Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Υπάρχει θέμα με τους servers
&
Έχει πέσει και η πλατφόρμα ΡΕΑ του ΕΚΠΑ
&
Μάλλον στο δίκτυο θα είναι το πρόβλημα.

Tα προβληματα ειναι πολλα και πολλες φορες συμπληρωματικα.
Πολλοι τεχνοκρατες οπως μελη ενος "τεχνολογικου φορουμ" πιστευουν οτι προκειται για μια μεγαλη βισιοκονφερανς, οπου μαπινουν οι παραμετροι και ολα δουλευυν ρολοϊ.
Αλλα οχι, το προβλημα μπορει να ξεκιναει απο την συνδεση του μαθητη η του καθηγητη, απο την ικανοτητα του υπολογιστη τουνα ανταπεξελθει, απο τον αριθμο συνδεσεων συγκεκριμενες ωρες, απο το flux τοπικου δικτυου, χορηγου...μεχρι σερβερς, μη πω φαιργουολς, η αλλα προστατευτικα που εμποδιζουν και πολλοι δεν ξερουν να χρησιμοποιησουν η να παραμετρησουν, μην πω ισως και αλλα προβληματα μεσα στο λειτουργικο του καθενος (ιοιμ τρωες κλπ) και δεν το εχουν καν υποψιν.

Τεσπα αυτα τα τηλε μητινγκς δουλευουν απο μετρια εως πολυ καλα, σε "πεπερασμενα συνολα" (συνεδρια συμβουλων επιχειρησεων, κονφερανς πανεπιστημιου, μητινγκ ειδικων σε ενα χωρο και θεμα.

Μπορει να λειτουργησει τοπικα ανα ακαδημια (εκπαιδευτικη ενωτητα ανα περιοχη η διαμερισμα), αλλα και παλι για καποιο χρονο, μεσα σε καποιο (συντομο) χρονικο διαστημα παλι και εκει "θα πεσει..."
Σε τετοιο μαζικο επιπεδο δεν λειτουργησε ουτε τον Μαρτη Απριλη. Το συμπερπανκ ονειρο δεν εχει ολοκληρωθει για οποιον το φανταζεται ετσι οτι θα διαχειριζεσαι ολοκληρη τη ζωη απο μια interface.

Και τοσο το καλυτερο.

Αντιθετα η καλη λυση ειναι τα μαθηματα που βαζουν οι καθηγητες στη γραμμη του δικτυου, με προσβαση που εχουν σε πλατφορμες τοπικες. Ανα Λυκειο, ανα γυμνασιο, ανα σχολη. Προσβαση λοιπον διπλη καθηγητων που καθενας εχει τον λογαριασμο του και την προσωπικη πλατφορμα του, και οι μαθητες του.
Εκει ακολουθειτα το προγραμμα. Μπαινουν τα μαθηματα, οι ερωτησεςι οι ασκησεις...κλπ.
Ουτε καραγκιοζηδες παιζουν, ουτε παιδικη χαρα κανουν, για να ερεθισουν την περιεργεια των μαθητων να μπουν, ουτε να βγουν στο ΥΤ με κανα σωβρακο κινδυνευουν.
Τα μαθηματα μπαινουν η υλη επεξεργαζεται, μεταδιδεται και ελεγχεται.

Αυτο που λειπει ειναι ο ανθρωπινος παραγοντας, σαν φυσικη παρουσια, που ειναι απαραιτητο για τα παιδια και τους νεους, για την πραγματικη κοινωνικοποιηση τους.

Οποιος θελει βρισκει διαβαζει μαθαινει και εκπαιδευεται. Ολα τα αλλα για γκρινιες ειναι απο ατομα που θεωρω κακομαθημενα, που νομιζουν οτι ο κοσμος ολοκληρος του χρωσταται στο πιατο. Και οτι "στον 21ο αιωνα ειμαστε ειναι δυνατον να μην μπορει να διασυνδεεται ο καθενας οπου θελει με ολους ;"
Αλλα δεν ειναι ετσι ο κοσμος. Δεν προσαρμοζεται ο κοσμος σε αυτους αλλα αυτοι πρεπει να προσαρμοσθουν στον κοσμο.

Και προς προσγειωση μερικων... υπαρχουν ακομα και μαθητες, περισσοτεροι απο οσοι μπορει να φανταστει κανεις σε ενα τεχνολογικο φορουμ, που δεν εχουν καν προσβαση στο ιντερνετ στο σπιτι τους.

Ε ναι...
 
Η άποψη των μαθητών για την τηλεκπαίδευση.. Υπάρχουν αντίστοιχα δεκάδες και πολλαπλάσια σχόλια που επικροτούν
e1bb74f52b8ca73753c079d21810ba01.jpg



Sent from my iPhone xs max using Tapatalk
 
Αρα, ολα αλλαζουν και ολα ιδια μενουν (οτι ισχυε και στις μερες μας δηλαδη).
Δωσε αντιεξουσιαστικο κινητρο στον εφηβο ... και αυξανει ο ιδιος το γνωστικο του αντικειμενο !!!! :laugh:
Μονο που αυτο το γνωστικο αντικειμενο ειναι το εξης ενα .... Use of Internet ! :icon15:

Kριμα :nounder:
 
Τεσπα αυτα τα τηλε μητινγκς δουλευουν απο μετρια εως πολυ καλα, σε "πεπερασμενα συνολα" (συνεδρια συμβουλων επιχειρησεων, κονφερανς πανεπιστημιου, μητινγκ ειδικων σε ενα χωρο και θεμα.

Ε... όχι.
Αν ήθελαν κάτι τέτοιο δεν θα υπήρχαν σήμερα αυτά τα εργαλεία διαθέσιμα στο internet αλλά θα μιλούσαμε για προγράμματα που θα εγκαθιστούσαμε στον υπολογιστή.

Μπορει να λειτουργησει τοπικα ανα ακαδημια (εκπαιδευτικη ενωτητα ανα περιοχη η διαμερισμα), αλλα και παλι για καποιο χρονο, μεσα σε καποιο (συντομο) χρονικο διαστημα παλι και εκει "θα πεσει..."
Σε τετοιο μαζικο επιπεδο δεν λειτουργησε ουτε τον Μαρτη Απριλη. Το συμπερπανκ ονειρο δεν εχει ολοκληρωθει για οποιον το φανταζεται ετσι οτι θα διαχειριζεσαι ολοκληρη τη ζωη απο μια interface.

Γιατί να πέσει; :chinscratch:
Το να στέλνεις audio μέσω διαδικτύου σε ένα webex meeting απαιτεί 0,15mbps max, σύμφωνα με την ίδια τη Cisco.
Επί 2020, περιοχές που δεν έχουν τέτοιο baud rate μάλλον έχουν μεγαλύτερα προβλήματα από την έλλειψη internet.



Αντιθετα η καλη λυση ειναι τα μαθηματα που βαζουν οι καθηγητες στη γραμμη του δικτυου, με προσβαση που εχουν σε πλατφορμες τοπικες. Ανα Λυκειο, ανα γυμνασιο, ανα σχολη. Προσβαση λοιπον διπλη καθηγητων που καθενας εχει τον λογαριασμο του και την προσωπικη πλατφορμα του, και οι μαθητες του.
Εκει ακολουθειτα το προγραμμα. Μπαινουν τα μαθηματα, οι ερωτησεςι οι ασκησεις...κλπ.
Ουτε καραγκιοζηδες παιζουν, ουτε παιδικη χαρα κανουν, για να ερεθισουν την περιεργεια των μαθητων να μπουν, ουτε να βγουν στο ΥΤ με κανα σωβρακο κινδυνευουν.
Τα μαθηματα μπαινουν η υλη επεξεργαζεται, μεταδιδεται και ελεγχεται.

Ήταν όντως καλή λύση κάπου το 2000. Αλλά ακόμη και τότε, στις πλατφόρμες του στυλ spaghetti learning ανέβαιναν και video.


Αυτο που λειπει ειναι ο ανθρωπινος παραγοντας, σαν φυσικη παρουσια, που ειναι απαραιτητο για τα παιδια και τους νεους, για την πραγματικη κοινωνικοποιηση τους.

