ΤΑΣΟΣ ΛΕΝΤΖΑΚΗΣ
Senior Member
δημητρη ξερεις πως στρωνεται το GSXR1000 K6 στα πρωτα χλμ με 5000rpm εχει 150km/h και στο τελευταιο στρωσιμο με 8000rpm - 260km/h
θες δεν θες πας γρηγορα 


Γιάννη ... τον νού σου ρε φίλε!!!
270χλμ/ω είναι πολλά κι είναι νωρίς ακόμα..
Τέλος πάντων, ΠΡΟΣΕΧΕ.
Φιλικά
Όπως και με τους ενισχυτές τα διακόσια και τριακόσια watt δεν τά'χουμε για να αλλάζουμε θέση τα ποτήρια στο σκρίνιο αλλά γιά ικανοποιιτική οδήγηση των μεταβατικών σε όλο το φάσμα, έτσι και τα αποθέματα ισχύος στην μοτό τα έχουμε μόνο για ενεργητική ασφάλεια. Προσοχή οι καραγκιόζηδες της ασφάλτου βρίσκονται παντού γύρω σας. Please
Ο γράφων ήταν συχνός επισκέπτης νοσηλευτηρίων και οι ακτινογραφίες του θυμίζουν περισσότερο tagram. Ότι πρόλαβε να σώσει στην ελληνορωμαϊκή-ελευθέρα μια δεκαετία στην ΧΑΝΘ, το κατέθεσε στην άσφαλτο. Και άντε τον πόνο τον αντέχουμε και τα μεροκάματα θα τα βολέψουμε, όμως τα μάτια των δικών μας που αντικρίζουμε όταν ξυπνάμε μετά από πενήντα ώρες αφασία μάλλον δεν τους αξίζουν.![]()
....πολύ μου αρέσεις!!!!Mπράβο Γιάννη καλορίζικη και καλοτάξειδη. Ονειρεμένο εργαλείο με τέλεια ζυγισμένα χαρακτηριστικά. Είναι πολύ πιο ευκολοδήγητη από το δικό μου το γουρούνι (cbr 1000f ) και το διαπίστωσα κάνοντας δύο τετράγωνα σε κίνηση.
Δυστυχώς τα μεγάλα εργαλεία σε τσιγκλάνε να τα πατήσεις.
Έστω και σε ευθείες.
Πάντως στην Αττική οδό έχει κάποια σημεία που είναι ερεθιστικότατα.
Εγώ το έχω πάει μέχρι 240 και με πρόλαβαν τα διόδια. Ανεβάζει και αργά. Μάλιστα παραλίγο να περάσω χωρίς να πληρώσω.
Δεν ξέρω για τις νέες Harley που λέτε αλλά αυτό που ξέρω είναι πως το ντούκου-ντούκου από το R 26 μου δεν το αλλάζω με τίποτα.
Η βόλτα με την μπέμπα του ´55 με 60-80 χιλιομετρα μου προσφέρει τρελή ηδονή.
Μην υποτιμάτε και τους φίλους που βολτάρουν χαλαρά με εργαλεία αργά.
Από BSA , Triumph, BMW, Harley παλιά.
Αυτές οι γριές είναι ένας άλλος κόσμος αλλά πιστέψτε με το ίδιο μαγικός ίσως και περισσότερο.
Εάν είχα το δίλλημα να διαλέξω ανάμεσα σε ένα σύγχρονο supersport και σε ένα R67 μάλλον θα κατέληγα στο δεύτερο.
Υ.Γ. Εξάλλου το χειμώνα δεν κρυώνεις και το καλοκαίρι κάνεις τσάμπα χαλάουα. Έχουν πλεονεκτήματα.
Όπως και με τους ενισχυτές τα διακόσια και τριακόσια watt δεν τά'χουμε για να αλλάζουμε θέση τα ποτήρια στο σκρίνιο αλλά γιά ικανοποιιτική οδήγηση των μεταβατικών σε όλο το φάσμα, έτσι και τα αποθέματα ισχύος στην μοτό τα έχουμε μόνο για ενεργητική ασφάλεια. Προσοχή οι καραγκιόζηδες της ασφάλτου βρίσκονται παντού γύρω σας. Please
Ο γράφων ήταν συχνός επισκέπτης νοσηλευτηρίων και οι ακτινογραφίες του θυμίζουν περισσότερο tagram. Ότι πρόλαβε να σώσει στην ελληνορωμαϊκή-ελευθέρα μια δεκαετία στην ΧΑΝΘ, το κατέθεσε στην άσφαλτο. Και άντε τον πόνο τον αντέχουμε και τα μεροκάματα θα τα βολέψουμε, όμως τα μάτια των δικών μας που αντικρίζουμε όταν ξυπνάμε μετά από πενήντα ώρες αφασία μάλλον δεν τους αξίζουν.![]()
Τώρα εγω τι να πω μετά απο αυτό;:award:
εγω να πω σε ολους οτι ΔΕΝ ειμαστε για μετρησεις Τελικων και επιταχηνσεων .......
εχουμε παιδια οικογενεια γυναικα !!!!!!!
αστο το ρημαδι ... τα πιανει τα 300 !!!
τι θες να το διαπιστωσεις ;;;
για τετοια ειμαστε ;;;;;;;
εχω φαει εγω καζουρα επειδη παω ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ......
αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ εχω πεσει !!!!!!!
οδηγω απο το 87 μηχανακια.....
......το πολυ πολυ ριξε μια παντια καλη και για μενα βρε Παιδι !!!! :ernaehrung004:
εγω να πω σε ολους οτι ΔΕΝ ειμαστε για μετρησεις Τελικων και επιταχηνσεων .......
εχουμε παιδια οικογενεια γυναικα !!!!!!!
αστο το ρημαδι ... τα πιανει τα 300 !!!
τι θες να το διαπιστωσεις ;;;
για τετοια ειμαστε ;;;;;;;
εχω φαει εγω καζουρα επειδη παω ΛΟΓΙΚΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ......
αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ εχω πεσει !!!!!!!
οδηγω απο το 87 μηχανακια.....
......το πολυ πολυ ριξε μια παντια καλη και για μενα βρε Παιδι !!!! :ernaehrung004:
ειναι τουλαχιστον ανευθυνο να κινειται κανεις με τετοιες ταχυτητες σε δημοσιο δρομο οταν δεν μπορει να εξασφαλισει οτι ειναι μονος του.
τα 150 χαω ειναι απλως 41,6 μετρα το δευτερολεπτο
αν εχετε τοση εμπιστοσυνη στον μεσο οδηγο ωστε να μπορει να αντιληφθει με μια συνηθισμενη ματια στον καθρεπτη οτι το φως στον καθρεπτη του στα 150 μετρα θα τον περασει σε λιγοτερο απο 4 δευτελεπτα (οσο χρονο χρειαζεται καποιος που παει με 120 για να βρεθει στην αριστερη αφου εχει κοιταξει καθρεπτη και ειναι σιγουρος οτι εχει χρονο (αν μη τι αλλο 150 μετρα ειναι παρα πολλα )) τοτε βοηθεια μας.
να μην μιλησουμε για το τι μπορει να κανει μια μηχανη που ξυνει αυτια αν γλιστρησει με καμια 100αρια πανω σε ενα αυτοκινητο.
εχω ξαναγραψει και εδω και αλλου
αν θελετε να παιξετε με την αδρεναλινη σας παρτε 2 (η 4 ) λαστιχα και πηγαινετε σε μια πιστα, γιατι αδειο δρομο πλεον μονο σε επιλεγμενα σημεια πολυ εκτος αττικης θα βρειτε.
δε σας φταιμε.
Kαλοριζικη και απο μενα Γιαννη :music-smiley-005:
η συζηγος ομως που θα καθεται ?
ετοιμαζεις κατι ιδιαιτερο η θα την παιρνεις αγκαλια ?
ειναι τουλαχιστον ανευθυνο να κινειται κανεις με τετοιες ταχυτητες σε δημοσιο δρομο οταν δεν μπορει να εξασφαλισει οτι ειναι μονος του.
τα 150 χαω ειναι απλως 41,6 μετρα το δευτερολεπτο
αν εχετε τοση εμπιστοσυνη στον μεσο οδηγο ωστε να μπορει να αντιληφθει με μια συνηθισμενη ματια στον καθρεπτη οτι το φως στον καθρεπτη του στα 150 μετρα θα τον περασει σε λιγοτερο απο 4 δευτελεπτα (οσο χρονο χρειαζεται καποιος που παει με 120 για να βρεθει στην αριστερη αφου εχει κοιταξει καθρεπτη και ειναι σιγουρος οτι εχει χρονο (αν μη τι αλλο 150 μετρα ειναι παρα πολλα )) τοτε βοηθεια μας.
να μην μιλησουμε για το τι μπορει να κανει μια μηχανη που ξυνει αυτια αν γλιστρησει με καμια 100αρια πανω σε ενα αυτοκινητο.
εχω ξαναγραψει και εδω και αλλου
αν θελετε να παιξετε με την αδρεναλινη σας παρτε 2 (η 4 ) λαστιχα και πηγαινετε σε μια πιστα, γιατι αδειο δρομο πλεον μονο σε επιλεγμενα σημεια πολυ εκτος αττικης θα βρειτε.
δε σας φταιμε.
Ομολογω οτι η τελευταια σου προταση με πειραξε καπως. Τι εννοεις? Εμεις (ποιοι εμεις δηλαδη-οι οδηγοι ΚΑΙ μοτοσυκλετας) σε τί σας φταιμε οταν μας σκοτωνετε μεσα στην πολη?
Και στην πιστα παμε, αλλα και στους δρομους. και τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει ποτε μοτοσυκλετα να σκοτωσει αυτοκινητο.
Συγχωρεσε με, αλλα ηταν αστοχη η τελευταια σου προταση.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.