ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

NcZab, καμία επιστημονική εξήγηση δεν θα κάνει το δικό σου το μηχάνημα να ακούγετε καλύτερα. Αν έχεις την γνώση, χρησιμοποίησε την για να το κάνεις εσύ ο ίδιος καλύτερο. Διαφορετικά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσει κάποιος τη φιλοσοφική συζητηση για ένα μηχάνημα των 29 ευρώ.
 
Απάντηση: Re: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

Εμεσα δηλαδη τι μας λετε τωρα????οτι το πανακριβο με το παφθηνο ειναι το ιδιο????οτι ενα ειναι να σου κατσει μην ξοδεψεις λεφτα και το ρισκαρης,ρισκαρε με καποιο φθηνο???
αλλο το να κατσει και αλλο να ειναι καλο ενα πλευερ,εχει τεραστια διαφορα. Να ματσαριστει,με τι???τι εναι στην κατηγορια τιμης του,πιο κριβα θα ειναι τα <<ματσαρισματα>>απο το ιδιο το πλευερ,σωστα????ο φονεας που τα ενσωματωνει <<ολα>>σε ενα τσιπ,με την τρελη του τεχνολογια,που τα βαζει με τα μεγαθηρια,που τα που ο αριθμος των υλικων του ισοδυναμη με τον αριθμο της τιμης του,εχει και <<ιδιοτροποιες>>?????????????θελει καλο interconect και καλωδιο ρευματος για να παιξει σωστα?????με ποια λογικη για να μην πω επιστημονικη εξηγηση συμβαινει αυτο το φαινομενο?????

Τι θα πει ακριβό και φτηνό; Αν "σου κάτσει" θα πει ότι παίζει καλά άσχετα με τα λεφτά του. Υπάρχουν και ακριβά πλέυερ που ΔΕΝ κάθονται όπου νάναι.

Τώρα όποιος "ρισκάρει" με ακριβό πλέυερ είναι μάγκας ενώ με φτηνό είναι ανάξιος αναφοράς; Τότε να του δώσουμε κάποιο μετάλλιο καταδρομέων για την τόλμη του να ρισκάρει. Δεν καταλαβαίνω την λογική αυτή:chinscratch:

Το ματσάρισμα των καλωδίων το έχουμε εξαντλήσει: Φίλτρα είναι τα καλώδια στην ουσία και φορτία ευκολότερα ή δυσκολότερα. Κανονικά θα έπρεπε ένα ακριβό πλέυερ να ΜΗΝ ΜΑΣΑΕΙ από καλώδια και να τα παίζει όλα λόγω επαρκούς οδήγησης. Λογικό είναι ένα φτηνό να είναι πιο ευάλωτο σε αυτά....

Και Ναι μπορεί κάποτε κάποτε ένα πανάκριβο και ένα πάμφθηνο να είναι ΙΔΙΑ ή αντίστοιχα ηχητικά και μόνον ηχητικά!
Δεν μπορεί;
-bye-
 
Re: Απάντηση: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

NcZab, καμία επιστημονική εξήγηση δεν θα κάνει το δικό σου το μηχάνημα να ακούγετε καλύτερα. Αν έχεις την γνώση, χρησιμοποίησε την για να το κάνεις εσύ ο ίδιος καλύτερο. Διαφορετικά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσει κάποιος τη φιλοσοφική συζητηση για ένα μηχάνημα των 29 ευρώ.

Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες αλλά δεν αποτελούν και απάντηση σε αυτό που ρώτησε ο triangle και εγώ. Το BS είναι αφορμή για τις ερωτήσεις αυτές και όχι το καθαυτό αντικέιμενό τους. ´
Βέβαια ανεξάρτητα από το αν έχω τη γνώση, θα πρέπει να έχω και τη διάθεση να μπω σε μια τέτοια διαδικασία η οποία μάλιστα δεν έχει δεδομένα και προβλέψιμα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει και επιστήμη φίλε ΙΚ, αν ρίξεις χίλιες φορές ένα BS από το μπαλκόνι και τις χίλιες θα πάει προς τα κάτω. Αν πάλι του αλλάξεις χίλια καλώδια ρεύματος, θα παίξει με χίλιους διαφορετικούς ήχους χωρίς να υπάρχει καμμιά συγκεκριμένη εξήγηση για αυτό. Αυτό είναι κάτι πολύ όμορφο και ενδιαφέρον αλλά δεν είναι (ακόμα) επιστήμη.
 


ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ...........Οπως παντα απολυτος και ειρωνας.Ευχαριστω.

Σου επαναλαμβάνω, ότι οι απαντήσεις που ζητάς υπάρχουν στη Φυσική του Λυκείου και στην Ηλεκτρονική που διδάσκονται όλοι οι σπουδαστές στις ανάλογες σχολές των ΤΕΙ και ΑΕΙ. Θα μπορούσα να απαντήσω σε αυτά που ρωτάς πολύ αναλυτικά, αλλά έχω μόνο δύο χέρια, ένα μυαλό, τρεις υπολογιστές και καθόλου χρόνο. Τί να κάνω...
 
McZab, όλα τα ηλεκτρονικά εξηγούνται και αναλύονται. Ολα είναι μαθηματικά και φυσική. Η παραψυχολογία στα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει ακόμα σαν επιστήμη.

Το μονο που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι τα καλώδια ρεύματος, κι όμως ακούω διαφορές αλλάζοντας μόνο το τελευταίο μέτρο ακόμα και σε πολύ ακριβά μηχανήματα.
Κάποιοι λένε ό,τι τα καλώδια λειτουργούν και σαν φίλτρα. Δεν διαφωνώ γιατί δεν υπάχουν ακόμα στην αγορά τα υπερ-αγώγιμα καλώδια .
Σύντομα θα έχουμε και από αυτά . Να όμως που ο άλλος θέλει το καλώδιο να του κόβει και τις "σκληράδες" που βγάζει το tweeter και ψάχνει για καλώδιο κόφτη !!!
Επομένως είναι και θέμα γούστου και θέμα ματσαρίσματος συσκευών και αυτιών. Η φυσική δεν εξετάζει τα υποκειμενικά φαινόμενα και ο "παρατηρητής" που χρησιμοποιεί στην βιβλιογραφία είναι ο ιδανικός άνθρωπος με την τέλεια ακοή, την τέλεια όραση κ.λ.π.
Για παράδειγμα στο μάθημα της οπτικής ο "παρατηρητής" άνθρωπος θεωρείται ότι εχει τέλεια όραση . Ούτε πάσχει από γεροντική τρεμούλα ούτε έχει αστιγματισμό.

Είναι οι παραδοχές που κάνει η φυσική για να μπορέσει να συνεχίσει σαν επιστήμη. Τους προβληματικους "παρατηρητές" τους εξετάζει η ψυχιατρική και η ψυχολογία.
 
Last edited:
Τελικά, τι είναι φυσιολογικό και τι όχι;ποιός και πως μπορεί να το ορίσει;...ποιός έχει την πιό υγιή ακοή και ποιός όχι;αυτός που δεν ακούει τις διαφορές στα καλώδια των 100 και 200 ευρώ του μέτρου, η αυτός που καταλαβαίνει την διαφορά στο δεξιό πάτημα του τακουνιού της Πασπαλά περίπου 3,86 μέτρα πριν φτάσει στον πιανίστα;.....προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι στην δεύτερη κατηγορία και ας είχα μηχανήματα του ενός εκατομυρίου ευρώ!!!!.......βρε μπας και είμαι ανίατα άρωστος;....η αλήθεια είναι πως μπατονέτες δεν χρησιμοποιώ τελευταία αρκετά!!!!
 
Last edited:
To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.
 
Re: Απάντηση: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.

ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!
 
To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.

Στ'αλήθεια η απάντησή σου με κάλυψε.
 
Re: Απάντηση: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ κι εγώ μαζί σου... :grandpa:
 
Re: Απάντηση: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.

Το να συμφωνήσω ΚΑΙ εγώ με το παραπάνω θα ήταν περιττό.

Εκείνο όμως που θάθελα να πω και το οποίο κατά καιρούς φαίνεται πως όλοι μας το ξεχνάμε - μηδέ του εαυτού μου εξαιρουμένου - είναι το γιατί χρειαζόμαστε τα μηχανήματά μας και γιατί αυτά πρέπει να αξίζουν τόσο ή 2 x τόσο ή 3 x τόσο, κ.ο.κ.

Έχω κατά καιρούς συλλάβει τον εαυτό μου (και φαντάζομαι πως όλοι μας το έχουμε νοιώσει αυτό, εκτός κι αν είμαστε άρρωστοι "μηχανάκηδες", με ελάχιστη ή καθόλου μουσική καλλιέργεια) να "λιώνει" από συγκίνηση ακούγοντας ένα αγαπημένο μου μουσικό κομμάτι, είτε αυτό προέρχεται από το Clarion του '87, που έχω στο αυτοκίνητό μου είτε από την αναμετάδοση μιας μουσικής τηλεοπτικής εκπομπής, με εγγραφή του χειρίστου είδους, είτε τέλος από το ίδιο μου το - κατ' εμέ - hi-end σύστημα, και πιστέψτε με, δεν αισθάνομαι καμιά απολύτως συγκινησιακή διαφορά, από όπου και αν το ακούω. Για να μην πω, βέβαια, πως ειδικά για το είδος της μουσικής που βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών μου, οι εγγραφές - και λόγω χρονικής περιόδου και λόγω των πενιχρών μέσων της εποχής - δεν ήταν ποτέ ότι καλύτερο, άρα οι διαφορές αναπαραγωγής τους είτε με ένα συστηματάκι των 1000 είτε με το σούπερ-ντούπερ σύστημα των 40000 ευρώ θα ήταν σχεδόν ανεπαίσθητες.

Και για να είμαι πιο σαφής, ειδικά για το ζήτημα των εγγραφών, και όπως αυτό συνδυάζεται με ένα αναλόγου αξίας σύστημα, θα σας δώσω ένα παράδειγμα, που απορρέει από την προτίμησή μου στο είδος της μουσικής που ανέφερα παραπάνω:

Διαθέτω τρεις, εκ των οποίων η μία διπλή (βινύλιο και CD) εκτελέσεις της - ίσως - μεγαλειωδέστερης στιγμής του Ελληνικού τραγουδιού: του "ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ" του Μ. Θεοδωράκη.

Η πρώτη, η ορίτζιναλ, με τον Μπιθικώτση, τον Δημήτριεφ, τον Κατράκη κλπ. είναι η διπλή.

Οι άλλες δύο (σε CD) είναι: Η μιά με τον Νταλάρα και η άλλη με τον Κώτσιρα. Εξαίρετες και οι δύο, τόσο ερμηνευτικά όσο και ηχητικά. Άλλωστε η χρονική διαφορά μεταξύ των 2 νεότερων εγγραφών και της πρώτης είναι χαώδης, και ουδείς θα ανέμενε να υπάρχει σύγκριση.

Ότι, όμως και να πω, δεν υπάρχει σύγκριση ακούσματος με την πρώτη, την ορίτζιναλ. Με αυτήν, 19 στις 20 φορές, το δάκρυ θα βγει αβίαστο σε κάποιες κορυφαίες μουσικές και ερμηνευτικές στιγμές του έργου, όσες μα όσες φορές και να το ακούσω.

Δεν συμβαίνει το ίδιο με τις άλλες δύο εκτελέσεις, όμως.

Και ερωτώ:

Για κάτι τέτοιο, τί και πού έχει αξία η σύγκριση; Με αυτό, βέβαια, δεν έννοώ να απαξιώνει κάποιος ένα ηχητικό σύστημα, που προσδίδει ηχητική μουσική απόλαυση στον χρήστη-ακροατή, αλλά εννοώ πως ένα τέτοιο σύστημα είναι απλά το εργαλείο για την απόλαυση του πραγματικού μέσου που είναι η μουσική, τόσο στην αρχική της μορφή (σύνθεση-στίχος-τραγούδι) όσο και στην τελειωτική της (εκτέλεση-ερμηνεία-ενορχήστρωση-εγγραφή).
 
Last edited:
Σούργελα και άλλα σχόλια

Βρε Παναγιωτη καθεσαι και συγκρινεις Μπιθικωτση-Δημήτριεφ και ΚΑΤΡΑΚΗ με τα σουργελα? Τι να πω????

Εντάξει - για να μην ξεστρατίσουμε κι όλας από το θέμα - ο Νταλάρας και ο Κώτσιρας καθώς βέβαια και οι άλλοι συντελεστές των δύο αυτών νεότερων εκτελέσεων δεν είναι σούργελα, κάθε άλλο. Και βέβαια και οι δύο εκτελέσεις είχαν, η πρώτη την διεύθυνση και η δεύτερη την επιμέλεια του ίδιου του Θεοδωράκη.

