Οι Τετρομαγμένοι.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Μα ο Γαλιλαιος ηταν φωταδιστης. Εξεφραζε την επιστημονικη αληθεια. Τι ηταν δηλαδη, σκοταδιστης;


Και την προηγούμενη φορά που εξέφρασες απορία απεδείχθη οτι δεν είχες καταλάβει τι γραφτηκε.Και τώρα συμβαίνει το ίδιο.
Και λίγο πιό λιανά.Ενας επιστήμονας δεν είναι εξ ορισμού φωτισμένος εάν χρησιμοποιεί μονίμως την ιδιότητά του για να κάνει τούς άλλους να σιωπούν.
Ο Γαλιλαίος λοιπόν ήταν πραγματικά φωτισμένος και οι συγγραφείς τού βιβλίου σκοταδιστές.
Αυτά...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Και την προηγούμενη φορά που εξέφρασες απορία απεδείχθη οτι δεν είχες καταλάβει τι γραφτηκε.Και τώρα συμβαίνει το ίδιο.
Και λίγο πιό λιανά.Ενας επιστήμονας δεν είναι εξ ορισμού φωτισμένος εάν χρησιμοποιεί μονίμως την ιδιότητά του για να κάνει τούς άλλους να σιωπούν.
Ο Γαλιλαίος λοιπόν ήταν πραγματικά φωτισμένος και οι συγγραφείς τού βιβλίου σκοταδιστές.
Αυτά...
Δε νομιζω.
 
Νέο νήμα με θέμα,
"Οι αστρονομικές ανακαλύψεις του Γαλιλαίου και πώς επηρέασαν την ελληνική επανάσταση μέχρι το 1823".
Ένα-ένα ρε σεις...Νομίζω?
-bye-
 
Mπάαα.Δεν έχει σχέση με τη επανάσταση του 1821 αυτό που έγραψα.Μάλλον με την ´Ιερά Εξέταση ´ορισμενων επιστημόνων έχει να κάνει που προβάλλουν δήθεν ´επιστημονικά άλλοθι´για να περάσουν τίς αντιϊστορικές και αντιεπιστημονικές απόψεις τους.Και όταν τα βρίσκουν σκούρα δηλωνουν ´Σκάστε οι υπόλοιποι,εμείς είμαστε ιστορικοί´.Ναι ,με πιστοποιηση C.D.R.S.E.E
Ποσο πιό απλά να το γράψω δηλαδή???
Σιγά μην θεωρήσω περισσότερο ιστορικό την κυρια Ρεπούση απο τον Μίκη Θεοδωράκη.Και ελπίζω να γίνω κατανοητός αυτή την φορά.
 
ΥΓΔεν υπάρχει πιο αντιεπιστημονική και φασιστική, αγράμματη άποψη από αυτήν, ότι για την ιστορία δικαιούνται άποψης μόνο οι επιστήμονες. Οι πιο πολλοί από αυτούς δεν έχουν ούτε το ένα πέμπτο από τα βιβλία που κατέχω. Δεν έχουν μελετήσει ούτε τα μισά από βιβλία και ντοκουμέντα που έχω μελετήσει. Δεν είχαν καν γεννηθεί όταν εγώ ήξερα ιστορία. Και δεν έχει αποκαλυφθεί τίποτε που να ανατρέπει την προ του 1930 ιστορία αυτού εδώ του τόπου, εδώ και 60 χρόνια.

Επιπλέον, η ιστορία γίνεται αντιληπτή με την κρίση, όχι με τη μέθοδο. Η αστική Ελλάδα, που γεννήθηκα και ανήκω, ήξερε ιστορία τέτοια που έλεγχε τους καθηγητές στα σχολεία. Ποιος φασιστικός εγκέφαλος αποκλείει τους γονείς από το καθήκον να ελέγχουν για το τι μαθαίνουν τα παιδιά τους;

Το πιο σημαντικό: Η ιστορία είναι πολιτική, δεν είναι αφηγηματική ιστοριούλα. Αίτια, αφορμές, περιστατικά, συμπεράσματα. Είναι μάθημα για να ζεις. Να βλέπεις. Να αποφασίζεις. Να δρας. Να προβλέπεις.

Η Ελλάδα και η Τουρκία δεν έχουν ειρήνη. Εχουν έναν διαρκή, εν δυνάμει, πόλεμο. Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Η Ελλάδα απελευθέρωσε εδάφη της με ελληνικούς πληθυσμούς, αποπειράθηκε να ελευθερώσει κι άλλα, και η Τουρκία προσπαθεί να τα πάρει πίσω και να διατηρήσει ό,τι κατέχει. Απλά μπακάλικα. Η ειρήνη γεννιέται όταν σταματάνε οι διεκδικήσεις, όχι όταν γράφουμε από χαζοχαρούμενες μέχρι ύποπτες ανιστόρητες ιστορίες.

Αν δεν διαβάζουν καθημερινά εφημερίδες οι ιστορικοί κι αντί να παρακολουθούν με ξένα λεφτά σεμινάρια για αφελληνισμό της ιστορίας, καλά θα κάνουν να παρακολουθούν σεμινάρια ανάλυσης πολιτικής.

Αρκεί να μην τα πληρώσει κι αυτά το υπερεθνικό λόμπι των ελληνοαμερικανών και ευρωελλήνων τραπεζιτών, χρηματιστών και τζογαδόρων κεφαλαιούχων, που πληρώνει τα σεμινάρια των πανεπιστημιακών Athinon, Peloponnisou, Thessalonikis και Kritis.

Με τη βούλα της υπουργού -πρώην εθνικής- Παιδείας.


Γ. Παπαδόπουλος Τετράδης [email protected].


ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 01/04/2007

Γνωστός ´εθνικιστής´ο ´ΚΑΙΡΟΣ´τής Ελευθεροτυπίας.
 
Στο ραδιόφωνο τού ´SKY´ χτές η συγγραφευς Κυρία Ρεπούση δήλωσε οτι ´θα αλλάξουμε τα εισαγωγικά κείμενα των κεφαλαίων στο βιβλίο της Ιστορίας τής ΣΤ.Δημοτικού´.
Εύγε.Η Κυρία επιστήμων αναγνωρίζει λοιπόν οτι έγραψε λάθος και δέχεται να αυτοδιορθωθεί??Μα σε τέτοιες περιπτώσεις η παραίτηση είναι η μόνη λύση.
Η άσκηση ιδεολογικής τρομοκρατίας και οι συκοφαντίες προς κάθε διαφωνούντα τελικά δέν πέρασε φαίνεται
Μιά ισχνή μειοψηφία,που περιπαίζει την λαϊκή παράδοση ,που περιφρονεί τον λαό ,που η ίδια αυτή μειοψηφία θα προτιμούσε να κατοικεί στο Λουξεμβούργο ,διακατεχόμενη απο ένα τεράστιο αίσθημα κατωτερότητας πρός την Δύση και μιμούμενη κάθε τι το δυτικό ,μιά μειοψηφία που συμπεριφέρεται αλαζονικά και σταλινικά ,που χρησιμοποιεί μεταμοντερνιές και εξυπνακισμούς και ειρωνείες για να περάσει το ´δίκιο´της,που έχει σαν σκοπό την αποδόμηση τής εθνικής ταυτότητας,δηλαδή την μή-απαίτηση τού λαού για περισσότερη εθνική κυριαρχία,έφαγε ´πόρτα´.
Ο Κύριος Πρετεντέρης τι θα απογίνει τώρα που ένοιωθε περήφανος που τα παιδιά του θα μάθουν ιστορία απο το νεο βιβλιο,και στα άρθρα του χαρακτήριζε φαιούς και φασίστες τούς αντιδρώντες??
Kαι ο Κύριος Λιάκος που χαρακτήριζε ´ψυχωτικούς´όλους τούς αντιδρώντες πώς θα δεχτεί διορθώσεις απο τούς ´ψυχωτικούς´,,οπως ας πούμε απο την Ακαδημία Αθηνών??
Interesting που θάλεγε και η γνωστή μεταμοντέρνα aristera.........
 
Larry, είσαι θησαυρός, επειτέλους ένας λόγος ακόμα να είσαι μέλος στο avclub, πέρα από νεες τάσεις τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα, αξίζει η συνεισφορά των μελών που έχουν φάει ώρες, για να μας εξηγήσουν.......... τα ανεξήγητα.
 
Larry, είσαι θησαυρός, επειτέλους ένας λόγος ακόμα να είσαι μέλος στο avclub, πέρα από νεες τάσεις τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα, αξίζει η συνεισφορά των μελών που έχουν φάει ώρες, για να μας εξηγήσουν.......... τα ανεξήγητα.

ΕΕΕ???

Ποιός Λάρρυ ? ?

Τι έφαγες πάλι βρε ψυχοβλαμμένε ?:flipout: :flipout:
 
Οι πρώτες τρεις παράγραφοί του κ. Τετράδη πραγματικά με λυπούν. Αν όντως κατέχει τις πηγές και τις γνώσεις που υποστηρίζει, είναι μεγάλο κρίμα που δεν είναι και ο ίδιος ιστορικός. Και αν η δική του γνώση μπορεί να αποδειχθεί (ακόμα και να πιστοποιηθεί αν ο ίδιος το θέλει), αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αντίστοιχου βάρους και η γνώμη του κάθε γονέα.

Με αντίστοιχα επιχειρήματα, η θρησκόληπτη και αντιεπιστημονική μπαρούφα του δημιουργισμού κατάφερε να μπει σε κάποια αμερικάνικα σχολεία.

Οι απόψεις του υπόλοιπου κειμένου έχουν συζητηθεί και συζητώνται ακόμα, εδώ και αλλού.
 
Και τώρα τι θα κάνω εγώ που ήμουν περήφανος για τον Πρετεντέρη που ήταν περήφανος για το βιβλίο που θα διδαχτεί το καλόπαιδό του ?

Ποία η θέσις μου Κύριοι ?
Να πάω να κάψω το μουσείο του Βρέλη ή να βανδαλήσω το Καλπάκι ?Και όχι τίποτ άλλο ήθελα να πάω για διακοπές στο Ismir και τώρα μου προσθέτουν ενοχές.

Δεν ξέρω ,αυτοί οι αλχημιστές Ακαδημαϊκοί πολύ με σύγχυσαν και δεν μου φτάνουν και τα Xanax μου.

Θα πάρω την συντρόφισσα Ρεπούση να με ηρεμήσει λίγο..
 
Γιατί οι περιώνυμοι Ιστορικοί έλαβαν υπ´όψιν τους Ιστορικούς υψηλού διαμετρήματος ???
Aσφαλως και η Ιστορία δεν αφορά μονον τούς Ιστορικούς και μάλιστα Ιστορικούς που την χρησιμοποιούν για να περάσουν τίς πολιτικές απόψεις τους.
Φυσικά και οι γονείς δικαιούνται νάχουν γνώμη και δεν φαντάζομαι οτι όλοι οι γονείς θεωρούνται θρησκόληπτοι ή και ανιστόρητοι.
Και απο πότε μια συγγραφική ομάδα θεωρεί εαυτούς και μόνον εαυτούς ειδικούς στην Ιστορία???Τι πηγές χρησιμοποίησαν για να συγγράψουν το εξάμβλωμα??Tον Γαλλο Πρεσβευτή Ντε Μπρέβ ???
Kαι απο πότε ένας λαός δεν δικαιούται να έχει γνωμη για την ιστορία που τού πασσάρουν??
Θα τρώμε όλοι κουτόχορτο και θα δεχόμαστε τίς επιλογές τής Κυρίας Γιαννάκου??
Μήπως η Ν.Δ. είχε στο κυβερνητικό της πρόγραμμα την αναθεωρηση τής ιστορίας και δεν το ξέραμε???

Kαι ασφαλώς η Ιστορία χρειάζεται εξηγήσεις ,αναλύσεις, αίτια.Ετσι διαμορφωνονται οι πολίτες.Και όχι με μεταμοντέρνα Αρλεκιν δήθεν ´αναίμακτα´και εντελώς αντιεπιστημονικά.
Δηλαδή η παιδεία δεν αφορα τούς πολίτες και αφορά μονον την Κυρία Ρεπούση???Και με τι κριτήρια επιλέγηκε μια συγγραφική ομάδα με ολόϊδιες πολιτικές απόψεις.??
Yπάρχουν και τα δημοψηφίσματα άμα το επιθυμoύν..Αλλά ξεχασα ,απαγορευονται απο τούς ´πεφωτισμένους δημοκράτες´γιατί καταστρατηγούν τούς θεσμούς κατ´αυτούς,όπως π.χ. το αντικειμενικό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Ωραία δημοκρατική αντίληψη.
 
Σπύρο, συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις, με δύο εξαιρέσεις:
Πρώτον, για εμένα δεν πρέπει να ενδιαφέρει η γνώμη των γονέων. Η μελέτη της ιστορίας είναι κατά πολύ μεγάλο μέρος επιστήμη και τον πρώτο λόγο έχουν οι επιστήμονες. Προφανώς, η συγκεκριμένη συγγραφική ομάδα δεν είναι οι μόνοι επιστήμονες που διαθέτουμε. Για αυτό άλλωστε οι υπόλοιποι ευτυχώς αντέδρασαν και το θέμα δεν έχει κλείσει. Αύριο ενδέχεται οι γονείς να θεωρούν το δημιουργισμό μία επιστημονική θεωρία. Θα την εντάξουμε στο πρόγραμμα;

Δεύτερον, ως επέκταση του πρώτου, τι εξυπηρετούν τα δημοψηφίσματα στη συγκεκριμένη υπόθεση; Να αποφανθούν οι πολίτες για την ιστορική αλήθεια; Ή να αποφασίσουν αν το εθνικό συμφέρον εξυπηρετείται από αυτή την ιστορία ή την άλλη; Όποιος έχει δει το Manderlay του Lars von Trier θα θυμάται πως η κοινότητα αποφάσισε να θέσει σε ψηφοφορία το θέμα του... τι ώρα είναι!
 
Οι επιστήμονες είναι αρμοδιότεροι για θέματα της επιστήμης τους, ορθό.
Φαντάζομαι όμως ότι για να αποφανθώ ότι 5^3 κάνει 125 δεν χρειάζεται να πάρω έγκριση από μαθηματικό, σωστά?

Είναι απίστευτο πόσα μπορεί να κρίνει δίχως τη βοήθεια ειδικών επιστημόνων ο μέσος άνθρωπος, απίστευτο... :flipout:
 
Ναι, αλλά που βάζεις το όριο μεταξύ των πραγμάτων που μπορούν να κριθούν από τον μέσο άνθρωπο και αυτών που δε μπορούν;

Εδώ για το Πολυτεχνείο το '73 έχω ακούσει άκρως αντιφατικές απόψεις από ανθρώπους που υποτίθεται πως ήξεραν τα πράγματα από πρώτο χέρι (ως σύγχρονοι).
 
Φαντάζομαι ότι οι φωτογραφίες της Σμύρνης που όλοι μας λίγο-πολύ έχουμε δει, και δη της "συνωστισμένης" προκυμαίας της, είναι αρκετές για να κρίνουμε, ναι, να κρίνουμε και μη όντες ιστορικοί, το επίπεδο του εν λόγω πονήματος. Με το προηγούμενο ποστ εννοούσα ότι εν προκειμένω δεν μιλάμε για ανώτερα μαθηματικά. Δηλαδή επειδή οι όροι "πωλητής" και "αγοραστής" χρησιμοποιούνται στον Αστικό Κώδικα, πρέπει να είναι κανείς νομικός για να καταλάβει τη σημασία τους;