Παντρεύομαι παιδιά. Ηχεία+ενισχυτή+πηγή. Βοήθεια!

loudobic

AVClub Enthusiast
17 January 2010
952
Kallithea
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι χρόνια στην παρέα σας. Παρακολουθώ αρκετά το δρόμενα του αγαπημένου χόμπυ μας. Πρέπει να ευχαριστούμε τον θεό που θέλουμε να ακούμε την μουσική λίγο καλύτερα απο τους άλλους και γουστάρουμε γιαυτό.

Λοιπόν στο θέμα μας. Θα βοηθήσω αρκετά για να με βοηθήσετε γιατί δεν είμαι εντελώς άσχετος. Τουλάχιστον θα σας πώ το είδος της μουσικής που θέλω να ακούω, ώστε με το budget μου να πάρω τα όσον δυνατόν καλύτερα προιόντα!

Έχω 3000 ευρώ και θέλω να ακούω όσον δυνατόν καλύτερα τους αγαπημένους μου Led Zeppelin (ειδικά τα ρεεφς του τεράστιου Jimmy Page, και τα vocals του μαγικού Robert Plan) σε ένα σαλόνι 40 τετραγωνικά, περίπου ορθογώνιο. Θέλω προτάσεις στοχευμένες απο κάποιον που γουστάρει αυτη την μουσική. Rock.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις προτάσεις σας. Θέλω να με βοηθήσετε όταν στρώσω τα ηχεία που θα καταλήξουμε να βρώ, πραγματικά να σας ευχαριστώ για μια ζώη.

Φιλικά
Χρήστος

.......Πρέπει να ευχαριστούμε τον θεό που θέλουμε να ακούμε την μουσική λίγο καλύτερα απο τους άλλους και γουστάρουμε γιαυτό.

...........
Φιλικά
Χρήστος

Εμείς; Γιάτι;
αυτοί που πουλάνε ηχεία πρέπει να ευχαριστούν τον θεό που μας έκανε άρρωστους.....
:flipout:

Φίλε τα λεφτά που δίνεις είναι αρκετά και θα κάνεις την δουλειά σου μία χαρά...

... στο χώρο σου χρειάζεσαι ηχεία δαπέδου με αρκετά λίτρα καμπίνας και τουλάχιστον ένα 8άρι γούφερ, ή τουλάχιστον 2 6,5άρια...

μετά ανάλογα με τα ηχεία που θα επιλέξεις θα ξεχωρίσεις και τον ενισχυτή που θα τα οδηγήσει με άνεση...

από πηγή παίζει ρόλο το τι υλικό έχεις ήδη ... αν διαθέτεις αρκετά cd τότε θα χρειασθείς ένα καλό πλέυερ (το Harman Kardon 990 είναι εξαιρετική επιλογή κάτω από το 500άρικο... ) .. εάν έχεις κυρίως mp3 / flac , κλπ. σε σκληρούς, τότε με ένα λαπτοπ και ένα ντακ (πάλι γύρω στο 500 άρικο ) είσαι μια χαρά ...