Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Γιάννη μιας και σου αρέσει ο PotPlayer και έχεις θέμα με το CPU load, αυτό το είχες δοκιμάσει?

post 107



εκτός από αυτό που σου είχα πει: Mpc-HC -> Cyberlink Video Decoder σε HAM Mode -> ffdshow video raw filter -->ΜΑDVR

Option 2:

Xθεσινό Update στο Wiki του SVP

Mε τους εσωτερικούς built-in decoders του PotPlayer + special DXVA mode on + ffdshow video raw filter

http://www.svp-team.com/wiki/Daum_PotPlayer_with_DXVA


δυστυχώς δεν υποστηρίζει όλες τις κάρτες


και άλλη μια εναλλακτική η οποία δεν είναι δωρεάν
αλλά σετάρετε πανέυκολα

http://mirillis.com/en/products/splashpro.html


π
ας setting --> video
τικάρεις το use hardware acceleration και το Μοtion^2 Ultra 1080p

Στην συνέχεια την ώρα που παίζει πας playback opt.
τικάρεις το Μotion ^2 (απο 1 - 5 είναι 48p από 6 - 10 60p)
και παίζεις με το detail boost,
πάνω από 4 μην το βάλλεις.
 
Last edited:
Με ρυθμισεις:

smoothnes--normal
framerate--24>60 2m(1.5)
search type--hexagon
accurasy--half pixel
blocks size--16x16
overlaping--0.25
scene change--frame repeating

σε σχεση με το δικο μου script:

pel=1
mode=2
blocks=16x16
serchparam=3
στα 30 frames

δηλαδη πανω κατω παρομοιες ρυθμισεις παρατηρησα:
- Στο svp παραπανω cpu και σχεδον διπλασια gpu.
- Η εικονα στο svp ισως (placebo ?) λιγο καλυτερη σε επιπεδο λεπτομερειας.
- Στο spv η εικονα ειχε πιο πολυ judder (σαν dropped frames ενα πραγμα)
- κολληματα στην εικονα οταν κατα διαστηματα η gpu ξαφνικα απο το 80% επεφτε σχεδον στο μηδεν και ξανα ανεβαινε αμεσως.
- σε αλλαγες 24>50 1,5χ 11m, 2m, γινοταν το juderοκολλημα, σε κατασταση to screen refresh rate δεν ειχα judder, ειχα ομως βιντειλα, και τα κολληματακια στην εικονα συνεχιζαν οταν επεφτε η gpu.
- Σε smoothness advanced και to screen refresh rate η εικονα ειχε ναι μεν βιντειλα, αλλα μια τελεια κινηση ανωτερη του δικου μου script. Το halo ομως ηταν ιδιαιτερα αυξημενο.

Ισως κατι δεν εχει κατσει καλα σε επιπεδο software, αλλα πρεπει να το ψαξω. Αυτες ομως οι τιμες στις cpu,gpu με τρομαξαν.

ενδεικτικα στα 30 καρε:

SVP. To script μου.
CPU= 34% CPU=28-31%
GPU=79% GPU=38% Αν και στις cpu η διαφορα ειναι μικρη, εκτοξευεται με διαφορα στα 60 καρε.

Αν υποθεσω οτι το svp τρωει πιο πολλη gpu αρα ξαλαφρωνει την cpu και για αυτους που δεν εχουν cpu ειναι οτι πρεπει, δεν καταλαβα γιατι σε εμενα εφαγε εστω και λιγο παραπανω cpu. Στραγγιζει σχεδον την gpu, ισως η εικονα overall να ειναι καλυτερη, δεν ξερω, πρεπει να κανω κι αλλες δοκιμες.
 
Last edited:
Γιάννη μιας και σου αρέσει ο PotPlayer και έχεις θέμα με το CPU load, αυτό το είχες δοκιμάσει?

post 107

Να παίξω με τον decoder της Cyberlink εννοείς?






