Οι Τετρομαγμένοι.

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Ελπίζω να μήν υπάρχουν και δικά του κείμενα σε σχολικά βιβλία.

ωχ ωχ. Τώρα άρχισε ο μεγάλος την πρώτη Δημοτικού. Λες να μου πέσουν τα μαλλιά με αυτά που θα δω? :flipout:
 
Και το χειρότερο απ´όλα είναι πώς οι Συριζαίοι μαζί με τούς Λιάκους φωνάζουν με όλους τούς τρόπους´Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε τί πολίτη θέλουμε´.
Εκπληκτική αντιδημοκρατική αντίληψη´Να αποφασίσουμε τι ´θελουμε´και όχι πώς μιά κοινωνία μπορεί να εμπεριέχει διαφορετικές αντιλήψεις ή πώς παντρεύονται οι διαφορετικές συνιστώσες μιάς κοινωνίας..
Και δεν μού λές Αλέκο εάν δεν γουσταρω να γίνω Πολίτης τού τύπου σου θά πρέπει να εγκαταλείψω την Ελλαδα??
Εάν δεν θέλω να μιλάω γενικά και αόριστα για ´κινήματα´,εάν δεν γουστάρω τον Ανάν,εάν είμαι υπέρ των αγωγών τού Πούτιν,εάν δεν υποστηρίζω τήν παγκοσμιοποίηση πού εσύ πρεσβευεις,και εάν γουστάρω να κάνω τον σταυρό μου όταν περνάω έξω απο εκκλησιά,θά με στείλεις σε γκουλάγκ??
Και τί ακριβώς εκπροσωπείς περα απο ένα καταμετρημένο 5%??Επειδή οι υποστηρικτές σου στην Εκάλη ,στο Ψυχικό και στην Ν.Φιλοθέη που πήρες και τα μεγαλύτερα ποσοστό θέλουν να παραστήσουν τούς δήθεν φιλελεύθερους αστούς??
Θα μου επιβάλλεις με το ζόρι τον τύπο τού Πολίτη πού εσύ και οι Πανεπιστημιακοί που σε υποστηρίζουν και υποστηρίζεις,επιθυμείτε??
Μόλις γίνεις καλέ μου κύριε Αλέκο πλειοψηφία στον λαό να προσπαθήσεις να το επιβάλλεις.Αλλοιώς μπορείς να προτείνεις και όταν οι μεγάλες πλειοψηφίες σού γυρίζουν τήν πλάτη να μήν τίς εξυβρίζεις,ούτε σαν οπισθοδρομικές ούτε σαν ´εθνικιστικές´.
Γιατί διαφορετικά είσαι ολόϊδιος λαϊκιστής με αυτόν πού θεωρείς εχθρό σου.Τον Χριστόδουλο.Τα ίδια λεει με σένα αλλά αντεστραμένα.
Οσο για τά περί ´θεσμών ´πού χρησιμοποιείς όποτε σε βολεύουν ,σε είδα πώς αντεδρασες όταν ο Αρειος Παγος απαγόρεψε να χρησμοποιείς την ονομασία ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΚΙ.
Θάρθει η ώρα πού το ακροατήριο θά θυμίζει κάτι διαλυμένους κινηματογράφους με 2-3 άτομα μέσα,που δεν έχουν κάν πληρώσει εισιτήριο.Θάρθει η ώρα.Οπως και με κάθε μικρομέγαλο...
 
Last edited:
Το αδιέξοδο της Κύπρου

ΕΛΙΑΜΕΠ, Αθήνα 16 Μαρτίου 2006

Με αφορμή την αναφορά που δημοσίευσε το International Crisis Group για το Κυπριακό ζήτημα, τo ΕΛΙΑΜΕΠ οργάνωσε κλειστή συνάντηση με τον

Δρ. Nicholas Whyte, (Director, ICG Europe Programme)
την Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2006, στις 11:00

στα γραφεία του ΕΛΙΑΜΕΠ

για την παρουσίαση της αναφοράς με θέμα:

"Το Αδιέξοδο της Κύπρου – Το Επόμενο Βήμα"

Tο International Crisis Group (ICG) είναι ένας ανεξάρτητος, μη-κερδοσκοπικός, μη-κυβερνητικός οργανισμός που εκπονεί αναλύσεις και παρέχει υψηλού επιπέδου προτάσεις για την αποτροπή ή το τέλος ενόπλων συγκρούσεων παγκοσμίως. Όσο αφορά την Κύπρο, το ICG προωθεί μια ειρηνική, άμεση και αμοιβαία αποδεκτή λύση. Η αναφορά είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του ICG.

Εχουμε ξανααναφέρει το ΙCG.Eίναι μία Μη Κυβερνητική Οργάνωση(??)πού λίαν προσφάτως ανεκοίνωσε δημοσίως ότι πρέπει ο Τασσος Παπαδόπουλος να ηττηθεί στίς Ελληνοκυπριακές εκλογές.
Και για τον κύριο Whyte υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες αναφορές.Πάντως γράφει συχνά στίς πιό εθνικιστικές σκοπιανές εφημερίδες.
Βεβαια χαρακτηρίζει ως εθνικιστές όλους όσοι έχουν αντιρρήσεις για το Κοσσοβο και άλλα Βαλκανικά θέματα.Και φυσικά για την κατεχόμενη Κύπρο.
Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό και συνωμοσιολογικό σέ αυτά...Φανερά είναι όλα και σέ δημόσια θέα.
 
Kαι γιά να επανέλθουμε στόν εκλεκτό τού ´συστήματος ´Καπλάνι.
Εάν θέλουν οι υπεύθυνοι γιά τα βιβλία ας γράψουν την ιστορία τού Αλβανού μετανάστη Σπύρου Κιόσα πού προσπάθησε να σώσει ανθρώπινες ζωές στην Ηλεία κατά την διάρκεια των πυρκαγιών και κάηκε σοβαρά ο ίδιος.Νοσηλευεται ακόμα στο Ντυνάν..
Αυτός ο λεβέντης έδωσε το καλύτερο παράδειγμα αυτοθυσίας για το περιβάλλον και τούς συνανθρώπους του.
Βεβαια για το παλληκάρι αυτό δεν θά βρεθεί Athens Voice τού νέου life-style για να τού δώσει βήμα.Και για να μήν ξεχνιόμαστε....Ο κύριος Φωτης Γεωργελές υπεύθυνος τής Athens Voice ,τήν περίοδο τών βομβαρδισμών τής Γιουγκοσλαβίας ήταν υπεύθυνος έκδοσης τού περιοδικού ΚΛΙΚ εκείνης τής εποχής πού είχε κυκλοφορήσει με τον εμετικό τίτλο´Do not stop the bombing'.
Oλοι οσοι είχαν γράψει κείμενα στο Κλικ εκείνο υποστήριζαν τούς αμερικανικους βομβαρδισμούς.Ολοι τους σήμερα έχουν γίνει μεγαλόσχημοι δημοσιογράφοι.Φυσικά ´εκσυγχρονιστές´..
Τούς θυμαμαι έναν-ένα.Δυστυχώς εχω τήν ατυχία νά μήν ξεχνώ εύκολα.
....
 
Μια συζήτηση που δεν έγινε στην TV


Του Πετρου Παπακωνσταντινου


´Η απόφαση του κ. Ευρ. Στυλιανίδη να αποσύρει το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ´ Δημοτικού προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Υποστηρίχθηκε ότι η επιλογή των σχολικών βιβλίων δεν αφορά την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά αποκλειστικά τους ειδικούς επιστήμονες. Η άποψη αυτή θα είχε τύχη στην Πολιτεία του Πλάτωνα, αλλά όχι στις σύγχρονες Δημοκρατίες, όπου τα σχολικά εγχειρίδια ασφαλώς γράφονται από τους επιστήμονες, αλλά επηρεάζονται από τον κυρίαρχο, κάθε φορά, ψυχισμό της κοινωνίας και επιλέγονται, καλώς ή κακώς, από τους πολιτικούς.

Η διαμάχη γύρω από το εν λόγω σύγγραμμα ήταν εξ αρχής πολιτική και όχι αυστηρά «επιστημονική» υπόθεση. Μήπως ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας κ. Βερέμης τοποθετήθηκε ως επιστήμονας όταν εκτίμησε ότι η κυβέρνηση «σύρεται πίσω από το ΛΑΟΣ»; Ή μήπως ο καθηγητής κ. Λιάκος τοποθετήθηκε με το κρύο αίμα του αμερόληπτου ιστορικού όταν στηλίτευσε την κυβέρνηση, υποστηρίζοντας ότι «τα άκρα βρίσκονται εγκατεστημένα για τα καλά στην καρδιά της»;

Εκεί που το πράγμα γίνεται απαράδεκτο, είναι όταν ταυτίζεται η όποια κριτική με τον κόσμο της ακροδεξιάς «εθνικοφροσύνης». Ακροδεξιά νοοτροπία αποπνέουν, άραγε, οι πολύ διαφορετικές κριτικές του Κ. Λαλιώτη ή της Α. Παπαρήγα – της μόνης πολιτικού αρχηγού, ας το υπενθυμίσουμε, που τόλμησε πριν από 14 χρόνια να διαχωριστεί από τον γελοίο διαγωνισμό πατριωτισμού για την ονομασία των Σκοπίων; Στην ακροδεξιά ανήκουν οι κινήσεις εκπαιδευτικών και διακεκριμένοι προοδευτικοί πανεπιστημικοί, όπως ο Γ. Μαργαρίτης, που άσκησαν κριτική μέσα από επιστημονικές ημερίδες και δημόσια αρθρογραφία;

Εξοστρακισμένη από τα τηλεοπτικά «παράθυρα», αυτή η πολύ διαφορετικής ποιότητας κριτική εστίασε όχι τόσο στις θέσεις, όσο στις εκκωφαντικές σιωπές του επίμαχου βιβλίου:


Στο γεγονός, για παράδειγμα, ότι δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά σε κοσμοϊστορικές εξελίξεις όπως η γέννηση του σύγχρονου εργατικού κινήματος και της σοσιαλδημοκρατίας, η ρωσική επανάσταση, η συγκρότηση και η κατάρρευση της ΕΣΣΔ (οι μαθητές μαθαίνουν ότι στον Β´ Παγκόσμιο Πόλεμο πολέμησε η… Ρωσία!) και η ανατροπή της αποικιοκρατίας.

Στην ιδεοληπτική μονομέρεια ενός βιβλίου που μοιάζει να θεωρεί ότι οι τελευταίοι έξι αιώνες ήταν ένας μοναχικός περίπατος της Δυτικής Ευρώπης στην πλατιά λεωφόρο μιας Ιστορίας, που δεν καταδέχεται να αφιερώσει ούτε λέξη στην Ινδία του Γκάντι, την Κίνα του Μάο και την Αμερική του Τζέφερσον. Οσοι ταυτίζουν τέτοιου είδους κριτικές με τον κ. Καρατζαφέρη, όχι απλώς ασκούν ανερυθρίαστα ιδεολογική τρομοκρατία, αλλά και χαρίζουν στην ακροδεξιά όλους εκείνους που δυσκολεύονται να δεχθούν τον «εκσυγχρονισμό» ως εθνική λοβοτομή και τον «διεθνισμό» ως πολτοποίηση των ριζοσπαστικών στοιχείων του πολιτισμού τους.´

Aρθρο στην Καθημερινή τής 27/9/07
Ο κύριος Παπακωνσταντίνου,πέραν τού ότι είναι ένας απο τούς καλύτερους αναλυτές διεθνών θεμάτων στην χώρα μας έχει εκδόσει και το βιβλίο´Αμερικανική Τζιχάντ´,όπου περιγράφει αναλυτικά και με συγκεκριμένα στοιχεία τήν κατάσταση στην Αμερική τού Μπούς και τού Κλίντον.
Φυσικά δεν ανήκει στο ΛΑΟΣ όπως θάθελε ο Πρετεντέρης.
 
