Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Το crosstalk δεν ειναι θεμα ρυθμισεων, ειναι απλα θεμα υλοποιησης. Το dlp-link θεωρειται προτιμητεο καθοτι πιο γρηγορο σε θεμα συγχρονισμου.
Ο benq σαν dlp θεωρειται απο τις καλυτερες υλοποιησεις στο 3d, αρα ο δικος μου εχει καποιο προβλημα.

Δεν εχω καταλαβει ακομα αν εννοεις να φερω ειδικο για να μου γνωστοποιησει αν ειμαι "κατα φαντασιαν ασθενης" ή να προσπαθησει με ρυθμισεις να εξαφανισει ή να μειωσει το φαινομενο crosstalk.

Παντως για να ξερεις, το crosstalk ειναι αυτο που ειναι και τυχον ρυθμισεις δεν το διορθωνουν. Μην ξεχνας οτι ο προβολεας ειναι σεταρισμενος στα white/black levels, εχει ξεθυμανει η λαμπα σχετικα, και χρησιμοποιειται nd2filter που μειωνει τη φωτεινοτητα στο μισο. Με λιγα λογια, ακομα κι αν προσπαθουσε καποιος να μειωσει οχι την διαρροη, αλλα το ποσο αυτη φαινεται στο ματι μου μειωνοντας φωτεινοτητα/κοντραστ κλπ, αυτα ηδη εχουν γινει.

Αν παλι πιστευεις οτι εκανα την τρίχα τριχιά, να σου πω οτι ουτε στον epson 9000 δεν ειχα τετοιο crosstalk. Ακομα και σε αυτον (που εχει καλες επιδοσεις σε αυτον τον τομεα βεβαια) δεν εβλεπα τιποτα μεσα απο το κλειστρο που δεν επρεπε να δω. Με τον benq αν ειναι π.χ. κειμενο, το διαβαζω κανονικα.

Παρε παραδειγμα την πιο πανω φωτο με το crosstalk που εχω βαλει. Πιστευω οτι βλεπεις ποσο μεγαλη διαρροη εικονας εχει.
Το 2d το χαιρομαι και δεν εχω παραπονο. Το 3d με ενοχλουσε ομως απο την αρχη. (οχι μονο οσον αφορα το crosstalk)
Τελος οσον αφορα το "Ελλαντα" και τα σερβις τους, δεν εχω αποψη ακομη για το πως τους μεταχειριζονται.
(προφανως εννοεις, "χωρις αγαπη και προδερμ") Tωρα αρχιζω να τρομαζω και εγω. :flipout:
 
Εκτός από υλικό sbs και up - bottom εχεις δει foul frame pack 3D από κάποιο 3D player?
Οι μετατροπές από foul pack σε sbs δεν είναι πάντα πετυχημένες.

Οχι δυστυχως δεν εχω ακομη bluray player. Εχω ζητησει για αυτο το σκοπο να μου φερει ενας φιλος ενα για δοκιμη.
Ομως δεν νομιζω οτι ειναι θεμα υλικου. εχω δοκιμασει καμια 15αρια ντοκυμαντερ και ταινιες. Ολες (ειδικα σε φωτεινες σκηνες) εχουν εντονο crosstalk (αυτα τα αχνα περιγραμματα σαν halo τεχνουργημα) Εξ'αλλου, το ιδιο υλικο ειχα χρησιμοποιησει και στους epson 9000, χωρις να υπαρχει καθολου crosstalk.
O epson ομως, δεν ειχε frame interpolation στο 3d, και στην αρχη πιστεψα οτι το F.I. του benq στο 3d δημιουργουσε το προβλημα.

Οποτε στην αρχη νομιζα οτι ειναι halo που προκαλειται απο το εντονο frame interpolation του benq.
Δοκιμασα ομως και χωρις F.I. καθως και με ηπιοτερο f.i. απο το pc.
Τελικα, αυτο που νομιζα τοσο καιρο τεχνουργημα απο το f.i ηταν crosstalk. Ασε δε, που απο την πρωτη μερα, οταν γυρνουσα τον benq σε 3d (sbs) εβλεπα και το desktop των windows (φαινεται βασικα σαν να εχεις δυο μονιτορ extended, ενα μονιτορ σε καθε ματι) το φοντο του αριστερου ματιου,(π.χ. ενα κειμενο text σε παραθυρο στα αριστερα της οθονης) να αχνοφαινεται και στο δεξι.
(οπως δηλαδη και στα crosstalk tests)

Θα μπορουσα (ελπιζοντας) να υποθεσω οτι και τα δυο ζευγαρια γυαλια εχουν προβλημα να σκουρινουν εντελως, επειδη βλεπω στο κεντρο του τζαμιου τους οτι μπλοκαρουν την εικονα. Στην περιφερεια τους, δεν μπλοκαρουν τιποτε, οποτε δυστυχως ειναι μαλλον θεμα συγχρονισμου του dlp-link, οπως ανεφερε ο Μανωλης Καστρουνης.
 
Last edited:
Αν μπορεις να εχεις για δοκιμη καποιο 3D player πιστεύω πως θα παρεις διαφορετική εικονα....

Οι ηδη κατοχοι του προβολεα με τα ιδια γυαλια, αναφερουν θεαση απο htpc με sbs/top-bottop, χωρις ιχνος crosstalk, για αυτο δεν πηγε το μυαλο μου εξαρχης στο υλικο/πηγη. Ομως θα κανονισω μεσα στο σαβ/κο δοκιμη με ενα ps3 ενος φιλου.
 
Re: Απάντηση: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Οχι δυστυχως δεν εχω ακομη bluray player. Εχω ζητησει για αυτο το σκοπο να μου φερει ενας φιλος ενα για δοκιμη.
Ομως δεν νομιζω οτι ειναι θεμα υλικου. εχω δοκιμασει καμια 15αρια ντοκυμαντερ και ταινιες. Ολες (ειδικα σε φωτεινες σκηνες) εχουν εντονο crosstalk (αυτα τα αχνα περιγραμματα σαν halo τεχνουργημα) Εξ'αλλου, το ιδιο υλικο ειχα χρησιμοποιησει και στους epson 9000, χωρις να υπαρχει καθολου crosstalk.
O epson ομως, δεν ειχε frame interpolation στο 3d, και στην αρχη πιστεψα οτι το F.I. του benq στο 3d δημιουργουσε το προβλημα.

Οποτε στην αρχη νομιζα οτι ειναι halo που προκαλειται απο το εντονο frame interpolation του benq.
Δοκιμασα ομως και χωρις F.I. καθως και με ηπιοτερο f.i. απο το pc.
Τελικα, αυτο που νομιζα τοσο καιρο τεχνουργημα απο το f.i ηταν crosstalk. Ασε δε, που απο την πρωτη μερα, οταν γυρνουσα τον benq σε 3d (sbs) εβλεπα και το desktop των windows (φαινεται βασικα σαν να εχεις δυο μονιτορ extended, ενα μονιτορ σε καθε ματι) το φοντο του αριστερου ματιου,(π.χ. ενα κειμενο text σε παραθυρο στα αριστερα της οθονης) να αχνοφαινεται και στο δεξι.
(οπως δηλαδη και στα crosstalk tests)

Θα μπορουσα (ελπιζοντας) να υποθεσω οτι και τα δυο ζευγαρια γυαλια εχουν προβλημα να σκουρινουν εντελως, επειδη βλεπω στο κεντρο του τζαμιου τους οτι μπλοκαρουν την εικονα. Στην περιφερεια τους, δεν μπλοκαρουν τιποτε, οποτε δυστυχως ειναι μαλλον θεμα συγχρονισμου του dlp-link, οπως ανεφερε ο Μανωλης Καστρουνης.

Δεν χρειαζεται 3d blu ray player για να δεις frame sequential απο PC, μπορεις να βαλεις ενα 3d disc στο PC σου(αν εχεις blu ray player εσωτερικο) και να το παιξεις με Power DVD. Αν δεν κανω λαθος δινει την full πληροφορια. Εναλακτικα(αλλα οχι νομιμα) κατεβαζεις μια 3d ταινια σε μορφη iso (ολοσ ο δισκος δλσ) την κανεις mount και παλι με το Power DVD την βλεπεις στο PC σου. Αν δεν εχεις ή δεν βρεις απο αλλου και τελικα βρεθουμε θα σου φερω εγω ενα. Εχω το RIO μονο ολα τα αλλα ειναι SBS. Αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν θα δεις διαφορα γιατι το crosstalk σε sbs μπορει να ειναι μηδενικο, οχι παντα αλλα συχνα.
 
blu ray player στο pc δεν εχω. Η καρτα γραφικων ειναι η ati 4890. Ομως ετσι κι αλλιως το Σαβ/κο θα κανω δοκιμες με διαφορετικα dlp γυαλια και προσθηκη ενος ps3 σαν bluray player καθως και ενος μικροτερου καλωδιου hdmi (αν και δεν παιζει ρολο στην εξισωση αυτο) ωστε να αλλαξει ολη αλυσιδα και να μεινει μονο ο προβολεας ιδιος.

Εχω παρατηρησει δε, οτι το ενα ζευγαρι απο τα δυο γυαλια που εχω, μπλοκαρει λιγο παραπανω την εικονα απο το αλλο.
Λετε να ειναι προβληματικα τα γυαλια. ? Δεν γνωριζω τιποτε για το πως λειτουργουν σαν κλειστρα οι υγροι κρυσταλλοι.
Να υπαρχει περιπτωση να ειναι προβληματικα τα γυαλια σαν αστοχια υλικου ενα πραγμα, και να μην μπορουν να σκοτεινιασουν σε ολη τους την επιφανεια. ? Θα δειξει με τα διαφορετικα γυαλια που θα δοκιμαστουν.
 
Re: Απάντηση: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Να υπαρχει περιπτωση να ειναι προβληματικα τα γυαλια σαν αστοχια υλικου ενα πραγμα, και να μην μπορουν να σκοτεινιασουν σε ολη τους την επιφανεια. ?

Aυτό με το περισσότερο σκοτείνιασμα στο κέντρο, είναι ένα συμπέρασμα που προκύπτει όταν φοράς τα γυαλιά ή και αν τα κρατήσεις σε κάποια απόσταση από το κεφάλι σου;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Aυτό με το περισσότερο σκοτείνιασμα στο κέντρο, είναι ένα συμπέρασμα που προκύπτει όταν φοράς τα γυαλιά ή και αν τα κρατήσεις σε κάποια απόσταση από το κεφάλι σου;

Ειτε τα φορας η οχι, το ιδιο συμβαινει. Υπαρχει μια περιοχη στο κεντρο του τζαμιου που οταν κοιτας μεσα απο εκει, η εικονα στο πανι δεν φαινεται. Αν τα φορας, αρκει να σκυψεις λιγο και να σηκωσεις τον βολβο ματιου επανω, ή ακομα κι αν αυτα ειναι ευθεια στο πανι, αρκει να κοιταξεις με το βολβο ματιου δεξια-αριστερα προς τις ακρες των τζαμιων.
Τοτε, η εικονα στο πανι ειναι εμφανης και μαλιστα αρκετα φωτεινη στο δεξι κλειστρο (και στα 2 ζευγαρια)
Παρατηρησα δηλαδη, οτι στο αριστερο ματι, το αριστερο κλειστρο μπλοκαρει λιγο καλυτερα.
Στο δεξιο κλειστρο, περνα σχεδον το 70% της εικονας του αριστερου ματιου.
Σου δινουν δηλαδη την εντυπωση, οτι το μπλοκαρισμα της εικονας γινεται μονο σε ενα τμημα της επιφανειας του γυαλιου (προς το κεντρο) και αν σηκωσεις/κατεβασεις/στρεψεις το κεφαλι σου ωστε να δεις μεσα απο τα γυαλια απο τις περιοχες της περιφερειας, δεν μπλοκαρουν την εικονα.

