Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Σου φαίνομαι για Trekie? ;)

Στο Empire Strikes Back πάντως δεν παρατήρησα νερά. :p

Θα τους πέτυχες με χαλασμένο το warp speed να πηγαίνουν με impulse power μέχρι να το φτιάξουν!!!:Banane0:
 
Με νερά ή όχι, θα με γλιτώσει απο το κατέβασμα πολλών GB εγγραφών F1 σε .TS. Όση περισσότερη βιντεΐλα έχουν τα αθλητικά, τόσο το καλύτερο.
 
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Παρεμπιπτόντως, μην πετύχω κανέναν συμμετέχοντα σε αυτό το νήμα, να μου γκρινιάζει στις τηλεοράσεις για τις καταναλώσεις των Plasma... :laugh:

Σε δευτερη φάση, γενικότερα για το F.I. δεν θέλω να εκφράσω άποψη , όποιον του αρέσει έχει καλώς.
Απλά έχει λίγο πλάκα να μας νοιάζουν τόσο πολύ τα θέματα hardware να κάνουμε 15 νηματα με νέες τηλεόρασεις
και να ψάχνουμε το καλύτερο μαυρο ή στους προβολείς συζητήσεις επί συζητήσεων και με το SVP είτε με την τηλεόραση
να ξεσκίζουμε έτσι την εικόνα των film. Tα video είτε τα δικά μας , είτε τα αθλητικά είτε τα μουσικά είναι άλλη υποθεση.
Οταν με το καλό αρχίσουν να γυριζονται ολες οι ταινίες σε 48p και 60p, δεν θα πω όχι.
Πάντως παρά να πάρεις 1000 ευρώ PC να παίξεις σωστά με SVP
για μενα καλύτερα να πάρεις κάτι να δείχνει σωστά στα 24p.

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω... :worshippy:

Να σου τι με κάνει να γελάω εμένα? Η σκηνοθετική άποψη!!!

Έχει λάθος gamma η ταινία? Είναι σκηνοθετική άποψη!
Είναι κίτρινη από φίλτρα η ταινία? Είναι σκηνοθετική άποψη!
Γυρνάει με κάμερα χειρός σκηνή δράσης και κοντεύουμε να πάθουμε επιληψία από το τζάντερ? Είναι σκηνοθετική άποψη!
Εμφανίζονται κάτι φωτορυθμικοί φωτισμοί στο άσχετο και ξεκάρφωτο και νομίζεις ότι βλέπεις rainbow σε lcd? Είναι σκηνοθετική άποψη!

Γιατί καίει τα λευκά? Γιατί έτσι θέλει ο σκηνοθέτης!
Γιατί μου κράσσαρε τα μαύρα, αφού τα είχα ρυθμίσει? Γιατί ο σκηνοθέτης ξύπνησε τσαντισμένος!
Γιατί μπαμπά χιονίζει με ήλιο στην ταινία? Σσσσσ, δεν χιονίζει παιδί μου, είναι ο κόκκος της σκηνοθετικής άποψης!!!!

"Ωραίο" σκεπτικό... Με αυτή τη λογική, ας βάψουμε και τους κίονες του Παρθενώνα σε ένα έντονο κοκκινάκι με μπλου ελεκτρίκ ρίγες, πολύ χλωμό είναι το φυσικό του μαρμάρου... Και ας προσθέσουμε κυλιόμενες σκάλες και καμμιά κεραία κινητής, αυτή η εκτός εποχής άποψη του Ίκτινου και του Καλλικράτη, "με κάνει να γελάω"... Κι αυτός ο μυστικός δείπνος του Ντα Βίντσι, πολύ φωτεινός ρε παιδί μου, ας τον βάψουμε να του αλλάξουμε τα χρώματα, να γίνει πιο ρεαλιστικός... Αμ, η άλλη, η Αφροδίτη της Μήλου, γυμνή με ένα κομμάτι ύφασμα μόνο γύρω από τη μέση; Τί "λάθος" ενδυματολογική επιλογή ήταν αυτή... Άποψη, τσσσς... :secruity:

Μην μπερδεύεις το καλιμπράρισμα με τις καλλιτεχνικές επιλογές. Δεν καλιμπράρεις για να βλέπεις αυτό που θέλεις εσύ, καλιμπράρεις για να μπορείς να δεις, όσο το δυνατόν, αυτό που θέλει να σου δείξει ο καλλιτέχνης...

