Οι Τετρομαγμένοι.

Λευτέρη για μένα το θέμα εξ ´αρχής είναι απλό.
Συγκεκριμένα μερίδα τού πολιτικού κόσμου απο διάφορα κόμματα,που αποτελεί σαφέστατη μειοψηφία προσπαθει να επιβάλλει μεταμοντερνιές,που πολιτικά εξυπηρετούν την κατάργηση τού έθνους-κράτους.
Για μένα Nitro και Ρεπούση είναι ένα και το αυτό.Ακριβώς όπως το γράφω το εννοώ.
Και όταν σήμερα διαβάζω προβοκατόρικα άρθρα απο κάποιον Τσιόδρα στην Ελευθεροτυπία ,που γράφει ότι η Γιαννάκου σκέφτεται να αποσύρει το βιβλίο κατόπιν τών αντιδράσεων τής ´Χρυσής Αυγής´,προσωπικά αυτόν τον κύριο και τούς ομοίους του τούς θεωρώ φτηνούς προβοκάτορες,που δεν τιμούν το δημοσιογραφικό επάγγελμα.
Αλλά εδώ ο Λιάκος χαρακτήρισε ψυχωτικούς όσους αντιτίθενται στο πόνημα τού C.D.R.S.E.E.
Oπότε τρελλοί,φασίστες και σκοταδιστές αντιτίθενται στο βιβλίο κατ´αυτούς..Εχουν ξεπέσει εντελώς με τον δήθεν διάλογο που κάνουν.
Αλλά αυτή την φορά δεν περίμεναν ότι θα υπάρχουν τόσες πολλές αντιδράσεις και λύσσαξαν.
Το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και μόνον πολιτικό.Αλλως τε μιά ματιά στο ποιοί δίνουν funds(τρελλαίνομαι για τέτοιες in λέξεις:BDGBGDB55: )στο C.D.R.S.E.E.θά πείσει.
Ολο το προλεταριάτο δίνει ενισχυσεις απο το υστέρημά του.:flipout: :flipout:
 
Λευτέρη για μένα το θέμα εξ ´αρχής είναι απλό.
Συγκεκριμένα μερίδα τού πολιτικού κόσμου απο διάφορα κόμματα,που αποτελεί σαφέστατη μειοψηφία προσπαθει να επιβάλλει μεταμοντερνιές,που πολιτικά εξυπηρετούν την κατάργηση τού έθνους-κράτους.
Και τί σημαίνει σαφέστατη μειοψηφία Σπύρε?
Ότι επειδή είναι μειοψηφία έχει άδικο και η πλειοψηφία έχει δίκαιο?
Ή ότι επειδή είναι μειοψηφία προσπαθεί να επιβάλει ενώ αν ήταν πλειοψηφία δεν θα προσπαθούσε να επιβάλει κάτι.
(Δεν αναφέρομαι επί της ουσίας σε αυτά που λες για το βιβλίο, η κουβέντα είναι μεγάλη) αλλά στο επιχείρημα της μειοψηφίας -bye-
 
Και τί σημαίνει σαφέστατη μειοψηφία Σπύρε?
Ότι επειδή είναι μειοψηφία έχει άδικο και η πλειοψηφία έχει δίκαιο?
Ή ότι επειδή είναι μειοψηφία προσπαθεί να επιβάλει ενώ αν ήταν πλειοψηφία δεν θα προσπαθούσε να επιβάλει κάτι.
(Δεν αναφέρομαι επί της ουσίας σε αυτά που λες για το βιβλίο, η κουβέντα είναι μεγάλη) αλλά στο επιχείρημα της μειοψηφίας -bye-

Εννοώ ότι ως πολιτική μειοψηφία προσπαθεί με εξωθεσμικούς τρόπους να επιβάλλει τίς απόψεις της.
Και για το εξωθεσμικόν τού πράγματος έχω παραθέσει επιχειρήματα ,αλλά και links,που κατα την γνώμη μου το αποδεικνύουν.
Οπως επίσης υπάρχουν γραμμένες στον τύπο και σε περιοδικά πολλές απόψεις που δεν προέρχονται απο την ´Χρυση Αυγή´,που κρίνουν το βιβλίο ως απαράδεκτο.Οπως και γκάλοπ.
Δημήτρη εννοώ οτι η συγκεκριμένη μειοψηφία έχει και άδικο αλλά και είναι μειοψηφία.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει νάχει φωνή,αλλά έλα που τα Μ.Μ.Ε. αυτούς προβάλλουν ,όπως και κάποιες συγκεκριμένες εφημερίδες που έχουν παρει το ´προοδευτιλίκι´κατ´αποκοπήν.
Και αυτή η συγκεκριμένη μειοψηφία είναι μπροστάρισσα στούς αγώνες τού Μπούς για την ίδρυση τής ´δημοκρατίας´σε πολλές περιοχές τού κόσμου....
 
Κακώς ή κακώς Σπύρο, οι μπροστάρηδες στους αγώνες του Μπους και του κάθε Μπους δεν είναι αυτές οι μειοψηφίες, αλλά το 90-95% του "απλού" κόσμου που αδιαφορεί.
 
Το ότι είναι μειοψηφία φυσικά και εγείρει σοβαρότατα ερωτήματα, ιδίως το ποιος κυβερνά αυτόν τον τρόπο. Οι μειοψηφίες σαφώς πρέπει να ακούγονται, όταν όμως καταφέρνουν να επιβάλλονται κάτι λάθος, μα πολύ λάθος προφανώς συμβαίνει. Ας μη μπερδεύουμε το Κράτος Δικαίου, το οποίο επιβάλλει το σεβασμό των δικαιωμάτων όλων, και των μειοψηφιών, με το Δημοκρατικό πολίτευμα, στο οποίο οι πολιτικές αποφάσεις λαμβάνονται με την αρχή της πλειοψηφίας.
 
Αύριο ο Ζουράρις παρουσιάζει στη Θεσσαλονίκη δικό του βιβλίο από τις εκδόσεις Αρμός για την υπόθεση τόυ βιβλίου ιστορίας της ΣΤ' δημοτικού. Ο τίτλος του βιβλίου το απόγευμα.
 
Ο τίτλος του βιβλίου είναι εντελώς ζουράρειος: "Βέβηλα, κίβδηλα, σκύβαλα. Η νατοκεμαλική συμμορία της ιστορίας για τη ΣΤ τάξη δημοτικού, Εκδόσεις Αρμός, 2007.
 
Έχει ήδη κυκλοφορήσει.
"κουρελούργημα": απίστευτος χαρακτηρισμός για το βιβλίο της ΣΤ´δημοτικού! :flipout: :flipout:
 
Όταν θέλεις να σε παίρνουν στα σοβαρά (και δεν μιλώ για σένα) πρέπει και να είσαι σοβαρός.
Άνθρωπος που βγαίνει σε παράθυρα μεθυσμένος, άνθρωπος που σε τηλεοπτική συνέντευξη κάνει καμάκι στην παρουσιάστρια και άνθρωπος που ένα διάστημα είχε πάρει σβάρνα όλα τα κανάλια της παρακμής για να βρει βήμα, δεν είναι σοβαρός.
Τον διάβαζα κάποτε, πιο πολύ στους 4Τ, αλλά από ένα σημείο και μετά κατάντησε γραφικός.
Και πλέον μου είναι αδιάφορος
 
Ο ίδιος πάντως έλεγε ότι πηγαίνει οπουδήποτε γιατί έτσι δημοσιοποιεί τίς απόψεις του.
Δηλαδή τον κρίνεις απο τίς τηλεοπτικές εμφανίσεις του και όχι απο τα βιβλία του(στούς 4 τροχούς πάντως εξέφραζε ψήγματα τών απόψεών του).
Γραφικοί είναι διάφοροι σοβαροφανείς που ψελλίζουν δυό λεξούλες και νομίζουν ότι έχουν γνώσεις.
Με τον Ζουράρι μπορεί να διαφωνεί κανείς αλλά τουλάχιστον έχει γράψει αναλυτικότατα στα βιβλία του πολύ ενωρίτερα απο άλλους τίς απόψεις του.
Και προσωπικά στα περί Θουκυδίδη τον βρίσκω ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα.
Αυτός και ο Παναγιώτης Κονδύλης ,που διάφοροι αγράμματοι τού Λαμπράκη τον έλεγαν πολεμοχαρή, έχουν αναπτύξει καλύτερα απ´όλους την θεωρία περί αποτροπής σε σχέση με την πολιτική κατευνασμού πού έχει ακολουθήσει η χώρα τα τελευταία 17 χρόνια και που έχει οδηγήσει σε απεμπόληση κυριαρχικών της δικαιωμάτων.
Τελευταίο παράδειγμα η Συμφωνία τής Μαδρίτης τού Σημίτη, την οποία μόλις προχτές ο Γκιούλ χρησιμοποίησε για να δηλώσει πώς Ελλάδα και Τουρκία έχουν κοινά συμφέροντα στο Αιγαίο.
Ψιλά γράμματα δέ λέω.
 
Συμφωνώ 100% σε ότι είπες Σπύρο.
Απλά το ότι τον έκρινα απ τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, ίσως να είναι και λάθος μου. Αλλά η ενασχόλησή του με το ΚΚΕ καθώς και με τον μΠΑΟΚ μάλλον του έκαναν περισσότερο κακό.
(κάτι άσχετο: Έχεις διαβάσει την κατάθεσή του στην δίκη-παρωδία ΙΜΟ της 17Ν τί λέει για τον Γιωτόπουλο?)
 
Πάντως στην εκπομπή της ΕΤ3 του Παντελή Σαββίδη με την Χριστίνα Κουλούρη ηττήθηκε κατά κράτος. Έδειξε ότι ήταν εντελώς απροετοίμαστος και έτοιμος μόνο για ιδεολογικούς αφορισμούς.
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Πάντως στην εκπομπή της ΕΤ3 του Παντελή Σαββίδη με την Χριστίνα Κουλούρη ηττήθηκε κατά κράτος. Έδειξε ότι ήταν εντελώς απροετοίμαστος και έτοιμος μόνο για ιδεολογικούς αφορισμούς.

Εκπλήσσομαι εάν η Κυρία Κουλούρη με το ελάχιστο επιστημονικό έργο που κυρίως δημοσιευεται μέσω τού C.D.R.S.E.E.κατάφερε να κερδίσει τίς εντυπώσεις.
Εάν το έκανε μπράβο της.Πιθανώς να χρησιμοποίησε μερικα επιχειρήματα γιατί μέχρι τώρα αυτή και οι υποστηρικτές της μονον σε χαρακτηρισμούς περί ´εθνικιστών,ψυχωτικών,ακροδεξιών,κ.λ.π.´κατέφευγαν.
Ετσι και αλλοιώς πάντως (τίς παραπομπές σε άρθρα της τίς εχω κάνει σε παλιότερα Posts)όσο πειστική και εάν ήταν τηλεοπτικά, η άποψή της όπως είναι καταγεγραμμένη τουλάχιστον, οδηγεί στην ισοπέδωση τής Ιστορίας και τής μνήμης.
Για εμένα δεν αλλάζει αυτό.Μάλιστα θεωρώ εντελώς αστείο το πηγαινε-ελα τού βιβλίου τής Στ.Δημοτικού και τα τερτίπια τών συγγραφέων του σχετικά με τίς διορθώσεις.Φυσικά την κύρια ευθύνη την έχει η κυρία Γιαννάκου .Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Συμφωνώ 100% σε ότι είπες Σπύρο.
Απλά το ότι τον έκρινα απ τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, ίσως να είναι και λάθος μου. Αλλά η ενασχόλησή του με το ΚΚΕ καθώς και με τον μΠΑΟΚ μάλλον του έκαναν περισσότερο κακό.
(κάτι άσχετο: Έχεις διαβάσει την κατάθεσή του στην δίκη-παρωδία ΙΜΟ της 17Ν τί λέει για τον Γιωτόπουλο?)

Δημήτρη δεν την έχω διαβάσει για τον Γιωτόπουλο.Εχω αρκετά χρόνια να τον δώ στην τηλεόραση,όπως και πολλούς άλλους.
Παρακολουθώ τα βιβλία του πάντως.Θεωρώ ότι τώρα πιά επαναλαμβάνεται.
Ομως μου φαινεται λογικό μετά απο τόσα χρόνια.
Εδώ ο Λιάκος με ελάχιστες εκδόσεις βιβλίων φαινεται κοινότοπος απο την πρώτη του σελίδα.Κανονικός απολογητής τής παγκοσμιοποίησης αλλά και υπερασπιστής τής Τουρκικής εκδοχής τής ιστορίας.
Και γι´αυτόν σε προηγούμενα posts υπάρχουν αναφορές απο δηλώσεις του.
 
τΟ ΈΡΓΟ ΤΟΥ

Αντώνης Λιάκος

BΙΒΛΊΑ:

• Η Ιταλική Ενοποίηση και η Μεγάλη Ιδέα, Αθήνα, Θεμέλιο, 1985

• Η Σοσιαλιστική και Εργατική Ομοσπονδία Θεσσαλονίκης (Φεντερασιόν) και η Σοσιαλιστική Νεολαία, Θεσσαλονίκη, Παρατηρητής, 1985

• Η εμφάνιση των νεανικών οργανώσεων. Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, Αθήνα, Λωτός, 1988

• Εργασία και Πολιτική στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου, Αθήνα, εκδ. Εμπορικής Τράπεζας, 1993

• L’ Unificazione italiana e la Grande Idea, Firenze, Aletheia, 1995

• Πώς στοχάστηκαν το έθνος αυτοί που ήθελαν να αλλάξουν τον κόσμο; Αθήνα, Πόλις, 2005



ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΘΡΩΝ

• «Γλώσσα και Ιστορία στη νεώτερη Ελλάδα», στον τ. Η Ελληνική Γλώσσα, (επιμ. Α.Φ.Χρηστίδη), Αθήνα 1999, 963-971

• “Welfare policy in Greece (1909-1940). From the private needs to the social question”, MIRE, Comparing Social Welfare Systems in Southern Europe, Paris 1997, 93-108

• «Δοκίμιο για μια ποιητική της Ιστορίας», Ιστορικά 31 (1999) 259-290

• “Modern Greek Historiography (1974-2000). The Era of Tradition from Dictatorship to Democracy” in Ulf Brunbauer (ed.), (Re)Writing History. Historiography in Southeast Europe after Socialism, Münster, LIT Verlag, 2004, 351-378 [“Η Νεοελληνική Ιστοριογραφία το τελευταίο τέταρτο του 20ου αιώνα», Σύγχρονα Θέματα, 76-77 (2001) 72-91]

• Identita e cittadinanza nella Grecia moderna” in Carlotta Sorba (a cura) Cittadinanza. Individui, diritti socially, collettivita nellaa storia contemporanea, (Atti del convegno annuale SISSCO, Padova, 2-3 dicembre 1999, Quaderni della Rassegna degli Archivi di Stato 101, Roma 2002, 63-69 Roma

• “History writing as the return of the Repressed”, in L.Passerini (ed.) European Ego-Histoires, Special Issue of Historein, n. 3 (2001), 47-58

• “L’ instrumentalisation de l’ histoire par la politique » in NADQ, Revue d’ Etudes et de Critique Sociale (Alger) 14/15 (2001) 9-24

• .“The Construction of National Time. The Making of the Modern Greek Historical Imagination” in Jacques Revel and Giovanni Levi, Political Uses of the Past, Special Issue of Mediterranean Historical Review, 16,1 (2001)27-42

• “O Ηρακλής, οι Αμαζόνες και οι τραγανιστές βουκίτσες. Αναπαραστάσεις του φύλου και της εξουσίας στα έργα του Ρήγα», Μνήμων, 23 (2001)99-112

• «Αντάρτες και συμμορίτες στα ακαδημαϊκά αμφιθέατρα» στο Χ. Φλάισερ (επιμ.) Η Ελλάδα ’36-’49. Από τη δικτατορία στον εμφύλιο, Αθήνα, Καστανιώτης, 2003, 27-36



O Αντώνης Λιάκος συμμετέχει στην εκδοτική ομάδα του περιοδικού Historein, και συνδιευθύνει την ιστορική σειρά των εκδόσεων Νεφέλη. Ιδρυτικό μέλος των Αρχείων Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας. Τακτικός αρθρογράφος της εφημερίδας το Βήμα. Τα τωρινά του ενδιαφέροντα αφορούν τη διερεύνηση των προϋποθέσεων και των τρόπων με τους οποίους, συγκροτήθηκε η ιστορία ως διανοητικό και πολιτισμικό εγχείρημα.



Τρέχοντα προγράμματα:

Representations of the Past: The Writing of National Histories in Europe

http://www.esf.org/publication/171/NHIST.pdf

European Doctorate in the Social History of Europe and the Mediterranean

http://www.unive.it/eurodoct

Η Κουλούρη δεν έχει βιογραφικό Online.
 
Και επειδή δεν υπάρχει σταγόνα συνωμοσιολογίας,για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω τά κάτωθι sites τού διαδικτυου για να κρίνει εξ ιδίων.
1)htpp://www.cdsee.org/pdf/bh6_all.pdf
2)http://www.see-jhp.org/publications_teaching.html

Επίσης όποιος δεν βαριέται ας πάει στο ψαχτήρι http://scholar.google.com/
Ας βάλει την λέξη C.Koulouri.Εκεί θα βρεί το όλο το έργο τής συγγραφέως.Προσωπικά δεν βρήκα άλλες δημοσιεύσεις.Οπότε δεν κατανοώ την επιλογή απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Βέβαια εγώ είμαι housewife οπότε άλλοι πιό ειδικοί ξέρουν καλύτερα.
Οπως καταλαβαίνει πάντως το φτωχό μου το μυαλό είναι σαν να ορίζεις πρωτοετή ειδικευόμενο στην Καρδιοχειρουργική να συγγράψει πόνημα περί μεταμοσχέυσεων καρδιάς.
Τέλος έχει ενδιαφέρον να ´χαζέψει κάποιος ´στο επίσημο site τού C.D.R.S.E.E.
Θα μάθει πολλά.http://www.cdsee.org/.
Επίσης ενδιαφέρον είναι όσα γράφουν Αμερικανοί για τον Πρόεδρο τού μαγαζιού κύριο Richard Scifter
Sites¨...http://www.wrmea.com/backissues/0490/9004011.htm
Αλλο:http://www.wrmea.com/backissues/0693/9306013.htm
Αλλο...http://www.wrmea.com/backissues/0694/94006018.htm

Καμιά συνωμοσία.Ολα είναι θέμα πολιτικής.

Post 494 .Απλά το επαναφερω χάριν ευκολίας
 
Από το σύστημα βιβλιοθηκών του ΑΠΘ (χωρίς αναζήτηση στα περιοδικά).

Τα πρόσωπα του Καποδίστρια : ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας και η νεοελληνική ιδεολογία (1831-1996) /
Συγγραφέας: Κουλούρη, Χριστίνα, Λούκος, Χρήστος.

Ιστορία και γεωγραφία στα Ελληνικά σχολεία, 1834-1914 : γνωστικό αντικείμενο και ιδεολογικές προεκτάσεις : ανθολόγιο κειμένων Βιβλιογραφία σχολικών εγχειριδίων

από Κουλούρη, Χριστίνα
Γενική Γραμματεία Νέας Γενίας, 1988.

Les Manuels scolaires dans l'etat Grec : 1834-1937 /
Συγγραφέας: Κουλούρη, Χριστίνα, Βεντούρα, Αικατερίνη
Paris, I.N.R.P., 1993. 1993.

Που οδεύει η ιστορία : αναζητήσεις της σύγχρονης ιστοριογραφίας

υπό Romano , Ruggiero
Αθήνα : ΕΜΝΕ - Μνήμων 1988

Το δεύτερο είναι η διατριβή της αν δεν κάνω λάθος.
 
Last edited: