Οι Τετρομαγμένοι.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Τι γίνεται με εκείνους τους 700 Θεσπιείς αλήθεια, γιατί δεν τους αναφέρει κανένας?
Για τον Λεωνίδα: Πήρε μια στρατηγική απόφαση. Αν η θυσία του ωφέλησε το σκοπό
-εξουδετέρωση ή αποδυνάμωση των Περσών- κρίνε μόνος σου.

Τα παραμύθια περί ηρωισμών και αυτοθυσίας που έφαγα στη μάπα 18 χρόνια στο σχολείο με κουράζουν αφάνταστα.
Το 99% των ανθρώπων δεν φέρεται έτσι (ευτυχώς), αποφασίζει με γνώμονα τις πιθανότητες επιβίωσης.
Στη συντριπτική πλειοψηφία των συγκρούσεων, διαπραγματεύεσαι μια αξιοπρεπή παράδοση, όταν δεις ότι ο αγώνας χάθηκε.

Οι απλοϊκοί εγκέφαλοι θέλουν και απλοϊκές απαντήσεις. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σύνθετη.

Καλό μεσημέρι συμφορουμίτες
Κωνσταντίνος

Εκείνος που δεν αναφέρει το Δημόφιλο και τη θυσία των 700 Θεσπιέων, προφανώς, γνώρισε τη μάχη των Θερμοπυλών από τα κόμικς του Φρανκ Μίλλερ.

Δηλαδή, η απόφαση του Λεωνίδα δεν αποδυνάμωσε-εξουδετέρωσε τον εχθρό?

Και μένα με κουράζουν αφάνταστα, αυτοί, που ελαφρά τη καρδία, ονομάζουν παραμύθια όσα εγώ τιμώ και σέβομαι. Και μιας και ζούμε σε Δημοκρατία, από τη στιγμή που έχεις το δικαίωμα να θεωρείς ανιστόρητα παραμύθια όλα αυτά που διδασκόσουν επί 18 χρόνια για θυσίες και ηρωισμούς, έχω και 'γω το δικαίωμα να υποστηρίξω ότι είναι ανιστόρητα τα λεγόμενά σου εδώ μέσα.

Ευτυχώς που οι Έλληνες ανήκουν στο 1% των ανθρώπων και συντηρούνται με παραμύθια του τύπου ''Ο Θεός υπέγραψε την ελευθερία της Ελλάδας και δεν παίρνει πίσω την υπογραφή του''.

Ναι, ναι, αυτό το είπε ένας απλοϊκός άνθρωπος που δεν ήξερε να γράφει και να διαβάζει. Αυτός, όμως, μπήκε μπροστά και ήταν έτοιμος να πεθάνει κάθε μέρα, για να μπορούν να γράφουν και να διαβάζουν ελεύθερα όλοι όσοι μετά από λίγα ή πολλά χρόνια τον βάφτισαν προδότη και παραμυθά.....

Καλό μεσημέρι, επίσης......
 
Γιάννη ευτυχώς που ο Κολοκοτρώνης δέν ήταν Εκσυγχρονιστής.....
Η πουρκουάς πού λέγανε και τούς Γάλλους,πού συνθηκολόγησαν αμέσως εις Παρισίους με τούς Γερμανούς............
 
Γιάννη ευτυχώς που ο Κολοκοτρώνης δέν ήταν Εκσυγχρονιστής.....
Η πουρκουάς πού λέγανε και τούς Γάλλους,πού συνθηκολόγησαν αμέσως εις Παρισίους με τούς Γερμανούς............

Αν ήταν ''''''''''Εκσυγχρονιστής'''''''', σήμερα θα μιλάγαμε τούρκικα. Δόξα τω θεώ, σήμερα, έχουμε πολλούς '''''''Εκσυγχρονιστές'''''' γι' αυτό κοντεύουμε να ξεχάσουμε και τα ελληνικά μας....γλωσσικά ή ιστορικά ''παραμύθια'' μας..........
 
Άλλο ρε παίδες το "κίνητρο" του Κολοκοτρώνη και άλλο η ωμή πραγματικότητα.
Δεν μιλάμε σήμερα Τούρκικα Γιάννη, εξ αιτίας του Κάνιγκ και κάποιων άλλων "συμμάχων" μας.
Κάθε λαός έχει ανάγκη από ήρωες, ιδιαίτερα μετά από χρόνια κατοχής.
Ευτυχώς που εμείς σαν Έλληνες, δεν τους "ανακαλύψαμε" όπως μερικοί άλλοι λαοί. Βέβαια, κάναμε χειρότερα, τους βάζαμε φυλακή, τους εκτελούσαμε ως προδότες κλπ κλπ.
Αντίθετα ονομάζαμε και ονομάζουμε "Εθνάρχες" όλους τους προσκυνημένους.
 
Αν ήταν ''''''''''Εκσυγχρονιστής'''''''', σήμερα θα μιλάγαμε τούρκικα. Δόξα τω θεώ, σήμερα, έχουμε πολλούς '''''''Εκσυγχρονιστές'''''' γι' αυτό κοντεύουμε να ξεχάσουμε και τα ελληνικά μας....γλωσσικά ή ιστορικά ''παραμύθια'' μας..........

Μα μέ ´μύθους´και ´Σύμβολα´θά ασχολούμαστε τώρα??
Aφού ως γνωστόν καταργήθηκαν τά Σύνορα πρός όφελος τών Λαών βεβαίως-βεβαίως.................................:hanged:
 
Άλλο ρε παίδες το "κίνητρο" του Κολοκοτρώνη και άλλο η ωμή πραγματικότητα.
Δεν μιλάμε σήμερα Τούρκικα Γιάννη, εξ αιτίας του Κάνιγκ και κάποιων άλλων "συμμάχων" μας.
Κάθε λαός έχει ανάγκη από ήρωες, ιδιαίτερα μετά από χρόνια κατοχής.
Ευτυχώς που εμείς σαν Έλληνες, δεν τους "ανακαλύψαμε" όπως μερικοί άλλοι λαοί. Βέβαια, κάναμε χειρότερα, τους βάζαμε φυλακή, τους εκτελούσαμε ως προδότες κλπ κλπ.
Αντίθετα ονομάζαμε και ονομάζουμε "Εθνάρχες" όλους τους προσκυνημένους.

Υπάρχουν ιστορικές συγκυρίες Δημήτρη,πού κάποιες επαναστάσεις γίνονται συμπαθείς και στο εξωτερικό..
Τετοια ήταν,εν μέρει,και η δικιά μας.
Επομένως ναί μέν δεχτήκαμε,τελικά,βοήθεια στην Ναυμαχία τού Ναυαρίνου,αλλά χωρίς τίς θυσίες τών αγραμμάτων Ελλήνων δεν αρκούσαν οι τρείς Ναυαρχοι.Και μήν ξεχνάς πώς μετά την δολοφονία τού Καποδίστρια ,οικοδομήθηκε ένα ξενόφερτο και εξαρτημένο Βαυαρικό κρατίδιο πού ακόμα δέν έχει βρεί τον δρόμο του..
Τουρκικά πάντως δέν μιλήσαμε ούτε στά 400χρόνια σκλαβιάς...
 
Kαι γιά να επανέλθω στο θέμα τού ´αντικειμενικού δικαστηρίου τής Χαγης´και ´των δύο μέτρων και δύο σταθμών πού ακολουθεί,παραθέτω σημερινό άρθρο τού Κώστα Τσαπόγα απο την Ελευθεροτυπία...
Αντε να στείλουμε και ένα γραμματάκι στον Μπούς και στην Ράϊχ να μάς πεί πώς και δεν αναγνωρίζουν το ίδιο το ´Μαγαζί ´πού έστησαν................
.........................................................................................................
Αλλο Σουδάν, άλλο Σερβία...