Αν θέλεις να βλέπεις αυτό που θέλεις εσύ, ελεύθερος είσαι να γυρίσεις τις δικές σου ταινίες... :p
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

"Ωραίο" σκεπτικό... Με αυτή τη λογική, ας βάψουμε και τους κίονες του Παρθενώνα σε ένα έντονο κοκκινάκι με μπλου ελεκτρίκ ρίγες, πολύ χλωμό είναι το φυσικό του μαρμάρου... Και ας προσθέσουμε κυλιόμενες σκάλες και καμμιά κεραία κινητής, αυτή η εκτός εποχής άποψη του Ίκτινου και του Καλλικράτη, "με κάνει να γελάω"... Κι αυτός ο μυστικός δείπνος του Ντα Βίντσι, πολύ φωτεινός ρε παιδί μου, ας τον βάψουμε να του αλλάξουμε τα χρώματα, να γίνει πιο ρεαλιστικός... Αμ, η άλλη, η Αφροδίτη της Μήλου, γυμνή με ένα κομμάτι ύφασμα μόνο γύρω από τη μέση; Τί "λάθος" ενδυματολογική επιλογή ήταν αυτή... Άποψη, τσσσς... :secruity:

Μην μπερδεύεις το καλιμπράρισμα με τις καλλιτεχνικές επιλογές. Δεν καλιμπράρεις για να βλέπεις αυτό που θέλεις εσύ, καλιμπράρεις για να μπορείς να δεις, όσο το δυνατόν, αυτό που θέλει να σου δείξει ο καλλιτέχνης...

Αν θέλεις να βλέπεις αυτό που θέλεις εσύ, ελεύθερος είσαι να γυρίσεις τις δικές σου ταινίες... :p

Είχα παίξει ένα 100άρι ευρώ ότι θα ποστάρεις πρώτος!!!:flipout::flipout:

Είναι ο Φειδίας, ο Ντα Βίντσι και ο άγνωστος γλύπτης της Αφροδίτης, σκηνοθέτες??? Βάζουν τον Παρθενώνα και τον Μυστικό Δείπνο μέσα στο στούντιο για να τα ''φτιάξουν''? Μήπως τους άλλαξαν τα φώτα για να καταθέσουν την σκηνοθετική τους άποψη?? Εμ, τότε ούτε του Νταλί και του Πικάσο είναι περίεργα τα έργα. Μια χαρά ήταν, αλλά το post production τα χάλασε!!! Δεν μου κολλάει καθόλου το παράδειγμά σου, αδερφέ μου συνονόματε!!!

Γιατί δεν μένεις στο θέμα μας? Πες μου πως ένιωσαν οι θεατές όταν είδαν την πρώτη έγχρωμη ταινία ή την πρώτη με ήχο και διαλόγους? Χάθηκε καμμιά κινηματογραφική αίσθηση ή οι ''εξαγριωμένοι'' θεατές μποϋκόταραν τα σινεμά?

Δεν διαφωνώ καθόλου στην ελευθερία επιλογής του σκηνοθέτη να κάνει ό,τι θέλει. Διαφωνώ στο σκεπτικό ότι μια μικρή παρέμβαση που αφορά την κίνηση είναι αιτία κατάθεσης αγωγής για καταστροφή πνευματικής ιδιοκτησίας. Σόρρυ, δηλαδή, αλλά αν ο σκηνοθέτης είναι λίγο όρτσα και αποφασίσει ότι του κάθονται καλά 15 καρεδάκια για να γυρίσει έναν αγώνα F1, θα του χαλάσω το έργο αν δω τον αγώνα στα 30 για να γλιτώσω τις δραμαμίνες??-bye--bye-


ΥΓ

Το Πεντελικό μάρμαρο είναι μια χαρά από φυσικού του!! Να βγάζεις τα γυαλιά ηλίου όταν επισκέπτεσαι τον Παρθενώνα!!:p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Είχα παίξει ένα 100άρι ευρώ ότι θα ποστάρεις πρώτος!!!

