Oppo DV-980H Modding

Για να μην είμαστε off topic θα περιορίσω τις παρατηρήσεις μου στο modified Oppo και σε σύγκριση πάντα με το Digital παρθενιά.

Ακούγεται συνολικά ψεύτικο. Χωρίς σώμα στην μεσαία και υποελεγχόμενο χαμηλά αφήνει τα υψηλά να εντυπωσιάζουν τον απαίδευτο ακροατή. Ακούγεται γυαλισμένο υπερβολικά και κατά την άποψη μου ο ζωντανός ήχος δεν έχει τέτοια στοιχεία. Μάλλιστα σ ένα διάλειμα ανάμεσα στα κομμάτια δοκίμασα μια νότα στο πιάνο της γυναίκας που είναι στον ίδιο χώρο για να δείξω τι εννοώ. Πολλές φορές συγκρίνουμε κονσέρβα με κονσέρβα και ξεχνάμε πως είναι το ζωντανό.

Κι εγώ χάρηκα την συνάντηση. Γνώρισα τον kontr και κατάλαβα περίπου τι και πως ακούει. Είναι θετικότατο αυτό το φίλτρο!

Για τις κόρνες, ας ανοίξουμε -άλλο- ένα θέμα για το πως και γιατί.
 
Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

Μήπως εσείς τα μεταφράζετε σε κάποια άλλη γλώσσα; Εγώ μια χαρά καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο άνθρωπος.
Επίσης θα με ενδιέφερε κι εμένα να μάθω από τους πιο έμπειρους με τις κόρνες τι δεν κάνουν καλά. Μέχρι τώρα μόνο για "+" τους ακούμε.

1) είναι κατευθυντικές.
2) πιάνουν πολύ χώρο.
3) τα μεγάφωνα με τα οποία είναι βολικό να κάνεις κόρνα, όσο περνούν τα χρόνια, γίνονται όλο και λιγότερα.

Αυτά.

Επ'ευκαιρία, συνάδελφε kontr, τι είναι το "κατώφλι της περατότητας"??

χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
Re: Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

1) είναι κατευθυντικές.
2) πιάνουν πολύ χώρο.
3) τα μεγάφωνα με τα οποία είναι βολικό να κάνεις κόρνα, όσο περνούν τα χρόνια, γίνονται όλο και λιγότερα.

Αυτά.

Επ'ευκαιρία, συνάδελφε kontr, τι είναι το "κατώφλι της περατότητας"??

χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
Κωστα,η κατευθυντικοτητα αφορα κυριως κορνες σαν τις δικες μας(τακτριξ).Κορνες σαν τη πιο κατω εχουν αρκετα μεγαλη "διασπορα"και στους δυο αξονες.Στα αλλα δυο συμφωνω.
 

Attachments

  • MI-9486.jpg
    MI-9486.jpg
    7.2 KB · Views: 22
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

Κωστα,η κατευθυντικοτητα αφορα κυριως κορνες σαν τις δικες μας(τακτριξ).Κορνες σαν τη πιο κατω εχουν αρκετα μεγαλη "διασπορα"και στους δυο αξονες.Στα αλλα δυο συμφωνω.

Ναι δίκιο έχεις. Οι multicell φτιάχτηκαν ακριβώς για να αυξάνουν τη διασπορά. Σήμερα κάνουν το ίδιο με τις constant directivity (όλες οι σύγχρονες PA τέτοιες είναι).
Το τίμημα είναι η όχι ομαλή απόκριση συχνότητας, αλλά τη διορθώνουν με ισοστάθμιση.
 
Χαρηκα και εγω πολυ τη συναντηση της Παρασκευης που αφορουσε
συγκριτικο του Oppo με το Digital και γενικοτερη ακροαση του συστηματος του Μανωλη, και βεβαιως που μου δοθηκε η ευκαιρια
να γνωρισω ανθρωπους του χωρου μας και να συζητησω μαζι τους.
Η φιλοξενια του Μανωλη απλα υποδειγματικη και ζεστη οπως και τις αλλες φορες που τον επισκεφτηκα.

Μεσα απο τη μικρη εμπειρια μου να πω και εγω λιγα πραγματα για το
συγκριτικο.
Εμενα το Oppo μου φανηκε οτι ειχε μεγαλυτερη εκταση, διαφανεια και
ζωντανια απο το Digital το οποιο μου φανηκε ριχο και με περιεργο
χαρακτηρα. Ειναι πολυ πιθανο τα συμπερασματα μου να επιρεαζονται
απο το γεγονος οτι εχω ελαχιστη εμπειρια απο ζωντανες ακροασεις
και το γεγονος οτι οι ακροασεις στο σπιτι μου γινονται απο ενα
ζευγαρι full range fostex 126 τα οποια υστερουν σημαντικα σε χαμηλα και υψηλα.
Γιαυτο και εχω αποφασισει να συμπληρωσω τα χαμηλα και τα ψηλα τους
με νεες μοναδες το συντομοτερο
 
Φίλε μου δεν είναι θέμα εμπειρίας στο ζωντανό.
Αυτά είναι παπαρολογίες και άτοπα επιχειρήματα που χρησιμοοποιούνται πολλές φορές, κατ' εμέ άστοχα, για λόγους εγωισμού, κόντρας... ή ανάδειξης.
Δεν υπάρχει περίπτωση από τίποτα στον κόσμο να πάρεις το ζωντανό φήλινγκ.
Ειδικά μέσα σε ένα κλουβί με δύο ηχεία...
Οπότε άκου ότι σου αρέσει και σε ευχαριστεί και κινήσου προς τα εκεί.-
Μην παραμυθιάζεσαι με λίγα λόγια από το "ζωντανό"...
Και μην νομίζεις ότι φταίνε τα ηχεία και τα ενισχυτικά.
Άλλα φταίνε, κυρίως το σοφτ που είναι (και έτσι πρέπει...) "γενικό" για να πιάνει από φορητό μέχρι τέρας... και οι πηγές.
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα!

Στο σημείο "Οπως την βρίσκει καθένας".

Απο κει και πέρα οι συγκρίσεις πρέπει να έχουν μια αναφορά. Διαφορετικά αν συγκρίνεις το κουτί του Μήτσου με αναφορά του Κίτσου για ν αποφανθείς, είναι σίγουρη παπαρολογία όπως γράφεις κι εσύ.

Το παραπάνω δυστηχώς, είναι συνηθησμένη περίπτωση βλάβης στο χώρο του hifi.
 
Εχει καποιος εδω μεσα καινουργιο σοφτ για τα Leak TL12.1 μου?
Αναζητω τετοιο με απογνωση, τα δικα μου δεν εχουν αναβαθμιστει απο το 1950 το ενα και απο το 1953 το αλλο! Δηλαδη απο τοτε που βγηκανε απο το εργοσταασιο.
 

Attachments

  • TL12a1.jpg
    TL12a1.jpg
    19.4 KB · Views: 25
Παντως παιδια εγω απο τοτε που ξεκινησα εντατικες ζωντανες
ακροασεις εχω αλλαξει κατα πολυ στον τροπο που αξιολογω
τις ηχογραφησεις και τα μηχανηματα:violent-smiley-030:

Ή ισορρόπησα λιγο:music-smiley-005: ή στραβωσα περισσοτερο:ADFADF1:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

Θα συμφωνήσω απόλυτα!

Στο σημείο "Οπως την βρίσκει καθένας".

Απο κει και πέρα οι συγκρίσεις πρέπει να έχουν μια αναφορά. Διαφορετικά αν συγκρίνεις το κουτί του Μήτσου με αναφορά του Κίτσου για ν αποφανθείς, είναι σίγουρη παπαρολογία όπως γράφεις κι εσύ.

Το παραπάνω δυστηχώς, είναι συνηθησμένη περίπτωση βλάβης στο χώρο του hifi.

Πρόεδρε συμφωνώ απόλυτα.
Η αναφορά πρέπει να υπάρχει αλλά δυστυχώς δεν είναι το άτιμο ζωντανό.
Και γω πολύ θα ήθελα να το έχω σαν αναφορά έκανα και το λάθος παλιά... αλλά δεν...
Γι' αυτό και αν κάπου ακούσω κάτι καλό από ένα σύστημα το γουστάρω, θέλω να του μοιάσω και μπορεί και να το ζηλέψω.

