Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Ο Ιάσων;
Εξαιρετικό μπουζούκι.

Γνωστός στην πιάτσα ως "Θρασύβουλας"

piolbroasteri6.jpg

Αυτοπροσώπως! :grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Οι δρομοι φτιαχτηκαν για διτροχα ... οχι για τετρατροχα (και ας ειναι Micra).

Μου δίνεις τώρα πάσα για κάτι σχετικό - άσχετο:

Τι γίνεται με τα πεζοδρόμια ρε παιδιά; Συνηθισμένοι όπως ήμασταν από ΗΠΑ, κάθε μέρα βγαίνουμε το βράδυ για περπάτημα. Δε μένω ούτε στο κέντρο, ούτε σε κεντρικό σημείο προαστίου, σε μια απλή γειτονιά. Δρόμος τεράστιος (Εύκολα 15 μέτρα), χωράνε πολύ άνετα δυο ροές κυκλοφορίας, παρκαρισμένα εκατέρωθεν, ακόμα και προσπέραση άμα λάχει κάνεις.

Το πεζοδρόμιο, στοιχειώδες 1 μέτρο και βγάλε, και βέβαια, αν κάνεις το λάθος και το χρησιμοποιήσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να περπατήσεις πάνω από 3-4 μέτρα χωρίς να δεις (στη μέση) δέντρο, θάμνο (φουντωτό που πιάνει απ'ακρη σ'ακρη το πλάτος), κολώνα, κάδο, ή ακόμα και κτίριο (σοβαρά μιλάω, ένας τύπος αποφάσισε να επεκταθεί μέχρι το δρόμο. Και δεν τον έχει ακουμπήσει κανείς ως σήμερα!). Οπότε, είναι αδύνατο να το χρησιμοποιήσεις ως πεζός, η μόνη του χρησιμότητα είναι για να αλφαδιάζεις το παρκάρισμα σου. Για ανθρώπους με αμαξίδια, ή τυφλούς, ούτε λόγος. Και μιλάμε για σχετικά καινούρια γειτονιά (20ετίας).

Εγώ μεγάλωσα σε τέτοια σκηνικά, δεν το'χα παρατήρησει ποτέ, η σύζυγος είναι που δεν πιστεύει στα μάτια της. Αυτά τα πεζοδρόμια, για ποιον φτιάχτηκαν ακριβώς και τι στο καλό είχαν στο μυαλό τους οι πολεοδόμοι;
 
Α! και οι δρόμοι δεν έγιναν για ποδήλατα, αλλά το θέμα ήταν η αντιπαροχή να βγάζει όσα περισσότερα μέτρα γίνεται.
Αργότερα ήρθαν και τα τρία αυτοκίνητα ανά κάτοικο και έφτιαξε το γλυκό.
 
Με καλυψε ο Chris .... Ιασωνα !
Ολα ειναι παθογενειες με ριζες 60 ετη ... πισω !
Αδυνατον (για οποιον ειναι ρεαλιστης, οχι πολιτικος) να τιθασσευτει το χαος !

(γιατι υπηρχε και αυτος ο αμιμητος Βουγιας που συνεστησε ... καθε εικοσι πολυκατοικιες, η μια να γινεται πολυωροφο parking,
μαλλον δεν εχει επισκεφθει το κεντρο Θεσσαλονικης .... να δει ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ αν γινεται αυτο που λεει ... και μετα να το ξεστομισει !)

Α ναι ... οσον αφορα τα πεζοδρομια (στην γειτονια μου) ..... 1 μετρο πλατος ΚΑΙ κατειλημμενα απο τροχοφορα !
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Με καλυψε ο Chris .... Ιασωνα !
Ολα ειναι παθογενειες με ριζες 60 ετη ... πισω !
Αδυνατον (για οποιον ειναι ρεαλιστης, οχι πολιτικος) να τιθασσευτει το χαος !

(γιατι υπηρχε και αυτος ο αμιμητος Βουγιας που συνεστησε ... καθε εικοσι πολυκατοικιες, η μια να γινεται πολυωροφο parking
μαλλον δεν εχει επισκεφθει το κεντρο Θεσσαλονικης .... να δει ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ αν γινεται αυτο που λεει ... !)

Μια χαρά γίνονται όλα αυτά αν υπάρχει θέληση. Απλά αυτός που θα τα κάνει, δεν πρόκειται να ξαναεκλεγεί σε δημόσιο αξίωμα. Όμως θα μπει στα βιβλία της ιστορίας 50 χρόνια μετά.
 
Ιασωνα ... εξακολουθεις να εχεις εξιδανικευμενη θεωρηση του κοσμου (και καλα κανεις).
Ολες αυτες οι πολυκατοικιες αποδιδουν ενοικια σε καποιους .... που δεν τα βγαζουν μονο με τους μισθους τους.
Αυτα τα 200 και 300 ευρω ενοικιου .... θα τους τα δωσει το κρατος (η ο ιδιωτης ) ? Γιατι καποιοι ΖΟΥΝ απο αυτα.
Μην μου πεις οτι κακως εγινε ετσι εξ αρχης. Ειπαμε ... παθογενειες ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ !
 
Εσύ νομίζω είσαι που εξιδανικεύεις κάποια πράγματα αλλού. Δε φτιάχτηκε καμιά πόλη πριν 200 χρόνια με υποδομές συμβατές με τις σημερινές ανάγκες. Οι πόλεις εξελίσσονται, με έξοδα, ταλαιπωρία, με γκρίνια, αλλά εξελίσσονται. Υπάρχουν πολλές επιλογές για το πως, δεν είναι όλες οι πολυκατοικίες ενεργές, ενώ και τα πάρκινγκ νοικιάζονται, ένας ιδιοκτήτης μπορεί να βγάζει μεγαλύτερο εισόδημα νοικιάζοντας 60 θέσεις πάρκινγκ παρά με 3 οροφοδιαμερίσματα. Αλλά αυτά χρειάζονται έναν κεντρικό σχεδιασμό - συντονισμό, και βέβαια και κάποια κίνητρα από τον εκάστοτε Δήμο, τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στους ενοικιαστές που θα πρέπει να φύγουν.

Πρώτο βήμα της λύσης είναι πάντα η συνειδητοποίηση του προβλήματος, και του ότι χρειάζεται λύση.
 
Πχ... το παράδειγμα με το πεζοδρόμιο, είναι υπόθεση ενός μήνα. Είτε 1 μέτρο έξτρα εκατέρωθεν (αφού χωράει) είτε ξήλωμα στα δέντρα, κολώνες, θάμνους και... κτίρια από το υπάρχον. Το πρώτο φτηνό, το δεύτερο τσάμπα. Απόφαση θέλει.
 
Και δεν φθανει που τα πεζοδρομια ειναι μαπα , με χιλια δυο εμποδια και καρεκλακια ''fast'' καφε-τεριων , δεν φθανει που ακομα και οταν ειναι καλα, οι πολιτες προτιμουν να περπατουν στον δρομο, εχουμε και τους...ποδηλατοδρομους του τρομου , δηλαδη την λωριδιτσα πανω στα πεζοδρομια , με την ορατοτητα της πλακας και μερικες δεκαδες εκατοστα απο την πορτα των καταστηματων .Ευτυχως που δεν υπαρχει ποδηλατικη κουλτουρα :)
 
Εδώ σε εμάς είπαν να αποκτήσουν και κατέβασαν τα ποδήλατα στο δρόμο στην παραλία. Αν δεν ασφαλίσουν αρκετά τον χώρο μετά θα κλαιν που κάποιος ποδηλάτης θα γίνει χαλκομανία.
Αλλά το θέμα είναι βλέπεις να γίνουμε "Ευρωπαίοι" πρώτα.
 
Bεβαια για τετοιους πολιτες και πολυ ειναι αυτα τα πεζοδρομια .Οταν βλεπουν υπαλληλους του δημου να φτιαχνουν πεζοδρομια η να ριχνουν ασφαλτο , ξυπναει μεσα τους ο..πολυασχολος γιαπης που δεν εχει επιχειρηματικο λεπτο να χασει , και ειναι μεσα στην γκρινια και στα κορναρισματα :)
 
Έψαχνα για την πρώτη έκθεση Θεσσαλονίκης του 1926 και έπεσα στους πρώτους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα που έγιναν την ίδια χρονιά.

Εντύπωση μου έκανε που είχαμε και αγώνες κυριών!
Μακεδονία 10/10/1926

ΓŽΕ‘ΓŽΒ±Γβ€žΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓΒΓŽΒ±Γβ€ ΓŽΒ?.JPG
 
Εκπληκτικο ! Και λεει πολλα, για παρα πολλα.

Chris73, ευχαριστω για το ντοκουμεντο που εβαλες. Εξαιρετικη ιδεα.
 
Status
Not open for further replies.