O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Γιάννη ... τον νού σου ρε φίλε!!!

270χλμ/ω είναι πολλά κι είναι νωρίς ακόμα..

Τέλος πάντων, ΠΡΟΣΕΧΕ.

Φιλικά

...να είσαι σίγουρος, ότι δεν πάω έτσι κάθε ημέρα.Ετυχε λόγω ημέρας να υπάρχουν οι συγκεκριμένες και απαραίτητες προυποθέσεις σε αυτο τον δρόμο γιά την συγκεκριμένη ταχύτητα....πάντως ούτε μιά στιγμή η μηχανή μου έδειξε ασάφειες συμπεριφοράς, κάτι που πολλές φορές έχω νοιώσει στα μισά χιλιόμετρα απο τα 270 με άλλες μηχανές.-bye-
 
Mπράβο Γιάννη καλορίζικη και καλοτάξειδη. Ονειρεμένο εργαλείο με τέλεια ζυγισμένα χαρακτηριστικά. Είναι πολύ πιο ευκολοδήγητη από το δικό μου το γουρούνι (cbr 1000f ) και το διαπίστωσα κάνοντας δύο τετράγωνα σε κίνηση.
Δυστυχώς τα μεγάλα εργαλεία σε τσιγκλάνε να τα πατήσεις.
Έστω και σε ευθείες.
Πάντως στην Αττική οδό έχει κάποια σημεία που είναι ερεθιστικότατα.
Εγώ το έχω πάει μέχρι 240 και με πρόλαβαν τα διόδια. Ανεβάζει και αργά. Μάλιστα παραλίγο να περάσω χωρίς να πληρώσω.

Δεν ξέρω για τις νέες Harley που λέτε αλλά αυτό που ξέρω είναι πως το ντούκου-ντούκου από το R 26 μου δεν το αλλάζω με τίποτα.
Η βόλτα με την μπέμπα του ´55 με 60-80 χιλιομετρα μου προσφέρει τρελή ηδονή.
Μην υποτιμάτε και τους φίλους που βολτάρουν χαλαρά με εργαλεία αργά.
Από BSA , Triumph, BMW, Harley παλιά.
Αυτές οι γριές είναι ένας άλλος κόσμος αλλά πιστέψτε με το ίδιο μαγικός ίσως και περισσότερο.
Εάν είχα το δίλλημα να διαλέξω ανάμεσα σε ένα σύγχρονο supersport και σε ένα R67 μάλλον θα κατέληγα στο δεύτερο.

Υ.Γ. Εξάλλου το χειμώνα δεν κρυώνεις και το καλοκαίρι κάνεις τσάμπα χαλάουα. Έχουν πλεονεκτήματα.
 
Όπως και με τους ενισχυτές τα διακόσια και τριακόσια watt δεν τά'χουμε για να αλλάζουμε θέση τα ποτήρια στο σκρίνιο αλλά γιά ικανοποιιτική οδήγηση των μεταβατικών σε όλο το φάσμα, έτσι και τα αποθέματα ισχύος στην μοτό τα έχουμε μόνο για ενεργητική ασφάλεια. Προσοχή οι καραγκιόζηδες της ασφάλτου βρίσκονται παντού γύρω σας. Please

Ο γράφων ήταν συχνός επισκέπτης νοσηλευτηρίων και οι ακτινογραφίες του θυμίζουν περισσότερο tagram. Ότι πρόλαβε να σώσει στην ελληνορωμαϊκή-ελευθέρα μια δεκαετία στην ΧΑΝΘ, το κατέθεσε στην άσφαλτο. Και άντε τον πόνο τον αντέχουμε και τα μεροκάματα θα τα βολέψουμε, όμως τα μάτια των δικών μας που αντικρίζουμε όταν ξυπνάμε μετά από πενήντα ώρες αφασία μάλλον δεν τους αξίζουν. -bye-
 
Όπως και με τους ενισχυτές τα διακόσια και τριακόσια watt δεν τά'χουμε για να αλλάζουμε θέση τα ποτήρια στο σκρίνιο αλλά γιά ικανοποιιτική οδήγηση των μεταβατικών σε όλο το φάσμα, έτσι και τα αποθέματα ισχύος στην μοτό τα έχουμε μόνο για ενεργητική ασφάλεια. Προσοχή οι καραγκιόζηδες της ασφάλτου βρίσκονται παντού γύρω σας. Please

Ο γράφων ήταν συχνός επισκέπτης νοσηλευτηρίων και οι ακτινογραφίες του θυμίζουν περισσότερο tagram. Ότι πρόλαβε να σώσει στην ελληνορωμαϊκή-ελευθέρα μια δεκαετία στην ΧΑΝΘ, το κατέθεσε στην άσφαλτο. Και άντε τον πόνο τον αντέχουμε και τα μεροκάματα θα τα βολέψουμε, όμως τα μάτια των δικών μας που αντικρίζουμε όταν ξυπνάμε μετά από πενήντα ώρες αφασία μάλλον δεν τους αξίζουν. -bye-

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Mπράβο Γιάννη καλορίζικη και καλοτάξειδη. Ονειρεμένο εργαλείο με τέλεια ζυγισμένα χαρακτηριστικά. Είναι πολύ πιο ευκολοδήγητη από το δικό μου το γουρούνι (cbr 1000f ) και το διαπίστωσα κάνοντας δύο τετράγωνα σε κίνηση.
Δυστυχώς τα μεγάλα εργαλεία σε τσιγκλάνε να τα πατήσεις.
Έστω και σε ευθείες.
Πάντως στην Αττική οδό έχει κάποια σημεία που είναι ερεθιστικότατα.
Εγώ το έχω πάει μέχρι 240 και με πρόλαβαν τα διόδια. Ανεβάζει και αργά. Μάλιστα παραλίγο να περάσω χωρίς να πληρώσω.

Δεν ξέρω για τις νέες Harley που λέτε αλλά αυτό που ξέρω είναι πως το ντούκου-ντούκου από το R 26 μου δεν το αλλάζω με τίποτα.
Η βόλτα με την μπέμπα του ´55 με 60-80 χιλιομετρα μου προσφέρει τρελή ηδονή.
Μην υποτιμάτε και τους φίλους που βολτάρουν χαλαρά με εργαλεία αργά.
Από BSA , Triumph, BMW, Harley παλιά.
Αυτές οι γριές είναι ένας άλλος κόσμος αλλά πιστέψτε με το ίδιο μαγικός ίσως και περισσότερο.
Εάν είχα το δίλλημα να διαλέξω ανάμεσα σε ένα σύγχρονο supersport και σε ένα R67 μάλλον θα κατέληγα στο δεύτερο.

Υ.Γ. Εξάλλου το χειμώνα δεν κρυώνεις και το καλοκαίρι κάνεις τσάμπα χαλάουα. Έχουν πλεονεκτήματα.
....πολύ μου αρέσεις!!!!
 
Όπως και με τους ενισχυτές τα διακόσια και τριακόσια watt δεν τά'χουμε για να αλλάζουμε θέση τα ποτήρια στο σκρίνιο αλλά γιά ικανοποιιτική οδήγηση των μεταβατικών σε όλο το φάσμα, έτσι και τα αποθέματα ισχύος στην μοτό τα έχουμε μόνο για ενεργητική ασφάλεια. Προσοχή οι καραγκιόζηδες της ασφάλτου βρίσκονται παντού γύρω σας. Please
Ο γράφων ήταν συχνός επισκέπτης νοσηλευτηρίων και οι ακτινογραφίες του θυμίζουν περισσότερο tagram. Ότι πρόλαβε να σώσει στην ελληνορωμαϊκή-ελευθέρα μια δεκαετία στην ΧΑΝΘ, το κατέθεσε στην άσφαλτο. Και άντε τον πόνο τον αντέχουμε και τα μεροκάματα θα τα βολέψουμε, όμως τα μάτια των δικών μας που αντικρίζουμε όταν ξυπνάμε μετά από πενήντα ώρες αφασία μάλλον δεν τους αξίζουν. -bye-

Τώρα εγω τι να πω μετά απο αυτό;:award:
 
Τώρα εγω τι να πω μετά απο αυτό;:award:


εγω να πω σε ολους οτι ΔΕΝ ειμαστε για μετρησεις Τελικων και επιταχηνσεων .......




εχουμε παιδια οικογενεια γυναικα !!!!!!!

αστο το ρημαδι ... τα πιανει τα 300 !!!
τι θες να το διαπιστωσεις ;;;


για τετοια ειμαστε ;;;;;;;
εχω φαει εγω καζουρα επειδη παω ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ......

αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ εχω πεσει !!!!!!!
οδηγω απο το 87 μηχανακια.....














......το πολυ πολυ ριξε μια παντια καλη και για μενα βρε Παιδι !!!! :ernaehrung004:
 
Last edited:
εγω να πω σε ολους οτι ΔΕΝ ειμαστε για μετρησεις Τελικων και επιταχηνσεων .......




εχουμε παιδια οικογενεια γυναικα !!!!!!!

αστο το ρημαδι ... τα πιανει τα 300 !!!
τι θες να το διαπιστωσεις ;;;


για τετοια ειμαστε ;;;;;;;
εχω φαει εγω καζουρα επειδη παω ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ......

αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ εχω πεσει !!!!!!!
οδηγω απο το 87 μηχανακια.....














......το πολυ πολυ ριξε μια παντια καλη και για μενα βρε Παιδι !!!! :ernaehrung004:

Οχι Βαγγέλη μου, δεν θέλω και δεν προσπαθώ να διαπιστώσω, ούτε και να αποδείξω τίποτα....δεν είναι εκεί το θέμα.
 
εγω να πω σε ολους οτι ΔΕΝ ειμαστε για μετρησεις Τελικων και επιταχηνσεων .......

εχουμε παιδια οικογενεια γυναικα !!!!!!!

αστο το ρημαδι ... τα πιανει τα 300 !!!
τι θες να το διαπιστωσεις ;;;

για τετοια ειμαστε ;;;;;;;
εχω φαει εγω καζουρα επειδη παω ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ......

αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ εχω πεσει !!!!!!!
οδηγω απο το 87 μηχανακια.....

......το πολυ πολυ ριξε μια παντια καλη και για μενα βρε Παιδι !!!! :ernaehrung004:

Φιλε Ευαγγελε, οσοι εχουν μοτο, το ξερουν απο πριν οτι ειναι επικινδυνη, και μπορει να χασεις και την ζωη σου.
Αυτο ομως δεν μας σταματαει, και συνεχεια εχουμε μια διπλα μας.

Εχω αγορασει οικοπεδα και οικοπεδα, δεν σημαινει οτι τρεχω συνεχεια ομως.

Εχω πεσει με 150, με 80 και προχθες επεσα με 5km/h :violent-smiley-030: :violent-smiley-030:

Επισης με εχουν ριξει κιολας.

Δεν μου λεει τιποτα το ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.

Προσωπικα, οσο και αν ακουγεται παραξενο, δεν πηρα το Ninja για να πηγαινω για καφε (αλλωστε δεν κανει γιαυτη τη δουλεια) και για να εχω μηχανη και καλα. Το πηρα για να ξυνω "αυτια" στις στροφες.
Διαφορετικα θα ειχα κατι, απλα να με εξυπηρετει στην πολη.

Σιγουρα εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο στις αποψεις σου, αλλα ειναι σαν εθισμος η οδηγηση τους :grinning-smiley-043
 
ειναι τουλαχιστον ανευθυνο να κινειται κανεις με τετοιες ταχυτητες σε δημοσιο δρομο οταν δεν μπορει να εξασφαλισει οτι ειναι μονος του.

τα 150 χαω ειναι απλως 41,6 μετρα το δευτερολεπτο
αν εχετε τοση εμπιστοσυνη στον μεσο οδηγο ωστε να μπορει να αντιληφθει με μια συνηθισμενη ματια στον καθρεπτη οτι το φως στον καθρεπτη του στα 150 μετρα θα τον περασει σε λιγοτερο απο 4 δευτελεπτα (οσο χρονο χρειαζεται καποιος που παει με 120 για να βρεθει στην αριστερη αφου εχει κοιταξει καθρεπτη και ειναι σιγουρος οτι εχει χρονο (αν μη τι αλλο 150 μετρα ειναι παρα πολλα )) τοτε βοηθεια μας.
να μην μιλησουμε για το τι μπορει να κανει μια μηχανη που ξυνει αυτια αν γλιστρησει με καμια 100αρια πανω σε ενα αυτοκινητο.

εχω ξαναγραψει και εδω και αλλου
αν θελετε να παιξετε με την αδρεναλινη σας παρτε 2 (η 4 ) λαστιχα και πηγαινετε σε μια πιστα, γιατι αδειο δρομο πλεον μονο σε επιλεγμενα σημεια πολυ εκτος αττικης θα βρειτε.
δε σας φταιμε.
 
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

ειναι τουλαχιστον ανευθυνο να κινειται κανεις με τετοιες ταχυτητες σε δημοσιο δρομο οταν δεν μπορει να εξασφαλισει οτι ειναι μονος του.

τα 150 χαω ειναι απλως 41,6 μετρα το δευτερολεπτο
αν εχετε τοση εμπιστοσυνη στον μεσο οδηγο ωστε να μπορει να αντιληφθει με μια συνηθισμενη ματια στον καθρεπτη οτι το φως στον καθρεπτη του στα 150 μετρα θα τον περασει σε λιγοτερο απο 4 δευτελεπτα (οσο χρονο χρειαζεται καποιος που παει με 120 για να βρεθει στην αριστερη αφου εχει κοιταξει καθρεπτη και ειναι σιγουρος οτι εχει χρονο (αν μη τι αλλο 150 μετρα ειναι παρα πολλα )) τοτε βοηθεια μας.
να μην μιλησουμε για το τι μπορει να κανει μια μηχανη που ξυνει αυτια αν γλιστρησει με καμια 100αρια πανω σε ενα αυτοκινητο.

εχω ξαναγραψει και εδω και αλλου
αν θελετε να παιξετε με την αδρεναλινη σας παρτε 2 (η 4 ) λαστιχα και πηγαινετε σε μια πιστα, γιατι αδειο δρομο πλεον μονο σε επιλεγμενα σημεια πολυ εκτος αττικης θα βρειτε.
δε σας φταιμε.

...μα μόνο για αυτά τα επιλεγμένα μέρη μιλάμε φίλε μου...εκτός πίστας βεβαίως...
 
Kαλοριζικη και απο μενα Γιαννη :music-smiley-005:
η συζηγος ομως που θα καθεται ?
ετοιμαζεις κατι ιδιαιτερο η θα την παιρνεις αγκαλια ?
 
Kαλοριζικη και απο μενα Γιαννη :music-smiley-005:
η συζηγος ομως που θα καθεται ?
ετοιμαζεις κατι ιδιαιτερο η θα την παιρνεις αγκαλια ?

Η Αννα πλέον ανεβαίνει πολύ λίγο στην μηχανή.Πάντως η πίσω θέση ,όταν φύγει ο κοκοβιός είναι αρκετά καλή για τέτοιου είδους μηχανή.Σε ευχαριστώ πολύ Στέλιο και καλή χρονιά....
 
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

ειναι τουλαχιστον ανευθυνο να κινειται κανεις με τετοιες ταχυτητες σε δημοσιο δρομο οταν δεν μπορει να εξασφαλισει οτι ειναι μονος του.

τα 150 χαω ειναι απλως 41,6 μετρα το δευτερολεπτο
αν εχετε τοση εμπιστοσυνη στον μεσο οδηγο ωστε να μπορει να αντιληφθει με μια συνηθισμενη ματια στον καθρεπτη οτι το φως στον καθρεπτη του στα 150 μετρα θα τον περασει σε λιγοτερο απο 4 δευτελεπτα (οσο χρονο χρειαζεται καποιος που παει με 120 για να βρεθει στην αριστερη αφου εχει κοιταξει καθρεπτη και ειναι σιγουρος οτι εχει χρονο (αν μη τι αλλο 150 μετρα ειναι παρα πολλα )) τοτε βοηθεια μας.
να μην μιλησουμε για το τι μπορει να κανει μια μηχανη που ξυνει αυτια αν γλιστρησει με καμια 100αρια πανω σε ενα αυτοκινητο.

εχω ξαναγραψει και εδω και αλλου
αν θελετε να παιξετε με την αδρεναλινη σας παρτε 2 (η 4 ) λαστιχα και πηγαινετε σε μια πιστα, γιατι αδειο δρομο πλεον μονο σε επιλεγμενα σημεια πολυ εκτος αττικης θα βρειτε.
δε σας φταιμε.

Ομολογω οτι η τελευταια σου προταση με πειραξε καπως. Τι εννοεις? Εμεις (ποιοι εμεις δηλαδη-οι οδηγοι ΚΑΙ μοτοσυκλετας) σε τί σας φταιμε οταν μας σκοτωνετε μεσα στην πολη?
Και στην πιστα παμε, αλλα και στους δρομους. και τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει ποτε μοτοσυκλετα να σκοτωσει αυτοκινητο.
Συγχωρεσε με, αλλα ηταν αστοχη η τελευταια σου προταση.
 
Εγω παλι επειδη εχω ακουσει να συμβαινει αυτο, απλα θα συμφωνήσω, πως το να τρέχει κανείς με 300 ειναι επιλογη του, οταν ομως δε βαζει σε κινδυνο κανεναν αλλο.. Και μιλαω για μοτοσυκλετες ΚΑΙ αυτοκινητα.
Να υπενθυμισω οτι σε μετωπικη συγκρουση αυτοκινητου νορμαλ ταχυτητας και μοτοσυκλετας που τρεχει με 200+ χιλιομετρα,επειδη η επιφανεια προσκρουσης ειναι ελαχιστη, η δυναμη εχει καταστροφικα αποτελεσματα και κοβει το αυτοκινητο στα 2. Και ξερουμε οτι για τη μετωπικη συγκρουση συνηθως "φταιει" αυτος που θα χασει τον ελεγχο. Κι αυτος μπορει να ειναι ισοπιθανα ο οδηγος ειτε του τουτου ειτε της μηχανης. Επισης υπαρχουν και πεζοι που πολλες φορες εχουν το ακαταλογιστο (πχ παιδακια που πεταγονται ξαφνικα, ηλικιωμενοι που δεν ακουνε και δεν προσεχουν), υπαρχουν κακοτεχνιες καθως και κακοφωτισμενα σημεια στους δρομους.. και επισης υπαρχουν και ατυχηματα που προκαλουνται απο αποτομα φρεναρισματα στα οποια χανεται ο ελεγχος κλπ κλπ κλπ...
Οσο φανταστικο οχημα κι αν οδηγουμε παντα υπαρχει κινδυνος, ειτε γι'αυτον φταιμε εμεις είτε οχι.
Κοινως... υπεροχα τα γκαζια, εχω τρεξει με ενα κορυφαιο Audi A3 3.2 με πανω με 220Km/h Κι ενθουσιαστηκα... αλλα καλο ειναι να τα φυλαμε αν οχι για τις πιστες, για δρομους, ή εστω.. για ωρες της ημερας που ξερουμε οτι ειναι αδειοι. Γιατι πραγματικα δε μας φταιει κανεις σε τιποτα. Οταν τρεχουμε παντα εξ´ορισμου παιρνουμε ενα ρισκο. Ας αφορα λοιπον μονο εμας..γιατι δεν ρωτησαμε κανεναν αλλο που πιθανον θα εμπλακει..
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Ομολογω οτι η τελευταια σου προταση με πειραξε καπως. Τι εννοεις? Εμεις (ποιοι εμεις δηλαδη-οι οδηγοι ΚΑΙ μοτοσυκλετας) σε τί σας φταιμε οταν μας σκοτωνετε μεσα στην πολη?
Και στην πιστα παμε, αλλα και στους δρομους. και τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει ποτε μοτοσυκλετα να σκοτωσει αυτοκινητο.
Συγχωρεσε με, αλλα ηταν αστοχη η τελευταια σου προταση.

Μπορεί να μην έχεις υπ' όψη σου μοτοσυκλέτα να σκοτώνει αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Προφανώς ο Κρόκ εννοεί κάτι περίεργα άτομα, που την ψάχνουν πώς να σε στείλουν στον εισαγγελέα για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ασχέτως εάν εκείνοι θα καταλήξουν στο χώμα. Προφανώς ενοχλείσαι, διότι δεν ανήκεις σ' αυτήν την "εκλεκτή" ομάδα αναβατών, αλλά αυτό δεν αίρει την πραγματικότητα.

(Αυτά από κάποιον που έχει κάνει αρκετά από αυτά σε νεαρότερη ηλικία, αλλά και που, μετέπειτα και έως σήμερα στάθηκε τυχερός, όταν βρέθηκαν μπροστά του τέτοια περιστατικά, με αναβάτες, μερικοί από τους οποίους δεν ήταν ανήλικοι, και επομένως είχαν πλήρη ευθύνη, ενώ έχω και υπ' όψη μου άτομο που πήγε στον άλλο κόσμο οδηγώντας αυτοκίνητο, στην προσπάθειά του να αποφύγει πεζό. Βλέπεις, το προφίλ του καλού αναβάτη και του "κακού" με το αυτοκίνητο δεν είναι παρά ένα στερεότυπο, το οποίο δεν στερείται ερείσματος, αλλά καλλιεργήθηκε από γνωστούς κοντυλοφόρους του ειδικού τύπου τόσο πολύ, που μας πάει στο άλλο άκρο)...
 
Last edited: