OPPO BDP-95EU (Εντυπώσεις - Ερωτήσεις - Reviews...)

Ελα βρε πως κάνετε έτσι, σαν γραμματοσειρά courier new φαίνονται. Δεν είναι δα και τόσο άσχημα.


Μάλλον πρέπει να είμαι ο μόνος που δεν ενοχλείται....... :laugh:

Δεν είδες ολόκληρη ταινία όμως... Και εγώ δεν σκάω βέβαια, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι το ίδιο με τους κανονικούς υπότιτλους.

Να κάνουμε ένα δεύτερο σουαρέ... να δούμε κάτι ολοκληρωμένο... και αποφασίζεις καλύτερα έτσι!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: OPPO BDP-95EU (Εντυπώσεις - Ερωτήσεις - Reviews...)

Ποιότητα σε δικάναλη ακρόαση με AV Receiver, απλά ξέχασέ το, οπότε θα σου χρειαστούν μόνο στην περίπτωση σύνδεσης με δικάναλο ολοκληρωμένο ή τελικό που διαθέτει xlr.

:music-smiley-005:

(-bye-)
 
Οι balanced XLR αποσκοπούν στην ποιότητα σε δικάναλη ακρόαση.

Eφόσον ο ενισχυτής σου βρίσκεται σε σεβαστή απόσταση από την πηγή, αλλιώς ψυχολογικούς λόγους εξυπηρετούν... :p
 
Re: Απάντηση: OPPO BDP-95EU (Εντυπώσεις - Ερωτήσεις - Reviews...)

Σε mkv οι εξωτερικοί υπότιτλοι μετακινούνται πάνω κάτω.
Σε δισκάκι με εξωτερικούς, δε θυμάμαι..
Θα δοκιμάσω το βράδυ!

Σωστά φίλε AlexT_,

Είχα ξεχάσει και την περίπτωση των υποτίτλων σε mkv.
Γίνεται λοιπόν η μετακίνηση στους υπότιτλους των mkv ! Πολύ ωραία!
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

Αναμένω με αγωνία το αποτέλεσμα της δοκιμής σου και σε εξωτερικούς υπότιτλους
σε δισκάκι!

Ευχαριστώ και πάλι!
 
Ελα βρε πως κάνετε έτσι, σαν γραμματοσειρά courier new φαίνονται. Δεν είναι δα και τόσο άσχημα.

Μάλλον πρέπει να είμαι ο μόνος που δεν ενοχλείται....... :laugh:

Πολύ εύκολος είσαι εσύ! Γκρίνιαξε λίγο βρε παιδί μου μπας και το φτιάξουν οι Κινέζοι! :flipout:

Δεν είδες ολόκληρη ταινία όμως... Και εγώ δεν σκάω βέβαια, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι το ίδιο με τους κανονικούς υπότιτλους.

Να κάνουμε ένα δεύτερο σουαρέ... να δούμε κάτι ολοκληρωμένο... και αποφασίζεις καλύτερα έτσι!


Ελάτε για δεύτερο γύρο! :drummer:

:music-smiley-005:

(-bye-)

Πολύ ωραίο εργαλείο αυτός ο Densen βρε παιδί μου..!

Eφόσον ο ενισχυτής σου βρίσκεται σε σεβαστή απόσταση από την πηγή, αλλιώς ψυχολογικούς λόγους εξυπηρετούν... :p

Ψάχνω άστοχο ποστ με το...κυάλι! :grinning-smiley-043
 
Πολύ εύκολος είσαι εσύ! Γκρίνιαξε λίγο βρε παιδί μου μπας και το φτιάξουν οι Κινέζοι! :flipout:

Μόνο να γίνει κάπως γρήγορα μπας και προλάβουμε την κατάργηση του BD-3D iso... :em04special_8:

Ελάτε για δεύτερο γύρο! :drummer:

Σειρά σου...:music-smiley-005:

Θα κανονίσω σύντομα... μόλις στρωθεί και η tv.