Του ΚΩΣΤΑ Γ. ΤΣΑΠΟΓΑ

Η έκπληξη ανωτέρου στελέχους του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης για την Πρώην Γιουγκοσλαβία ήταν ειλικρινής. Λίγα μέτρα έξω από την αίθουσα, όπου διεξαγόταν τότε η δίκη του Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς, ρωτούσε γιατί δεν είχε ξαναδεί εκεί Ελληνες δημοσιογράφους. Οταν άκουσε, μεταξύ άλλων, ότι συντριπτικά μεγάλο τμήμα της ελληνικής κοινής γνώμης θεωρεί τη Δικαιοσύνη που απονέμει το δικαστήριο αυτό ως «δικαιοσύνη των νικητών», έδειξε να αποσυντονίζεται. «Ποιος είναι ο νικητής, υπάρχει νικητής»; Ηταν η πρώτη του αντίδραση, πιστή στην ελαφρώς ρομαντική πεποίθηση ότι ο ΟΗΕ και τα δικαστήριά του εκφράζουν την παγκόσμια συνισταμένη και τη διεθνή νομιμότητα. Η πρόσφατη τελείως διαφορετική αντιμετώπιση δύο διαφορετικών, αλλά συγγενικών, δικαστηρίων του ΟΗΕ ίσως τον διευκόλυνε. Η σύλληψη του Ράντοβαν Κάρατζιτς για την έκδοσή του στο ad hoc δικαστήριο του ΟΗΕ, που δημιουργήθηκε ειδικά για την Πρώην Γιουγκοσλαβία, έγινε δεκτή με σχεδόν καθολικό ενθουσιασμό παγκοσμίως. Ξεκινώντας από τον ίδιο τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ, χαιρετίστηκε σχεδόν από τους πάντες. Λίγες μέρες νωρίτερα, η πρόταση για την έκδοση εντάλματος σύλληψης του προέδρου του Σουδάν από το καινούργιο μόνιμο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο του ΟΗΕ, είχε προκαλέσει τις «ξινές» αντιδράσεις των ίδιων, λίγο πολύ, ηγετών που προσπαθούσαν να ισορροπήσουν ανάμεσα στον «σεβασμό απέναντι στη λειτουργία της Δικαιοσύνης» και στα πολιτικά προβλήματα που τους προκαλούσε μια τέτοια κίνηση. Οι ΗΠΑ, μάλιστα, έσπευσαν να υπενθυμίσουν ότι οι ίδιες δεν έχουν συνυπογράψει την ίδρυση του δικαστηρίου αυτού και, άρα, δεν το αναγνωρίζουν (δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένες να εφαρμόζουν τις αποφάσεις του, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σύλληψη του Σουδανού προέδρου). Οι δικαστές του ΟΗΕ μπορεί όντως να είναι ανεξάρτητοι πολιτικών σκοπιμοτήτων, στον βαθμό που οι εθνικοί δικαστές έχουν την ίδια ανεξαρτησία. Μπορεί η αναγκαία για τη λειτουργία ενός κράτους δικαίου σύμβαση της «εμπιστοσύνης προς τη Δικαιοσύνη» να βρίσκει αναλογία σε διεθνές επίπεδο. Οπως όμως συμβαίνει και στην εθνική Δικαιοσύνη, η συγκεκριμένη «εντολή», που συνοδεύει τη δημιουργία ad hoc ειδικών δικαστηρίων, σε συνδυασμό με τη δυσφορία, που προκαλεί σε ισχυρούς πόλους εξουσίας το σχετικά ανεξέλεγκτο της τακτικής δικαιοσύνης, υπονομεύει την «έξωθεν καλή μαρτυρία».


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/07/2008
 
Last edited:
Υπάρχουν ιστορικές συγκυρίες Δημήτρη,πού κάποιες επαναστάσεις γίνονται συμπαθείς και στο εξωτερικό..
Τετοια ήταν,εν μέρει,και η δικιά μας.
Επομένως ναί μέν δεχτήκαμε,τελικά,βοήθεια στην Ναυμαχία τού Ναυαρίνου,αλλά χωρίς τίς θυσίες τών αγραμμάτων Ελλήνων δεν αρκούσαν οι τρείς Ναυαρχοι.Και μήν ξεχνάς πώς μετά την δολοφονία τού Καποδίστρια ,οικοδομήθηκε ένα ξενόφερτο και εξαρτημένο Βαυαρικό κρατίδιο πού ακόμα δέν έχει βρεί τον δρόμο του..
Τουρκικά πάντως δέν μιλήσαμε ούτε στά 400χρόνια σκλαβιάς...

:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
Και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και ένας διαχωρισμός των νεοελλήνων ,με τους προγόνους μας.
Δεν έχουμε και καμμία τρελή σχέση.

Σκέφτομαι καμμιά φορά να υπήρχε κάποιος παρανοϊκός ηγέτης , λαοπλάνος, να είχαμε στρατιωτική κυριαρχία στη Βαλκανική και να αποφάσιζε να καταλάβουμε 2-3 γειτονικά κράτη.

Στα πρώτα μπουζούκια και στριπτηζάδικα της Βουλγαρίας θα καθυστερούσαμε μόνοι μας κανά εξάμηνο.
 
Έχω ξαναπεί, ο μόνος λόγος που με κάνει να πιστεύω ότι έχουμε σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες, είναι ότι κάνουμε τις ίδιες μ@λακίες, σε υπερθετικό βαθμό βέβαια.
 
Έχω ξαναπεί, ο μόνος λόγος που με κάνει να πιστεύω ότι έχουμε σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες, είναι ότι κάνουμε τις ίδιες μ@λακίες, σε υπερθετικό βαθμό βέβαια.

Νομίζω πώς δεν υπάρχει κανείς σώφρων άνθρωπος πού να μιλάει γιά φυλετική συνέχεια..
Αυτά είναι γιά μικρά παιδιά ή γιά Πατριδοκάπηλους.
Η σχέση βρίσκεται στήν Γλώσσα και στά ήθη και τά έθιμα όπως βεβαίως έχουν τροποποιηθεί στούς αιώνες.
Και όπως λέει και ο Τζίμης η γενιά τών Νεοελλήνων πού έχει δημιουργηθεί τά τελευταία 40 χρόνια μάλλον αποτελεί μιά απο τίς χειρότερες εκδοχές,πού υπήρξαν ποτέ..(το παράδειγμα μέ τά Βουλγάρικα στριπτιτζάδικα κορυφαίο.:flipout::flipout:)
Κάπως έτσι φαντάζομαι θάταν και διάφορες άλλες περίοδοι παρακμής τού Ελληνισμού πού τίς διαβάζουμε στην ιστορία.
Πολιτισμός και Παιδεία στο χαμηλότερο σημείο τους,Διαφθορά,Εξάρτηση και διάλυση τού Κοινωνικού Ιστού στό ψηλότερο,δυστυχώς.....................
 
Αυτό που λέει ο Σπύρος είναι ξεκάθαρο κυρίως στις σύγχρονες Ελληνίδες.
Η θέση τους στη σύγχρονη πραγματικότητα ,δεν έχει καμμία σχέση με αυτή που είχε στην αρχαιότητα.
Που είναι άραγε ,εκείνα τα παλιά καλά χρόνια.

Για όλα φταίνε τα Βίλλια.


Πάντως το χαρακτηριστικό που μας δένει έντονα με το παρελθόν είναι ο ερωτισμός. Αυτό πρέπει να το ομολογήσω.
Τόσα χρόνια πόλεμο για γκόμενα ,δύσκολα συναντάς στην ιστορία του πλανήτη.
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

H Boσνία δέν ήταν διαφορετικό κράτος...
Εμφύλιος έγινε.
Και τότε υπήρξε Δικαστήριο ειδικά γιά την Γιουγκοσλαβία...
Το Νεο Διεθνές Ποινικό δικαστήριο φτιάχτηκε το 2002


Η Βοσνία αναγνωρίστηκε ως ανεξάρτητο κράτος από τη Διεθνή Κοινότητα το 1992.
 
Δηλαδή η Βοσνία ήταν και είναι ένα δημοκρατικό και ανεξαρτητο Κράτος??
Τοτε τι χρειαζόταν ´Κυβερνήτες´σαν τον Κουσνέρ??
Kαι επίσης η μονομερής ανακήρυξις τής Βοσνίας απο τον Ιζετμπέκοβιτς ως ανεξαρτήτου κράτος,θυμίζει κατά πολύ τήν υπόθεση ´Κόσσοβο´.
Τέλος η τόσο ευαίσθητη Διεθνής Κοινότητα ακόμα και για ανύπαρκτες μειονότητες ποιά μέτρα πήρε για τη προστασία τών Σέρβων τής Βοσνίας??
 
Τέλος,στις 19/10/2007 ο Γκαουλάϊτερ Μιροσλαβ Λάιτζακ καταργεί με διάταγμα την Συνθήκη του Ντέϊτον(όπου για να ληφθούν αποφάσεις έπρεπε να είναι παρόντες στο Υπουργικό Συμβούλιο,εκπρόσωποι και τών τριών εθνικών ομάδων) και αποφασίζει οτι αρκεί να ειναι παρόντες οι μισοί Υπουργοί γιά να λαμβάνονται αποφάσεις,γεγονός που στην ουσία αποκλείει τούς Σέρβους.
Δέν διεπιστώθη αντίδρασις απο Ελληνες και ντόπιους ´διανοητές´πού διαμαρτύρονται ακόμα και γιά ανύπαρκτες μειονοτητες όπως η ´Μακεδονικη´γιά την πλήρη και κατάφωρη παραβίαση τών δικαιωμάτων τής Σερβικής μειονότητας στην Μουσουλμανική Βοσνία.
 
Γυριζοντας σημερα απο το Βελιγραδι μετα λυπης μου διαπιστωσα οτι εδω τα καναλια ασχολουνται ακομα με τον Σεργιανοπουλο,αυτο και αν ειναι καταντια:violent-smiley-030:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Εκείνος που δεν αναφέρει το Δημόφιλο και τη θυσία των 700 Θεσπιέων, προφανώς, γνώρισε τη μάχη των Θερμοπυλών από τα κόμικς του Φρανκ Μίλλερ.

Δηλαδή, η απόφαση του Λεωνίδα δεν αποδυνάμωσε-εξουδετέρωσε τον εχθρό?

Και μένα με κουράζουν αφάνταστα, αυτοί, που ελαφρά τη καρδία, ονομάζουν παραμύθια όσα εγώ τιμώ και σέβομαι. Και μιας και ζούμε σε Δημοκρατία, από τη στιγμή που έχεις το δικαίωμα να θεωρείς ανιστόρητα παραμύθια όλα αυτά που διδασκόσουν επί 18 χρόνια για θυσίες και ηρωισμούς, έχω και 'γω το δικαίωμα να υποστηρίξω ότι είναι ανιστόρητα τα λεγόμενά σου εδώ μέσα.

Ευτυχώς που οι Έλληνες ανήκουν στο 1% των ανθρώπων και συντηρούνται με παραμύθια του τύπου ''Ο Θεός υπέγραψε την ελευθερία της Ελλάδας και δεν παίρνει πίσω την υπογραφή του''.

Ναι, ναι, αυτό το είπε ένας απλοϊκός άνθρωπος που δεν ήξερε να γράφει και να διαβάζει. Αυτός, όμως, μπήκε μπροστά και ήταν έτοιμος να πεθάνει κάθε μέρα, για να μπορούν να γράφουν και να διαβάζουν ελεύθερα όλοι όσοι μετά από λίγα ή πολλά χρόνια τον βάφτισαν προδότη και παραμυθά.....

Καλό μεσημέρι, επίσης......

Αγαπητέ Γιάννη, αναφαίρετο δικαίωμά σου να θεωρείς κουραστικά όσα γράφω. Αλλά όχι κι ελαφρά τη καρδία, έλεος:

Κατ´αρχάς το θέμα του μηνύματος ήταν η αδιέξοδη θυσία.
Πού και πότε ο Κολοκοτρώνης έδωσε μάχη μέχρι εσχάτων? Μάστορας στη στρατηγική χτύπαγε πάντα εκεί που ήξερε ότι θα προκαλέσει φθορά και θα διαφύγει να συνεχίσει τον αγώνα. Και άριστα έκανε. Ήταν πολύ πιο χρήσιμος ζωντανός παρά τιμημένος νεκρός.

Τα ίδια και ο Ανδρούτσος (Γραβιά), οι Μεσσολογγίτες (έξοδος),
ο Καραϊσκάκης που έκανε πόλεμο φθοράς στην Αττική για να δίνει διπλωματικά επιχειρήματα στον Καποδίστρια, ο Κολοκοτρώνης πάλι, που απέιλησε με σφαγή τους "προσκυνημένους" στον Ιμπραήμ για τον ίδιο λόγο.

Παρεμπιπτώντος, ο Κολοκοτρώνης υπήρξε και αρματωλός, δηλαδή έμμισθος των Τούρκων, μήπως αυτό σου χαλάει τη φαντασιακή κατασκευή του ήρωα?

Καλά κάνεις και τιμάς και σέβεσαι τις διδαχές του σχολείου του '70, αλλά ανιστόρητες ήταν:
Μικρό παράδειγμα (έχω κι άλλα πολλά): Ποιός μάρτυρας Γρηγόριος Ε' και πράσινα άλογα? Αφόρισε την επανάσταση στη Μολδοβλαχία (αναγκάστηκε ο καημένος), οι Τούρκοι τον κρέμασαν τελικά, γιατί απέτυχε στο ρόλο του:
Να κρατάει ήσυχους τους ορθόδοξους υπόδουλους.
Αν ήθελε να μαρτυρήσει, γιατί δεν το έκανε από την αρχή, αρνούμενος να στείλει μήνυμα υποτέλειας στους πιστούς?

Με τα σωστά σου πιστεύεις ότι ο Θεός υπέγραψε ρήτρα ελευθερίας για μας? Ή ότι ο Γέρος, εμπειρότατος ηγέτης (αρχηγός κλέφτικων ομάδων από τα 25 του), προσάρμοσε την ομιλία του στο ακροατήριο? τι περίμενες δηλαδή να πει σε αγράμματους και δεισιδαίμονες χωρικούς, " η συγκυρία είναι κατάλληλη και οι πιθανότητες ευνοϊκές?"

Το 1% που έγραψα, αφορούσε σε φορτισμένες καταστάσεις, όπου υποχωρεί η λογική. Εσύ θεωρείς ότι αφορά στους Έλληνες.
Το ότι είμαστε περιούσιος και ιδιαίτερος λαός, μου είναι γνωστό από τα σχολικά χρόνια του ´70, και αυτό - μεταξύ άλλων- εννοώ με τις αρλούμπες της σχολικής δήθεν ιστορίας του τότε.

Αγαπητέ Σπύρο Σούρλα, ΚΑΝΕΝΑΣ υπόδουλος των τούρκων δεν έχασε τη γλώσσα του. Όχι γιατί ήταν καλόπαιδα, αλλά γιατί δεν ασκούσαν πολιτιστική καταπίεση (δεν τους έκοβε μέχρι εκεί, πρωτόγονος λαός πολεμιστών ήταν). Το χρήμα να πέφτει και ησυχία να υπάρχει. Ούτε διοικητικούς μηχανισμούς είχαν, τους φόρους τους εκμίσθωναν - συχνά και σε Έλληνες-.

Και για να ρωτήσω και ευθέως, ΧΩΡΙΣ να παραγνωρίζω την καθοριστική σημασία του δικού μας αγώνα: Θα υπήρχε ελληνικό κράτος χωρίς τη ναυμαχία του Ναυαρίνου?
Μας βοήθησαν οι δυνάμεις επειδή "εν μέρει" μας συμπάθησαν, ή επειδή έτσι πιστευαν ότι εξυπηρετούνται καλύτερα οι επιδιώξεις τους στη Ν.Α. Ευρώπη ενόψει της καταρέουσας οθ. αυτ/ρίας?
Και μόνο η επιλογή του μονάρχη, από χώρα ουδέτερη, βγάζει μάτι: Αφού δεν μπορεί κανείς μας να τους έχει στη σφαίρα επιρροής του, ας τηρήσουμε τις ισορροπίες μεταξύ μας.

Τον Καποδίστρια, μιας και τόφερε η κουβέντα, τον δολοφονήσαμε εμείς (ακόμα και οι ξένοι να το ζήτησαν, οι δικοί μας Μανιάτες γιατί το έκαναν? Πάντα φταίνε όλοι οι άλλοι που παρέσυραν εμένα τον καημένο θύτη- η Χούντα αποκαλείται "ξενοκίνητη" λες και ο Παπαδόπουλος και οι συν αυτώ ανατράφηκαν στο Αϊντάχο-).

Και όσο για τους "εκσυγχρονιστές" που φταίνε για όλα τα δεινά, τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο? Ποιά είναι η εναλλακτική πρόταση, οι αναπαλαιωτές?
Πού είναι δηλαδή το πρόβλημα, μπας και το καταλάδω κι εγώ ο τάλας Νεοέλληνας?

Ευτυχώς, που εμείς οι Έλληνες έχουμε πραγματικούς ήρωες, σε αντίθεση με άλλους καημένους λαούς που έπρεπε να τους κατασκευάσουν.

Θα μείνω με την απορία: αφού είμαστε τόσο ξεχωριστοί και ένδοξοι, γιατί μας έχουν στη φάπα στο σύγχρονο κόσμο (δεν είμαστε δηλαδή αυτό που θα λέγαμε "υπολογίσιμη δύναμη")? λέτε να φταίει η άνανδρη συνομωσία των ανθελλήνων και των ύπουλων μασόνων?

Και αν ναι, γιατί εμείς οι περιούσιοι, ένδοξοι και φωτοδότες τους το επιτρέπουμε και δεν τους το χαλάμε? επειδή δεν καταδεχόμαστε να χρησιμοποιήσουμε τις άνανδρες μεθόδους τους?

Διότι, ως γνωστόν, το ότι δεν μπορώ να περπατήσω στο πεζοδρόμιο από τις γούβες και τις σπασμένες πλάκες, οφείλεται στην ύπουλη συνομωσία του παγκόσμιου εβραϊκού κεφαλαίου, κι όχι στον τεμπέλη και άχρηστο αρμόδιο αντιδήμαρχο που ψήφισα για να μου επεκτείνει το σχέδιο πόλης.

Περαστικά μας
Κωνσταντίνος

Υ.Γ. Οπίσω ορέ, οπίσω για μια λεύτερη μέσα Μύκονο!