PAO TV - IRAKLIS TV

Δηλαδη θα ειναι με εξτρα πληρωμη πανω στην οποια συνδεση εχει ο καθενας ειτε με nova ειτε με κοσμοτε? Οπως ηταν πχ με εξτρα που εβαζες και τα αθλητικα του ενα η του αλλου αναλογα με το ποια εταιρια ειχες?
 
Δηλαδη θα ειναι με εξτρα πληρωμη πανω στην οποια συνδεση εχει ο καθενας ειτε με nova ειτε με κοσμοτε? Οπως ηταν πχ με εξτρα που εβαζες και τα αθλητικα του ενα η του αλλου αναλογα με το ποια εταιρια ειχες?
Δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει διαμοιρασμός.... Τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα υπάρχει.... Για να δουν τι ψάρια πιάνουν......
 
  • Like
Reactions: valkal19
Δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει διαμοιρασμός.... Τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα υπάρχει.... Για να δουν τι ψάρια πιάνουν......
Γενικα το θεμα παει τα επομενα χρονια σε πολλες συνδρομες. Μια αυτη η πλατφορμα, μια οτε νοβα, το CL θα παει σε τιποτα σαν το Netflix και ζητω που καηκαμε.
 
  • Like
Reactions: Stratos19