Τον ενισχυτη τον θελω ΑΥΣΤΗΡΑ για αναπαραγωγη της μουσικης.
ετσι ετσι !!!Γι αυτο ακουω με mosfet![]()
Απορώ για το πώς κρίνετε κάτι δίχως να υπάρχει ακρόαση του μηχανηματος...
Επειδη ειναι ακριβο και δεν μπορειτε να το αγορασετε ερχεστε να κριτικαρετε εναν απο τους τελευταιους μυθους του HiFi? Οπως ανεφερε σωστα ο Κος Κωτσης, μηχανηματα σαν αυτο κινουνται στη σφαιρα της τεχνης, το πως δημιουργουν εικονες, ολογραμματα, ατμοσφαιρα, και το πως αναπαριστουν το γεγονος μεσα απο τη σκοπια του δημιουργου τους.
Ενταξει, υπαρχουν και καλυτερες λυχνιες απο τις 211 (προσωπικα δεν μπορώ να κάτσω να τις ακούσω), για παραδειγμα οι 2Α3 (για να μη μιλησουμε για τις Cunningham monolplates...) ειναι αλλου. Υπάρχουν και πολύ καλύτερες ανορθώτριες από τις 5AR4 (ούτε καν αμέσου θερμάνσεως είναι...) και χίλια άλλα δύο. Το ζήτημα κύριοι είναι αλλού, είναι στο πώς ο κατασκευαστής αναμιγνεύει τα υλικά, το πώς φτιάχνει το μεχασχηματιστή εξόδου απο ασήμι, πώς φτιάνει τους πυκνωτές στο σήμα με το χέρι, και τόσα άλλα. Όλα αυτά έχουν τον ήχο τους και σε τελική ανάλυση δίνουν την πινελιά της φινέτσας και της χάρης.
Αν βέβαια ψάχνετε να ακούσετε επι μέρους στοιχεία διαφάνειας πρίμων και ατάκας χαμηλού, τότε ο ενισχυτής απλά δεν είναι για εσάς. Ο ενισχυτής είναι φτιαγμένος να παίζει μουσική και όχι να αποδίδει όλα εκείνα τα άχρηστα που δεν υπάρχουν στη μουσική όπως έκταση πρίμων, μπάσα, εικόνες, τοποθετήσεις κλπ αλλά όλοι δυστυχώς προσέχετε.
Συγχαρητηρια στην solid foundation για το εγχειρημα της να φέρει το μεγαλύτερο θρύλο του audio στην Ελλάδα!
Εγώ πάλι σας παραπέμπω εδώ:
regonaudio.com/ongaku.html
Δυο-Τρεις μουσικους να βαλετε να παιξουν το ιδιο πραγμα, σε δυο διαφορετικους χωρους, το αποτελεσμα θα ειναι διαφορετικο.
Για πια ουδετεροτητα λοιπον μιλαμε?
Aς υποθεσουμε πως ο μηχανικος ηχου ενος CD θελει το αποτελεσμα να ειναι εντελως ουδετερο. Δηλαδη, το φλαουτο που ακουει εκει τη στιγμη ζωντανα, να ακουγεται ολοιδιο και μεσα απο το ηχεια του. Ομως και το συστημα με το οποιο γραφει και ακουει το φλαουτο, δινει κι αυτο καποιο χρωμα. Συνεπως, η ουδετεροτητα αυτοματως χανεται.
Υπαρχει μια διαφημιση της Wilson Audio, που δειχνει τον ιδιο τον David Wilson να κανει fine tunning σε καποιο ηχειο του. Παιζει κιθαρα και ακουει παραλληλα απο το ηχειο. Ομως και το ηχοσυστημα του David Wilson δε δινει καποιο χρωμα?
Μιλάω καθαρά για "ουδετερότητα ως προς το πως αναπαράγεται η πληροφορία που είναι αποτυπωμένη στο μέσο".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.