Δεν πρέπει να είχε καλή απόδοση αυτό το στοίχημα... :laugh: :laugh:

Είναι ο Φειδίας, ο Ντα Βίντσι και ο άγνωστος γλύπτης της Αφροδίτης, σκηνοθέτες??? Βάζουν τον Παρθενώνα και τον Μυστικό Δείπνο μέσα στο στούντιο για να τα ''φτιάξουν''? Μήπως τους άλλαξαν τα φώτα για να καταθέσουν την σκηνοθετική τους άποψη?? Εμ, τότε ούτε του Νταλί και του Πικάσο είναι περίεργα τα έργα. Μια χαρά ήταν, αλλά το post production τα χάλασε!!! Δεν μου κολλάει καθόλου το παράδειγμά σου, αδερφέ μου συνονόματε!!!

Λογικό είναι να μην σου κολλάει, αφού έχεις αλωθεί από την άποψη που θέλει τις ταινίες καταναλωτικά προϊόντα σε ρόλο δοκιμίων ως προς το πόσο δυνατά μπουμπουνίζει το σαμπ ή πόσο εικόνα ξυράφι με εντυπωσιακά χρώματα βγάζει ο προβολέας... :p


Aν δεις τον κινηματογράφο ως τέχνη, μια χαρά θα σου κολλήσει...


Δοκίμια αναφοράς είναι τα patterns. Οι ταινίες είναι εκεί για να μας ταξιδέψουν, να μας κάνουν να νιώσουμε, να σκεφτούμε...


Γιατί δεν μένεις στο θέμα μας? Πες μου πως ένιωσαν οι θεατές όταν είδαν την πρώτη έγχρωμη ταινία ή την πρώτη με ήχο και διαλόγους? Χάθηκε καμμιά κινηματογραφική αίσθηση ή οι ''εξαγριωμένοι'' θεατές μποϋκόταραν τα σινεμά?

Ατυχής απόπειρα τοποθέτησης προσωπικών προτιμήσεων σε πλαίσιο καθολικής αναφοράς. :aetsch:

Οι θεατές που αναφέρεις, είδαν ταινίες που γυρίστηκαν ως ομιλούσες και έγχρωμες, δεν είδαν το Μετρόπολις, τον Πολίτη Κέιν και το Ψυχώ σε έγχρωμο, 3D και στα 60fps εκ μετατροπής μετά από απόφαση του προβολατζή...

Είσαι εκτός θέματος, αδερφέ... :ernaehrung004:

Δεν διαφωνώ καθόλου στην ελευθερία επιλογής του σκηνοθέτη να κάνει ό,τι θέλει.

Γιατί να μην διαφωνήσεις; Μαζί με τον πρώτο καλλιτέχνη γεννήθηκε και ο πρώτος κριτικός... :laugh:

(Αν και θα πρέπει να προσθέσω στην ανωτέρω πρότασή σου το "μέσα στα πλαίσια του εκάστοτε εφικτού", αλλιώς δεν μιλάμε για σκηνοθέτη, αλλά για Θεό... ;) )

Από εκεί και πέρα, από τη διαφωνία μέχρι την παρέμβαση, μεσολαβεί μια τεράστια απόσταση... Κι αν η παρέμβαση γίνεται ιδιωτικά, κανένα απολύτως πρόβλημα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα λέει άλλωστε και η λαϊκή ρήση.

Πρόβλημα δημιουργείται όμως, όταν η λογική της παρέμβασης νιώθει μοναξιά και προσπαθεί να λάβει χαρακτήρα προσηλιτισμού και σφετερισμού της ορθότητας...

Κοινώς, αν κάποιος επιθυμεί να προσαρμόζει τα χρώματα, το κοντράστ, την οξύτητα και την κίνηση μιας ταινίας που παρακολουθεί στο σπίτι του, σύμφωνα με τα γούστα του ή για να καλύψει ατέλειες στην αλυσίδα αναπαραγωγής του, φυσικά και έχει το έλευθερο να το κάνει και δεν πρόκειται να καταθέσουμε αγωγή για αυτό, ούτε καν δικαίωμα να φέρουμε αντίρρηση δεν έχουμε. Μην προσπαθήσει όμως να μας πείσει ότι πρέπει και όλοι οι υπόλοιποι να κόψουμε την ουρά μας...

Διαφωνώ στο σκεπτικό ότι μια μικρή παρέμβαση που αφορά την κίνηση είναι αιτία κατάθεσης αγωγής για καταστροφή πνευματικής ιδιοκτησίας. Σόρρυ, δηλαδή, αλλά αν ο σκηνοθέτης είναι λίγο όρτσα και αποφασίσει ότι του κάθονται καλά 15 καρεδάκια για να γυρίσει έναν αγώνα F1, θα του χαλάσω το έργο αν δω τον αγώνα στα 30 για να γλιτώσω τις δραμαμίνες??-bye-

Δεν υπήρχε F1 όταν το γύρισμα γινόταν με 15 καρέ ανά δευτερόλεπτο... :Banane0:
 
χμ παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον διάλογο. μάλλον θα κατευθυνθώ προς JL_?Γιάννης Χατζηγεωργίου μεριά ούτε JL_? ούτε Γιάννης Χατζηγεωργίου

Γιάννη 6 καρεδάκια προσθέτουμε δεν χαλάει και πολύ

Γιάννη στα 30fps κίνηση νερό λέμε.

Γιάννη πέρασε μου λογαριασμό τραπέζης για το 100ρικο.

Γιάννη μην ανοίξεις το spoiler.

Γιάννη κλείδωσε στα 48 ο έπσον σωστά?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Inte

Δεν πρέπει να είχε καλή απόδοση αυτό το στοίχημα... :laugh: :laugh:

1,00000001!!!:D

Λογικό είναι να μην σου κολλάει, αφού έχεις αλωθεί από την άποψη που θέλει τις ταινίες καταναλωτικά προϊόντα σε ρόλο δοκιμίων ως προς το πόσο δυνατά μπουμπουνίζει το σαμπ ή πόσο εικόνα ξυράφι με εντυπωσιακά χρώματα βγάζει ο προβολέας... :p

Aν δεις τον κινηματογράφο ως τέχνη, μια χαρά θα σου κολλήσει...

Δοκίμια αναφοράς είναι τα patterns. Οι ταινίες είναι εκεί για να μας ταξιδέψουν, να μας κάνουν να νιώσουμε, να σκεφτούμε...


Δεν με λες παλληκάρ' μ'......τα πατερνάκια αναφοράς, τα THX και τα λοιπά τριβόλια, εγώ τα ανακάλυψα? Οι Λουκάδες, οι Καμερουνάδες και λοιποί δεν τα βρήκαν και τα προώθησαν ως τα απόλυτα μαραφετάκια για την επίτευξη της προσδοκώμενης κινηματογραφικής αίσθησης? Δεν τα έφτιαξαν για να βλέπουμε όπως θέλουν αυτοί και να μην τους χαλάμε το αυγολέμονο με τις παρεμβάσεις μας? Επομένως, αν θέλεις γραμμική επιχειρηματολογία, θα την κάνουμε με ευθεία γραμμή πάνω στο 2.2 από τα 10 ire μέχρι τα 100. Όχι όποτε μας συμφέρουν τα πρότυπα καλά είναι και όποτε μας αρέσει καλή και ίριδα με τα κουκουρούκου gamma!!!

Δια ταύτα:

Δεν δύνασθε κύριε συνάδελφε να ομιλείτε και να καταδικάζετε μετά βδελυγμίας τα μπουμπουνητά του σαμπ και την εικόνα ξυράφι και από την άλλη να επικαλείστε την σκηνοθετική ελευθερία αυτού του ίδιου που μας επέβαλε τα ανωτέρω standards ως απαραίτητη προϋπόθεση για την καλύτερη οπτικοακουστική μας απόλαυση. Ως αντιλαμβάνεσθε, πέφτετε σε παράδοξο. Σας ενημερώνω δε, ότι το ανωτέρω παράδοξο είναι άλυτο επιχειρηματολογικά, οπότε είναι αλυσιτελής οποιαδήποτε προσπάθειά σας να το λύσετε με τη βοήθεια της Μπελάνας ή του Λαφόρζ.





Ατυχής απόπειρα τοποθέτησης προσωπικών προτιμήσεων σε πλαίσιο καθολικής αναφοράς. :aetsch:

Οι θεατές που αναφέρεις, είδαν ταινίες που γυρίστηκαν ως ομιλούσες και έγχρωμες, δεν είδαν το Μετρόπολις, τον Πολίτη Κέιν και το Ψυχώ σε έγχρωμο, 3D και στα 60fps εκ μετατροπής μετά από απόφαση του προβολατζή...

Είσαι εκτός θέματος, αδερφέ... :ernaehrung004:


Κλασσική τακτική προσέγγισης βάσει του μότο:

Έγινε η τρίχα, τριχιά!!!

Ξαναθυμίζω στον αγαπητό συνάδελφο, ότι εδώ δεν συζητάμε να αλλάξουμε τα πέταλα μιας ταινίας, αλλά, μονάχα για μια διακριτική παρέμβαση αποφυγής του τρισκατάρατου τζάντερ. Επομένως, οι ανωτέρω ισχυρισμοί μονάχα ως προσπάθεια εντυπωσιασμού μπορούν εκληφθούν.




Γιατί να μην διαφωνήσεις; Μαζί με τον πρώτο καλλιτέχνη γεννήθηκε και ο πρώτος κριτικός... :laugh:

(Αν και θα πρέπει να προσθέσω στην ανωτέρω πρότασή σου το "μέσα στα πλαίσια του εκάστοτε εφικτού", αλλιώς δεν μιλάμε για σκηνοθέτη, αλλά για Θεό... ;) )

Από εκεί και πέρα, από τη διαφωνία μέχρι την παρέμβαση, μεσολαβεί μια τεράστια απόσταση... Κι αν η παρέμβαση γίνεται ιδιωτικά, κανένα απολύτως πρόβλημα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα λέει άλλωστε και η λαϊκή ρήση.

Πρόβλημα δημιουργείται όμως, όταν η λογική της παρέμβασης νιώθει μοναξιά και προσπαθεί να λάβει χαρακτήρα προσηλιτισμού και σφετερισμού της ορθότητας...

Κοινώς, αν κάποιος επιθυμεί να προσαρμόζει τα χρώματα, το κοντράστ, την οξύτητα και την κίνηση μιας ταινίας που παρακολουθεί στο σπίτι του, σύμφωνα με τα γούστα του ή για να καλύψει ατέλειες στην αλυσίδα αναπαραγωγής του, φυσικά και έχει το έλευθερο να το κάνει και δεν πρόκειται να καταθέσουμε αγωγή για αυτό, ούτε καν δικαίωμα να φέρουμε αντίρρηση δεν έχουμε. Μην προσπαθήσει όμως να μας πείσει ότι πρέπει και όλοι οι υπόλοιποι να κόψουμε την ουρά μας...

Όμοια επιχειρηματολογία!!!

Ουδείς εμίλησε για τα χρώματα (αλήθεια, γιατί τα θρίλερ είναι όλα κίτρινα??), την οξύτητα και το κόντραστ (αλήθεια, αυτά γιατί τα ρυθμίζουμε με τα σκηνοθετικά πατερνάκια?). Δυστυχώς, κ. συνάδελφε, η πικρή αλήθεια είναι η εξής:

Δεν μπορούμε να είμαστε και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα.

Οπότε, ας αποφασίσουν οι σκηνοθέτες τι θέλουν. Θέλουν ελευθερία κινήσεων και δημιουργίας για την εκάστοτε άποψή τους ή αυστηρή προσήλωση στα standards οπότε κομμένα και τα κίτρινα-κόκκινα φίλτρα και τα εφέ με τους άσχετους πειραματισμούς και τα κουκουρούκου gamma και οι ψηφιακοί κόκκοι και....και...και.

-bye--bye-
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

χμ παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον διάλογο. μάλλον θα κατευθυνθώ προς JL_?Γιάννης Χατζηγεωργίου μεριά ούτε JL_? ούτε Γιάννης Χατζηγεωργίου

Γιάννη 6 καρεδάκια προσθέτουμε δεν χαλάει και πολύ

Γιάννη στα 30fps κίνηση νερό λέμε.

Γιάννη πέρασε μου λογαριασμό τραπέζης για το 100ρικο.

Γιάννη μην ανοίξεις το spoiler.

Γιάννη κλείδωσε στα 48 ο έπσον σωστά?


:flipout::flipout:

Αν κλείδωσε, ρίχτου και 48 καρεδάκια στην είσοδο και είσαι άρχοντας!!!!:grinning-smiley-043
 
Tα standards μάναμ' είναι για την θέαση, όχι για την δημιουργία...

Ρυθμίζεις βάσει των standards, όχι για να μην βλέπεις ποτέ καμμένα λευκά/μαύρα, αλλά για να ξέρεις πως όταν θα τα δεις, είναι intended και δεν φταίει η αλυσίδα αναπαραγωγής σου... -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

:flipout::flipout:

Αν κλείδωσε, ρίχτου και 48 καρεδάκια στην είσοδο και είσαι άρχοντας!!!!:grinning-smiley-043

Συγνωμη βρε παιδια αλλα για ποιον επσον μιλατε οτι κλειδωνει στα 48 hz .? (Μηπως κλειδωνει και ο δικος μου :chinscratch: )
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Συγνωμη βρε παιδια αλλα για ποιον επσον μιλατε οτι κλειδωνει στα 48 hz .? (Μηπως κλειδωνει και ο δικος μου :chinscratch: )

Είσαι οφ τόπικ!!!:flipout::flipout:


Ρίξε μου τώρα μια πληρωμένη απάντηση:

Βγάλ' τη σκούφια σου και βάρα μας!!!:BDGBGDB55:
 
Re: Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Συγνωμη βρε παιδια αλλα για ποιον επσον μιλατε οτι κλειδωνει στα 48 hz .? (Μηπως κλειδωνει και ο δικος μου :chinscratch: )

Aπ' ό,τι διαβάζω, τα 24άρια τα παίζει στα 48Hz ο δικός σου με απλό διπλασιασμό, όταν το frame interpolation είναι σβηστό, οπότε πρέπει να έχεις σωστή αναπαραγωγή σε αυτή την περίπτωση...

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το AVClub Motion Test 3 για να το εξακριβώσεις... ;)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Aπ' ό,τι διαβάζω, τα 24άρια τα παίζει στα 48Hz ο δικός σου με απλό διπλασιασμό, όταν το frame interpolation είναι σβηστό, οπότε πρέπει να έχεις σωστή αναπαραγωγή σε αυτή την περίπτωση...