Εν τω μεταξύ αυτό που παθαίνω εδώ και λίγο καιρό δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου:
Ο χώρος μου έχει γίνει προβάδικο στην κυριολεξία.
Κάθομαι και γω και ακούω διακριτικά να μην ενοχλώ.
Μετά όταν βραδιάσει και αδειάσει ο χώρος βάζω κανά σιντί ή κανά LP.
Και τα κλείνω όλα σε 5'...
Δεν υπάρχει χειρότερο πράμα.
Όλα μου φαίνονται τενεκέδες ξεγάνωτοι.
 
Θα ηθελα για την οικονομια της συζητησης,περι του ζωντανου η οχι ηχου σαν σημειου αναφορας να δωσω ενα παραδειγμα:Aν δεν εχεις ακουσει ζωντανα,ενα κλαρινετο ας πουμε,πως θα ξεχωρισεις στο συστημα σου αν αυτο που ακους ειναι κλαρινετο και οχι ενα φλαουτο a becco η μια κιθαρα και οχι ενα ουτι πχ?
 
Άντε και τα αναγνώρισες.
Και???
Χαίρεσαι που τα αναγνώρισες ή γίνεσαι πιο δυστυχής που τα ακούς μετά στο στέρεο?
Ή διαβάζεις το μπουκλετ για να δεις αν έπεσες μέσα?
Αν το πρόβλημά μας ήταν αυτό θα βλέπαμε μουσικά dvd...
Θα βλέπαμε το κλαρινέτο και θα το ακούγαμε συγχρόνως!
Διότι αν εμβαθύνουμε στο σκεπτικό σου (που χοντρικά δεν είναι λάθος ως προς την παράμετρο που ετέθη) θα έπρεπε να καταλαβαίνουμε και την μάρκα του οργάνου, το κούρδισμά του και τι μαγνήτες φορά π.χ μια ηλ. κιθάρα!!!
Ευτυχώς όμως ούτε στο ζωντανό γίνεται αυτό, τουλάχιστον από μη επαγγελματίες μουσικούς.

Προσπαθώ με λίγα λόγια να μιλήσω για ένα συνολικό αποτέλεσμα που αρέσει στον καθένα.
Έτσι θεωρώ πως τα διάφορα στέρεα πρέπει να τα θεωρούμε και αυτά σαν "διαφορετικά όργανα μουσικής".
Αν μας ευχαριστούν έχει καλώς.
Αν όχι την ψάχνουμε.
Να έχουμε σαν αναφορά ένα καλό στέρεο, δεν λέω.
Αλλά άντε πέραν της "αναγνώρισης", αν αρχίζουμε να βάζουμε αναφορά το ζωντανό γενικότερα, δυστυχώς είμαστε λάθος.
Το καλό βέβαια είναι ότι τα ζωντανά ακούσματα μας κάνουν να ονειρευόμστε... και να προσπαθούμε για το καλύτερο με αποτέλεσμα πολλοί από εμάς να έχουν πολύ καλά στέρεο "όργανα μουσικής"
Έστω και αν εν τέλει το αποτέλεσμα είναι πενιχρό σε σχέση με την υπέρτατη αναφορά...
 
Re: Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

Πρόεδρε συμφωνώ απόλυτα.
Η αναφορά πρέπει να υπάρχει αλλά δυστυχώς δεν είναι το άτιμο ζωντανό.
Και γω πολύ θα ήθελα να το έχω σαν αναφορά έκανα και το λάθος παλιά... αλλά δεν...
Γι' αυτό και αν κάπου ακούσω κάτι καλό από ένα σύστημα το γουστάρω, θέλω να του μοιάσω και μπορεί και να το ζηλέψω.

Εν τω μεταξύ αυτό που παθαίνω εδώ και λίγο καιρό δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου:
Ο χώρος μου έχει γίνει προβάδικο στην κυριολεξία.
Κάθομαι και γω και ακούω διακριτικά να μην ενοχλώ.
Μετά όταν βραδιάσει και αδειάσει ο χώρος βάζω κανά σιντί ή κανά LP.
Και τα κλείνω όλα σε 5'...
Δεν υπάρχει χειρότερο πράμα.
Όλα μου φαίνονται τενεκέδες ξεγάνωτοι.


ποιός προβάρει ρε Τζώνυ?
 
αχ αυτό το άτιμο το ζωντανό! Και εγώ έχω δυστυχώς ελάχιστες εμπειρίες από ζωντανή μουσική. Εδώ στη Λάρισα δύσκολα ακούς ζωντανή μουσική χωρίς ενίσχυση, για την κλασσική που προτιμώ ας μην το συζητήσουμε καλύτερα. Βρέθηκα όμως πριν λίγο καιρό στις Βρυξέλλες και πήγα να ακούσω ζωντανή συναυλία συμφωνικής ορχήστρας. Το πρόγραμμα περιελάμβανε την Sinfonia concertante του Prokofiev και το Poeme divine του Scriabin. Σολίστας στο πρώτο έργο ο David Geringas, μαέστρος ο Walter Weller. Το άκουσμα δεν είχε καμμία σχέση με αυτά που είναι γραμμένα στους δίσκους μου, ακόμα και στους καλύτερους. Τα βιολοντσέλα ουσιαστικά δεν ακούγονταν, μόνο τα βιολιά. Κλείνοντας τα μάτια μόνο τα πνευστά μπορούσες να καταλάβεις απο που παίζουν. Πιο δυνατό όργανο ήταν το τρίγωνο! Ναι το απλό τρίγωνο, αυτό που λεν τα κάλαντα!Ο μόνος δίσκος μου που περιέχει παρόμοιο ήχο είναι μια London της δεκαετίας του '50. Κι ύστερα ψάχνουμε για ρεαλιστική απεικόνιση και τρίχες κατσαρές.
 
Re: Απάντηση: Re: Oppo DV-980H Modding

Ο χώρος μου έχει γίνει προβάδικο στην κυριολεξία.
Κάθομαι και γω και ακούω διακριτικά να μην ενοχλώ.
Μετά όταν βραδιάσει και αδειάσει ο χώρος βάζω κανά σιντί ή κανά LP.
Και τα κλείνω όλα σε 5'...
Δεν υπάρχει χειρότερο πράμα.
Όλα μου φαίνονται τενεκέδες ξεγάνωτοι.

Θα προτιμούσες να μην τους είχες εκεί και να ζούσες στην πλάνη. Κάτι σαν Matrix ένα πράμα;
Κι εγώ κοιμόμουν όρθιος όταν ήμουν συνδεδεμένος με το σύστημα. Δεν λέω ότι το μετανοιώνω που ξεσυνδέθηκα αλλά πολλές φορές αναπολώ τα χρόνια που έπαιζα με επαφές και καλώδια και είχα καταφέρει την απίθανη τρύπα στο νερό.
 
Re: Απάντηση: Oppo DV-980H Modding

Άντε και τα αναγνώρισες.
Και???
Χαίρεσαι που τα αναγνώρισες ή γίνεσαι πιο δυστυχής που τα ακούς μετά στο στέρεο?
Ή διαβάζεις το μπουκλετ για να δεις αν έπεσες μέσα?
Αν το πρόβλημά μας ήταν αυτό θα βλέπαμε μουσικά dvd...
Θα βλέπαμε το κλαρινέτο και θα το ακούγαμε συγχρόνως!
Διότι αν εμβαθύνουμε στο σκεπτικό σου (που χοντρικά δεν είναι λάθος ως προς την παράμετρο που ετέθη) θα έπρεπε να καταλαβαίνουμε και την μάρκα του οργάνου, το κούρδισμά του και τι μαγνήτες φορά π.χ μια ηλ. κιθάρα!!!
Ευτυχώς όμως ούτε στο ζωντανό γίνεται αυτό, τουλάχιστον από μη επαγγελματίες μουσικούς.

Προσπαθώ με λίγα λόγια να μιλήσω για ένα συνολικό αποτέλεσμα που αρέσει στον καθένα.
Έτσι θεωρώ πως τα διάφορα στέρεα πρέπει να τα θεωρούμε και αυτά σαν "διαφορετικά όργανα μουσικής".
Αν μας ευχαριστούν έχει καλώς.
Αν όχι την ψάχνουμε.
Να έχουμε σαν αναφορά ένα καλό στέρεο, δεν λέω.
Αλλά άντε πέραν της "αναγνώρισης", αν αρχίζουμε να βάζουμε αναφορά το ζωντανό γενικότερα, δυστυχώς είμαστε λάθος.
Το καλό βέβαια είναι ότι τα ζωντανά ακούσματα μας κάνουν να ονειρευόμστε... και να προσπαθούμε για το καλύτερο με αποτέλεσμα πολλοί από εμάς να έχουν πολύ καλά στέρεο "όργανα μουσικής"
Έστω και αν εν τέλει το αποτέλεσμα είναι πενιχρό σε σχέση με την υπέρτατη αναφορά...
Ειναι αλλο πραγμα αν ακουω,στο σπιτι μου κατι και μου αρεσει χωρις να ξερω τι ειναι και αλλο αν ακουω ενα κλαρινετο,το αναγνωριζω και λεω τι ωραιο ηχο που που εχει αυτη η εγγραφη με το solo κλαρινετο.Αυτο ενοω εγω σαν σημειο αναφορας.
 
