Να απαιτήσεις αντικατάσταση άμεσα, μιλάμε για 10 ημερών τηλεόραση, οφείλουν να σε εξυπηρετήσουν χωρίς καμία επιβάρυνση, βγάλε μια φωτογραφία και βάλε την εδώ να τη δούμε.
Μιας και ίσε μακριά από το μαγαζί που έγινε η αγορά προτείνω να επικοινωνήσεις με τους υπεύθυνους του καταστήματος σήμερα κιόλας και να τους στείλεις με mail την φωτο που φαίνεται το πρόβλημα, ώστε να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες.
Περιμένουμε ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη.
Μιας και ίσε μακριά από το μαγαζί που έγινε η αγορά προτείνω να επικοινωνήσεις με τους υπεύθυνους του καταστήματος σήμερα κιόλας και να τους στείλεις με mail την φωτο που φαίνεται το πρόβλημα, ώστε να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες.
Περιμένουμε ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη.