ή 8.
Και αυτό οφείλετε στο ότι δεν εγκαθίσταται ο σωστός οδηγός για τα windows 10 αυτόματα.


υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος οδηγός που να κάνεις βήμα βήμα τη διαδικασία??? Πέρα απο τον οδηγό που ήδη έχω????

Αυτό είναι καθαρά στον υπολογιστή.

ναι αλλά το έκανα και αυτό βήμα βήμα και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα!!
ναι αλλά στο κινητό μου παίζει κανονικά!! Δηλαδή τι πρέπει να αλλάξω laptop???
ή να γυρίσω στα προηγούμενα windows??? Πόσο ευκολό είναι να κάνεις format αυτή τη στιγμή????

Καλό θα ήταν να το δείτε με κάποιο τεχνικό Η/Υ.

Δηλαδή αντί να φτιάξετε ένα update για όλους, πρέπει εμείς να τρέξουμε σε τεχνικούς??? Στο φινάλε ρε παιδιά γυρίστε στην έκδοση 3.0.0 αφού αντιμετωπίζουν πολλοί πρόβλημα με την 3.1.0!!!! Δε το βλέπεται>???

Η τελευταία αναβάθμιση είναι η 3.1.1.

Καλά δεν αλλάζει τίποτα όμως αυτό!!!
και πάλι πρόβλημα υπάρχει όπως και να λέγεται η καινούργια αναβάθμιση!!!! Με όλα αυτά όμως αυτή τη στιγμή εμείς αντιμετωπίζουμε πρόβλημα....Δε μπορεί ρε παιδιά να μας στέλνετε σε τεχνικούς και λύθηκε το θέμα!!!
Τέσπα από ότι φαίνεται δε προτίθεστε να διορθώσετε το θέμα άμεσα για να είναι όλα ικανοποιημένοι!!!!! ΟΚ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ!!!! ΚΑΛΌ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΩΡΏ ΌΤΙ ΠΑΊΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΜΑΣ!!!!!

Σας ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία, να είστε σίγουρος πως προσπαθούμε από μεριάς μας να λύνουμε όσο πιο σύντομα και αποτελεσματικά είναι δυνατόν οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί. Επίσης ότι σχόλια/παράπονα και παρατηρήσεις μας υποδείξετε είναι καλοδεχούμενα και προωθούνται στα αρμόδια τμήματα της εταιρίας ώστε να βελτιώνεται συνεχώς η υπηρεσία!

Μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά πίστεψε με δε θα γίνει κάτι σύντομα....άρχισε μετά απο καιρό το πρωτάθλημα Ελλάδος -που το πολυδιαφημίζεται- και δε μπορούμε να το δούμε μέσα απο κάτι που πληρώνουμε!!!! Αυτό δυστηχώς για εμάς είναι κοροιδία!!!!

Εάν θέλετε μπορώ να σας κάνω μία ανανέωση συσκευής για να παρακολουθήσετε από το κινητό σας.

Μα το θέμα είναι να το βλέπουμε φίλε μου σε οθόνη φυσιολογική, αυτό με το κινητό το ξέρω, αλλά απο τη στιγμή που λέτε για laptop εεε θα ήθελα να ´διαλέγω εγώ την συσκευή που θέλω να δώ κάτι δε νομίζεις?? Να μην υπήρχε η επιλογή του laptop να πω οκ μη ζητάς πολλά, αλλά όχι να επιβάλει η Nova που θα το δούμε!!!! τέσπα άστο γιατί δε βγάζει πουθενά, καλό απόγευμα και πραγματικά εκεί που είσασταν πρωτοπόροι σε κάτι τέτοιο μάλλον πάτε μόνοι σας να βγάλετε τα μάτια σας!!!! ΚΡΙΜΑ!!!!

Δεν επιλέγουμε σε ποιά συσκευή θα δείτε αλλά εφόσον δημιουργείτε κάποιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη συσκευή σας προτείνουμε κάποιες άλλες επιλογές για να δείτε το περιεχόμενο.
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την τεχνική υποστήριξη του Nova Go! Παραμένουμε πάντοτε στην διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε!


Μπορώ να πώ ότι τουλάχιστον ήταν υπομονετικός ο άνθρωπος, αν έχει κάνει κανείς κάτι ενημερώστε και τους υπόλοιπους γιατί δε βλέπω να γλιτώνουμε το format και την επιστροφή σε Windows 8
 
Φίλε ,Kotsos 28, μπύρες έχεις σπίτι, γιατί ερχόμαστε όλοι :) .

χαχαχαα!!
Αν ήμουν σπίτι θα το έβλεπα στην tv είναι η αλήθεια....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ασε ρε φιλε παραμυθια λεει.

Δεν θα κάτσω προφανώς να ασχοληθώ μαζί σου.
Ξέρω πολύ καλύτερα από εσένα το αν λέω παραμύθια ή όχι...
 
Re: Απάντηση: NovaGO

μα το θεμα δεν ειναι να μου αποδειξεις οτι εχεις οντως εικονα,το θεμα ειναι οτι οταν παιζει συνεχεια σπαει η εικονα.

Δεν έχω κάποιο τρόπο να στο αποδείξω....
 
Re: Απάντηση: NovaGO

Panathas1966 θα παρακαλέσω να είσαι προσεκτικός απέναντι στους συνομιλητές σου, και στα μέλη της κοινότητας.

συγγνωμη απλα εχω αγανακτησει με τις απαραδεκτες υπηρεσιες της νοβας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν έχω κάποιο τρόπο να στο αποδείξω....

οκ τι να πω.πως γινεται και σε μενα και στον φιλο με πενηνταρα vdsl να εχει το ιδιο θεμα??
 
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αποκαλούμε ψεύτες τους συνομιλητές μας.
Ούτε εγώ έχω πρόβλημα με το nova go
Αυτό σημαίνει ότι λέω ψέματα;
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάλω φώτο να το αποδείξω;
Η δουλειά μας εδώ είναι να δίνουμε λύση μέσα από την συζήτηση και την εμπειρία μας.
 
Re: Απάντηση: NovaGO

συγγνωμη απλα εχω αγανακτησει με τις απαραδεκτες υπηρεσιες της νοβας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



οκ τι να πω.πως γινεται και σε μενα και στον φιλο με πενηνταρα vdsl να εχει το ιδιο θεμα??

Τι να σου πω?
Ποτέ δεν είχα πρόβλημα....
ούτε με την προηγούμενη, ούτε με την τωρινή έκδοση...
 
εμενα παιζει μια χαρα με hp και windows 7 οσοι εχετε lenovo,dell,sony πεταξτε τα και παρτε hp μονο σε αυτα επιτρεπετε να παιζει η νοβα :Banane0:
 
Αστεία αστεία, μια απο τις ερωτήσεις του τεχνικού στην τηλεφωνικη επικοινωνία μαζί του, ήταν τι μάρκα Laptop και ποιό μοντέλο ακριβώς.
(Sony vaio SVE ) είναι το δικό μου.
'Αρα οι τελευταίες εκδόσεις του novago player που έχουν βγάλει είναι ασύμβατες με συγκεκριμένα laptop, ή αντίστοιχα συμβατές μόνο με συγκεκριμένα laptop.
Σαυτό το συμπέρασμα μας οδηγούν.
 
Αστεία αστεία, μια απο τις ερωτήσεις του τεχνικού στην τηλεφωνικη επικοινωνία μαζί του, ήταν τι μάρκα Laptop και ποιό μοντέλο ακριβώς.
(Sony vaio SVE ) είναι το δικό μου.
'Αρα οι τελευταίες εκδόσεις του novago player που έχουν βγάλει είναι ασύμβατες με συγκεκριμένα laptop, ή αντίστοιχα συμβατές μόνο με συγκεκριμένα laptop.
Σαυτό το συμπέρασμα μας οδηγούν.
Και το δικό μου vaio είναι που δεν παίζει.
Όμως είναι αστείο αν έχουν φτιάξει εφαρμογή για συγκεκριμένα συγκεκριμένα laptop

Sent from my 1+1
 
'Αρα δηλαδή εγώ που έχω Qosmio X505 είναι για πέταμα???? Έλεος...Αυτό με τη φώτο το είπα για να σιγουρευτώ ότι παίζει κανονικά, εδώ σε μας δε παίζει καθόλου, ούτε με τρεμόμενη εικόνα αχχχχαχαχαχχα Τέσπα εγώ ελπίζω να γίνει κάτι γρήγορα διότι άν τυχών και έχουν κάνει συγκεκριμένη έκδοση για συγκεκριμένα laptop τότε θα πάει αλλού το πράγμα, ελπίζω να βγάλουν κάποιο patch για όλα τα μοντέλα!!!!! Διαφορετικά μιλάμε για κακή διαφήμιση σε εταιρίες πίσω από τη πλάτη μας!!!!!
 
και το sony vaio είναι αλλα εχω πρόβλημα, όταν παω ανοιξω το nova go μου βγαζει μηνυμα (Παρακαλώ κατέβασε και εγκατέστησε το απαραίτητο NovaGO Player. Αν το έχεις εγκαταστήσει ήδη, επέτρεψε την εκτέλεσή του για να απολαύσεις θέαμα) ενώ το εχω ειδη κατεβασμενο κλεινω το μηνυμα παταω συνδεση και μου βγαζει παλι αυτό το μηνυμα. εχω κανει αρκετα τηλεφωνήματα στην nova αλλα ακρη δεν μπωρω να βγαλω. τωρα τι γεινεται; τι να κανω; καπιος φιλος αν μπωρει να με βοηθησει
 
και το sony vaio είναι αλλα εχω πρόβλημα, όταν παω ανοιξω το nova go μου βγαζει μηνυμα (Παρακαλώ κατέβασε και εγκατέστησε το απαραίτητο NovaGO Player. Αν το έχεις εγκαταστήσει ήδη, επέτρεψε την εκτέλεσή του για να απολαύσεις θέαμα) ενώ το εχω ειδη κατεβασμενο κλεινω το μηνυμα παταω συνδεση και μου βγαζει παλι αυτό το μηνυμα. εχω κανει αρκετα τηλεφωνήματα στην nova αλλα ακρη δεν μπωρω να βγαλω. τωρα τι γεινεται; τι να κανω; καπιος φιλος αν μπωρει να με βοηθησει

Ίσως δεν το αφήνει να τρέξει το anitvirus. Προσπάθησε να το βάλεις στις εξαιρέσεις και αν δεν γίνεται, απενεργοποίησε το antivirus, τουλάχιστον να δεις αν δουλεύει.

Εγώ με Fujitsu 17 και Windows 7 να μην περιμένω τίποτα έτσι; Είναι πάντως πλέον προφανές πως το καινούριο Go δουλεύει μόνο σε συγκεκριμένα λάπτοπ και ίσως με συγκεκριμένο λειτουργικό.

Και το τραγικό είναι πως δεν υπάρχει και καμία αναφορά αν το καινούριο Go διορθώνει κάτι σε σχέση με το προηγούμενο
 
Status
Not open for further replies.