Σορομίσθιοι …. ΣΤΑΘΗΣ Σ. 19.IV.2007, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/04/2007

«Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί», δεν ανησύχησαν ιδιαιτέρως, κοιτώντας απ' τα παραθυρόφυλλά τους μες στη νύχτα οι νοικοκυραίοι, «Κλαζομένιοι είναι, θα περάσουν» είπαν κι άλλαξαν πλευρό. Οσους κρέμασαν την ασπίδα τους στο Μίλιον, ακόμα κρεμάνε απ' τα πάτερα οι Κλαζομένιοι, έτσι για την πλάκα τους - με ερμαφρόδιτη απόλαυση οι τιποτένιοι. Σάμπως, στους αιώνες, τους δίδεται συχνά η ευκαιρία να κάνουν κουμάντο και οι Κλαζομένιοι; Ερικ Χομπσμπάουμ, Ιστορικός. Απ' τους μεγαλύτερους του 20ού αιώνα. Βρετανός -απ' τους αγαπημένους της στήλης- Αλεξανδρινός (εκεί γεννήθηκε), δημοκρατικός κομμουνιστής, και, στα 90 του, σοφότερος παρά ποτέ. Τις απόψεις του για τα έθνη επικαλέσθηκαν στην πρόσφατη συζήτηση περί την Ιστορία (όχι μόνον για τη ΣΤ' Δημοτικού) ορισμένοι από τους λεγόμενους «νέους» ή «αναθεωρητές» ιστορικούς, τους περί το κλίμα Ρεπούση κινούμενους. Βεβαίως, στην καλύτερη περίπτωση παρερμηνεύοντας τον Χομπσμπάουμ και στη χειρότερη παραχαράσσοντάς τον (όπως άλλωστε τον Σβορώνο και άλλους), περισσότερον πόνταραν με αυτήν την επίκληση στη δημιουργία εντυπώσεων ή στην άγνοια των ακροατών τους, παρά στη δόμηση επιχειρημάτων. Από χρόνια ο Χομπσμπάουμ έχει διαπιστώσει αυτό που στην αυτοβιογραφία του αποκαλεί «βιομηχανία της Ιστορίας» και αποσκοπεί «στην κατασκευή μιας νέας Ιστορίας στην υπηρεσία νέων καθεστώτων, κρατών, εθνικών κινημάτων και ομάδων που αναζητούν μια ταυτότητα»... Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο μαρξιστής ιστορικός (μάλιστα σφοδρός επικριτής του μεταμοντερνισμού και της πολιτικής ορθότητας) λέει στη «Λιμπερασιόν» (ΝΕΑ 16.IV.2007, Γιώργος Αγγελόπουλος): «Εχει ανοίξει ένας εντυπωσιακός χώρος για μια εκ νέου επινόηση της Ιστορίας, ευρέως μυθολογική, επειδή η Ιστορία αυτή δεν γράφεται από τους ιστορικούς, αλλά από τις κυβερνήσεις, τα κινήματα, τις οργανώσεις, τις ομάδες πίεσης». Σε όλα αυτά έχει δίκιο ο Χομπσμπάουμ, εκτός από ένα, αυτό που λέει για τους ιστορικούς. Πάντα βρίσκονται οι ιστορικοί, υπό την προϋπόθεση ότι θα είναι β' εθνικής, που θα κάνουν τη «βρώμικη δουλειά» γράφοντας καθ' υπαγόρευσιν των κυβερνήσεων ή υπό το κράτος ομάδων πίεσης. Το ότι είναι β' εθνικής συνήθως τεκμαίρεται απ' τα λάθη που κάνουν (70 πραγματολογικά τοιαύτα αλιεύθηκαν στο περιώνυμο βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού) ή απ' τις παραχαράξεις και τις χοντράδες τους ευρύτερα στο έργο και την αρθρογραφία τους. Μετά απ' αυτό, όλα τα άλλα είναι εύκολα. Και οι ύβρεις, ότι είναι «ψυχωσικοί» όσοι τους αντικρούουν. Και οι σταλινικές γενικεύσεις περί «αριστεροδεξιών εθνικιστών»· και η μονότονη γκαιμπελική επανάληψη αυτών των γενικεύσεων· και οι συκοφαντίες και οι αφορισμοί. Και η καταφυγή στις προστατευτικές φτερούγες της εξουσίας είναι αναμενόμενη, και οι τσιριγμοί ότι λογοκρίνονται, και η αλαζονεία να επικαλούνται ως μόνους δικαιούμενους να τους κρίνουν κάποιους επαΐοντες, και η μωρία να πιστεύουν ότι έχουν γίνει κατανοητοί μόνον από κάποιαν ελίτ (που μάλλον δεν υπερβαίνει στα δάκτυλα του ενός χεριού την παρέα τους). Λογικόν. Το μισό τού 2% του ελληνικού λαού είναι 50%. Είναι ένα μέγεθος! Ομως, αυτοί, οι επίστρατοι της κυρίας Γιαννάκου, δεν έχουν ηττηθεί· φαίνεται απλώς να χάνουν (αν τη χάσουν) μια μάχη. Αλλωστε το «καλό τους έργο» έρχεται απ' το βάθος του χρόνου (απ' την εποχή Σημίτη) και στοχεύει στο μέλλον. Σαν χταπόδι έχουν απλωθεί στην Εκπαίδευση γράφοντας (τα) εκπαιδευτικά βιβλία, εισηγούμενοι τις (εξίσου «νέες») μεθόδους διδασκαλίας, ελέγχοντας την πρόοδο και την καριέρα πολλών καθηγητών ανά τα ΑΕΙ της επικράτειας, οργανώνοντας τα σεμινάρια επιμόρφωσης των νέων εκπαιδευτικών. Διασυνδεδεμένοι με Εκδοτικά Συγκροτήματα, προπαγανδίζουν τις θεωρίες τους (ασκώντας, μάλιστα, όπου τους παίρνει, ιδεολογική τρομοκρατία), απομυζούν τα κοινοτικά προγράμματα κι ανοίγουν τον δρόμο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης. Χαίρουν μιας ιδιότυπης ασυλίας απ' ένα μέρος της Αριστεράς, μάλλον λόγω κοινής καταγωγικής προέλευσης και ταυτοχρόνως την αλαλιάζουν, τη λοιδορούν και την ξεφτιλίζουν - είτε κοντράροντάς την στους αγώνες της εναντίον της αναθεώρησης του άρθρου 16, είτε στους ευρύτερους αγώνες της για μια παιδεία με κέντρο τον άνθρωπο. Λυπηρό. Να δούμε πόσο θα κρατήσει. Λέει ο Χομπσμπάουμ (στην ίδια συνέντευξη): «Δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση, όταν μια εθνοτική ή υποτιθέμενα εθνοτική ομάδα που επιχειρεί να καθιερώσει την ταυτότητά της, καταπιάνεται να επινοήσει την Ιστορία της - (σ.σ.: λόγου χάριν, FYROM)- οι Βρυξέλλες δεν βλέπουν με κακό μάτι διεκδικήσεις αυτονομίας από περιφέρειες, επειδή η διαχείριση της Ευρώπης των περιφερειών είναι ευκολότερη απ' τη διαχείριση μιας Ευρώπης των εθνών». Βεβαίως, κατά το στυλ της FYROM οι καθ' ημάς «νέοι» ιστορικοί θεωρούν ότι και οι Ελληνες έχουμε επινοήσει την Ιστορία μας, όπερ έδει δείξαι, ίδια κι όμοια όλα τα λαχανάκια των Βρυξελλών. Στα πολιτικά θέματα, τα ιστορικά, τα ακαδημαϊκά τίποτα χειρότερο δεν μπορεί να συμβεί απ' τον εκχυδαϊσμό της συζήτησης που τα αφορά. Επί παραδείγματι, η ισορροπία που εισηγείται ο Χομπσμπάουμ ανάμεσα στην ανάγκη «τα εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα διδασκαλίας της Ιστορίας να ενταχθούν στο πλαίσιο της παγκόσμιας Ιστορίας» και τη διαπίστωση ότι «στο κάτω-κάτω, τα εθνικά κράτη εξακολουθούν να υπάρχουν και είναι φυσιολογικό και θεμιτό οι πολίτες να λαμβάνουν μια ιστορική εκπαίδευση με άξονα αυτήν την πραγματικότητα», είναι μια ισορροπία λεπτή - που, αυτή μάλιστα, σηκώνει συζήτηση! Δεν είναι για κριάρια. Ούτε για Σορομίσθιους...
 
Current Status
Independent Diplomat
Brussels Representative
Independent Diplomat (ID) is a unique new non-profit venture in the world of international relations, diplomacy and conflict prevention. Its aim is to resolve or prevent conflict by enabling disadvantaged and marginalised actors to engage effectively in diplomatic processes. It offers an independent and confidential source of advice and assistance on diplomatic technique and strategy to governments, international institutions, non-governmental organisations and political groups in areas of conflict or potential conflict. We provide clear, practical and effective advice and assistance to those facing unfamiliar and complex international and political challenges.

As ID's Brussels Representative, I am responsible for monitoring the European Union on behalf of our clients, and am project leader on our work with Kosovo and the Turkish Republic of Northern Cyprus.

Απόσπασμα απο τήν αυτοπαρουσίαση τού προσωπικού site τού Nicholas Whyte.
Πώς αποκαλεί ο τύπος τήν κατεχόμενη Κύπρο??Τurkish Republic of Northern Cyprus...Και φυσικά ασχολείται και μέ τό Κοσσοβο.
Ωραίους Independent Diplomats καλεί το EΛΙΑΜΕΠ για νά μάς ´σώσουν´.
 
Η παραθεση του σημερινου αρθρου του Κ. Χελακη απλως ερχεται να ενισχυσει την θεση του κ. Σουρλα στο γενικοτερο ζητημα των θεσεων των Συριζαιων και λοιπων "δημοκρατικων δυναμεων" που ειχε σαν αφορμη το βιβλιου της Ιστοριας.


http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=103155

Αν δεν μπορουμε να περασουμε τις θεσεις μας τουλαχιστον ας τις συμψηφισουμε.(και δεν εννοω για το κομματι του Λουα-Λουα)


Δυστυχως για μια ακομη φορα η ρηση οτι το μοναδικο πραγμα ανευ οριου ειναι η βλακεια δικαιωνεται πανηγυρικα.
 
Υποθέτω ότι ο κύριος Χελάκης θά κάνει τήν αυτοκριτκή του και γιά τίς ´εθνικιστικές κραυγές´,πού εξέπεμπε στο Εuro και ως γνήσιος ´αριστερός´τίς πούλησε και σε D.V.D.
Προσωπικά όταν διαβάζω τέτοια επιχειρήματα -πού είναι πανομοιότυπα σε όλους τούς εθνομηδενιστές-απλά θυμαμαι τα περί ´πειρατικού´και γελάω.
Υ.Γ
Πάντως ο κύρ Χελάκης ανακάλυψε το βιβλίο εκ τών υστέρων.
Κάποιοι απλοί πολίτες το είχαν ανακαλύψει πρό δεκαμήνου τουλάχιστον.
Απλά οι αντιδράσεις τών ´ψευτοπροοδευτικών´τώρα θυμίζουν κλαμένες χήρες.
Μακάρι να συνεχίσουν έτσι.Θα τούς παίρνουν χαμπάρι όλο και περισσότεροι πολίτες κάθε μέρα..
 
