Τον Δεκέμβριο του 2015 αγόρασα από το κατάστημα JYSK στο Ελληνικό,χριστουγεννιάτικο δέντρο με 400 led.
Λειτούργησε την περίοδο τον εορτών και ξανασυσκευάστηκε στο κουτί του.
Εφέτος που το άνοιξα για να το λειτουργήσω,δεν λειτουργούσαν τα 3/5 από τα λαμπάκια του.
Επικοινώνησα με την εταιρεία η οποία δέχθηκε να το ανταλλάξει υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης της απόδειξης.
Δυστυχώς για εμένα,η απόδειξη είναι άφαντη.
Τους είπα ότι το προϊόν το εισάγουν μόνο αυτοί,για την περίοδο δε της εγγύησης (2 έτη),η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2015,το δε κατάστημα στο Ελληνικό,τον 12ο του 2015,οπότε και χρονικά είμαι μέσα στα περιθώρια και σίγουρα,μπορούν να βρουν την απόδειξη,έχοντας πληρώσει με κάρτα.
Αρνήθηκαν,επιμένοντας στην προσκόμιση της απόδειξης.
Δεν τους κατηγορώ και ας πρόσεχα,ζητάω όμως την βοήθειά σας μπας και υπάρχει κάτι που θα με βοηθούσε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λειτούργησε την περίοδο τον εορτών και ξανασυσκευάστηκε στο κουτί του.
Εφέτος που το άνοιξα για να το λειτουργήσω,δεν λειτουργούσαν τα 3/5 από τα λαμπάκια του.
Επικοινώνησα με την εταιρεία η οποία δέχθηκε να το ανταλλάξει υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης της απόδειξης.
Δυστυχώς για εμένα,η απόδειξη είναι άφαντη.
Τους είπα ότι το προϊόν το εισάγουν μόνο αυτοί,για την περίοδο δε της εγγύησης (2 έτη),η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2015,το δε κατάστημα στο Ελληνικό,τον 12ο του 2015,οπότε και χρονικά είμαι μέσα στα περιθώρια και σίγουρα,μπορούν να βρουν την απόδειξη,έχοντας πληρώσει με κάρτα.
Αρνήθηκαν,επιμένοντας στην προσκόμιση της απόδειξης.
Δεν τους κατηγορώ και ας πρόσεχα,ζητάω όμως την βοήθειά σας μπας και υπάρχει κάτι που θα με βοηθούσε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.