OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Απάντηση: Re: Απάντηση: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Εγώ το ανέφερα λόγω ότι υπάρχουν λάμπες και στο CD και στον ενισχυτή (προενίσχυση).

Κι ότι έχει λάμπες είναι γλυκερό;
Δηλαδή,ο λαμπάτος ενισχυτής κιθάρας που είχα,πιστεύεις πως ήταν 'γλυκός';
Αν τον άκουγες θα δοκίμαζες μεγάλη έκπληξη...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Κι ότι έχει λάμπες είναι γλυκερό;
Δηλαδή,ο λαμπάτος ενισχυτής κιθάρας που είχα,πιστεύεις πως ήταν 'γλυκός';
Αν τον άκουγες θα δοκίμαζες μεγάλη έκπληξη...

Δεν γενικεύω αλλά υπάρχουν γλυκεροί λαμπάτοι όπως και γλυκεροί τρανσιστοράτοι ενισχυτές.


Έxω ακούσει το unico cd με τον unico τον 80άρη με ηχεία zingali (δε θυμάμαι το μοντέλο).
Δεν με ενθουσίασε αρκετά το άκουσμα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Δεν γενικεύω αλλά υπάρχουν γλυκεροί λαμπάτοι όπως και γλυκεροί τρανσιστοράτοι ενισχυτές.


Έxω ακούσει το unico cd με τον unico τον 80άρη με ηχεία zingali (δε θυμάμαι το μοντέλο).
Δεν με ενθουσίασε αρκετά το άκουσμα.

:a0210:
 
Πες τον πατριωτη μου (Καρδιτσιωτης ειναι) να μου τα στειλει για ακροαση

Δεν τον γνωρίζω, αλλά του είπες και αρνήθηκε; Και πατριώτης κιόλας;

Κρίμα...


Εναποθέτουμε λοιπόν τις ελπίδες μας στα seconda...
και περιμένουμε (εναγωνίως) τις εντυπώσεις σου από την επικείμενη ακρόαση...

Κερδισμένοι πόντοι στο wife approval factor θα υπάρξουν πάντως, σε κάθε περίπτωση... :a0210:


Για μένα αν το ηχείο πετά όλη την ανάλυση και τη λεπτομέρεια στα μούτρα θα καταντήσει κουραστικό το άκουσμα.
Η λεπτομέρεια και η ανάλυση πρέπει να υπάρχει και να συνεισφέρει στο συνολικό άκουσμα-αποτέλεσμα.

μαζί σου... :five:
κι εγώ της ισορροπίας είμαι, αλλά που να τη βρεί κανείς...
:flipout:


Ο συλλογισμός πάντως "λάμπα=γλυκάδα"...δεν... ή, αν μη τι άλλο, έχει πολλές εξαιρέσεις.
παράδειγμα...ο 80άρης unico...και ο primare I21...
Ο δεύτερος εινσι ένας μινιμαλ τρανζιστοράτος, αλλά ηχητικά "μαλακός", "γλυκός" (ή "laid back" που λεν κι οι φιλοι μας απέναντι) σε αντίθεση με το πιο άμεσο, αναλυτικό, και κάπως περίεργο χαμηλά ιταλικό υβρίδιο...
 
Κοίτα επειδή έχω ακούσει επισταμένα τον primare I30 δεν θα τον χαρακτήριζα "γλυκό" με τίποτα. Μαλακό, ευγενικό και "laid back". καθαρό ναι, αλλά γλυκό όχι. π.χ. Γλυκός μου φάνηκε ο symphonic line Kraftquelle με τα Triangle Lyrr.

Τα διάφορα επίθετα που χαρακτηρίζουν τον ήχο μιας συσκευής, ο καθένας τα αντιλαμβάνεται και διαφορετικά.
 
Απάντηση: Re: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Τα διάφορα επίθετα που χαρακτηρίζουν τον ήχο μιας συσκευής, ο καθένας τα αντιλαμβάνεται και διαφορετικά.

Αυτό είναι αλήθεια.
Αυτό όμως που είναι γεγονός και αναμφισβήτητο μάλιστα,είναι πως πρώτα πρέπει να κοιτάζουμε τεχνικά έναν χώρο και το ηχείο που του ταιριάζει κι έπειτα τον χαρακτήρα του.
Δεν μπορούμε π.χ. να θέλουμε να χώσουμε τα Grand Utopia σε 15 τ.μ.
Ούτε να απαιτήσουμε από ένα ηχείο με το bass reflex πίσω να ακουστεί σωστά αν το κολλήσουμε 10 cm από ένα τοίχο.
Επίσης γεγονός είναι πως το κάθε ηχείο χορεύει όπως του βαράμε.
Και η επικρατούσα άποψη είναι πως δεν βρίσκουμε το ηχείο που πάει στον ενισχυτή μας αλλά το αντίθετο και είναι πολύ σωστή μιας και ο ενισχυτής δεν θα συνεργαστεί με τον χώρο αλλά με το ηχείο.
Γι´αυτό και τεχνικά το ηχείο είναι που πρέπει να μας ταιριάξει.Ακόμα καλύτερα αν έχει και την ευελιξία μέσω κλίσεων και ρυθμίσεων να ρυθμιστεί εκεί που το θέλουμε.
Για εμένα το χαμηλό είναι κάτι που είναι παρεξηγημένο.Και στα δικά μου υποκειμενικά γούστα,το χαμηλό πρέπει να είναι απολύτως ελεγχόμενο.Προσοχή,όχι να λείπει,ίσα-ισα.
Αν δείτε π.χ. τα τεχνικά των δύο παραπάνω ηχείων,το Toy κατεβαίνει στους 45,το Opera στους 32.
Κι επειδή στην τωρινή μου αναζήτηση έγινα και τεχνικός κατ' ανάγκην,κατάλαβα ακριβώς το γιατί τα μεγάλα μόνιτορ (ATC,κλπ) είναι κλειστού τύπου.
Και ο λόγος είναι πως το ρεφλεξ,ουσιαστικά είναι "ψευδαίσθηση" μπάσου (δεν μπορώ να το ορίσω καλύτερα,ξέρουμε όμως όλοι τι εννοώ.),κι αυτό στα στούντιος θα ήταν ανεπίτρεπτο.
Φανταστείτε τώρα,σε έναν προβληματικό χώρο που δεν μπορούμε να μαζέψουμε το πρωτογενές μπάσο να τρέχουμε να μαζέψουμε και την 'ψευδαίσθηση' του.
Συγνώμη για το σεντόνι,αλλά λέω,και θα επιμένω να το λέω πως ο χώρος ορίζει τις επιλογές μας.Σε κάθε άλλη περίπτωση,παίζουμε και ψάχνουμε,απολύτως σεβαστό κι αυτό βέβαια.
 
Για να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου ως ο κάτοχος,τα Seconda,μόνο γλυκερά δεν είναι.Τουλάχιστον στον συνδυασμό με τα δικά μου Densen.
Θα έλεγα μάλιστα πως μπορεί να μην είναι αποκαλυπτικά της κάθε λεπτομέρειας στις πολύ υψηλές και στις τέρμα κάτω,αλλά στο μεσαίο φάσμα είναι πολύ αναλυτικά.
Αν ήταν γλυκερά,με τις δικές μου μουσικές προτιμήσεις,θα είχαν μείνει σπίτι το πολύ ένα τέταρτο.
(Όσο να ακουστεί το 'Ραμόν" και με τον Χαρούλη και με τον Σαββόπουλο,χε,χε..)
Το ότι έχουν ελαφρώς προβολικές μεσαίες είναι γεγονός.Όπως επίσης γεγονός είναι ο "μεγάλος" τους ήχος,στον δικό μου μεγάλο χώρο φυσικά.
Εκεί που δεν συγκρίνονται με τα υπόλοιπα της κατηγορίας τους όμως είναι στον έλεγχο του μπάσου,όντας κλειστού τύπου.
Αυτά πάντα στα δικά μου αυτιά.
Ο αγαπητός Βαγγέλης θα έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει με τα δικά του αυτιά πως θα τα ακούσει στον χώρο του.Γιατί κακά τα ψέματα,ηχείο και χώρος,είναι ένα και το αυτό,ακούμε και τα δύο κι αυτό δεν αλλάζει.

Μήπως επειδεινώνει την κατάσταση ο Densen;
 
Μήπως επειδεινώνει την κατάσταση ο Densen;

Τι εννοείς επιδεινώνει;
Τα Densen με τα Seconda στα δικά μου αυτιά ήταν άριστος συνδυασμός και μπορεί να συνεχίσουν να είναι αν δεν 'κάτσουν' στον αγαπητό Βαγγέλη.
Το δικό μου πρόβλημα ήταν (και είναι),τα 60 τ.μ. του χώρου μου.Απλώς ψάχνω κάτι μεγαλύτερο που να τον γεμίσει.Και αυτός είναι ο λόγος που ο φίλος μας θα έχει την δυνατότητα να τα ακούσει.
Αλλιώς θα ήταν ακόμα εδώ.
 
Τα densen έχουν έλλειψη όγκου στα μεσοχαμηλά και σαφώς σε 60m^2 αυτό γίνεται εμφανέστερο. Δε "γεμίζει" ο χώρος. Χρειάζεται ενισχυτής με αρκετή ισχύ και "σωματώδη" ήχο για να επιτευχθεί το ζητούμενο.

Tους θεωρώ <<σκληρούς>> ενισχυτές

Τι εννοείς ? Ο ήχος τους πάντως είναι ευχάριστος με ροή και διαφάνεια.
 
Tους θεωρώ <<σκληρούς>> ενισχυτές

Εγώ το επίθετο που θα τους έβαζα,θα ήταν 'τίμιοι'.
Είναι όσο μουσικοί πρέπει να είναι,χωρίς συμβιβασμούς όμως.
Στην διάταξη που τους έχω εγώ (διενίσχυση),έχω βρει την υγειά μου,χε χε..
Σκληρούς πάντως δεν θα τους χαρακτήριζα.
Κι επειδή δεν θέλω να εκφέρω γνώμη αν κάτι δεν το ξέρω πολύ καλά και δεν έχω συμβιώσει αρκετά μαζί του,θα σου πω π.χ,πως σε σχέση με κάποιους Yamaha και Maranz που είχα για αρκετό καιρό,είναι 10 φορές πιο μουσικοί.
Χωρίς ευφωνικά τεχνάσματα,εννοείται.(Ούτε να ακούω δεν θέλω τέτοιες τακτικές...)
 
Τείνουν να είναι λαμπροί και κατ'επέκταση σου δημιουργούν την αίσθηση της διαφάνειας
Θεωρώ ότι πρέπει να ματσάρονται με γλυκόηχα ηχεία και όχι προβολοκά,κάτι το οποίο σε γενικές γραμμές διακρίνει την Ιταλική σχολή
 
Last edited:
Απάντηση: Re: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Τα densen έχουν έλλειψη όγκου στα μεσοχαμηλά και σαφώς σε 60m^2 αυτό γίνεται εμφανέστερο. Δε "γεμίζει" ο χώρος. Χρειάζεται ενισχυτής με αρκετή ισχύ και "σωματώδη" ήχο για να επιτευχθεί το ζητούμενο.



Τι εννοείς ? Ο ήχος τους πάντως είναι ευχάριστος με ροή και διαφάνεια.

Με τι ηχεία τους έχεις ακούσει;
 
Τείνουν να είναι λαμπροί και κατ'επέκταση σου δημιουργούν την αίσθηση της διαφάνειας

Μόνο λαμπροί δεν είναι.
Μάλλον σκοτεινούς θα τους έλεγα.
 
Εγώ το επίθετο που θα τους έβαζα,θα ήταν 'τίμιοι'.
Είναι όσο μουσικοί πρέπει να είναι,χωρίς συμβιβασμούς όμως.
Στην διάταξη που τους έχω εγώ (διενίσχυση),έχω βρει την υγειά μου,χε χε..
Σκληρούς πάντως δεν θα τους χαρακτήριζα.
Κι επειδή δεν θέλω να εκφέρω γνώμη αν κάτι δεν το ξέρω πολύ καλά και δεν έχω συμβιώσει αρκετά μαζί του,θα σου πω π.χ,πως σε σχέση με κάποιους Yamaha και Maranz που είχα για αρκετό καιρό,είναι 10 φορές πιο μουσικοί.
Χωρίς ευφωνικά τεχνάσματα,εννοείται.(Ούτε να ακούω δεν θέλω τέτοιες τακτικές...)
Έχουμε διαφορετικά μέτρα σύγκρισης,γι'αυτό και η σχετική διαφωνία μας
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον Sokmav. Ο παραδοσιακός ήχος της Densen είναι μάλλον ελαφρά σκοτεινός. Και τα σώματα στα μεσοχαμηλά έρχονται με αλλαγή καλωδίου ρεύματος, IME.
 
Τείνουν να είναι λαμπροί και κατ'επέκταση σου δημιουργούν την αίσθηση της διαφάνειας
Θεωρώ ότι πρέπει να ματσάρονται με γλυκόηχα ηχεία και όχι προβολοκά,κάτι το οποίο σε γενικές γραμμές διακρίνει την Ιταλική σχολή

Η εμπειρία των χρηστών πάντως αναφέρει τα παρακάτω ως πολύ καλού παρτενέρ των densen.
Dynaudio, ATC, Vienna Acoustics, System Audio, Audiovector.

Δεν κάνω άλλο off topic,με παρασέρνετε βρε.
 
Έχουμε διαφορετικά μέτρα σύγκρισης,γι'αυτό και η σχετική διαφωνία μας

Μέτρα σύγκρισης έχω πολλά σε περιστασιακές ακροάσεις της μιας-δυο ημερών.
Γνώμη όμως μπορώ να έχω μόνο μετά από πολύμηνη συμβίωση.Αυτό θεωρώ εγώ σωστό.
 
Απάντηση: Re: OPERA SECONDA ή SONUS FABER TOY TOWER;;;

Εγώ θα συμφωνήσω με τον Sokmav. Ο παραδοσιακός ήχος της Densen είναι μάλλον ελαφρά σκοτεινός. Και τα σώματα στα μεσοχαμηλά έρχονται με αλλαγή καλωδίου ρεύματος, IME.

Έτσι ακριβώς.