---------------------------------------------------------------------
47. Θείοςflipout
του FoRMat MaSTer -----> Γραμμή 04/08
Ικανοποιήθηκες τώρα ?![]()
Αληθεια οι Που Χου ογδοντα εχουν εμφανισει κατι αναλογο ως τα τωρα η πρεπει να περιμενουμε το 5μηνο ?
Μιλαω κυριως για του εξωτερικου που ειναι απο πιο νωρις στο κουρμπετι απο τις δικες μας.
Αν κανει κι αυτη τετοιο ιστορικο με καρδιαγγειακα προβληματα ...........μας βλεπω να προσλαμβανουμε Panasonoδικηγορο![]()
Τα πράγματα δεν πάνε καλά. Το ποσοστό των κατόχων με πρόβλημα είναι αρκετό για δείγμα φόρουμ. Κρίμα για το, κατά τα άλλα καλό, όνομα της panasonic στις πλάσμα. :damnyou:
Το μόνο θετικό στην ιστορία είναι οτί η αντιπροσωπεία δείχνει πολύ καλή συμπεριφορά και συνεπείς χρόνους.
Το μόνο θετικό στην ιστορία είναι οτί η αντιπροσωπεία δείχνει πολύ καλή συμπεριφορά και συνεπείς χρόνους.
Συγγνώμη βρε παιδιά, αλλά τα δεκαπενθήμερα και τα εικοσαήμερα τα θεωρείτε εσείς καλή συμπεριφορά; Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα πρόβλημα που η συσκευή το έχει εμφανίσει κατά κόρον, άρα είναι γνωστό στον αντιπρόσωπο, επομένως θα έπρεπε να είχε ήδη κάνει το λογαριασμό του και να είχε εγκαίρως προμηθευτεί με στοκ ανταλλακτικών.
πολυ καλο σε σχεση αλλων εταιριων,ψαχτο λιγο και θα δεις
Επαναλαμβάνω, μιλάμε για πρόβλημα που έχει εμφανιστεί μαζικά, και λύνεται ΜΟΝΟ με έναν τρόπο, δηλαδή αντικατάσταση του πάνελ. Εκτός αν τα πάνελ τα κάνουν εισαγωγή ένα-ένα, και τα φέρνουν με τα πόδια από την Τσεχία, για να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και τα αποθήκευτρα.
Πολύ καλά τα λες και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αλλά για κάποιον μαγικό λόγο ζούμε σε μια χώρα που την λένε Ελλάδα και έχει τους δικούς της "νόμους"...Φίλε μου, ούτε χρόνο ούτε διάθεση έχω να κάνω έρευνα σχετικά με το after sales support όλων των αντιπροσώπων consumer electronics στη χώρα μας. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι αγόρασα ένα προϊόν, στην πορεία αποδείχτηκε ελαττωματικό, και ο αντιπρόσωπος καθυστέρησε απαράδεκτα να μου το επισκευάσει, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η μεσολάβηση του εμπόρου για να βγάλω άκρη. Το τι κάνουν οι άλλοι αντιπρόσωποι ουδόλως με αφορά.
Επαναλαμβάνω, μιλάμε για πρόβλημα που έχει εμφανιστεί μαζικά, και λύνεται ΜΟΝΟ με έναν τρόπο, δηλαδή αντικατάσταση του πάνελ. Εκτός αν τα πάνελ τα κάνουν εισαγωγή ένα-ένα, και τα φέρνουν με τα πόδια από την Τσεχία, για να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και τα αποθήκευτρα.
Για οποιαδηποτε δεδομενα θεωρειται καλη.
Αναγνωρισε το λαθος κατευθειαν σε καθε περιπτωση (δεν ειπε ποτε σε κανεναν οτι θα την τσεκαρουν σε 3 μερες απο την παραλαβη για να κερδισουν χρονο) και την επιδιορθωσε σε 3 εβδομαδες.
Αλλες εταιριες το παιζουν τουριστες.
Εδώ κάνεις λάθος: η Astra μού δήλωσε μόλις την παρέλαβε ότι απαιτούνταν πέντε μέρες για να γίνει διάγνωση της βλάβης.
Μάλλον η Panasonic αρνείται να στείλει εφεδρικά πάνελ. Τα στέλνει ένα-ένα όταν της στείλουν το serial number της συσκευής. Είναι πρακτική που εφαρμόζουν οι περισσότερες εταιρείες ηλεκτρονικών.Επαναλαμβάνω, μιλάμε για πρόβλημα που έχει εμφανιστεί μαζικά, και λύνεται ΜΟΝΟ με έναν τρόπο, δηλαδή αντικατάσταση του πάνελ. Εκτός αν τα πάνελ τα κάνουν εισαγωγή ένα-ένα, και τα φέρνουν με τα πόδια από την Τσεχία, για να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και τα αποθήκευτρα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.