Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,396
ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Τον Δεκέμβριο του 2015 αγόρασα από το κατάστημα JYSK στο Ελληνικό,χριστουγεννιάτικο δέντρο με 400 led.
Λειτούργησε την περίοδο τον εορτών και ξανασυσκευάστηκε στο κουτί του.
Εφέτος που το άνοιξα για να το λειτουργήσω,δεν λειτουργούσαν τα 3/5 από τα λαμπάκια του.
Επικοινώνησα με την εταιρεία η οποία δέχθηκε να το ανταλλάξει υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης της απόδειξης.
Δυστυχώς για εμένα,η απόδειξη είναι άφαντη.
Τους είπα ότι το προϊόν το εισάγουν μόνο αυτοί,για την περίοδο δε της εγγύησης (2 έτη),η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2015,το δε κατάστημα στο Ελληνικό,τον 12ο του 2015,οπότε και χρονικά είμαι μέσα στα περιθώρια και σίγουρα,μπορούν να βρουν την απόδειξη,έχοντας πληρώσει με κάρτα.
Αρνήθηκαν,επιμένοντας στην προσκόμιση της απόδειξης.
Δεν τους κατηγορώ και ας πρόσεχα,ζητάω όμως την βοήθειά σας μπας και υπάρχει κάτι που θα με βοηθούσε.


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
το λεει ρητα νομιζω σε ολα τα καταστηματα. για οποιονδηποτε λογο ειναι απαραιτητη η προσκομιση της αποδειξης. αυτο γινεται και για λογιστικους λογους. για να μπορεσει να το επιστρεψει η να το δικαιολογησει. το εχει μεινει στο γραμμα του νομου ειναι μεν ενοχλητικο αλλα δεν ειναι παρανομο.
 
Ναι, αλλά τα περισσότερα καταστήματα έχουν πια μηχανογράφηση, και αν έχει βγει επώνυμη απόδειξη είναι πανεύκολο να την βρούνε.
 
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα πάει γνωστός τους πελάτης ή φίλος υπαλλήλου και δεν θα βρουν την απόδειξη αν την έχει χάσει.
 
Πόσες αποδείξεις κόβουν στο διάστημα 11-12 ,όπου υποθέτω ότι αγοράστηκε το δένδρο ; να υποθέσω εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες .Θα πρέπει ένας υπάλληλος από το λογιστήριο να αρχίσει να ανατρέχει σε όλες τις αποδείξεις πού έχουν κοπεί ,να βρεί πόσες έχουν το συγκεκριμένο ποσό [π.χ 32 ευρώ] και να τις διασταυρώσει για να δεί ότι πρόκειται για τον κωδικό αυτού του αντικειμένου .
Μάλλον εξαιρετικά κοστοβόρο
 
Μα τι λέτε;
Με αυτή τη φιλοσοφία, ότι παίρνεις σαν δώρο, δεν έχει εγγύηση;
Το κάθε προϊόν, έχει ένα serial number.
Σύμφωνα με αυτό θα βρουν πότε μπήκε στο κατάστημά τους.
Αν επιμένουν, ένα email στον συνήγορο του καταναλωτή θα τους βοηθήσει να το βρουν.
 
Δικαιολογίες, για να αποφύγουν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, και το κυριότερο, να αναλάβουν το κόστος.

Και είναι ακόμα πιο ενοχλητικό όταν το κάνουν οι τεράστιες αλυσίδες με άψογη μηχανοργάνωση, όπως το Πλαίσιο κτλ. Σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις με θέμα εγγύησης, επέμεναν στο Πλαίσιο να προσκομίσω τη φωτοτυπία του τιμολογίου, όταν για ΤΑ ΠΑΝΤΑ που έχω αγοράσει από δαύτους έχει κοπεί τιμολόγιο στο όνομά μου, με όλα τα στοιχεία όπως ΑΦΜ, ΔΟΥ κτλ. Πόσο χρόνο λέτε ότι θα χρειαζόταν ο υπάλληλος του Πλαισίου να βρει ένα δικό μου τιμολόγιο; Πέντε έως δέκα δευτερόλεπτα; :flipout:
 
Σωκρατη με μετρητα ειχες πληρωσει ? ΑΝ ειχες δωσει πιστωτικη/χρεωστικη καρτα ειναι σχετικα ευκολο να τους το αποδειξεις επισημα.

Μου ειχαν κανει καποτε στο ΑΒ μια τετοια σκηνη και τους εβαλα να ψαξουν οχι την πιστωτικη μου αλλα την καρτα πελατη που καταχωρουν ολες τις κινησεις ανα πελατη......

Τελειωσε εκει το θεμα φυσικα οταν αντιληφθηκαν οτι θα το παω μεχρι τελους.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δικαιολογίες, για να αποφύγουν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, και το κυριότερο, να αναλάβουν το κόστος.

Και είναι ακόμα πιο ενοχλητικό όταν το κάνουν οι τεράστιες αλυσίδες με άψογη μηχανοργάνωση, όπως το Πλαίσιο κτλ. Σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις με θέμα εγγύησης, επέμεναν στο Πλαίσιο να προσκομίσω τη φωτοτυπία του τιμολογίου, όταν για ΤΑ ΠΑΝΤΑ που έχω αγοράσει από δαύτους έχει κοπεί τιμολόγιο στο όνομά μου, με όλα τα στοιχεία όπως ΑΦΜ, ΔΟΥ κτλ. Πόσο χρόνο λέτε ότι θα χρειαζόταν ο υπάλληλος του Πλαισίου να βρει ένα δικό μου τιμολόγιο; Πέντε έως δέκα δευτερόλεπτα; :flipout:

Σορρυ αλλα στο Πλαισιο εχει τυχει να τους ζητησω εγω αντιγραφο τιμολογιου και μου το βρηκαν κανονικα και μου το εδωσαν. Οι σοβαρες εταιρειες με μηχανογραφηση πελατων ειναι δυσκολο να μην τις κολλησεις στην γωνια αν ξερεις πανω κατω δυο πραγματα απο την συναλλαγη .
 
Απάντηση: Re: Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

Σορρυ αλλα στο Πλαισιο εχει τυχει να τους ζητησω εγω αντιγραφο τιμολογιου και μου το βρηκαν κανονικα και μου το εδωσαν. Οι σοβαρες εταιρειες με μηχανογραφηση πελατων ειναι δυσκολο να μην τις κολλησεις στην γωνια αν ξερεις πανω κατω δυο πραγματα απο την συναλλαγη .


Εννοείται ότι όταν θέλουν να σε βρουν στο Πλαίσιο, σε βρίσκουν πανεύκολα. Σε κάθε αγορά μου, όταν φτάνω στο ταμείο, αρκεί να δώσω είτε όνομα, είτε ΑΦΜ, είτε και το κινητό μου ακόμα, και βρίσκουν τα στοιχεία μου στο δευτερόλεπτο.

Όταν όμως τους πήγα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο στο κεντρικό στη Στουρνάρη, με πρόβλημα λειτουργίας από τη πρώτη μέρα, αρνήθηκαν κατηγορηματικά να τον παραλάβουν και να ξεκινήσουν οποιαδήποτε διαδικασία ελέγχου του δίσκου, αν δεν προσκόμιζα την φωτοτυπία του τιμολογίου. Και εννοείται ότι διαμαρτυρήθηκα ότι μπορούν να βρουν το τιμολόγιο μέσω της μηχανοργάνωσης. Με έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια, και αναγκάστηκα να ξαναπάω με την φωτοτυπία του τιμολογίου. Εσύ πώς το κρίνεις αυτό;
 
Re: Απάντηση: Re: Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

Εννοείται ότι όταν θέλουν να σε βρουν στο Πλαίσιο, σε βρίσκουν πανεύκολα. Σε κάθε αγορά μου, όταν φτάνω στο ταμείο, αρκεί να δώσω είτε όνομα, είτε ΑΦΜ, είτε και το κινητό μου ακόμα, και βρίσκουν τα στοιχεία μου στο δευτερόλεπτο.

Όταν όμως τους πήγα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο στο κεντρικό στη Στουρνάρη, με πρόβλημα λειτουργίας από τη πρώτη μέρα, αρνήθηκαν κατηγορηματικά να τον παραλάβουν και να ξεκινήσουν οποιαδήποτε διαδικασία ελέγχου του δίσκου, αν δεν προσκόμιζα την φωτοτυπία του τιμολογίου. Και εννοείται ότι διαμαρτυρήθηκα ότι μπορούν να βρουν το τιμολόγιο μέσω της μηχανοργάνωσης. Με έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια, και αναγκάστηκα να ξαναπάω με την φωτοτυπία του τιμολογίου. Εσύ πώς το κρίνεις αυτό;
Εγώ θα τους είχα πάει μαμιωντας
 
Αντίθετα στο eshop δεν μου ζήτησαν τίποτα. Είδαν το πρόβλημα, μπήκαν στον κομπιούτερο, έκαναν την αναζήτηση με το όνομά μου και μου είπαν ότι σε μερικές μέρες θα έχω καινούργιο. Και όταν ήρθε είπα ότι όταν άλλαξα γνώμη, μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, και μου πίστωσαν το ποσό αγοράς για να πάρω κάτι άλλο.
 
Re: Απάντηση: Re: Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

Με έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια, και αναγκάστηκα να ξαναπάω με την φωτοτυπία του τιμολογίου.

Και γιατί πρέπει εσύ να κάνεις ότι θέλουν και να μην κάνουν εκείνοι αυτό που υποχρεούνται;
Όλα τα προϊόντα έχουν serial number λέμεεεεεεεεεεεεε
Και φυσικά και τον κρατάνε, γιατί είναι υπεύθυνοι για αυτό που σου πουλάνε εκείνοι.
Αν τους πας δίσκο που τον έχεις αγοράσει από αλλού για παράδειγμα, μια χαρά θα καταλάβουν ότι δεν τον πούλησαν εκείνοι.
Και ας τον πουλάνε σαν προϊόν.
Σε αυτή τη περίπτωση δηλαδή, μπορούν να το κάνουν trace;


Εντωμεταξύ, δεν καταλαβαίνω αυτή τη βλακεία.
Δούλευα για πολλά χρόνια σε μαγαζί στη Στουρνάρη.
Όταν είχαμε θέμα με έναν δίσκο π.χ., τον στέλναμε στην αντιπροσωπεία και μας έστελνε έναν καινούργιο. Έτσι απλά.
Δεν ζημιωνόταν το μαγαζί!
 
Ναι, αλλά εδώ μάλλον το μαγαζί είναι ο αντιπρόσωπος και προσπαθεί να την σκαπουλάρει.
 
Κάποιες αποδείξεις στο πέρασμα του χρόνου ξεθωριάζουν. Δε νομίζω κ εγώ πως ειναι τόσο απαραίτητη. Αρκεί να θέλουν να εξυπηρετήσουν.
 
Ναι, αλλά εδώ μάλλον το μαγαζί είναι ο αντιπρόσωπος και προσπαθεί να την σκαπουλάρει.

Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί.
Προφανώς μπορεί και το κάνει σε κάποιους που δεν ψάχνονται.
Αν θυμάμαι καλά, για τον συνήγορο του καταναλωτή πρέπει να στείλεις γράμμα. Δεν θυμάμαι αν δέχονται email.
Αλλά και πάλι, η απάντηση μπορεί να είναι εύκολα "Είναι δώρο και δεν έχω απόδειξη", "Δική μου ήταν και την έφαγα κοκκινιστή", ή οτιδήποτε άλλο.
 
Το ίδιο θέμα με το δικό μου δέντρο αλλά με άλλο μαγαζί.

Κάθε χρονιά που το έβγαζα από το κουτί, τα περισσότερα λαμπάκια ήταν καμμένα. Στην αρχή βρήκα τη λύση αγοράζοντας σειρές από λαμπάκια χύμα, τις οποίες ''μαδούσα'', ψάχνοντας μετά ένα ένα που είναι τα καμμένα. Μιλάμε κάθε φορά έβγαζα 70-80 καμμένα...

Μετά από 2 χρόνια και αφού το εποχικό μαγαζί έκλεισε οριστικά, πλέον απλά στρώνω από πάνω του νέες σειρές και τέλος.
 
Πήγα σήμερα στο κατάστημα με το δέντρο μεσα στο κουτί και προετοιμασμένος για διαλόγους που θα κατέληγαν στο ανέκδοτο "Άει ...σου εσύ κι ο γρύλλος σου".
Τελικά έγινε αυτολεξεί ο παρακάτω διάλογος.
Εγώ:Καλημέρα σας.Είμαι ο Σωκράτης Τ που μιλήσαμε για το δέντρο.
Υπαλληλος.Καλημέρα σας.Έχετε την απόδειξη μαζί σας;
E:Όχι,μου είπαν ότι δεν χρειάζεται.Βρήκα από την κίνηση της κάρτας μου ότι το αγόρασα 08/12/2015 και ώρα 17:50 οπότε πλέον σας είναι εύκολο να το επιβεβαιώσετε.
Υ.Μισό λεπτό να κοιτάξω.
Κοιτάει για περίπου 1-2 λεπτά τον υπολογιστή,φεύγει και γυρίζει με το νέο δέντρο.
Τόσο απλά...


Σε κάθε περίπτωση,1.000 ευχαριστώ για την βοήθειά σας,με την πιο σημαντική και αυτή που έδιωξε κάθε μου αμφιβολία ότι είχα δίκιο,το παράδειγμα του Tzimisce για τα δώρα.
 
Re: Απάντηση: Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

Υπαλληλος.Καλημέρα σας.Έχετε την απόδειξη μαζί σας;
E:Όχι,μου είπαν ότι δεν χρειάζεται.Βρήκα από την κίνηση της κάρτας μου ότι το αγόρασα 08/12/2015 και ώρα 17:50 οπότε πλέον σας είναι εύκολο να το επιβεβαιώσετε.
Υ.Μισό λεπτό να κοιτάξω.
Κοιτάει για περίπου 1-2 λεπτά τον υπολογιστή,φεύγει και γυρίζει με το νέο δέντρο.


Piece of cake.:flipout:
 
Re: Απάντηση: Παρακαλώ την βοήθειά σας σε θέμα εγγύησης.

Υπαλληλος.Καλημέρα σας.Έχετε την απόδειξη μαζί σας;
E:Όχι,μου είπαν ότι δεν χρειάζεται

Εκεί τελείωσε η όποια συζήτηση.
Μετά από αυτή την απάντηση, το να φέρει πάλι αντίρρηση, ξέρει ότι θα το κάνει απέναντι σε κάποιον ο οποίος γνωρίζει πέντε πράγματα.
Συνήθως μετά την αντίρρηση έρχεται η κλασσική ατάκα "Θα ήθελα αυτό που μου λέτε, γραπτό" και σφίγγουν οι... πωποί. :p