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το AVClub Motion Test 3 για να το εξακριβώσεις... ;)

Πως θα γινει η εξακριβωση με αυτο. ?
Απλα θα δω τις γραμμες να κυλανε ομαλα και θα το συμπερανω. ?
Δηλαδη αν συνδεσω τον προβολεα στην ati θα εχει επιλογη για 48hz η καρτα. ?
Δεν εινμαι και σιγουρος (οταν ειχα τον προβολεα) αλλα δεν θυμαμαι αυτη την επιλογη οταν ειχα κοιταξει.
Σιγουρα ο 9000 κλειδωνει και στα 48hz. ?

Αν τελικα κλειιδωνει, να του δωσω απο το F.I. 48 καρε. ? Μεχρι τωρα εδινα στην tv 30 καρε στα 60 hz γιατι δεν αντεχα την βιντειλα.
Εχετε δοκιμασει τα 48 καρε. ? Ειναι κοντα στα 50 που σημαινει (οπως και στα 60 καρε) οτι η βιντειλα καραδοκει.

Βεβαια, ειναι αρκετοι απο εσας που παιζουν στα 60 καρε και το ευχαριστιουνται, οποτε υποκειμενικη απαντηση θα εισπραξω. :smash:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolat

Πως θα γινει η εξακριβωση με αυτο. ?
Απλα θα δω τις γραμμες να κυλανε ομαλα και θα το συμπερανω. ?

Από το πως θα τρεμοπαίζουν τα λευκά ορθογώνια, υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στο νήμα...

Δηλαδη αν συνδεσω τον προβολεα στην ati θα εχει επιλογη για 48hz η καρτα. ?
Δεν εινμαι και σιγουρος (οταν ειχα τον προβολεα) αλλα δεν θυμαμαι αυτη την επιλογη οταν ειχα κοιταξει.
Σιγουρα ο 9000 κλειδωνει και στα 48hz. ?

Αν τελικα κλειιδωνει, να του δωσω απο το F.I. 48 καρε. ? Μεχρι τωρα εδινα στην tv 30 καρε στα 60 hz γιατι δεν αντεχα την βιντειλα.
Εχετε δοκιμασει τα 48 καρε. ? Ειναι κοντα στα 50 που σημαινει (οπως και στα 60 καρε) οτι η βιντειλα καραδοκει.

Βεβαια, ειναι αρκετοι απο εσας που παιζουν στα 60 καρε και το ευχαριστιουνται, οποτε υποκειμενικη απαντηση θα εισπραξω. :smash:

Δεν ξέρω αν δέχεται 48Hz ο προβολέας σου. Η αναφορά που έγινε στα 48 έχει να κάνει με το που παίζει τα σήματα 23,976/24Hz...
 
Δηλαδη ακομα και με κλειστο το F.I. του, αυτος διπλασιαζει τα καρε. ?
Αν ισχυε αυτο δεν θα φαινοταν η ελλειψη των 24 καρε (judder, ) πιο πολυ βιντειλα
 
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Δηλαδη ακομα και με κλειστο το F.I. του, αυτος διπλασιαζει τα καρε. ?
Αν ισχυε αυτο δεν θα φαινοταν η ελλειψη των 24 καρε (judder, ) πιο πολυ βιντειλα

Όχι, γιατί σε αυτή την περίπτωση κάνει απλό διπλασιασμό. Eπαναλαμβάνει δηλαδή το κάθε καρέ δύο φορές, δεν δημιουργεί καινούρια καρέ...
 
Γενικώς, όταν μιλάμε για σωστή αναπαραγωγή των 24p σε LCD, μικρή σημασία έχει η επακριβής συχνότητα, αρκεί αυτή να είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 24 και η προβολή να γίνεται με απλό πολλαπλασιασμό. Δηλαδή, είτα στα 24Hz τα παίξει ένας LCD, είτε στα 480Hz με απλό εικοσαπλασιασμό, το οπτικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Σε παλμικά μέσα προβολής (π.χ. CRT, Plasma, κτλ.) πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 72Hz με απλό τριπλασιασμό, διαφορετικά θα υπάρχει ενοχλητικό flickering...