Πολύ ωραίο εργαλείο αυτός ο Densen βρε παιδί μου..!

Εντάξει είναι...... άσχημο πάντως δεν το λες!

ps. Αυτό το chain των Mac έκανε μεγάλη ζημιά... κάποιος θα το ακούει και στον ύπνο του... :BDGBGDB55::flipout:

Ψάχνω άστοχο ποστ με το...κυάλι! :grinning-smiley-043

Σώπα και τον τσακώσαμε... :Banane0:
Το 95 είναι balanced και οι XLR του δίνουν καλύτερο σήμα (λιγότερο θόρυβο κτλ) σε σχέση με τις single ended rca...
Επίσης: Οppo 95 Output Level: 2Vrms at 0dBFS (RCA), 4Vrms at 0dBFS (XLR)...
H XLR ενδείκνυνται γενικώς στα σαβροειδή...
 
Re: Απάντηση: OPPO BDP-95EU (Εντυπώσεις - Ερωτήσεις - Reviews...)

Σωστά φίλε AlexT_,

Είχα ξεχάσει και την περίπτωση των υποτίτλων σε mkv.
Γίνεται λοιπόν η μετακίνηση στους υπότιτλους των mkv ! Πολύ ωραία!
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

Αναμένω με αγωνία το αποτέλεσμα της δοκιμής σου και σε εξωτερικούς υπότιτλους
σε δισκάκι!

Ευχαριστώ και πάλι!

Τώρα που το ξανασκέφτηκα,όλες οι δυνατές περιπτώσεις εξωτερικών υποτίτλων είναι:

1.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε mkv
2.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε φυσικό Blu-ray (2D) δισκάκι
3.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε φυσικό Blu-ray 3D δισκάκι
4.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε Blu-ray ISO
5.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε BD folder (BDMV,CERTIFICATE)
6.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε Blu-ray 3D ISO
7*.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε φυσικό DVD δισκάκι
8*.μετακίνηση εξωτερικών υποτίτλων σε DVD ISO

*Οι περιπτώσεις 7 και 8 είναι λογικά αντίστοιχες με τις περιπτώσεις 2 και 4 αντίστοιχα,
οπότε λογικά ίσως να μην χρειάζονται ξεχωριστή δοκιμή.

Επίσης όπως έχει αναφερθεί ξανά, για τις περιπτώσεις 3 και 6 χρειάζεται
ένα απλό εξωτερικό .srt αρχείο χωρίς κάποια άλλη επεξεργασία.

Από τις παραπάνω 8 συνολικά περιπτώσεις έχουμε καταφατική απάντηση στην περίπτωση 1.
Όσοι έχετε δυνατότητα αναφέρετε σχετικά αποτελέσματα και για τις υπόλοιπες 7 περιπτώσεις!

Ευχαριστώ θερμά όσους κατόχους θα μπουν στον κόπο!
 
Last edited:
Στις περιπτώσεις 1,2 και 3 οι εξωτερικοί υπότιτλοι μετακινούνται.
Αυτά δοκίμασα εχθές, αλλά αν δε με απατάει η μνήμη μου δεν συνάντησα υπότιτλο σε κάθε μορφής βίντεο που να μην μετακινείται.
(μόνο σε DVD δεν δοκίμασα)
 
Το 95 είναι balanced και οι XLR του δίνουν καλύτερο σήμα (λιγότερο θόρυβο κτλ) σε σχέση με τις single ended rca...
Επίσης: Οppo 95 Output Level: 2Vrms at 0dBFS (RCA), 4Vrms at 0dBFS (XLR)...

2,1Vrms και 4,2Vrms αντίστοιχα, για να είμαστε ακριβείς, αλλά αν δεν σκοπεύεις να οδηγήσεις κατευθείαν τελικό ή να αμολήσεις καλούμπα interconnect, δεν θα σου προσφέρει η παραπανήσια τάση κάτι επί της ουσίας. Οι single ended και οι balanced έξοδοι του 95 μετράνε ακριβώς την ίδια δυναμική περιοχή, οπότε όσα dB θα σου ανεβάσουν το σήμα οι XLR, άλλα τόσα dB θα σου ανεβάσουν και τον εγγενή θόρυβο... :p

Άσε όμως τώρα τις τάσεις και πες μου μεταξύ των single ended και balanced εξόδων του 95, ποιά έχει την πιο επίπεδη απόκριση συχνότητας... :BDGBGDB55:
 
Μετρήσεις απόκρισης 93, 95 rca και 95 xlr. :smash:

Γιάννη η παραπανήσια τάση σημαίνει μεγαλύτερη ένταση... άρα μπορείς να χαμηλώσεις το volume του ενισχυτή σου και να έχεις την ίδια ένταση?... πρακτικά τι σημαίνει αυτό για τον θόρυβο? :BDGBGDB55:

Και το έχει λίγο να κουμπώσεις κατευθείαν σε τελικό παρακάμπτοντας ότι επιφέρει στο σήμα ένας προ?

Εσύ τι θα έκανες με δεδομένο την καλύτερη αναπαραγωγή?
 
Όσο αφορά το balanced vs. single ended, τα πράγματα είναι απλά.

Σε οικιακό περιβάλλον, που δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα κλασικά πλεονεκτήματα (μεγαλύτερο μήκος καλωδίων, ακύρωση παρεμβολών), το θέμα μας είναι ένα:

Όσο γίνεται λιγότερες μετατροπές στο σήμα.

Το Sabre, όπως και σχεδόν όλα τα DAC chips, δίνει έξοδο balanced. Από εκεί και πέρα, είναι δικό μας θέμα τι θα κάνουμε. Αν έχουμε προενισχυτή και τελικό τοπολογίας balanced, συνδεόμαστε έτσι και είμαστε ευτυχισμένοι.

Αν όχι, το θέμα είναι το που θα γίνει καλύτερα η μετατροπή. Αυτό θέλει πειραματισμό.. Μπορεί π.χ. να έχουμε προενισχυτή balanced και τελικό single ended. Σε αυτή την περίπτωση θέλει δοκιμή για να καταλήξουμε.

Πάντως όσο αφορά τις διαφορετικές στάθμες, ο κανόνας λέει ότι οι consumer συσκευές (είσοδοι line level, δηλαδή ~ -10dBV, δηλαδή πολυυυυ λιγότερο από 2V RMS..) θα παραμορφώσουν αν δεχτούν σήμα στα +4dBu ή και παραπάνω. Οπότε όχι μόνο δεν θα παίξουν καλύτερα, αλλά θα παίξουν σαφώς χειρότερα.. Ακόμα και αν η συσκευή μας δεν έχει πρόβλημα με το μεγάλο σήμα στην είσοδο, θα έχουμε θέμα με το ρυθμιστικό έντασης. Με την ένταση στο παρατέταρτο θα γίνεται χαμός.. :p

Γιαυτό και όλες πρακτικά οι συσκευές που βγάζουν balanced έξοδο όταν συνδέονται σε SE είσοδο δίνουν αυτόματα μικρότερα levels.
 
To θέμα μας Δημήτρη είναι αν είναι ή όχι πλεονέκτημα οι xlr στο σπίτι μας.....
Θεωρώ αυτονόητο ότι υπάρχει τρόπος σύνδεσης, χωρίς μετατροπές αλλιώς τι νόημα θα είχε?

Και μια ερώτηση... Πως θα συνδέσεις το B.III?;) μπαμ-μπουμ σε τελικό?
(Εγκώ ευτυχώς ή δυστυχώς ντεν εχει ενισχυτή balanced)
 

Δεν υπάρχει μέτρηση απόκρισης συχνότητας για τις single ended του 95 σε αυτό το link. Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει η μέτρηση THD+N για τις single ended και balanced του 95... ;)

Γιάννη η παραπανήσια τάση σημαίνει μεγαλύτερη ένταση...

Mόνο του σήματος; ;)

άρα μπορείς να χαμηλώσεις το volume του ενισχυτή σου και να έχεις την ίδια ένταση?... πρακτικά τι σημαίνει αυτό για τον θόρυβο? :BDGBGDB55:

Ας θεωρήσουμε ότι μιλάμε για μια περίπτωση όπου δεν τίθενται τα θέματα παραμορφώσεων που πολύ σωστά ανέφερε ο Δημήτρης. Σε ποιόν θόρυβο αναφέρεσαι; Τον θόρυβο της πηγής ή κάποιο φύσημα στον ενισχυτή που γίνεται εντονότερο όσο γυρίζεις δεξιόστροφα το ποτενσιόμετρο; Αν αναφέρεσαι στο 1ο, δεν έχεις κάποιο κέρδος. Αν αναφέρεσαι στο 2ο, δεν έχεις hi-fi... :rofl:

Εσύ τι θα έκανες με δεδομένο την καλύτερη αναπαραγωγή?

Αν έστηνα ένα σύστημα με ενεργά ηχεία ή μονοφωνικούς τελικούς για κάθε ηχείο, θα ήθελα οπωσδήποτε balanced συνδεσμολογία μεταξύ προ- και ηχείων/τελικών, οπότε αυτό θα επηρέαζε και όλη την υπόλοιπη αναλογική συνδεσμολογία στο σύστημα, που θα ήθελα να είναι balanced επίσης και αυτό θα ήταν καθοριστικό για τις επιλογές των σχετικών συσκευών.

Αν έστηνα ένα σύστημα συμβατικού τύπου με όλα τα μηχανάκια, από πηγές μέχρι τελικούς, στο ίδιο rack, ούτε που θα σκεφτόμουν να ασχοληθώ με balanced συνδεσμολογία μεταξύ τους...
 
Αν έστηνα ένα σύστημα συμβατικού τύπου με όλα τα μηχανάκια, από πηγές μέχρι τελικούς, στο ίδιο rack, ούτε που θα σκεφτόμουν να ασχοληθώ με balanced συνδεσμολογία μεταξύ τους...

Αν είχες τη δυνατότητα και των δύο συνδέσεων? Γιατί π.χ. να μην συνδέσεις το Oppo με έναν ολοκληρωμένο με xlr?

Μη μου πείς για να έχεις rca που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις κάποια στιγμή και αλλού...:p
 
Αν είχες τη δυνατότητα και των δύο συνδέσεων? Γιατί π.χ. να μην συνδέσεις το Oppo με έναν ολοκληρωμένο με xlr?

Δεν νομίζω πως αυτό είναι ένα δίλημμα που θα απασχολήσει πολύ κόσμο... :p

Αν έχεις κάποιον ολοκληρωμένο με σωστή balanced είσοδο, δεν σε εμποδίζει κανείς να συνδέσεις με XLR. Έγκριση θέλεις; :D
 
Δεν νομίζω πως αυτό είναι ένα δίλημμα που θα απασχολήσει πολύ κόσμο... :p

Αν έχεις κάποιον ολοκληρωμένο με σωστή balanced είσοδο, δεν σε εμποδίζει κανείς να συνδέσεις με XLR. Έγκριση θέλεις; :D

Γιάννη δεν ξέρω πόσο κόσμο θα απασχολήσει αυτό το ερώτημα, εμένα με απασχολέι πάντως.
Δεν είπα οτι με εμποδίζει κάποιος να συνδέσω με xlr, ούτε ζήτησα έγκριση, έκανα μια απλή ερώτηση την οποία δε μου απάντησες...