Και επειδή ξαφνικά τούς έπιασε ο θεσμικός πόνος τούς χαροκαμένους και μάλιστα ορισμένοι έγραψαν(Tάκης Μιχας το ορφανό τού Ανδριανόπουλου)ότι θά πρεπει να προσφύγουν στην Ευρώπη για να καταγγείλουν ότι το βιβλίο λογοκρίθηκε,ένα σχόλιο ακόμα...
Οι τύποι θεωρούν ότι η παραγγελία πρός συγγραφή ενός βιβλίου εξισούται με την χωρίς όρους αποδοχή τού συγγράμματος.Λογική επιπέδου ,όντως.
Και για να αντιστρέψουμε λιγάκι τήν κατάσταση...
Εστω λοιπόν ότι η ομάδα Ρεπούση αναλαμβάνοντας να συγγράψει το βιβλίο εξέδιδε πόνημα περί τής ανωτερότητας τής Ελληνικής φυλής και τα τοιαύτα..
Και η πολιτική ηγεσία αποφαινόταν τότε ότι το βιβλίο ήταν αρκούντως σοβινιστικό και έπρεπε να αποσυρθεί...
Θα ξεσηκωνόταν πάλι ο αντίστοιχος θόρυβος περί ελλείψεως σεβασμού τών θεσμών??
Απλά οι άνθρωποι έμαθαν 11 χρόνια τώρα ,παρ´ότι ασήμαντη μειοψηφία να αποτελούν τούς stars τών Πανεπιστημίων,των καναλιών και ορισμένων χρηματοδοτικών ιδρυμάτων τού Εξωτερικού.Δηλαδή είχαν ´γερές πλάτες´.
Η απόσυρση,έτσι,τούς ώθησε να προβάλλουν όλο τον αλαζονικό και αντιδημοκρατικό εαυτόν τους θεωρώντας εαυτούς ως τούς ´μοναδικούς φωστήρες´.Ολόϊδια συμπεριφορά με τον Αρχιεπίσκοπο.Αυτός εκ Θεού και αυτοί ´εξ επιστημοσύνης´.
Ο αποφατικός χαρακτηρας σε όλο του το μεγαλείο...
Ομως επειδή όντως έχουν ´πλάτες´θά συνεχίσουν να επιτίθενται.Και σε θέματα ακόμα πιό κρίσιμα για την Ελλάδα.
Ομως όλο και περισσότεροι πολίτες πιά ξυπνανε.
Η μάχη θά συνεχιστεί...
 
Και για να μήν ξεχνιόμαστε.Οι ´χίλιοι´πού φωνάζουν γιατί απεσύρθη το βιβλίο ήσαν οι ίδιοι χίλιοι που ήσαν υπέρ τού άρθρου 16 το οποίο ο Αλαβάνος πολέμησε,αλλά στα τού βιβλίου είναι παρέα...
Μπλεξίματα ´καθεστωτικών´
 
Επειδή δεν κατάλαβα.... (λόγω βλακείας??)... Μπορείτε να μου πείτε πού λέει ψέματα ο Χελάκης;
 
Ένα σχόλιο μόνο θα κάνω, για τους καταγγέλοντες την υπάρξη, υποτίθεται, λογοκρισίας στην προκειμένη περίπτωση:
Η λογοκρισία αφορά στον έλεγχο του περιεχομένου έργων του πνεύματος, τα οποία προσφέρονται υπό ποικίλες μορφές στο κοινό (έκδοση για ένα βιβλίο, ανέβασμα θεατρικής παράστασης για ένα αντίστοιχο έργο κλπ). Συνιστά δηλαδή μία φίμωση, στην ουσία, της ελευθερίας του λόγου ή και της καλλιτεχνικής έκφρασης (το δικαιολογημένη ή μη, παράνομη ή μη δεν το σχολιάζω, κρίνεται κατά περίπτωση). Να ρωτήσω, γιατί μπορεί να είμαι και ηλίθιος και να μην το έχω αντιληφθεί: έχουμε να κάνουμε με τέτοια περίπτωση εν προκειμένω? Δοκίμασε να εκδόσει κανείς βιβλίο με το περιεχόμενο του επίμαχου σχολικού εγχειριδίου και του απαγορεύθηκε?

Εδώ έχουμε περίπτωση που παραγγέλω σε γλύπτη (σύμβαση έργου) άγαλμα του Ζαγοράκη (έστω ότι αυτό είναι το επίπεδό μου, συγγνώμη) και αυτός βρίσκει ορθότερο να μου φτιάξει μια Πιετά, για τους δικούς του λόγους. Δηλαδή θα έχουμε λογοκρισία εάν πάρω μια βαρειά και κάνω το έργο κομμάτια?

Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή.
 
Το βιβλιο δεν αποσύρθηκε λόγω ΛΑΟΣ.Σε όλες τίς μετρήσεις το 78% τών πολιτών ήταν υπέρ τής απόσυρσης ή τής σημαντικής διορθώσεως τού βιβλίου.
Τόσο απλό.
Θεωρώ ότι τα επιχειρήματα Χελάκη έχουν απαντηθεί επανειλημένα στο παρόν thread απο τα πάμπολλα links και άρθρα πού έχουν παρατεθεί.
Δυό παρατηρήσεις μόνον.
Η συγγραφική ομάδα(που κανείς δεν εξηγεί κάτω απο ποιά κριτήρια επελέγησαν μόνον ομοϊδεάτες)δεν απεδέχθη τίς διορθώσεις τής Ακαδημίας Αθηνών...
Και επίσης μιά πολιτική ηγεσία δικαιούται να αποσύρει ένα πόνημα που θεωρεί ότι δεν είναι επαρκές.
Οπως το επιχείρημα περί ´επιστήμης´για την Ιστορία είναι ανεπαρκέστατο και σκοταδιστικό.Δηλαδή η κοινωνία απαγορευεται να έχει γνωμη και έχουν μόνον 5 ´επιστήμονες(εκ τών οποίων μάλιστα η βασική συγγραφεύς δέν είναι ιστορικός).
Η ιστορία δεν είναι ´ουδέτερη´εκ προοιμίου.Και οι συγγραφείς του βιβλιου κινήθηκαν με άξονα τήν ιδεολογία τους και αυτούς πού τούς χρηματοδότησαν(Οποιος έχει όρεξη ψάχνει και βρίσκει,αλλά ο Χελάκης αποσιωπά το C.D.R.S.E.E.)....
 
Επίσης.Ολο το βιβλίο υπάρχει σε μορφή pdf στο site www.antibaro.gr
Τόχω ξανααναφέρει

Πέραν τής θέσης τού συγκεκριμένου site που είναι εναντίον τού βιβλίου,όποιος θέλει,ας μήν λάβει καθόλου υπ´όψιν του τα σχόλια για το βιβλίο ,αλλά ας διαβάσει μόνον το περιεχόμενο και ας αποκτήσει ιδίαν αντίληψη..
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Επειδή δεν κατάλαβα.... (λόγω βλακείας??)... Μπορείτε να μου πείτε πού λέει ψέματα ο Χελάκης;


Ας πάρουμε για παράδειγμα δύο γεγονότα, από τη μία το περίφημο Ολοκαύτωμα, από την άλλη τους περσινούς βομβαρδισμούς των Ισραηλινών στο Λίβανο.

Κανένα των ανωτέρω δύο γεγονότων δεν είναι ψευδές.

Όταν όμως τα παραθέσει κανείς δίπλα-δίπλα, τα αντιπαραβάλει και εν μέρει τα εξισώνει, αφού θέτει ως αντίλογο του ενός το άλλο, ακόμη και εάν δεν συνδέονται τα δύο γεγονότα αιτιακώς μεταξύ τους. Με αυτόν τον κατεξοχήν ύπουλο τρόπο, είναι ελεύθερος ο δρόμος να αιτιολογήσουμε και να δικαιολογήσουμε όποιο από τα δύο γεγονότα μας βολέψει. Χωρίς να έχουμε πει ψέμματα για τα γεγονότα καθ' εαυτά.


Φυσικά βέβαια θα ήταν εξωφρενικό να συγκρίνει κανείς το βομβαρδισμό του Λιβάνου με τον χαμό 5 εκ. Εβραίων (ή όσων ήταν) στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Ανάλογη ασφαλώς είναι και η αναντιστοιχία μεγεθών του Χειλάκη. Όπως και αιτιών, για τα γεγονότα που παραθέτει, αλλά αυτό ας το αφήσουμε κατά μέρος.

Το "γιατί, ψέμματα είναι..." δεν είναι προφανώς επιχείρημα. Όχι, μπορεί να μην είναι. Ε, και?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Το "γιατί, ψέμματα είναι..." δεν είναι προφανώς επιχείρημα. Όχι, μπορεί να μην είναι. Ε, και?

Δεν μιλάω για εξίσωση, μιλάω για γεγονότα και αλήθειες.
Η ιστορία είναι γεγονότα, πραγματικά γεγονότα, δεν είναι "Εθνικά επωφελείς μύθοι".
Μαθαίνοντας την αλήθεια ο καθένας από κεί και πέρα θα βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Δεν εξισώνω την σφαγή των Καλαβρύτων με τον λόγο που την προκάλεσε, αλλά θα ήθελα αυτόν τον λόγο να τον μάθω στο σχολέιο κι όχι μετά από 30 χρόνια τυχαία κι επειδή έτυχε να μου την πούν κάποιοι κάτοικοι των Καλαβρύτων.