Νέα στο μέτωπο του Hardware Acceleration.
Σε άλλα forums διάβασα παράπονα για την ποιότητα εικόνας μεταξύ software decoded (ffdshow και συναφή) και Hardware Decoding. Αν και έτσι κι αλλιώς όπως είναι γνωστόν, οι δυνατότητες ρύθμισης της εικόνας μεταξύ ενός εξειδικευμένου προγράμματος όπως είναι το ffdshow (το οποίο όμως απαιτεί και αυξημένη ισχύ από τον επεξεργαστή) είναι τρομακτικά περισσότερες συγκρινόμενες με τις σπαρτιάτικες επιλογές των Hardware Decoders του MPC-HC και της Cyberlink.
Παρόλα αυτά ένα από τα φαινόμενα που συναντάμε συχνότερα είναι αυτό της διαβάθμισης του μαύρου. Το να αναλύσουμε την θεωρία των black levels (TV 16-235 vs PC 0-255) μάλλον δεν είναι και τόσο σκόπιμο στην προκειμένη περίπτωση, παρόλα αυτά μπορούμε να πούμε ότι αν τα επίπεδα μαύρου σας φαίνονται φτωχά κατά την αναπάραγη με HA Enabled (μιας και οι συγκεκριμένοι Decoders δεν προσφέρουν internal ρύθμιση, ενώ παράλληλα είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε VMR9 ή EVR έναντι του Overlay που χρησιμοποιείται συνήθως στο Software Decoding) όπως στο παράδειγμα, τότε υπάρχει μια πολύ εύκολη λύση για να τα βελτιώσετε.
FFdshow vs Hardware (ΗΑ Enabled default)
Καταρχήν απαιτείται η εγκατάσταση του τελευταίου πακέτου Microsoft DirectX το οποίο μπορείτε να βρείτε
εδώ. Τονίζω ότι το ίδιο αρχείο κάνει update και στα Windows XP και στα Vista, ενώ αν τυχόν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα μετά, καλό να είναι να ξαναπεράσετε και τους drivers της κάρτας γραφικών σας.
Αν πιστεύετε ότι επειδή χρησιμοποιείτε XP SP3 (DX 9.0c) ή Vista SP1 (DX 10.1) δεν το χρειάζεστε είστε γελασμένοι. Το πακέτο αναλαμβάνει να κάνει update στα dx libraries και θα μας επιτρέψει να ενεργοποιήσουμε την ρύθμιση που θέλουμε η οποία αλλιώς θα παρουσίαζε πρόβλημα.
Στη συνέχεια ανοίγουμε μια ταινία με το MPC-HC και κάνουμε δεξί κλικ επάνω της. Επιλέγουμε Shaders/12-235 -> 0-255 κλείνουμε το MPC-HC ξανανοίγουμε και voila! Νέοι ορίζοντες με πλούσιο βαθύ μαύρο ανοίγουν μπροστά μας παράλληλα με την 6% χρήση της CPU.
Καλές προβολές!