Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
CNN: Είπε ψέματα η Κίνα στην αρχή της πανδημίας - Τι δείχνουν έγγραφα που διέρρευσαν

Σύμφωνα με το αποκλειστικό δημοσίευμα, το Πεκίνο ανέφερε λιγότερα κρούσματα από τα πραγματικά, ακόμη και λιγότερα από τα μισά, καθώς υποτιμούσε τη σοβαρότητα του ιού και απέτυχε να εντοπίσει γρήγορα νέες μολύνσεις.



Καποτε θα μαθουμε τι εγινε στα αληθεια.Τωρα ας παρουμε παραδειγμα απο τους κινεζους για το πως περιοριζεται μια πανδημια.....
 
Αν δεν είχανε κρύψει τα γεγονότα και δεν είχανε πει ψέματα, εμείς τώρα δεν θα ψάχναμε πως να περιορίσουμε την πανδημία...

Τι να περιμένει όμως κανείς από τέτοια καθεστώτα...
 
Eπιδημια γριππης 20πλασια της αντιστοιχης του προηγουμενου ετους ?????
Ποια γριππη προκυπτει 20πλασια του προηγουμενου ετους ?????
Μηπως μαγειρευτηκαν τα νουμερα ωστε να δικαιολογησουν την
αντιστοιχη εξαρση του SARS-CoV-2, λιγους μηνες μετα ?

Οχι απλως βρωμαει η κατασταση ... ΣΚΥΛΟβρωμαει !
 
Το άρθρο μεταξύ άλλων γράφει
"Το CNN επισήμανε ότι τα έγγραφα αυτά δεν δείχνουν σκόπιμη απόκρυψη πληροφοριών, αλλά καταδεικνύουν ότι υπήρχαν μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των όσων πίστευαν οι αξιωματούχοι και αυτών που ανακοίνωναν στο κοινό."
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

Αρκετά ασαφές το κείμενο.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Το άρθρο μεταξύ άλλων γράφει
"Το CNN επισήμανε ότι τα έγγραφα αυτά δεν δείχνουν σκόπιμη απόκρυψη πληροφοριών, αλλά καταδεικνύουν ότι υπήρχαν μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των όσων πίστευαν οι αξιωματούχοι και αυτών που ανακοίνωναν στο κοινό."
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

Αρκετά ασαφές το κείμενο.

Το μόνο ελαφρυντικό που έχουν είναι ότι, σε αντίθεση με τη Δύση αυτοί δεν ήξεραν στην αρχή τι συμβαίνει. Από το να αρχίσεις χειμωνιάτικα σε εποχή έξαρσης γρίπης να παρατηρείς αύξηση πνευμονιών μέχρι να σκεφτείς ότι αυτές συνδέονται και δεν είναι γρίπη, να συγκεντρώσεις στοιχεία από διαφορετικά νοσοκομεία, να κάνεις τη μελέτη, να απομονώσεις νέο ιό, κλπ. Σκέψου ότι εμείς τα βρήκαμε έτοιμα όλα αυτά, και πάλι κωλυσιεργήσαμε, άλλοι σε μικρό βαθμό (Ελλάδα), κι άλλοι σε εξωφρενικό (ΗΠΑ).

Το βασικό πρόβλημα (και η βασικότερη ευθύνη) των Κινέζων είναι το ότι λόγω καθεστωτικού πολιτεύματος, πέρα από τα παραπάνω που ήταν λογικό να αργήσουν, έπρεπε επιπλέον και να φανούν αλάνθαστοι, τόσο εντός όσο και εκτός χώρας, τα αποτελέσματα τα ξέρουμε.
 
Μιχάλη ό Marc Ferro είναι έξαιρετικός...
Πώς δέν τό είδε ό Γιώργος(cicadelic ranger)όλο καί κάτι θά έχει άκούσει προφανώς έκεί πού ζεί στή Γαλλία.
 
...
Το οποίο συνιστώ για διάβασμα.

Μία μικρή εισαγωγή

Γιατί αρνούμαστε να δούμε την πραγματικότητα;
Σε μια εποχή όπου η πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι πιο εύκολη από ποτέ, σε μια εποχή όπου οι ειδικοί αφθονούν και οι αναλύσεις των γεγονότων εμφανίζονται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, παρ’ όλα αυτά η λίστα των απρόβλεπτων κοσμοϊστορικών εξελίξεων μεγαλώνει ολοένα.

Η 11η Σεπτεμβρίου, η παγκόσμια οικονομική κρίση, η άνοδος των εξτρεμιστών ισλαμιστών: Καταστάσεις όπου ολόκληρες χώρες, πολιτικοί ηγέτες και απλοί πολίτες δεν μπόρεσαν ή δεν θέλησαν να δουν την πραγματικότητα κατάματα.

Όλοι τους υπέφεραν από διάφορες μορφές τύφλωσης: έλλειψη κρίσης ή γνώσεων, άρνηση, αναξιοπιστία, ψευδαισθήσεις, δογματισμό, αναποφασιστικότητα μπροστά στις τραγωδίες και τις επερχόμενες εξελίξεις.

Θα μπορούσαμε όμως να προβλέψουμε καταστάσεις; Αντιμέτωποι με τα γυρίσματα της Ιστορίας, θα ήταν δυνατόν να οραματιστούμε το αποτέλεσμα, να κατανοήσουμε τις αιτίες ή και να αντιδράσουμε εγκαίρως;

Ο μεγάλος ιστορικός Marc Ferro διερευνά αυτά τα ερωτήματα, αποκρυπτογραφώντας τις αιτίες της ανθρώπινης τύφλωσης. Προτείνει τρόπους για να κατανοήσουμε τον τυχαίο χαρακτήρα της Ιστορίας και για να μάθουμε να βλέπουμε. Όλα αυτά στο βιβλίο του, «Τύφλωση. Ή γιατί αρνούμαστε να δούμε την πραγματικότητα», από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

222688-marc_ferro.jpg


Λίγα λόγια για τον Marc Ferro
Ο Marc Ferro γεννήθηκε το 1924 στο Παρίσι. Είναι ένας από τους σημαντικότερους ιστορικούς της εποχής μας. Συγγραφέας πολλών μελετών για το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ειδικός στη σοβιετική επανάσταση, δημοσίευσε πολλά βιβλία σχετικά με τη ρωσική κοινωνία, της οποίας είναι καλός γνώστης.

Ασχολείται επίσης με τους τρόπους αφήγησης της ιστορίας στις νεότερες γενιές. Διετέλεσε διευθυντής σπουδών στο Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales και συνδιευθυντής του περιοδικού ιστορίας Annales, ενώ επί σειρά ετών ήταν παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής «Παράλληλη ιστορία» (Histoire parallele) στο γαλλικό κανάλι Arte.
 
Last edited by a moderator:
Και μία ενδιαφέρουσα βιβλιοκριτική. Που δεν συμφωνεί σε όλα τα σημεία με το Μαρκ Φερρό. Και παραπέμπει να διαβάσεις και άλλα γραπτά. Του ίδιου ή άλλων. Αλλά δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε 100% για να διαβάσουμε ένα βιβλίο. Σημασία έχει να αναπτύσσουμε τη δική μας κρίση και τις δικές μας απόψεις.

Αν ήταν να διαβάζουμε μόνο αυτά που συμφωνούμε πλήρως, η ζωή θα ήταν απελπιστικά μονόχρωμη και μονότονη. Και εμείς θα φορούσαμε παρωπίδες. (Όπως τα καημένα τα άλογα)! Που δυστυχώς συμβαίνει συχνά...

Πιστεύω πως η γνώση της ιστορίας, όταν προσπαθείς να την αποκτήσεις χωρίς προκαταλήψεις, καλλιεργεί περισσότερο από κάθε άλλη επιστήμη την ικανότητα να κρίνουμε.
Μεγάλο θέμα άνοιξα!
Σταματώ εδώ... -bye-
 
Και μία ενδιαφέρουσα βιβλιοκριτική. Που δεν συμφωνεί σε όλα τα σημεία με το Μαρκ Φερρό. Και παραπέμπει να διαβάσεις και άλλα γραπτά. Του ίδιου ή άλλων. Αλλά δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε 100% για να διαβάσουμε ένα βιβλίο. Σημασία έχει να αναπτύσσουμε τη δική μας κρίση και τις δικές μας απόψεις.

Αν ήταν να διαβάζουμε μόνο αυτά που συμφωνούμε πλήρως, η ζωή θα ήταν απελπιστικά μονόχρωμη και μονότονη. Και εμείς θα φορούσαμε παρωπίδες. (Όπως τα καημένα τα άλογα)! Που δυστυχώς συμβαίνει συχνά...

Πιστεύω πως η γνώση της ιστορίας, όταν προσπαθείς να την αποκτήσεις χωρίς προκαταλήψεις, καλλιεργεί περισσότερο από κάθε άλλη επιστήμη την ικανότητα να κρίνουμε.
Μεγάλο θέμα άνοιξα!
Σταματώ εδώ... -bye-

Ο εν λογω βιβλιοκριτικος, οπως τον διαβασα στην βιβλιοκριτικη του, καλλιστα θα μπορουσε να αποτελεσει παραδειγμα του δευτερου κεφαλαιου του βιβλιου του Φερρο
:smash: :music-smiley-005: ;)
 
Θα απαντήσω μόνο με μία φράση:
Η αμφισβήτηση είναι το βασικό στοιχείο που καλλιεργεί και ορίζει την κριτική σκέψη》.

Nαι οταν ειναι βασισμενη. Οχι οταν βασιζεται σε "πιστευω" που οταν καταριπτονται αιφνης (γιατι καποτε θα καταριφθουν) χανεις το εδαφος απο τα ποδια σου και το επιχειρημα ειναι "πως ειναι δυνατον ;" "αδυνατω να κατανοησω πως ο Χ σκεφτεται αυτο", "τινα πω"...(sic).

Eιναι ενα παραδειγμα για αυτο που μιλαει ο Φερρο στο βιβλιο του. Ακομα και στην εισαγωγη βρισκονται οι οροι.

Τελος παντων, εγω σε ευχαριστω που εβαλες κυριως την βιβλιοκριτικη (που ειναι ενδεικτικη μιας πραγματικοτητας). Γιατι τον Φερρο τον γνωριζω

Εξισου πολυτιμη η γνωση της με αυτην της ιστορικης ερευνας του συγγραφεα.

Απολαυσε το βιβλιο ειναι ακρως ενδιαφερον, απο αυτες τις σοφιες που κατασταλαζουν και επιβαλλονται στο τελος μιας πολυασχολης πνευματικης ζωης.
 
Η αναλυτική σκέψη είναι που κάνει την διαφορά.

Αν δεν υπάρχει ικανότητα ανάλυσης... χ3στα! Θα αμφισβητείς ότι σου μάθανε ότι μπορείς να αμφισβητείς...

Manoeuvres in the dark.
 
Εμενα ο μονος συγγραφεας που μου εχει κανει εντυπωση ειναι ο Rifkin.20 χρονια μπροστα απο την εποχη του , σε καθε του βιβλιο
 
Θα απαντήσω μόνο με μία φράση:
Η αμφισβήτηση είναι το βασικό στοιχείο που καλλιεργεί και ορίζει την κριτική σκέψη》.

Δεν ειναι της μοδος η αμφισβητηση.Παραδειγμα ? Δεν ειναι σωστο να αμφισβητεις τους θεσμους , την επιστημη , ακομα και αν αποτελει πλυντηριο της πολιτικης , γενικα τους ειδημονες , γιατι εισαι...αρνητης.Θα Παιξει πολυ στο μελλον η λεξη αρνητης , θα νομιζεις οτι οταν αμφισβητεις κατι , εισαι κατι ανανεσα σε μελος παραθρηκσευτικης και παραστρατιωτικης οργανωσης , χαχα
 
Δεν ειναι της μοδος η αμφισβητηση.Παραδειγμα ? Δεν ειναι σωστο να αμφισβητεις τους θεσμους , την επιστημη , ακομα και αν αποτελει πλυντηριο της πολιτικης , γενικα τους ειδημονες , γιατι εισαι...αρνητης.Θα Παιξει πολυ στο μελλον η λεξη αρνητης , θα νομιζεις οτι οταν αμφισβητεις κατι , εισαι κατι ανανεσα σε μελος παραθρηκσευτικης και παραστρατιωτικης οργανωσης , χαχα

Από τα δάχτυλά μου το πήρες.
 
H επιστήμη είναι αμφισβήτηση ειδάλλως θα είχε σταματήσει τα πάντα.
Οι έρευνες θα έπαυαν, αυτά που ήδη γνωρίζαμε θα ήταν γραμμένα σε πέτρα.

Μην συγχέεις την ρηχή αμφισβητηση που βασίζεται σε ρηχή "σκέψη" και έλλειψη γνώσης που οδηγεί σε ανόητη άρνηση.
Αυτό είναι η μόδα της εποχής μας.

Η άρνηση για παράδειγμα αυτών που λένε οι επιστήμονες γιατί κάποιος στο Ίντερνετ με μέτρια νοημοσύνη, χωρίς ικανά στοιχεία, με μηδαμινές ικανότητες ανάλυσης "σκέφτηκε" κάτι.

Την επιστήμη να την αμφισβητείς, αλλά όχι αυθαίρετα ή γιατί βάζεις μπροστά την ασχετίλα σου. (η γενική που χρησιμοποιώ ΔΕΝ αναφέρεται σε εσένα, αλλά στον Χ εκεί έξω που μας έχει φουσκώσει με κοτσάνες).

Δεν μπορεί κάποιος να λέει για ένα επιστημονικό γεγονός "έχω άλλη άποψη".
Δεν είναι θέμα απόψεων, είναι θέμα γεγονότων.


Και έχουμε πρηστεί να ακούμε διάφορους άσχετους "αμφισβητίες" να λένε: έχω άλλη άποψη, δικαίωμα μου δεν είναι?

Όχι! δεν έχεις δικαίωμα να έχεις άποψη σε κάποια ζητήματα γιατί ή είναι γεγονότα ή δεν είναι.
Δεν είναι θέμα συζήτησης η επιτάχυνση της βαρύτητας.
 
Status
Not open for further replies.