Οποιος θελει βρισκει διαβαζει μαθαινει και εκπαιδευεται. Ολα τα αλλα για γκρινιες ειναι απο ατομα που θεωρω κακομαθημενα, που νομιζουν οτι ο κοσμος ολοκληρος του χρωσταται στο πιατο. Και οτι "στον 21ο αιωνα ειμαστε ειναι δυνατον να μην μπορει να διασυνδεεται ο καθενας οπου θελει με ολους ;"
Αλλα δεν ειναι ετσι ο κοσμος. Δεν προσαρμοζεται ο κοσμος σε αυτους αλλα αυτοι πρεπει να προσαρμοσθουν στον κοσμο.

Και προς προσγειωση μερικων... υπαρχουν ακομα και μαθητες, περισσοτεροι απο οσοι μπορει να φανταστει κανεις σε ενα τεχνολογικο φορουμ, που δεν εχουν καν προσβαση στο ιντερνετ στο σπιτι τους.

Ε ναι...

Ε όχι... :p
Αν ίσχυε αυτό δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης των σχολείων.
Ένα παιδί δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να κάτσει να μάθει να διαβάζει και να γράφει μόνο του.
Αλλά ακόμη και αν τα καταφέρει, πόσο ακοινώνητο θα καταλήξει;
Ας πούμε ότι του βάζουμε μία κασέτα στο κεφάλι σε φάση matrix και τα μαθαίνει, γιατί χωρίς δάσκαλο να σε καθοδηγήσει θα μάθεις την προπαίδεια λίγο πριν φύγεις για φαντάρος.



ολα τα ειχε η μαριορή οι ηλιθιοι της ελειπαν.

Αν εννοείς τους δημοσιογράφους, ναι, ηλίθιοι είναι.
Δεν θεωρείται "επίθεση" το να μπει ένας καθηγητής και να προετοιμάσει το μάθημά του.
 
Ε... όχι.
Αν ήθελαν κάτι τέτοιο δεν θα υπήρχαν σήμερα αυτά τα εργαλεία διαθέσιμα στο internet αλλά θα μιλούσαμε για προγράμματα που θα εγκαθιστούσαμε στον υπολογιστή.



Γιατί να πέσει; :chinscratch:
Το να στέλνεις audio μέσω διαδικτύου σε ένα webex meeting απαιτεί 0,15mbps max, σύμφωνα με την ίδια τη Cisco.
Επί 2020, περιοχές που δεν έχουν τέτοιο baud rate μάλλον έχουν μεγαλύτερα προβλήματα από την έλλειψη internet.





Ήταν όντως καλή λύση κάπου το 2000. Αλλά ακόμη και τότε, στις πλατφόρμες του στυλ spaghetti learning ανέβαιναν και video.




Ε όχι... :p
Αν ίσχυε αυτό δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης των σχολείων.
Ένα παιδί δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να κάτσει να μάθει να διαβάζει και να γράφει μόνο του.
Αλλά ακόμη και αν τα καταφέρει, πόσο ακοινώνητο θα καταλήξει;
Ας πούμε ότι του βάζουμε μία κασέτα στο κεφάλι σε φάση matrix και τα μαθαίνει, γιατί χωρίς δάσκαλο να σε καθοδηγήσει θα μάθεις την προπαίδεια λίγο πριν φύγεις για φαντάρος.





Αν εννοείς τους δημοσιογράφους, ναι, ηλίθιοι είναι.
Δεν θεωρείται "επίθεση" το να μπει ένας καθηγητής και να προετοιμάσει το μάθημά του.

Ξερω οτι εισαι κομπιουτερας, και μαλλον απο αυτους που "γραφουν γραμμες" προγμραμματιστης ,αλλα στην πραξη για το κοινο των θνητων που στην πλειοψηφεια τους δεν ειναι τεχνοκρατες ουτε τεχνοκρατουμενοι, αυτα δεν ισχυουν. Και για το σχημα αυτο εχω αμεση αντιληψη. Δεν μιλαω θεωρητικα το εχω δοκιμασει.

Και αρχιζοντας οτι ενα τοσο τεραστειο "συστημα" προυπθετει μια συνεργεια "καλοπροαιρετων" ανθρωπων.
Πραγμα που δεν ισχυει.
Ηδη στην πιο απλη μορφη πλατφορμας αρχιζει να γινεται παιδικη χαρα των μαθητευομενων χακερς... μιλαω για μαθητες.
Ηδη η εισαγγελια κανει διαφορες ερευνες.

Δεν ξερω ποσα mbps/sec λεει η Σισκο οτι απαιτουνται, αλλα ακομα και εγω που εχω πανω απο 3,5Μ ( Ινα και ειμαι απο τους λιγους ακομα στην ευρυτερη περιοχη) δεν "περναγα" συχνα πυκνα, δεν εδειχνε εικονια ποτε ηχο ποτε ολα ηταν μαυρα...
Ο χακερας (sic) που ειχε προσληφθει απο κολητο ατομο για συντονισμο καμμια τριανταρια ατομων και που τιποτα δεν λειτουργουσε εν συνεχεια, μας πεταξε ενα " κυριοι τελικα εχετε προβλημα με τους υπολογιστες σας"... και σχολασε ο γαμος.

Καναμε πολλα διαφορα πειραματα φαγαμε βραδυα με καθηγητες γονεις φιλους καθηγητων κλπ...για να βγει ακρη τουλαχιστον στην μικρη μας ενοτητα...

Χασιμο χρονου τεραστειο χασιμο χρονου για το τιποτα. Προς το παρων.
Ιδεατα ισως... στην πραξη γιοκ. Οχι για πολυ τουλαχιστον. Το στοιχημα ειναι ποτε θα πεσει και η πρωτη "δολιοφθορα".

Οι τηλεδιασκεψεις εταιριων λειτουργουν καλλιστα παρ'ολα αυτα. Βεβαια ειναι πολυ μικροτερου μεγεθους σχηματα. Και απο ατομα που ενδιαφερονται πραγματικα και δεν μπαινουν για να κανουν "τον ηρωα της ημερας" (να ριξουν το σαϊτ).

Τελος παντων αφου εχετε τοση απολυτη εμπιστοσυνη στην τεχνολογια σας ζηλευω. Ολα θα σας πανε οπως επιθυμειτε φανταζομαι.

Οσο για την δευτερη παραγραφο μαλον δεν καταλαβες. Δεν προκειται για "κασσετα". Προκειται για κανονικη εκπαιδευση μετ αποστασεως με κανινικες επεμβασεις και διορθωσεις. Απλα δεν εχει "τηλεοραση".

Ελπιζω ολα να σας πανε κατ'ευχην.
 
Ξερω οτι εισαι κομπιουτερας, και μαλλον απο αυτους που "γραφουν γραμμες" προγμραμματιστης ,αλλα στην πραξη για το κοινο των θνητων που στην πλειοψηφεια τους δεν ειναι τεχνοκρατες ουτε τεχνοκρατουμενοι, αυτα δεν ισχυουν. Και για το σχημα αυτο εχω αμεση αντιληψη. Δεν μιλαω θεωρητικα το εχω δοκιμασει.

Το user interface του webex δεν είναι και κάποιο περίπλοκο.
Βάζεις το link που σου έχουν δώσει εκεί που λέει "βάλτε το link που σας έχουν δώσει" και πατάς το κουμπάκι "σύνδεση"
Πιο απλό δεν γίνεται, εκτός αν το έχεις συνδέσει με κάποιο calendar και σου βγάζει αυτόματα το κουμπί. :smile:


Και αρχιζοντας οτι ενα τοσο τεραστειο "συστημα" προυπθετει μια συνεργεια "καλοπροαιρετων" ανθρωπων.
Πραγμα που δεν ισχυει.
Ηδη στην πιο απλη μορφη πλατφορμας αρχιζει να γινεται παιδικη χαρα των μαθητευομενων χακερς... μιλαω για μαθητες.
Ηδη η εισαγγελια κανει διαφορες ερευνες.

Εμμμ... όχι;
Όσοι ασχολούμαστε με ασφάλεια σελίδων και γενικά online συστημάτων έχουμε στο μυαλό μας τον πιο κακοπροαίρετο χρήστη.


Οι τηλεδιασκεψεις εταιριων λειτουργουν καλλιστα παρ'ολα αυτα. Βεβαια ειναι πολυ μικροτερου μεγεθους σχηματα. Και απο ατομα που ενδιαφερονται πραγματικα και δεν μπαινουν για να κανουν "τον ηρωα της ημερας" (να ριξουν το σαϊτ).
Όχι απαραίτητα μικρότερα σχήματα.
Για να επιλέξουμε την πλατφόρμα επικοινωνίας της εταιρίας που δουλεύω έγινε load test. Δηλαδή μπήκαμε όλοι μαζί με video call ταυτόχρονα και σε υψηλή ανάλυση.
Και δεν λες μικρή μία εταιρία 9.000 ατόμων.
Ούτε θα χρησιμοποιούσαμε κάποια ανασφαλή πλατφόρμα από τη στιγμή που αυτά που διακινούνται μέσω αυτής που χρησιμοποιούμε μπορούν να ρίξουν κυβερνήσεις αν πέσουν σε λάθος χέρια.


Τελος παντων αφου εχετε τοση απολυτη εμπιστοσυνη στην τεχνολογια σας ζηλευω. Ολα θα σας πανε οπως επιθυμειτε φανταζομαι.

Έχω σταματήσει να πηγαίνω στην τράπεζα για να ενημερώσω το βιβλιάριό μου. Παίζει να μην το έκανα και ποτέ... :nounder:
Τεχνολογία χρησιμοποιούμε για να μιλάμε αυτή τη στιγμή μεταξύ μας, τεχνολογία για να ζεστάνουμε το φαγητό που τρώμε, τεχνολογία μπορείς να πεις και το καζανάκι που έχουμε στο μπάνιο.
Για ποια τεχνολογία μιλάμε;
 
Άμα θέλει κάποιος να χωρίσει τους μαθητές σε γκρουπ όπου το κάθε γκρουπ θα έχει ένα μέρος ενός κειμένου, και από κάθε γκρουπ ένας μαθητής θα πηγαίνει στο δίπλα γκρουπ και αυτό να συνεχιστεί μέχρι να ολοκληρωθούν τα άγνωστα μέρη του κειμένου σε όλα τα γκρουπ, με διδακτικό σκοπό την προφανώς την ανάπτυξη των δεξιοτήτων στην κατανόηση κειμένου και ανάγνωσης μέσω της αλληλεπίδρασης των μαθητών μεταξύ τους όπως είναι η εκπαιδευτική διαδικασία κανονικά, φαντάζομαι θα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης που χρησιμοποιείται τώρα;

Ή απλά πρόκειται για κάποιον που μιλάει, τον βλέπουν οι μαθητές και μετά τους μοιράζει με link το μάθημα σε pdf;

Ή αυτό που περιέγραψα είναι έτσι κι αλλιώς άγνωστο σε κανονικές συνθήκες, οπότε δεν έχει σημασία πως γίνεται το μάθημα με τηλεκπαίδευση ή όχι;

Απορία.
 
Μπαρδόν; :chinscratch:
Με μπέρδεψες! :flipout:

Όχι, αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνεται το μάθημα.
Σύγχρονα και ασύγχρονα.
Στη σύγχρονη, ο δάσκαλος διδάσκει μέσω του webex, οι μαθητές παρακολουθούν το μάθημα, μοιράζει ότι θέλει σε pdf κλπ...
Στην ασύγχρονη, ο μαθητής μπαίνει σε μία πλατφόρμα που έχει βάλει ο καθηγητής ασκήσεις σε word, τις κατεβάζει, τις λύνει και κάνει upload το δικό του word για να το αξιολογήσει ο καθηγητής και να βάλει βαθμό.
Μέχρι τον Σεπτέμβρη, τουλάχιστον στο σχολείο της μεγάλης υπήρχε μόνο η ασύγχρονη, από προχθές μπήκε και η σύγχρονη.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

... αν δεν ειχε καταστραφει ...

01_The-Parthenon.gif


Δυστυχως, δεν βρηκα gif και με την υπολοιπη Ακροπολη (... οπου εκει η ομορφια απογειωνεται !)
Μην ανησυχείς στήνουν σκαλωσιές για να ρίξουν μπετά
 
Εντωμεταξυ, εγω χθες, δεν μπορουσα να παρω ουτε μια βαθια ανασα και θορυβηθηκα (δεοντως).
Πηρα το πρωι το Pulmoton 400 (για το ασθμα που με τυρραναει 15-20 χρονια) αλλα ειδα μικρη βελτιωση.
Οταν με πιανει κρισουλα, μου διαλλυει τον υπνο για μια νυχτα και τις επομενες δυο ... επανερχομαι σταδιακα.
Θα περιμενω να κανω και μια δευτερη εισπνοη το βραδακι ... και αλλες δυο αυριο (πρωι-βραδι) και ΜΕΤΑ
θα δουμε ποσα απιδια βαζει ο σακος. Ο λαρυγγας ειναι σταθερα ξηρος απο χθες το βραδι.

Το να παω να στοιβαχτω για να κανω τεστ, οχι απλως ειναι οτι πιο παρακινδυνευμενο
αλλα καθομαι και μονος μου σπιτι (ετσι κι αλλιως). Χρειαζομαι καποιον να μου το πει ?

Η Θεσσαλονικη, η πολη ΜΟΥ, περναει δυσκολες ωρες. Διαχυτος ο ζοφος ηδη απο χθες και προχθες
αλλα κυκλοφορει πολυς νεαρος κοσμος που δινει μια εντυπωση ... ψευδο-καραντινας, χαβαλε- απαγορευση.
Οι ηλικιωμενοι ΟΛΟΙ παραγγελνουν οτι χρειαζονται σπιτι. Εχουν σοβαρευτει (καμια σχεση με Μαρτιο που
φωνασκουσαν στις λαικες και τους δρομους). Οι νεαροτεροι ειναι αυτοι που ειναι πιο χαλαροι ... και πιο
κινητικοι ! Απο μια αποψη, βλεπουν την πολη δικια τους ! Αν επιβληθουν νεα αυστηροτερα μετρα σημερα
(η αυριο) ... δεν βλεπω ποιος θα τους κρατησει σπιτι (η αστυνομια σιγουρα οχι, θα παει να ψαχνει καθε
στενο και σοκακι της πολης ? ... ΔΕΝ εχουμε τοσους αστυνομικους). Οι γονεις IΣΩΣ ... αλλα ....
οι σημερινοι γονεις (συμπαθατε με) ειναι γιαλαντζι στην αυστηροτητα. Γελανε τα παρτερια :laugh:
 
Πάντως ακούγεται ευρέως ότι στη Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει να γίνεται επιλογή για τις μεθ, και δεν είναι ράδιο αρβύλα.
Καλή δύναμη παίδες.

Καλά τα κατάφεραν πάλι οι ψεκασμένοι.
 
Δεν ξέρω αν είναι μόνο οι ψεκασμένοι. Αν παρακολουθούσες τοπικά μέσα, τουλάχιστον 10 μέρες πριν από το αρχικό κλείσιμο, έλεγαν συνέχεια για την εκθετική αύξηση των δεικτών στα λύματα.
Μετά έγινε και επίσημα η παραδοχή πως "αργήσαμε".
 
Θα κλείσουν τα δημοτικά λέει. Τώρα τι να το κάνουμε; Εμείς δε θα είχαμε κολλήσει αν είχαν κλείσει τα δημοτικά 10 μέρες πριν. Το ίδιο και οι γείτονές μας, κόλλησαν από το παιδάκι 4 ετών από το προνήπιο. Όσο καλά τα πήγανε την άνοιξη τόσο χάλια τα έχουν πάει τώρα.
 
Status
Not open for further replies.