αχ αυτό το άτιμο το ζωντανό! Και εγώ έχω δυστυχώς ελάχιστες εμπειρίες από ζωντανή μουσική. Εδώ στη Λάρισα δύσκολα ακούς ζωντανή μουσική χωρίς ενίσχυση, για την κλασσική που προτιμώ ας μην το συζητήσουμε καλύτερα. Βρέθηκα όμως πριν λίγο καιρό στις Βρυξέλλες και πήγα να ακούσω ζωντανή συναυλία συμφωνικής ορχήστρας. Το πρόγραμμα περιελάμβανε την Sinfonia concertante του Prokofiev και το Poeme divine του Scriabin. Σολίστας στο πρώτο έργο ο David Geringas, μαέστρος ο Walter Weller. Το άκουσμα δεν είχε καμμία σχέση με αυτά που είναι γραμμένα στους δίσκους μου, ακόμα και στους καλύτερους. Τα βιολοντσέλα ουσιαστικά δεν ακούγονταν, μόνο τα βιολιά. Κλείνοντας τα μάτια μόνο τα πνευστά μπορούσες να καταλάβεις απο που παίζουν. Πιο δυνατό όργανο ήταν το τρίγωνο! Ναι το απλό τρίγωνο, αυτό που λεν τα κάλαντα!Ο μόνος δίσκος μου που περιέχει παρόμοιο ήχο είναι μια London της δεκαετίας του '50. Κι ύστερα ψάχνουμε για ρεαλιστική απεικόνιση και τρίχες κατσαρές.
Φιλε Κωστα σε καποια σημεια εχεις δικιο.Με μια Συμφωνικη Ορχηστρα τα πραγματα ειναι λιγο μπερδεμενα οσον αφορα συγκρισεις ζωντανου και ηχογραφημενου.Στη London πχ μπορει να ειχαν 3 μικροφωνα πολυ κοντα τοποθετημενα στη περιοχη των βιολοντσελων και εσυ που καθεσε και τα ακους στα 3 μετρα απο τα ηχεια σου νομιζεις οτι αυτο που ακους ειναι το σωστο.
Οταν πας σε σε μια αιθουσα και κατσεις στη 15η σειρα και δεν ακους αυτο που ακουγες σπιτι σου λες :αυτη η ειναι η ζωντανη μουσικη? να τη βρασω στο σπιτι μου ειναι καλιτερα.
Δεν επελεξα τυχαια να μιλησω για ενα μονο οργανο(κλαρινετο) και οχι για Συμφωνικη Ορχηστρα.
Σκεψου και πες μου : Ακους ζωντανα ενα κουαρτετο εγχορδων, που μπορεις να εισαι πολυ κοντα στα οργανα,μετα πας σπιτι και ακους το ιδιο κοματι και δεν καταλαβαινεις ποτε παιζει η βιολα και ποτε το βιολι.Αυτο δεν λεει κατι?Το συστημα να φταιει η ηχογραφηση η το αφτι να βουλωσε στη διαδρομη για το σπιτι.Κατι πρεπει να φταιει.
 
bizarre, odd, peculiar, weird εχει καταντησει αυτη η συζητηση με την πραγματικοτητα, την virtual reality, την επιλεκτικη πραγματικοτητα, την ψευτικη πραγματικοτητα, την κατα φαντασιαν πραγματικοτητα, την προσποιητη πραγματικοτητα, την ετσι την θελω πραγματικοτητα, την ετσι μου αρεσει πραγματικοτητα και τα κλαρινα.
παω να ακουσω το live κονσερτο απο την DR, την ψευτικη πραγματικοτητα.