και άλλη μια εναλλακτική η οποία δεν είναι δωρεάν
αλλά σετάρετε πανέυκολα

http://mirillis.com/en/products/splashpro.html


π
ας setting --> video
τικάρεις το use hardware acceleration και το Μοtion^2 Ultra 1080p

Στην συνέχεια την ώρα που παίζει πας playback opt.
τικάρεις το Μotion ^2 (απο 1 - 5 είναι 48p από 6 - 10 60p)
και παίζεις με το detail boost,
πάνω από 4 μην το βάλλεις.

Τον έχω δουλέψει από την πρώτη έκδοση. Η τελευταία φορά που τον είχα δοκιμάσει ήταν πριν κανά τρίμηνο. Τσου.....δεν πάει κοντά ούτε στον Ρώσσο, ούτε στον άλλο...
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Αν υποθεσω οτι το svp τρωει πιο πολλη gpu αρα ξαλαφρωνει την cpu και για αυτους που δεν εχουν cpu ειναι οτι πρεπει, δεν καταλαβα γιατι σε εμενα εφαγε εστω και λιγο παραπανω cpu. Στραγγιζει σχεδον την gpu, ισως η εικονα overall να ειναι καλυτερη, δεν ξερω, πρεπει να κανω κι αλλες δοκιμες.

Ναι, αυτό κάνει, γι' αυτό ήμουν ευτυχισμένος που με τον παλιό μου επεξεργαστή μπόρεσα να παίξω ακόμα και 1080άρια στα 60 κάρε, κάτι που με το παλιό σκριπτ δεν γινόταν ούτε κατά διάνοια....keep testing, αδερφέ!!!:a0210:
 
Οι δοκιμές συνεχίζονται και προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Τα συγκεντρώνω για να τα αναφέρω όλα μαζί. Προς το παρόν, θα ήθελα να ''αγγαρέψω'' τον φίλο warewolf73, μιας και παίζει και με το παλιό σκριπτ και με το svp.....αν μπορεί και θέλει, ας κάνει τα εξής:


1. Σβήνεις το παλιό σκιπτ από το πλαίσιο του avisynth και το ξετσεκάρεις.
2. Ανοίγεις το svp και προτιμάς στην ανανέωση screen refresh rate/2 παίζοντας ένα αρχείο 1080. Πατάς ctrl+j και κοιτάς αν γράφει 30 frame rate εφόσον έχεις μόνιτορ κλειδωμένο στα 60Hz. Παρατηρείς προσεκτικά την κίνηση, τα τεχνουργήματα κ.λ.π. Κλείνεις τον mpc.
3. Δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του svp και επιλέγεις show-----AVS script from last play. Κάνεις copy paste το σκριπτάκι σε ένα notepad. Πατάς exit και κλείνεις τον svp.
4. Πας στην καρτέλα του avisnth στον mpc, το τσεκάρεις και κάνεις paste ολόκληρο το νέο σκριπτάκι. Εδώ θέλει λίγη προσοχή: Στο buffer ahead φρόντισε οι τιμές να είναι ή 0,24 ή 10,10. Μπορείς αν θέλεις να πειράξεις τα pel, blocks, search δίνοντάς τους χαμηλότερες ή υψηλότερες τιμές. Εφαρμογή και βγαίνεις.
5. Ανοίγεις το ίδιο αρχείο* και παρατηρείς όλα τα σχετικά κάνοντας σύγκριση με το svp που έπαιξες πριν. Τι βλέπεις?? Υπάρχουν διαφορές??

*Το ίδιο αρχείο διότι το ρώσσικο σκριπτάκι κρατάει την ανάλυση της εκάστοτε ταινίας. Θα δούμε αν μπορούμε να το λύσουμε και αυτό.
 
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Οι δοκιμές συνεχίζονται και προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Τα συγκεντρώνω για να τα αναφέρω όλα μαζί. Προς το παρόν, θα ήθελα να ''αγγαρέψω'' τον φίλο warewolf73, μιας και παίζει και με το παλιό σκριπτ και με το svp.....αν μπορεί και θέλει, ας κάνει τα εξής:


1. Σβήνεις το παλιό σκιπτ από το πλαίσιο του avisynth και το ξετσεκάρεις.
2. Ανοίγεις το svp και προτιμάς στην ανανέωση screen refresh rate/2 παίζοντας ένα αρχείο 1080. Πατάς ctrl+j και κοιτάς αν γράφει 30 frame rate εφόσον έχεις μόνιτορ κλειδωμένο στα 60Hz. Παρατηρείς προσεκτικά την κίνηση, τα τεχνουργήματα κ.λ.π. Κλείνεις τον mpc.
3. Δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του svp και επιλέγεις show-----AVS script from last play. Κάνεις copy paste το σκριπτάκι σε ένα notepad. Πατάς exit και κλείνεις τον svp.
4. Πας στην καρτέλα του avisnth στον mpc, το τσεκάρεις και κάνεις paste ολόκληρο το νέο σκριπτάκι. Εδώ θέλει λίγη προσοχή: Στο buffer ahead φρόντισε οι τιμές να είναι ή 0,24 ή 10,10. Μπορείς αν θέλεις να πειράξεις τα pel, blocks, search δίνοντάς τους χαμηλότερες ή υψηλότερες τιμές. Εφαρμογή και βγαίνεις.
5. Ανοίγεις το ίδιο αρχείο* και παρατηρείς όλα τα σχετικά κάνοντας σύγκριση με το svp που έπαιξες πριν. Τι βλέπεις?? Υπάρχουν διαφορές??

*Το ίδιο αρχείο διότι το ρώσσικο σκριπτάκι κρατάει την ανάλυση της εκάστοτε ταινίας. Θα δούμε αν μπορούμε να το λύσουμε και αυτό.

Houston we have a problem.

Εκανα οτι μου ειπες, αλλα η εικονα και παλι εχει εντονη σπαστη κινηση, λες και δεν δουλευει το f.i.

Με ctrl+j ειδα τα εξης:

display = 60.00217Hz
composition rate= 60.000hz
movie 23.976 fps (says source filter)
1 frame repeat every 43.39 seconds

Το script που ετρεχε στον SVP ηταν αυτο:

svp_scheduler=true
SetMemoryMax(1024)
svp_cache_reduce=true
svp_flow_lib="C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\libflowsse.dll"
multinum=5
multiden=4
algo=13
block=false
ml=0
search=4
sadml=0
sadgamma=1
blend=false
dist=4
pel=2
sharp=2
Recalc=0
blkh=16
blkv=16
overlap=4
overlapv=4
wid_den=1
hei_den=1


LoadPlugin ("C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\mvtools2.dll")
SetMTMode(3,8)
ffdShow_source()
Assert(width==1920 && height==800,"Frame size "+string(width)+"x"+string(height)+" instead of 1920x800")
delim=":"
WriteFileStart("C:\Users\i7\AppData\Roaming\SVP\Logs\avsFPS.txt", "FramerateNumerator()", "delim", "FramerateDenominator()")
SetMTMode(2)
src=last
wid_den==1 ? last : \
hei_den==1 ? LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,height) : LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,int(height/hei_den/2)*2)
super=MSuper(pel=pel, hpad=blkh, vpad=blkv, sharp=sharp)
finest=pel==1 ? super : MFinest(super)
backward_vec=MAnalyse(super, isb=true, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
forward_vec=MAnalyse(super, isb=false, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
backward_vec = Recalc==0 ? backward_vec : MRecalculate(super, backward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
forward_vec = Recalc==0 ? forward_vec : MRecalculate(super, forward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
smooth_video=MSmoothFps(super, backward_vec, forward_vec, finest=finest, num=FramerateNumerator(last)*multinum,den=FramerateDenominator(last)*multiden, algo=algo, ml=ml, sadml=sadml, sadgamma=sadgamma, block=block, blend=blend)
smooth_video


distributor()

Τα ιδια συμβαινουν (σπαστη εικονα που κολλαει και ιδια χαραχτηριστικα με ctrl+j) οταν εκλεισα το SVP και ετρεξα το script του SVP (copy-paste) μεσα απο το avisynth του ffdshow raw video filter.
 
Last edited:
Επισης και με την επιλογη 24-> 60 2m (1.5x) οπου αν εχω καtαλαβει ειναι για 30 καρε, κανοντας copy/paste το script του SVP στο avisynth εχω μεν f.i. αλλα με ορατο ludder. Δεν σπαζει η εικονα τοσο πολυ οσο με την παραπανω δοκιμη, αλλα τα αποτελεσματα ειναι ξεκαθαρα.
Δεν χρειαζεται ουτε αντιπαραθεση. Το ματι το πιανει ξεκαθαρα το judder. (οχι ακριβως judder, αλλα σαν σκαλωμα της εικονας σε πολυ μικρα βηματα)

Οσα script δοκιμασα ( 24-> 60 2m (1.5x) , 24-> 60 1m (2.5x), screen refresh rate/2, κανουν το ιδιο με εξαιρεση το to screen refresh rate, (που μαλλον αυτο δινει 60 καρε, μιας και το soap effect ειναι ορατο)

Αναρωτιεμαι γιατι με εβαλες να κανω αυτο το τεστ.
Ειναι προβλημα δικο μου τα σκαλωματα στην εικονα, ή το svp ετσι δουλευει. ?
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Επισης και με την επιλογη 24-> 60 2m (1.5x) οπου αν εχω καtαλαβει ειναι για 30 καρε, κανοντας copy/paste το script του SVP στο avisynth εχω μεν f.i. αλλα με ορατο ludder. Δεν σπαζει η εικονα τοσο πολυ οσο με την παραπανω δοκιμη, αλλα τα αποτελεσματα ειναι ξεκαθαρα.
Δεν χρειαζεται ουτε αντιπαραθεση. Το ματι το πιανει ξεκαθαρα το judder. (οχι ακριβως judder, αλλα σαν σκαλωμα της εικονας σε πολυ μικρα βηματα)

Οσα script δοκιμασα ( 24-> 60 2m (1.5x) , 24-> 60 1m (2.5x), screen refresh rate/2, κανουν το ιδιο με εξαιρεση το to screen refresh rate, (που μαλλον αυτο δινει 60 καρε, μιας και το soap effect ειναι ορατο)

Αναρωτιεμαι γιατι με εβαλες να κανω αυτο το τεστ.
Ειναι προβλημα δικο μου τα σκαλωματα στην εικονα, ή το svp ετσι δουλευει. ?


κοίτα να δεις, όταν πας με Frame Interpolation από τα 24p στα 60p (ή ακόμα και στα 30p με 2:2) με οποιονδήποτε τρόπο judder δεν έχεις.


Kατι άλλο έχεις, το οποίο όμως δεν λέγεται judder.


Θέλω να μου θυμήσεις τι επεξεργαστή και τι κάρτα γραφικών έχεις
και αν εχεις την τηλεόραση στα 50hz ή στα 60hz
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Houston we have a problem.

Εκανα οτι μου ειπες, αλλα η εικονα και παλι εχει εντονη σπαστη κινηση, λες και δεν δουλευει το f.i.

Με ctrl+j ειδα τα εξης:

display = 60.00217Hz
composition rate= 60.000hz
movie 23.976 fps (says source filter)
1 frame repeat every 43.39 seconds

Το script που ετρεχε στον SVP ηταν αυτο:

svp_scheduler=true
SetMemoryMax(1024)
svp_cache_reduce=true
svp_flow_lib="C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\libflowsse.dll"
multinum=5
multiden=4
algo=13
block=false
ml=0
search=4
sadml=0
sadgamma=1
blend=false
dist=4
pel=2
sharp=2
Recalc=0
blkh=16
blkv=16
overlap=4
overlapv=4
wid_den=1
hei_den=1


LoadPlugin ("C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\mvtools2.dll")
SetMTMode(3,8)
ffdShow_source()
Assert(width==1920 && height==800,"Frame size "+string(width)+"x"+string(height)+" instead of 1920x800")
delim=":"
WriteFileStart("C:\Users\i7\AppData\Roaming\SVP\Logs\avsFPS.txt", "FramerateNumerator()", "delim", "FramerateDenominator()")
SetMTMode(2)
src=last
wid_den==1 ? last : \
hei_den==1 ? LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,height) : LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,int(height/hei_den/2)*2)
super=MSuper(pel=pel, hpad=blkh, vpad=blkv, sharp=sharp)
finest=pel==1 ? super : MFinest(super)
backward_vec=MAnalyse(super, isb=true, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
forward_vec=MAnalyse(super, isb=false, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
backward_vec = Recalc==0 ? backward_vec : MRecalculate(super, backward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
forward_vec = Recalc==0 ? forward_vec : MRecalculate(super, forward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
smooth_video=MSmoothFps(super, backward_vec, forward_vec, finest=finest, num=FramerateNumerator(last)*multinum,den=FramerateDenominator(last)*multiden, algo=algo, ml=ml, sadml=sadml, sadgamma=sadgamma, block=block, blend=blend)
smooth_video


distributor()

Τα ιδια συμβαινουν (σπαστη εικονα που κολλαει και ιδια χαραχτηριστικα με ctrl+j) οταν εκλεισα το SVP και ετρεξα το script του SVP (copy-paste) μεσα απο το avisynth του ffdshow raw video filter.


Δεν καταλαβαίνω τι είναι το composition rate που βγάζουν οι πληροφορίες του mad, πάντως είναι βέβαιο ότι το αρχείο τρέχει στα 30 καρέ (το multinum=5 και multiden=4 αυτό ακριβώς σημαίνει....23,976χ5:4=29,97) Δοκίμασε και αυτό το σκριπτ (κάνε απλά copy-paste και θυμήσου το buffer να είναι 0,24 ή 10,10).



svp_scheduler=true
SetMemoryMax(1024)
svp_cache_reduce=true
svp_flow_lib="C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\libflowsse.dll"
multinum=5
multiden=4
algo=21
block=false
ml=80
search=3
sadml=0
sadgamma=1
blend=false
dist=2
pel=1
sharp=0
Recalc=0
blkh=32
blkv=32
overlap=0
overlapv=0
wid_den=1
hei_den=1


LoadPlugin ("C:\Program Files (x86)\SVP\Plugins\MVTools2\mvtools2.dll")
SetMTMode(3,8)
ffdShow_source()
Assert(width==1920 && height==800,"Frame size "+string(width)+"x"+string(height)+" instead of 1920x800")
delim=":"
WriteFileStart("C:\Users\i7\AppData\Roaming\SVP\Logs\avsFPS.txt", "FramerateNumerator()", "delim", "FramerateDenominator()")
SetMTMode(2)
src=last
wid_den==1 ? last : \
hei_den==1 ? LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,height) : LanczosResize(int(width/wid_den/2)*2,int(height/hei_den/2)*2)
super=MSuper(pel=pel, hpad=blkh, vpad=blkv, sharp=sharp)
finest=pel==1 ? super : MFinest(super)
backward_vec=MAnalyse(super, isb=true, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
forward_vec=MAnalyse(super, isb=false, blksize=blkh, blksizev=blkv, overlap=overlap, overlapv=overlapv, search=search, searchparam=dist, pelsearch=dist, plevel=0)
backward_vec = Recalc==0 ? backward_vec : MRecalculate(super, backward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
forward_vec = Recalc==0 ? forward_vec : MRecalculate(super, forward_vec, blksize=blkh2, blksizev=blkv2, overlap=int(overlap/4)*2, overlapv=int(overlapv/4)*2, search=search, searchparam=dist)
smooth_video=MSmoothFps(super, backward_vec, forward_vec, finest=finest, num=FramerateNumerator(last)*multinum,den=FramerateDenominator(last)*multiden, algo=algo, ml=ml, sadml=sadml, sadgamma=sadgamma, block=block, blend=blend)
smooth_video


distributor()
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Επισης και με την επιλογη 24-> 60 2m (1.5x) οπου αν εχω καtαλαβει ειναι για 30 καρε, κανοντας copy/paste το script του SVP στο avisynth εχω μεν f.i. αλλα με ορατο ludder. Δεν σπαζει η εικονα τοσο πολυ οσο με την παραπανω δοκιμη, αλλα τα αποτελεσματα ειναι ξεκαθαρα.
Δεν χρειαζεται ουτε αντιπαραθεση. Το ματι το πιανει ξεκαθαρα το judder. (οχι ακριβως judder, αλλα σαν σκαλωμα της εικονας σε πολυ μικρα βηματα)

Οσα script δοκιμασα ( 24-> 60 2m (1.5x) , 24-> 60 1m (2.5x), screen refresh rate/2, κανουν το ιδιο με εξαιρεση το to screen refresh rate, (που μαλλον αυτο δινει 60 καρε, μιας και το soap effect ειναι ορατο)

Αναρωτιεμαι γιατι με εβαλες να κανω αυτο το τεστ.
Ειναι προβλημα δικο μου τα σκαλωματα στην εικονα, ή το svp ετσι δουλευει. ?


Όχι. Το 24---60 2m (1,5x) κ.λ.π. δεν είναι 30 καρέ, είναι 60 απλά υπάρχει διαφορετικός τρόπος στο interpolation (έχει γράψει σχετικά ο Αλέξανδρος σε προηγούμενα ποστ). Ακριβώς, είναι σκαλώματα στην εικόνα (ψάχνω να δω τι φταίει και παίζω με τις advanced ρυθμίσεις όπου η κίνηση είναι καλύτερη).

Ρώτησα να κάνεις τη δοκιμή διότι σε μένα όταν αντιγράφω το σκριπτάκι του Ρώσσου (με επιλογή screen refresh rate /2) στο avisynth η κίνηση είναι όπως τη θέλω!!! PAL DVD!!! Ενώ όταν παίζω με svp με τις ίδιες ρυθμίσεις η εικόνα δεν βλέπεται από το σπάσιμο. Δεν μιλάμε για judder, μιλάμε για το σκάλωμα της αρκούδας......πως γίνεται αυτό οεο???
 
Η tv ειναι στα 60 hz (και η καρτα γραφικων), η καρτα ειναι ati shaphire 4890 2gb και η cpu ειναι I7 920 υπερχρονισμενος στα 3.8 ghz.

Σκαλωμα στην εικονα πιστευω και εγω.
Θα δοκιμασω αργοτερα αποψε το τελευταιο script που εδωσες και θα ποσταρω αποτελεσματα.
 
Απόψε έχει ολονυχτία!!! Συνδέω το πισί με την Panasonic γιατί με τα μόνιτορ έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια. Όπως καταλαβαίνετε θα ακολουθήσουν και διάφορες συνδέσεις (ψηφιακές-αναλογικές) με κλειδώματα από 24 μέχρι 124Hz!!!:ADFADF1::Banane0::BDGBGDB55:
 
Δοκιμασα το script, αλλα δυστυχως δεν τρεχει. Ο mpc λεει :
Script error:expected a, or )(ffdshow_filter_avisynth_script, line 40, column 136)
 
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Απόψε έχει ολονυχτία!!! Συνδέω το πισί με την Panasonic γιατί με τα μόνιτορ έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια. Όπως καταλαβαίνετε θα ακολουθήσουν και διάφορες συνδέσεις (ψηφιακές-αναλογικές) με κλειδώματα από 24 μέχρι 124Hz!!!:ADFADF1::Banane0::BDGBGDB55:

http://www.youtube.com/watch?v=70KvhMkz-pk

:music-smiley-005::music-smiley-005::music-smiley-005:
 
Η tv ειναι στα 60 hz (και η καρτα γραφικων), η καρτα ειναι ati shaphire 4890 2gb και η cpu ειναι I7 920 υπερχρονισμενος στα 3.8 ghz.

Σκαλωμα στην εικονα πιστευω και εγω.
Θα δοκιμασω αργοτερα αποψε το τελευταιο script που εδωσες και θα ποσταρω αποτελεσματα.


κατα 99% το avisynth σου παίζει καλύτερα
γιατί οι 4xxxx δεν υποστηρίζονται από τo SVP

http://www.svp-team.com/wiki/GPU_Compatibility
 
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

κατα 99% το avisynth σου παίζει καλύτερα
γιατί οι 4xxxx δεν υποστηρίζονται από τo SVP

http://www.svp-team.com/wiki/GPU_Compatibility

Ειδα το παραπανω γραφημα αλλα πως εξηγειται οτι με το avisynth η gpu πηγαινει καπου στο 39-40% και με το SVP πηγαινει στο 80+% .?
Αυτο δεν σημαινει οτι εχει αναλαβει καποιο εξτρα φορτο εργασιας. ?

Επισης δεν καταλαβαινω αυτο που λες οτι το avisynth παιζει καλυτερα. Αφου ετσι κι αλλιως οταν παιζω με αυτο η cpu ειναι στο 50-60 % κι ας εχω βαλει απαιτητικο script. Αρα η cpu φτανει να κανει την δουλεια. Και με το svp λιγακι ψηλοτερα αλλα εχω πλεονασμα cpu.
Δεν εξηγει τα σκαλωματα του SVP που συζηταμε με το Γιαννη πιο πανω.

Να υποθεσω οτι ΔΕΝ προκειται ουτε στο μελλον το SVP να υποστηριξει τις 4890 καρτες, ή αυτο μπορει να αλλαξει καποια στιγμη. ?
 
Last edited:
Edit

Ξαναδοκιμαζοντας (στα 60 καρε οπου το svp μου δουλευει κανονικα) δεν εχει διαφορα η gpu απο το avisynth.
Προφανως, κανοντας δοκιμες με το svp κατι ειχα πειραξει στις ρυθμισεις του οπου ανεβαζε τον φορτο.
 
Last edited:
Κουφών προβλημάτων συνέχεια....

Χθες πέρασα το svp και στο λάπτοπ (acer, Core2duo T9300 2,5GHz, Nvidia 9500M GS ram 512). Λοιπόν, ενώ με το παλιό σκριπτ όλα δουλεύουν καλά σε χαμηλής ανάλυσης αρχεία (avi 575x432) με τη cpu να παίζει γύρω στο 30-35% και την κάρτα στα 30%, με τον Ρώσσο κατοσταρίζει το σύμπαν!!! Ρυθμίσεις ολόιδιες....60 καρέ, μπλοκς στα 32, πελ 2 και με τις πιο απλές ρυθμίσεις στα υπόλοιπα (όχι advanced). Και για να μην είμαι υπερβολικός, αναφέρω ότι στο ίδιο παραπάνω αρχείο η cpu κυμαίνεται σε 75-80% και η κάρτα στα ίδια περίπου με αυξημένη επίσης τη μνήμη της στα 120MB και θερμοκρασίες ανοδικές προς τους 80 βαθμούς!!!

Τέλος, αναφέρω ότι το υπόλοιπο σετ απ είναι το γνωστό....mad, lav.


Υπάρχει κάποιος ειδικός αγιασμός για φαντάσματα???:bigcry::bigcry:
 
μήπως δεν αντέχει η κάρτα γραφικών του φορητού στο ρώσο??? σίγουρα πάντως ο ρώσος δουλεύει πιο πολύ την κάρτα γραφικών από το σκριπτάκι. αυτό νομίζω έχει φανεί από το desktop.

αν είχες ποστάρει νωρίτερα θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο να μπεί το όνομα του φορητού σου στο ευχελαιο που έγινε στο προεδρικό. τώρα πάει πέταξε το πουλάκι. ορκίστηκαν.
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

μήπως δεν αντέχει η κάρτα γραφικών του φορητού στο ρώσο??? σίγουρα πάντως ο ρώσος δουλεύει πιο πολύ την κάρτα γραφικών από το σκριπτάκι. αυτό νομίζω έχει φανεί από το desktop.

αν είχες ποστάρει νωρίτερα θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο να μπεί το όνομα του φορητού σου στο ευχελαιο που έγινε στο προεδρικό. τώρα πάει πέταξε το πουλάκι. ορκίστηκαν.


:flipout::flipout::flipout:

Όχι Bill!!! Μιλάμε για αρχείο avi 576x432 το οποίο παίζει μάξιμουμ στο 50% με ό,τι ρύθμιση θέλεις στον mad......το παράξενο είναι ότι κάρτα και επεξεργαστής δουλεύουν στο φουλ με τον Ρώσσο. Δεν δικαιολογείται για τόσο μικρής ανάλυσης αρχείο. Τεσπα...



Δοκιμών τέλος:


1080

1080.jpg

720
720.jpg