Αλλά την πρώτη εγώ την ονομάζω "μυσταγωγία" και τις άλλες δύο απλά κορυφαίες, όμως μυσταγωγία δεν είναι.

Να πω ακόμα ότι την δεύτερη με τον Κώτσιρα την έχω παρακολουθήσει και ζωντανά, όχι βέβαια αυτήν της εγγραφής, αλλά το έργο, εκτελεσμένο με (σχεδόν) τους ίδιους συντελεστές, σε συναυλία βέβαια. Και ήταν πράγματι εξαίρετη. Αλλά - πάλι - μυσταγωγία δεν ήταν.

Πάντως, ευχαριστώ για τις επιβεβαιώσεις σας, αλλά νομίζω ότι όλοι μας έτσι αισθανόμαστε. Εκείνο που θα ήθελα να ακούσω, είναι το σχόλιο του ίδιου του κ. Σκαλούμπακα, μιας και είναι ο συντάκτης της αρχής του thread.
 
Παναγιώτη άνοιξες μεγάλο θέμα.

Ξέρω πολλούς ανθρώπους οι οποίοι εκστασιάζονται ακούγοντας ιστορικές κλασσικές ηχογραφήσεις. Μιλάμε για χάλια ποιότητα ήχου, απλά δεν ακούγονται!

Οκ with me.

Είναι λίγο μπέρδεμα το παράδειγμά σου όμως Παναγιώτη.
Από την άποψη της...εποχής.

Είμαι βέβαιος ότι το άκουσμα της πρώτης εκτέλεσης με Μπιθικώτση κλπ σε ταξιδεύει πίσω, σε μια άλλη κατάσταση, σε μια άλλη εποχή. Αναπολείς ένα σωρό στιγμές ακούγοντας το κομμάτι.

Αντίστοιχα σε κάποιον 20άρη μπορεί η εκτέλεση με τον Κότσιρα και τους λοιπούς σύγχρονους να "λέει" πολλά περισσότερα από ότι η παλιά.

IMHO.
 
Για εμένα όλοι είναι Ο.Κ.

Δεν υπάρχει κάποιος σωστός και κάποιος λάθος.

Άλλος αγοράζει ένα super car για να τρέχει , άλλος για να το δείχνει , άλλος για να το πλένει και να το καμαρώνει , άλλος για να το παρκάρει έξω από ένα κλαμπ. κλπ. κλπ.

Εγώ δέχομαι και τους ανθρώπους που την βρίσκουν περισσότερο με τα μηχανήματα και λιγότερο με τις μουσικές.
Ουσιαστικά κάπου λειτουργούν ως συλλέκτες . Χαίρονται επειδή κατέχουν αυτοί κάτι. Δεν βλέπω κάτι ενοχλητικό.

Θα αποτολμήσω και έναν ορισμό του Hi –End μπας και κάπου σταματήσουν και οι καυγάδες.

Hi-End = 1. Ηχοσύστημα που παίζει μουσική με πολύ υψηλή πιστότητα (υποχρεωτικά) και
2. Κοστίζει σημαντικό ποσό χρημάτων (επίσης υποχρεωτικά).

Η προυπόθεση 2 συνεπάγεται άψογο φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής που είναι απαραίτητα για μία Hi_end συσκευή.

Κάπου ισχύει και στα αυτοκίνητα . Μία Astor Martin είναι dream car ενώ ένα Subaru Impreza δεν είναι παρότι ίσως κινείται πιο γρήγορα.
 
Re: Απάντηση: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ “HIGH END” ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ FORUMS!!!

To φυσιολογικό είναι να πληρώνεις μέχρι εκεί που αρχίζεις να μην ακους σημαντικες διαφορές. Κι αν ακούς κάποιες διαφορές, αυτές να μην είναι ικανες να σου στερήσουν τη ικανοποίηση από την ακρόαση της ίδιας της μουσικής.

Συμφωνώ και χαίρομαι αφάνταστα που το αυτί μου
παύει να ακούει σημαντικές διαφορές σε λογικά χρηματικά
νούμερα και δεν χρειάζεται να πληρώσω 5ψήφια και 6ψήφια νούμερα
και να "ματώσει η τσέπη μου" :flipout: :flipout: :flipout:

Παναγιώτη έχεις επίσης μεγάλο δίκιο:SFGSFGSF: