Οι πωλήσεις των DSLR το 2008 στην Ιαπωνία

Και αυτή η pentax ρε παιδί μου, σαν να κρύβεται κάνει... Διαφήμιση μηδέν!

Ειδικά στην Ελλάδα είναι σχεδόν "θαμμένη" επί πολλά χρόνια. Ο αντιπρόσωπος αν και από τους αρχαιότερους στον χώρο, κατάφερε να απουσιάζει από πλήθος σοβαρών καταστημάτων...
 
Μακάρι να μην λήξει άδοξα η πορεία μίας τόσο ιστορικής εταιρείας.

Πάντως εάν πέσει ξεστοκάρισμα στις Κ20D, μάλλον δεν θα αντισταθώ....


Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί οι Canon/Nikon προτιμώνται σε τέτοιο ποσοστό στην εισαγωγική κατηγορία. Τι ιδιαίτερο έχουν δηλαδή οι 1000D/D40/D60 έναντι της Κ200D? Ποιότητα κατασκευής? Μήπως "όνομα"? Ειδικά για τον χρήστη του "διπλού κιτ" ή του all-around φακού (η συντριπτική πλειοψηφία). Ίσως το μεγαλύτερο λάθος της Pentax να είναι που δεν έδωσε από την αρχή βάρος στο κατά το δυνατόν εντυπωσιακότερο jpeg.
 
Μακάρι να μην λήξει άδοξα η πορεία μίας τόσο ιστορικής εταιρείας.

Πάντως εάν πέσει ξεστοκάρισμα στις Κ20D, μάλλον δεν θα αντισταθώ....


Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί οι Canon/Nikon προτιμώνται σε τέτοιο ποσοστό στην εισαγωγική κατηγορία. Τι ιδιαίτερο έχουν δηλαδή οι 1000D/D40/D60 έναντι της Κ200D? Ποιότητα κατασκευής? Μήπως "όνομα"? Ειδικά για τον χρήστη του "διπλού κιτ" ή του all-around φακού (η συντριπτική πλειοψηφία). Ίσως το μεγαλύτερο λάθος της Pentax να είναι που δεν έδωσε από την αρχή βάρος στο κατά το δυνατόν εντυπωσιακότερο jpeg.

Το όνομα φυσικά. Δεν συμφωνώ αλλά έχουν το όνομα.:nounder:
 
Στις 31/12/08 αγόρασα την ολοκαίνουργια Pentax k-m, με 2ο κιτ φακών, 18-55 και 50-200, στην νέα σειρά φακών της.
Με μια λέξη : Εξαιρετική !!
Σύντομα θα σας κάνω παρουσίαση.
Το μόνο που δεν διαθέτει ξέρετε τι είναι ;; "Όνομα" τρανταχτό !!
 
Re: Απάντηση: Οι πωλήσεις των DSLR το 2008 στην Ιαπωνία

Στις 31/12/08 αγόρασα την ολοκαίνουργια Pentax k-m, με 2ο κιτ φακών, 18-55 και 50-200, στην νέα σειρά φακών της.
Με μια λέξη : Εξαιρετική !!
Σύντομα θα σας κάνω παρουσίαση.
Το μόνο που δεν διαθέτει ξέρετε τι είναι ;; "Όνομα" τρανταχτό !!

Μιχάλη, αν θέλεις βάλτην εδώ να είναι όλα μαζεμένα γιαυτήν.

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=34912
 
Μακάρι να μην λήξει άδοξα η πορεία μίας τόσο ιστορικής εταιρείας.

Πάντως εάν πέσει ξεστοκάρισμα στις Κ20D, μάλλον δεν θα αντισταθώ....


Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί οι Canon/Nikon προτιμώνται σε τέτοιο ποσοστό στην εισαγωγική κατηγορία. Τι ιδιαίτερο έχουν δηλαδή οι 1000D/D40/D60 έναντι της Κ200D? Ποιότητα κατασκευής? Μήπως "όνομα"? Ειδικά για τον χρήστη του "διπλού κιτ" ή του all-around φακού (η συντριπτική πλειοψηφία). Ίσως το μεγαλύτερο λάθος της Pentax να είναι που δεν έδωσε από την αρχή βάρος στο κατά το δυνατόν εντυπωσιακότερο jpeg.

Ο μέσος αγοραστής δεν έχει ιδέα για το είδους του jpeg και τις υπόλοιπες τεχνικές λεπτομέρειες. Και όποιος ξέρει, μπορεί να το ρυθμίσει. Όνομα, εμφάνιση, megapixel και πόσο zoom έχει ο φακός μπορεί να καταλάβει συνήθως ο μέσος αγοραστής...
Οι πωλητές κοιτάζουν κυρίως ποσοστά κέρδους. Δεν αντέχουν να ξεκινήσουν μαθήματα στον κάθε υποψήφιο. Του πουλάνε ευκολότερα ότι ψιλοξέρει κι ότι τον ψιλοεντυπωσιάζει.
 
Που να δείς τι έχω πάθει με την Samsung GX20...

Αν η Pentax θεωρείται τρανταχτό όνομα (λέμε τώρα...) σκέψου τί θεωρείται η Samsung.

Ο κουμπάρος μου (κάτοχος D200) μόλις την είδε μου λέει " Μέχρι και ψυγεία βγάζει η Samsung".

Λίγο μετά φωτογραφήσαμε τα ίδια πράγματα. Στο ξενοδοχείο μόλις φορτώσαμε τα notebooks του κόπηκε το χαμόγελο.

Έτσι έχω μία K20D με 18-55 και 50-200 με 630 Εβρά:guitarist::guitarist:
 
Αυτοί που δεν θεωρούν "όνομα" την Pentax, την πάλαι ιστορική Asahi Optical Co., την πρωτοπόρο στις slr και στις πολλαπλές επιστρώσεις φακών, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μονολεκτικώς, απλώς αδαείς.
 
Αυτοί που δεν θεωρούν "όνομα" την Pentax, την πάλαι ιστορική Asahi Optical Co., την πρωτοπόρο στις slr και στις πολλαπλές επιστρώσεις φακών, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μονολεκτικώς, απλώς αδαείς.

Αν το πεις στον κυρ Μήτσο που θέλει να πάρει DSLR δεν νομίζω να τον πολυνοιάξει.

Και πίστεψε με είναι πολύ μεγάλη μερίδα στην πίτα ο κυρ Μήτσος.
 
Αυτοί που δεν θεωρούν "όνομα" την Pentax, την πάλαι ιστορική Asahi Optical Co., την πρωτοπόρο στις slr και στις πολλαπλές επιστρώσεις φακών, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μονολεκτικώς, απλώς αδαείς.

Η Samsung σαν όνομα βρίσκεται σε τέτοιο πλήθος προϊόντων που την καθιερώνει σαν ένα όνομα κύρους, κύρος που μεταφέρει και σε ότι νέα κατηγορία επιλέξει να εμπλακεί αύριο. Η Sony το ίδιο, H panasonic επίσης. Κι αυτό το μεταφράζουν εύκολα σε πωλήσεις.
Οι ιστορικές γνώσεις των πιο συνειδητοποιημένων καταναλωτών, δυστυχώς δεν μεταφράζονται σε κέρδη εταιριών που δυσκολεύονται πια να ακολουθήσουν όχι τόσο τις τεχνολογικές εξελίξεις, όσο τον καταναλωτισμό και τις μόδες της εποχής... Pentax δεν θα δεις όχι σε ψυγείο, αλλά ούτε και σε οτιδήποτε άλλο προϊόν, εκτός ελαχίστων επαγγελματικών εξαιρέσεων... Συνδυασμένα με την απουσία διαφήμισης και προβολής, πώς να τολμήσει να την αγοράσει ο αδαής της εισαγωγικής κατηγορίας λοιπόν;
 
Απάντηση: Re: Οι πωλήσεις των DSLR το 2008 στην Ιαπωνία

Αυτοί που δεν θεωρούν "όνομα" την Pentax, την πάλαι ιστορική Asahi Optical Co., την πρωτοπόρο στις slr και στις πολλαπλές επιστρώσεις φακών, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μονολεκτικώς, απλώς αδαείς.


Kατά τη γνώμη μου το πιο ισορροπημένο σύστημα μεσαίου φορμά (6*4,5 και 6*7) και κορυφαίο σε χρηστικότητα ιδιαίτερα στους φωτογράφους τοπίου.

....και με κορυφαία οπτικά...
 
Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί αυτή η αντιπαράθεση.

Μεταξύ καταναλωτών που το μόνο που εξετάζουν "πόσα mp έχει" και "τι zoom" να κατανοήσω πως επικρατεί η ίδια λογική με τα αυτοκίνητα:"δεν παίρνω Ιάπωνα", "οπωσδήποτε Γάλλο","τι να μας πει και ο Γερμανός" και άλλα τέτοια(φαιδρά).

Μεταξύ των ανθρώπων που ασχολούνται λίγο παραπάνω, οι γνώμες στρέφονται(και έτσι πρέπει) στο πόσο καλές είναι οι φωτογραφίες, και τι χρειάζεται για να βελτιωθούν.

Δεν υπάρχει περίπτωση να ακουστεί πόσο καλές φωτογραφίες βγάζει η τάδε ή η δείνα μάρκα, γιατί όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να βρεθείς την σωστή ώρα, στο σωστό μέρος, και όχι με την Χ μάρκα

Ακόμα και η ενημέρωση που γίνεται για τα μοντέλα ή τους φακούς, έχει τον χαρακτήρα του τι κάνει αυτός ο φακός ή η μηχανή, και όχι πόσο καλύτερη είναι από την Χ μάρκα.

Τάσο, φυσικά και είναι αδαείς.Τα περισσότερα που ακούν είναι για άλλες μάρκες.Ίσως είναι αποτέλεσμα marketing.Υπάρχουν όμως και μερικοί που το ψάχνουν λίγο παραπάνω.Κάθε μάρκα, έχει δώσει λιγότερα ή περισσότερα στη φωτογραφία.Το μεράκι για δημιουργία μετράει και η παρουσία με τεχνολογίες αιχμής.
 
Οι προκαταλήψεις σε κάθε αγορά είναι συνηθισμένες και καλλιεργημένες...
Μας είναι βολικό να κατηγορούμε τον εξοπλισμό μας για τις φωτογραφίες μας που δεν μας αρέσουν, και η προβεβλημένη λύση είναι η αγορά νέου μοντέλου. Ο παράγοντας φωτογράφος συνήθως δεν σκαλίζεται επαρκώς. Έχοντας "κάψει αρκετές φορές την γούνα μου" περιμένοντας το νέο μοντέλο να μου δώσει καλύτερες φωτογραφίες και να μην τις βλέπω να έρχονται, τείνω να επιλέγω προσεκτικά τι ακριβώς μου λείπει σε εξοπλισμό και να προσπαθώ να δω τι κάνω λάθος στις φωτογραφίες που βγάζω. Τουλάχιστον ξέρω ότι δεν θα φταίει η Pentax όπως δεν έφταιγε και η Lumix όταν δεν μ' άρεσε το αποτέλεσμα... Όταν δυσκολεύομαι να αφιερώσω χρόνο πριν από κάθε κλίκ, το αποτέλεσμα που παίρνω θα εξακολουθεί να εξαρτάται άμεσα όχι απ' την οικονομική επένδυση που έκανα σε εξοπλισμό, αλλά από την χρονική επένδυση που δεν κάνω σε κάθε φωτογραφία. Η παγίδα της μετέπειτα επεξεργασίας στο photoshop σπάνια σώζει μια κακή λήψη. Ίσως συνεφέρει το τεχνικό μέρος αλλά το αισθητικό συνήθως εξακολουθεί να λείπει.

Υ.Γ. Συγνώμη αλλά λίγο λίγο, εντελώς off topic βγήκα τελικά... :damnyou: