Οι Τετρομαγμένοι.

lihula.jpg
 
Ωραία φωτογραφία.Οχι,δεν είναι απο εκδήλωση Γερμανών Ναζί.
Είναι απο επίσημη εκδήλωση για τα αποκαλυπτήρια μνημείου,πρό τιμήν τών ´Εσθονών που πολέμησαν απο το 1940-1945,εναντίον τών Μπολσεβίκων και υπέρ τής Ανεξαρτησιας τής Εσθονιας´.Ημέρα 20/8/2004.στην πόλη Λιχούλα.
Ξεσηκώθηκε διεθνής σάλος τότε και το μαζέψανε το μνημείο.
Ποιοί ήταν οι ´πατριώτες´??Μα 15000 Εσθονοί,που είχαν συγκροτήσει την 1η Εσθονική Μεραρχία Γρεναδιερων τών Βαφεν Ες Ες.
Για την απελευθέρωση τού Ταλίν σκοτώθηκαν 150000 Σοβιετικοί στρατιώτες.
Στην Εσθονία τότε ζούσαν 5000 Εβραίοι.Επέζησαν μερικές δεκάδες.
Η Χιτλερική διοίκηση ανεκήρυξε την Εσθονία ´χώρα πλήρως εκκαθαρισθείσα απο Μπολσεβίκους και Εβραίους´
Πολλοί Εσθονοί θεωρούν τίς στολές τής φωτογραφίας ιδιαιτέρως τιμητικές.
Και ξαναγράφουν την ιστορία,γκρεμίζοντας αγάλματα και τιμώντας τούς συνεργάτες τών Ναζί επισήμως πλέον.
Η Ευρωπαϊκή Ενωση στηρίζει το νέο μέλος της.Ο Σολάνα δήλωσε οτι ´κατανοεί και στηρίζει την Εσθονια´,ο δέ Τζόζεφ Ντόλ επικεφαλής του´Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος δήλωσε:'Σήμερα είμαστε όλοι Εσθονοί´.
Σε λίγο θα αναστηλώσουν και τον αντιστασιακό Αδόλφο.Πάντα με κατανόηση φυσικά.Για να ισοπεδωθούν τα πάντα.
 
H σημερινή εφημερίδα ´Το Παρόν´δημοσιεύει ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ σχετικά με την αίτηση που υπέβαλε η κυρία Ρεπούση για να μετατεθεί απο την Θεσσαλονίκη απο το τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης τής Παιδαγωγικής Σχολής τού Α.Π.Θ στο τμήμα Πολιτικής Ιστορίας και Επιστήμης τού Παντείου στην Αθήνα(15/5/07).:blink:
Δηλαδή το γνωστικό αντικείμενο είναι ίδιο???????Μπάααα.Απλά σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας στο συγκεκριμένο Τμήμα τού Παντείου προεδρεύει ο κύριος Πεσμαζόγλου ,διαπρύσιος υποστηρικτής τού βιβλίου και εμφανιζόμενος δίπλα στην κυρία Ρεπούση στίς τηλεοπτικές συνεντευξεις της.Εκεί υπάρχει και όλη η ομάδα που υποστηρίζει λυσσαλέα την Ιστορία τής Λήθης.
Υπάρχει ένας νόμος που τα επιτρέπει όλα αυτά και που δυστυχώς καμιά κυβέρνηση δεν τον καταργεί για λόγους που καταλαβαίνουμε όλοι.
Εάν η κυρία Ρεπούση είχε και έχει όλα τα ακαδημαϊκά προσόντα γιατί δεν υποβάλλει υποψηφιότητα σε προκηρυγμένη θέση για να κριθεί επιστημονικά.Αυτό θα απαιτούσε το επιστημονικό fair-play σε οπιαδήποτε αξιοκρατική χώρα.Πώς γίνεται κάποιος που προσλαμβάνεται σε τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης ,να μπορεί να διδάξει Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία??Επειδή συνέγραψε ένα πόνημα για την Στ.Δημοτικού??
Θα γινόντουσαν αυτά σε σοβαρά δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια ,όπου θα μετρούσαν τα προσόντα και όχι οι παρέες??
Ωραία διδασκαλία γίνεται πρός τούς φοιτητές.Και ωραία πρότυπα τούς διδάσκουν.
Η δικτατορία τών ολίγων,η δικτατορία τού 5% που δεν επιθυμεί καμιά αλλαγή στα Πανεπιστήμια ,αυτοί που κόπτονται υπέρ της Δημόσιας Παιδείας ενώ την έχουν ιδιωτικοποιήσει στα μέτρα τους είναι πάντα εδώ.
 
Η μετακίνηση μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ εντός του ίδιου πανεπιστημίου. Δηλ. στο καποδιστριακό, ή στο ΑΠΘ, ή στο Πάντειο. Δεν επιτρέπεται (νόμιμα), ούτε από το Πάντειο στο Καποδιστριακό.

Σε τέτοια περίπτωση προκηρύσσεται ανοιχτά θέση με γνωστικό αντικείμενο συγκεκριμένο και η προσέλευση είναι ελεύθερη.

Εδώ όμως τίθεται το ζήτημα της Παντείου..... η Πάντειος είναι άλλο κράτος. :BDGBDGB53:
 
Τρέχα γύρευε. Το πρωί στο ραδιόφωνο άκουσα ότι η διατύπωση ήταν "Πιστεύετε ότι πρέπει να καταργηθούν οι εθνικές εορτές;", ενώ εδώ κάποιος αναφέρει ότι μιλούσαν για αργίες, όχι για γιορτές. Έχει κανείς κάποια έγκυρη πηγή για την ακριβή διατύπωση του θέματος;
 
Εάν δεν κάνω λάθος η εθνική εορτή αποδίδεται ως national holiday ενώ η αργία ως public holiday. Πολύ πιθανόν να έχει μπλεχθεί το όλο ζήτημα στη μετάφραση, εάν έχει χρησιμοποιηθεί ο δεύτερος όρος δεν θα έβλεπα τίποτα επιλήψιμο.
 
Σπύρο, τι θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές;

Το Βήμα πάντως, σήμερα γράφει ότι ο Καραμανλής έδωσε εντολή "να αλλάξει η ιστορία" για να προσελκύσει εσένα και τους υπόλοιπους εθνικιστές ψηφοφόρους. :flipout:
 
Τι να περιμένω απο την εφημερίδα τού κυρ Χρήστου??
H μεγάλη μου αγωνία είναι πάντως τι θα κάνουν οι συγγραφείς τού βιβλίου....
Kαι εάν θά γίνει η μετάθεση τής ´Γαλλικού´στο Παντειο,ειδικά τώρα που χηρέψανε μερικές θεσούλες...;)
Θά χαρώ πολύ να δώ τούς δημοσιογράφους τού συγκεκριμένου συγκροτήματος να μαζευτούν έξω απο το Υπουργείο Παιδείας και να τραγουδάνε όλοι μαζί την Διεθνή.:flipout: :flipout:
Είναι γνωστός ο διεθνισμός τού συγκροτήματος ,απο την Κατοχή.
 
Νέα συγκλονιστική δήλωση τής Κυρίας Ρεπούση:'Mαθαίνω Ιστορία δεν σημαίνει πιά μαθαίνω περιεχόμενο.Το νέο βιβλίο δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να κατανοήσουν την ιστορία,ολόκληρο το σύστημα έκφρασής της.Υπάρχουν αλήθειες και άλλων ανθρώπων.Υπάρχει και η δική τους αλήθεια´.
Και τέζα ο καμπούρης.Να βάζει τα παιδιά να ζωγραφιζουνε κατα την διάρκεια του μαθήματος,αφού το περιεχόμενο δεν έχει σημασία.
Nα τούς εξηγήσει π.χ τι εννοεί, με ζωγραφιές στην σ.121 όταν κατά παράβαση τών αποφάσεων τού Ο.Η.Ε.μιλά για την ´διχοτόμηση ´τής Κύπρου.
Πώς τόλεγε ο Γιώργος Σεφέρης για.... ´τόν πνευματικό Νεοπλουτισμό τών μορφωμένων μας??'
 
Νέα συγκλονιστική δήλωση τής Κυρίας Ρεπούση:'Mαθαίνω Ιστορία δεν σημαίνει πιά μαθαίνω περιεχόμενο.Το νέο βιβλίο δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να κατανοήσουν την ιστορία,ολόκληρο το σύστημα έκφρασής της.Υπάρχουν αλήθειες και άλλων ανθρώπων.Υπάρχει και η δική τους αλήθεια´.

πράγματι πρόκειται περί συγκλονιστικής και βαρυσημάντου δηλώσεως , η οποία ανοίγει τον δρόμο στην επικράτηση της αλήθειας ενός εκάστου ημών και στους λοιπούς , πέραν της ιστορίας , τομείς .
Ετσι θα έχουμε
την νομική αλήθεια και του άλλου ( απαλλοτρίωση Τραπεζών , αδίκως προφυλακισθείς "φοιτητής" , "έκπληκτος" καταδικασμένος σε φυλάκιση 14 ετών )
την ιατρική αλήθεια του άλλου ( φραπελιά , νερό του Καματερού , δίαιτα της πάπιας ) κ.ο.κ.
 
Αυτό μου θυμίζει ένα γραπτό σε εξετάσεις ποινικού δικαίου στις οποίες ως μεταπτυχιακός ήμουν επιτηρητής: ο καθηγητής, υπέρμαχος των πολλαπλών ερμηνειών, είχε βάλει πρώτη νομίζω φορά θέματα με απαντήσεις πολλαπλών επιλογών, και κάποια στιγμή σκάει στην αίθουσα και λέει στους εξεταζόμενους, ότι μπορεί να είναι σωστές και περισσότερες από μία επιλογές. Και έγινε το έλα να δεις... Από μία ματιά που έριξα στα γραπτά καθώς μου τα παρέδιδαν οι φοιτητές, το μάτι μου στάθηκε σε απάντηση σε ένα θέμα, στο οποίο ο φοιτητής είχε μαρκάρει τις 4 από τις 5 εναλλακτικές απαντήσεις, και δίπλα στην πέμπτη (δίχως να διαπιστώνω πρόθεση πλάκας) είχε βάλει σε παρένθεση: "και αυτό σωστό".
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Αυτό μου θυμίζει ένα γραπτό σε εξετάσεις ποινικού δικαίου στις οποίες ως μεταπτυχιακός ήμουν επιτηρητής: ο καθηγητής, υπέρμαχος των πολλαπλών ερμηνειών, είχε βάλει πρώτη νομίζω φορά θέματα με απαντήσεις πολλαπλών επιλογών, και κάποια στιγμή σκάει στην αίθουσα και λέει στους εξεταζόμενους, ότι μπορεί να είναι σωστές και περισσότερες από μία επιλογές. Και έγινε το έλα να δεις... Από μία ματιά που έριξα στα γραπτά καθώς μου τα παρέδιδαν οι φοιτητές, το μάτι μου στάθηκε σε απάντηση σε ένα θέμα, στο οποίο ο φοιτητής είχε μαρκάρει τις 4 από τις 5 εναλλακτικές απαντήσεις, και δίπλα στην πέμπτη (δίχως να διαπιστώνω πρόθεση πλάκας) είχε βάλει σε παρένθεση: "και αυτό σωστό".

Γιατί σου κάνει εντύπωση, φίλε μου Send, αυτό, ειδικά στο Ποινικό Δίκαιο?? Σε εξετάσεις, ο εξ' αριστερών μου έγραφε την ερμηνεία κατ' Ανδρουλάκη, ο εκ δεξιών μου κατά Μανωλεδάκη και 'γω κατά Χωραφά. Και οι τρεις περάσαμε...

Ο Δικαστής μπορεί να το ερμήνευε αλλιώς, οπότε θα μας έκοβε και τους τρεις. Άβυσσος η ψυχή της ερμηνείας του Δικαίου....:flipout: :flipout: :flipout:
 
αμ έλα μου ντε που οι εναλλακτικές δεν επεδείκνυαν τη διάσταση θέσεων μεταξύ των θεωρητικών μας...!

:flipout:
 
Θα πρέπει να περιμένεις, όμως, Βλάση, γιατί το food είναι πολύ!
Σε πρώτη φάση, πάντως, συγχαρητήρια που τα κείμενα είναι διαθέσιμα για να τα διαβάσει ο καθένας!
 
το έκανα sticky και πιστεύω οτι πολλά μέλη μας θα βρουν σε όλο το thread πολύ food

καλό καλοκαίρι σε όλους σας
 
Η Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών είναι πολύ σοβαρός οργανισμός.
Ευχαριστώ πολύ για το λίνκ και πιστεύω κι άλλοι να το βρούν ενδιαφέρον.
 
H Kυρία Γιαννάκου δήλωσε ότι ´τό θέμα για το βιβλίο τής Ιστορίας τής Στ.Δημοτικού είναι επιστημονικό και όχι πολιτικό´.
Προσπαθώντας να κρατηθεί στην εξουσία και υπηρετώντας τήν συντηρητική εξουσία,διαστρεβλώνει την αλήθεια.
Επι πλέον αποθεώνει την ´επιστημονικότητα´με τρόπο πού έβλεπαν τον ´γραμματιζούμενο´οι ταλαιπωρημένοι άνθρωποι πρό 150 ετών.Και το αστείο είναι πώς οι οπαδοί τής ιμπεριαλιστικής παγκοσμιοποίησης συμφωνούν σε αυτό παρ´ότι δηλώνουν ´αριστεροί´και μιλούν για το ´δικαίωμα τού κάθε πολίτη στην μόρφωση´.
Το βιβλίο είναι κατ´εξοχήν πολιτική πράξη με σαφείς σκοπιμότητες.Είναι μιά συνδυασμένη δράση τών νεοφιλελελευθέρων δυνάμεων μαζί με ορισμένους δήθεν διεθνιστές,που ομοδοξούν ότι τό εθνικό κράτος αποτελεί εμπόδιο στην Ιμπεριαλιστική Παγκοσμιοποίηση..
Δεν θα ήθελα να προσθέσω σε αυτό το thread αλήθειες περί συγγενειών ορισμένων συγγραφέων με αυτούς που υποτίθεται έλεγχαν την συγγραφή του βιβλίου,γιατί αυτά τα διαβάζει κανείς στο διαδίκτυο και σε ορισμένες εφημεριδες,με ατράνταχτα στοιχεία.
Αλλά και εάν δεχτούμε ότι το θέμα αυτού τού βιβλίου είναι επιστημονικό,η Κυρία Γιαννάκου,που είναι ψυχίατρος,άρα,κατά τα λεγόμενά της αδαής,ποιούς ρώτησε και διόρισε μιά πτυχιούχο Γαλλικής Φιλολογίας να συγγράψει Ιστορικό βιβλίο??H οποία μάλιστα ´Γαλλικού´δεν αξιοποίησε κάν τίς γνώσεις της στα Γαλλικά για να αναφερθεί στούς Ναπολεοντείους Πολέμους,στο ´σύγγραμμά ´της..
Η Κυρία Γιαννάκου προφανώς δεν διάβασε ούτε το άρθρο τού σεβάσμιου Κυρίου Δεσποτόπουλου,στο ´Βήμα´,που μιλά για ´επιστημονική ανεπάρκεια και παιδαγωγική απαξία τού βιβλίου´.
Το θέμα ασφαλώς είναι πολιτικό απο την κορυφή ως τα νύχια.Και μάλιστα αρκούντως προκλητικό.Αυτή την στιγμή η Κυρία Ρεπούση διορθώνει το βιβλίο για δευτερη φορά προκαλώντας την θυμηδία των πάντων πλήν τών ολιγαρίθμων υποστηρικτών της.Και όμως αντί να παραιτηθεί προσβεβλημένη που τής γυρίζουν το πόνημα πίσω αυτή συνεχίζει να διορθώνει.
Υποδείγματα Πανεπιστημιακών ορισμένοι.Διδάσκουν με τίς πράξεις τους ,υψηλόφρονες αξίες στούς φοιτητές τους.Αλλά σάμπως νοιάζονται γι´αυτούς??
 
Σπύρο, νομίζω ότι υπάρχουν δύο τρόποι να διαβάσεις τη δήλωση.
Εσύ βλέπεις ότι τα λάθη που έγιναν στο βιβλίο προάγουν συγκεκριμένη πολιτική, άρα δεν είναι θέμα θεωριών που διχάζουν τον επιστημονικό κόσμο.
Μία άλλη ερμηνεία είναι ότι το θέμα πρέπει να λυθεί με επιστημονική επιχειρηματολογία και όχι πολιτική, οπότε ας σταματήσουμε να χαρακτηρίζουμε εθνικιστές και θρησκόληπτους όσους το κατακρίνουν.

Με άλλα λόγια, αν το επίθετο "επιστημονικός" ή "πολιτικός" αναφέρεται στην αιτία του προβλήματος, έχεις δίκιο να αντιδράς. Αν όμως χαρακτηρίζει τη λύση, μάλλον είστε στο ίδιο στρατόπεδο!

Υ.Γ. Από αυτό το θέμα θα φύγεις μπλε, να μου το θυμηθείς! :flipout: