- 26 January 2007
- 146
Ο Kondo San μπορεί να μας άφησε χρόνους αλλά μας άφησε και μια σπουδαία κληρονομιά. Χθες το βράδυ είχα την ευκαιρία να ακούσω τον ολοκληρωμένο ενισχυτή On Gaku και μάλιστα σε σύγκριση με τον προενισχυτή-τελικό Mactone XX-330 / MA-300B. Η σύντομη ακρόαση έγινε στη Solid Foundation με τα ηχεία FJ Dude.
Δεν χρειάστηκε παραπάνω από ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου για να διαπιστώσω ότι ο ενισχυτής είναι με χαώδη διαφορά ό,τι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι στιγμής. Τα λόγια αδυνατούν να περιγράψουν την αρτιότητα της αρμονικής πληροφορίας στο χώρο και το χρόνο. Πρόκειται για μια εμπειρία ζωής για τους μουσικόφιλους και ειδικά γι'αυτούς που με τα χρόνια απέκτησαν αυτιά που πλέον δεν ικανοποιούνται με τίποτε.
Κι ένα φιλοσοφικό σχόλιο: όσο καλός κι αν είναι ένας ήχος, ο εγκέφαλος τελικά πάντα απορρίπτει την ηχητική ψευδαίσθηση αφού έχει αλάθητο κριτήριο χιλιάδων χρόνων. O On Gaku, για κάποιο λόγο, δεν προσπαθεί να σε πείσει σε ηχητικό επίπεδο (π.χ δεν έχει τόσο εκτεταμένα πρίμα όσο ο Μactone) αλλά απευθύνεται στο ονειρικό-υπαρξιακό σου κομμάτι με το οποίο φαίνεται να τα βρίσκει απόλυτα. Στο κάτω-κάτω, με αυτό ακούμε μουσική.
Θα επανέλθω όταν τον ακούσω με πικάπ και προενίσχυση από το σετ phono stage και step up KSL-M7 και KSL-SFz της Kondo.
Δεν χρειάστηκε παραπάνω από ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου για να διαπιστώσω ότι ο ενισχυτής είναι με χαώδη διαφορά ό,τι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι στιγμής. Τα λόγια αδυνατούν να περιγράψουν την αρτιότητα της αρμονικής πληροφορίας στο χώρο και το χρόνο. Πρόκειται για μια εμπειρία ζωής για τους μουσικόφιλους και ειδικά γι'αυτούς που με τα χρόνια απέκτησαν αυτιά που πλέον δεν ικανοποιούνται με τίποτε.
Κι ένα φιλοσοφικό σχόλιο: όσο καλός κι αν είναι ένας ήχος, ο εγκέφαλος τελικά πάντα απορρίπτει την ηχητική ψευδαίσθηση αφού έχει αλάθητο κριτήριο χιλιάδων χρόνων. O On Gaku, για κάποιο λόγο, δεν προσπαθεί να σε πείσει σε ηχητικό επίπεδο (π.χ δεν έχει τόσο εκτεταμένα πρίμα όσο ο Μactone) αλλά απευθύνεται στο ονειρικό-υπαρξιακό σου κομμάτι με το οποίο φαίνεται να τα βρίσκει απόλυτα. Στο κάτω-κάτω, με αυτό ακούμε μουσική.
Θα επανέλθω όταν τον ακούσω με πικάπ και προενίσχυση από το σετ phono stage και step up KSL-M7 και KSL-SFz της Kondo.