Σε ενα μεγαλο πανι δηλαδη, ο φακος του γυαλιου δεν φτανει να μπλοκαρει ολη την επιφανεια του πανιου/οθονης.
Παντα ενα τμημα της οθονης το βλεπεις μεσα απο την περιοχη του γυαλιου που δεν μπορει να μπλοκαρει.
 
Σημειωνω παρακατω μεσα σε κοκκινο πλαισιο οταν εικονα του πανιου φιλτραρεται μεσα απο εκεινο το σημειο, μπλοκαρεται. Οτι βρισκεται εκω απο αυτο το πλαισιο, οχι. Το σχεδιαγραμμα ειναι λιγο υποθετικο. Δεν μπορω να οριοθετησω με ακριβεια ετσι. ?

View attachment 85975


Το κουφο ειναι, οτι οταν ενεργοποιω τα γυαλια, αν τη στιγμη που τα ανοιγω κοιταζω μια φωτεινη πηγη (κρατωντας τα μπροστα μου χωρις να τα φορω) βλεπω να σκουραινει ολη η επιφανεια τους και αυτο ειναι που με μπερδευει. Εκτος κι αν δεν μπορω να αντιληφθω οτι περιμετρικα δεν σκουραινουν το ιδιο δυνατα.
 
Όταν φοράς τα γυαλιά, είναι αναμενόμενη μία διαφορά στην διαπερατότητα από το κέντρο στα άκρα, μιας και τα κλείστρα είναι ουσιαστικά οθόνες LCD και η διαπερατότητα τους επηρέαζεται από τη γωνία θέασης... ;)

Από εκεί και πέρα αν τα άκρα εμφανίζουν μεγαλύτερη διαπερατότητα ακόμα κι όταν τα κοιτάς on-axis ή η διαφορά διαπερατότητας είναι μεγαλύτερη από αυτήν που εμφανίζουν άλλα γυαλιά, πιθανώς αυτό να αποτελεί ένδειξη κατασκευαστικού προβλήματος, αν και μάλλον το πρόβλημά σου εντοπίζεται σε μη καλό συγχρονισμό των γυαλιών με τον προβολέα, όπως προείπε και ο Μανώλης...
 
Απάντηση: Re: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Όταν φοράς τα γυαλιά, είναι αναμενόμενη μία διαφορά στην διαπερατότητα από το κέντρο στα άκρα, μιας και τα κλείστρα είναι ουσιαστικά οθόνες LCD και η διαπερατότητα τους επηρέαζεται από τη γωνία θέασης... ;)

Από εκεί και πέρα αν τα άκρα εμφανίζουν μεγαλύτερη διαπερατότητα ακόμα κι όταν τα κοιτάς on-axis ή η διαφορά διαπερατότητας είναι μεγαλύτερη από αυτήν που εμφανίζουν άλλα γυαλιά, πιθανώς αυτό να αποτελεί ένδειξη κατασκευαστικού προβλήματος, αν και μάλλον το πρόβλημά σου εντοπίζεται σε μη καλό συγχρονισμό των γυαλιών με τον προβολέα, όπως προείπε και ο Μανώλης...

Aν και ο ορος "ειναι οθονες lcd" μπορει να μπερδεψει λιγο,(μερικους που ισως νομισουν οτι βλεπουν 2 tv στα ματια τους. :coool: ) απλα σκοτεινιαζουν και γινονται διαφανα, για να κρυψουν ή οχι την εικονα που πρεπει/δεν πρεπει να δεις, συμφωνω μαζι σου.

Απο τη μια, το οτι βλεπω την εικονα που δεν πρεπει, οδηγει στη λογικη κακου συγχρονισμου.
Απο την αλλη με μπερδευει το γεγονος οτι αν πεσω απλα σε ενα κακο timing, θα επρεπε το γυαλι να ειναι κατα ενα ποσοστο trasparent ή σκοτεινο, αλλα σε ολη την επιφανεια το ιδιο. (π.χ. περασμα μιας αχνης εικονας σε ολη την επιφανεια του τζαμιου)
Αν θεωρησουμε π.χ. οτι η εικονα περνα για ενα sec, σβηνει για ενα sec κοκ, και ο κακος συγχρονισμος ανοιγε/εκλεινε το γυαλι καποια δεκατα νωριτερα/αργοτερα θα επρεπε εγω να βλεπω μια εικονα τοσο δυνατη ή αχνή, αναλογως της οποιας προπορευσης/καθυστερησης. Παντα ομως ιδια σε ολη την επιφανεια του τζαμιου του γυαλιου.

Δυστυχως δεν γνωριζω την τεχνικη κατασκευης και λειτουργιας για να υποθεσω οτι αν π.χ. εχουν πεσει οι μπαταριες δεν σκουραινουν αρκετα στις ακρες, ή αν τα σκουπισεις με πιεση εχεις clouding, εεε διαπερατοτητα ηθελα να πω.

Οπως και να εχει, ειναι ελαχιστα χρησιμοποιημενα, παντα φορτισμενα και ποτε κακομεταχειρισμενα.
Τωρα αν υπαρχει κατασκευαστικα καποια αστοχια υλικου δεν ξερω, καθως αγνοω τον τροπο κατασκευης (τεχνικα)

Αυτο που ειπες για on/off axis, δεν ξερω αν ισχυει οσον αφορα τη διαπερατοτητα ή μη.
Δεν χρειαζεται να κοιταξεις διαγωνια μονο, ακομη κι αν τα βγαλεις απο το κεφαλι και τα εχεις σωστα (παραλληλα με το πανι) αν μεταφερεις το βολβο του ματιου σου πισω απο την περιφερεια τους, παλι υπαρχει προβλημα.

Ειναι τετοια τα συμπτωματα δηλαδη που δεν μπορω να υποθεσω τι ακριβως μπορει να συμβαινει.
Για αυτο το λογο κι ολας αποφασισα πριν τον παω στο service, να δοκιμασω αλλα γυαλια, πηγη, υλικο.
Αυτο που δεν ξερω, ειναι το οτι αν τελικα φταινε τα γυαλια, αν θα δεχτουν να τα αντικαταστησουν, ή θα το θεωρησουν σαν αναλωσιμο υλικο που λογω μεταχειρισης δεν υπαγονται στην εγγυηση.

Λιγο υπομονη μεχρι την κυριακη με τα νεα γυαλια/player και θα δουμε τι φταιει.
 
Mαλλον για το κατα ποσο φταιει το player ή τα sbs-top/bottom ισως αναθεωρησω. Ειτε παρει ενα απο αυτα ειτε ετοιμο το frame sequential, στο τελος με αυτο το μοτιβο θα το αποδωσει (διαδοχικα). οποτε δεν εχει να κανει με την...αρρυθμια.

Τα γυαλια (Liquid Crystal Shutters) στην ουσια περιεχουν ενα liquid crystal layer το οποιο οταν παρει ρευμα σκουραινει. (εδω θα επρεπε να μου σκουραινει εντελως αν το layer δουλευει σωστα)

Ο προβολεας τωρα, προβαλοντας με αλληλουχια τα subframes (δεξι αριστερο) πρεπει να στειλει με το dlp-link το σημα στα γυαλια. Ωραια μεχρι εδω. Ειτε τον εχουμε τροφοδοτησει με sbs ειτε με frame packing δεν αλλαζει κατι στην αποστολη του dlp-link. (δεν αναφερομαι στην αναλυση εικονας φυσικα)

Το dlp-link κανει χρηση του πρωτοκολλου VESA STEREO και στελνει το σημα στα γυαλια.
Φυσικα, μεταξυ της εναλλαγης των subframes, υπαρχει ενα χρονικο διαστημα (transition time) οπου ο προβολεας λεει στα γυαλια να σκουρινουν ταυτοχρονα και τα δυο κλειστρα. Εκεινη τη στιγμη, μεταδιδεται ενα λευκο φως στο πανι και ετσι τα γυαλια καταλαβαινουν οτι ειναι η στιγμη transition time και κλεινουν τα κλειστρα τους.


Το θεμα εδω ειναι, οτι οι διαφοροι κατασκευαστες μερικες φορες εχουν διαφορετικο transition time αναμεσα στα subframes αναλογως στα ποσα hz θα λειτουργησει ο προβολεας.
Ετσι, υπαρχει ενδεχομενο διαφορετικα γυαλια να μην μπορουν να παραμεινουν σβηστα για το ιδιο διαστημα χρονου που θα εμεναν τα γυαλια που συνοδευαν τον προβολεα. (τα δικα μου παντως ειναι τα benq)
Υπαρχει περιπτωση εκεινη τη στιγμη του transition time οπου τα κλειστρα πρεπει να εχουν κλεισει εντελως να μην το κανουν. Τοτε ο χρηστης μπορει να εντοπισει το φλασαρισμα (λευκο φως) Αυτο φυσικα επειδη γινεται ταχυτατα, μπορει να προκαλεσει το φαινομενο να βλεπει ο θεατης λιγοτερο μαυρο στην εικονα του. Εγω δεν εχω αντιληφθει κατι τετοιο.
Eπισης, θα συμβει ο κακος συγχρονισμος οπου θα κανει την εμφανιση του το crosstalk.
Επειδη λοιπον τα γυαλια ειναι τα συνοδευτικα του benq, θεωρητικα αποκλειουμε να εκτροχιαζονται λογω διαφορετικου transition time. (εκτος και αν εδω ειναι που πανε ολα στραβα απο αποψη προβολεα)

Παμε τωρα και στα γυαλια. Τα γυαλια εχουν και αυτα καποια ηλεκτρονικα εξαρτηματα για να επεξεργαστουν το σημα και αφου το κανουν αρχιζει η πολωση του liquid crystal panel.
Μεχρι τωρα, αν εχω καταλαβει καλα το dlp-link του προβολεα μετεδωσε το σημα. Τελικα τι σφαλει. ? ο προβολεας ή τα γυαλια.?
Αν θεωρησουμε "προβληματικη" την την πολωση των υγρων κρυσταλλων στα γυαλια επειδη ισως οι κρυσταλλοι δεν πολωνονται σωστα σε ολη την επιφανεια, γιατι να μην υποψιαστω οτι κατι τρεχει μεν και με το συγχρονισμο, αλλα αυτο ειναι και παλι σφαλμα των γυαλιων.

Απο τα μεχρι τωρα, δεν μου προκυπτει κακος συγχρονισμος εξ'αιτιας του προβολεα. Εξ'αλλου εξακολουθει να μην δικαιολογειται η διαπερατοτητα (οταν δεν πρεπει) των γυαλιων.

Αρα με τις μεχρι τωρα σκεψεις μου, ακομα κι αν αλλαξω υλικο (sbs, frame packing) και player, δεν θα πρεπει να συμβει κατι. (ειπαμε, ο benq οτι κι αν παρει, στο τελος θα δημιουργησει frame sequential για να προβαλλει) το θεμα ειναι τι γινεται αφου στειλει τα sequential frames στα γυαλια.
Τα γυαλια που θα δοκιμαστουν, ειναι απο προβολεα dlp acer καινουργια, αλλα ελοχευει ο κινδυνος να εχουμε προβλημα με το transition time που αναφερα πιο πανω, αν δεν ταιριαζει. Πιθανολογω οτι και ο acer (που συνοδευε τα γυαλια) χρησιμοποιουσε ιδια hz προβολης (120) οποτε ισως δεν υπαρξει προβλημα επ'αυτου.

Τουλαχιστον, θα δουμε τη συμπεριφορα πολωσης των πανελ στα γυαλια. Αν ο συγχρονισμος ειναι σωστος, θα καταλαβουμε αν σκουραινουν ολη την επιφανεια των τζαμιων. Γιατι μεχρι τωρα, εκει εστιαζεται το προβλημα. Στην οχι ολοκληρωτικη και ομοιομορφα σκουρινση των γυαλιων.

Ισως ολα τα παραπανω να ειναι μια ενδομυχη ευχη για να μη στειλω το προβολι στο service.

Τουλαχιστον σιγουρα με αυτο το post θα το παιξω διαβασμενος και θα ξεφορτωθω τον χατζηγεωργιου , που μου λεει συνεχως να διαβαζω. (οχι αλλο αυτο το μηνα) :Banane0:
 
Last edited:
Ας γράψω και μερικές εντυπώσεις για τον 7000, πριν συνεχίσει ο συνονόματος το γνωστό...θάψιμο!!:laugh:


Ο προβολέας της Benq είναι μια υλοποίηση τηρώντας και διατηρώντας όλα τα κλασσικά χαρακτηριστικά της Κορεατικής εταιρείας στον τομέα των προβολέων. Punchy και φωτεινή εικόνα που χαρακτηρίζει την πλειονότητα των DLP. Η ίριδά του (αυτόματη) δεν διακρίνεται από επιθετικές τάσεις σκοτεινιάζοντας ή κρασσάροντας το σύμπαν. Με δεδομένη τη διακριτική λειτουργία της, η επιλογή on δεν είναι κακή, ούτε για εκείνους που δεν αγαπούν τις ίριδες και τα τερτίπια τους.

Ο 7000 γεμίζει χαλαρά μεγάλα κάδρα χωρίς δυσκολία. Η οθόνη του Γιάννη είναι 107 ίντσες και ο προβολέας ''πυροβολούσε'' από τα 5,5 σχεδόν μέτρα. Φυσικά, αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, μιας και οι σημερινοί προβολείς είναι ''αναγκασμένοι'' να έχουν πολλά φώτα λόγω 3D. Πάντως, γενικά η Benq, και τον καλό καιρό του 2D, έφτιαχνε αρκετά φωτεινούς προβολείς.

Σαν γενική εικόνα δεν μπορώ να πω ότι είδα κάτι που με εξέπληξε (θετικά ή αρνητικά) σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας (8700, 8720, 5000, 20000) πλην του 3D ασφαλώς. Οι Κορεάτες έχουν διαμορφώσει εδώ και χρόνια μια συγκεκριμένη φυσιογνωμία στα μηχανήματά τους και δεν την εγκαταλείπουν. Θα μου πείτε, γιατί να το κάνουν αφού αρέσει?:smile:

Το μόνο που διαπίστωσα σαν διαφοροποίηση ήταν η πιο ήρεμη λειτουργία του brilliant color (προφανώς, η Μπενκ άκουσε τα παράπονα για την κοκκινωπή χροιά και την πολύ επιθετική λειτουργία σε σχέση με τις φωτεινότητες των χρωμάτων). Προσωπικά, το B.C. δεν μ' αρέσει καθόλου και εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη έξτρα φωτός, δεν θα το ακούμπαγα διόλου...


Το μηχάνημα έρχεται αρκετά καλά με μερικά κλικ από το τηλεκοντρόλ. Το μενού του διαθέτει όλα τα ρυθμιστικά και έτσι δεν χρειάστηκε να βάλουμε χέρι σε κρυφά μενού κ.λ.π.


Προ ρύθμισης RGB


7000 pre RGB.jpg


Και μετά...


7000 after RGB.jpg


Όπως μπορείτε να δείτε, το RGB του έρχεται ιδανικά και το gamma του επίσης με μια διόρθωση της τάξης ~2,35. Το φως του είναι υπεραρκετό (ίσως too much...) με την αντίθεση να παίζει στα 1600:1.

Σ' αυτό το σημείο θα ήθελα τη βοήθεια του συνονόματου διότι δεν θυμάμαι αν φέραμε το μηχάνημα με την ίριδα ενεργοποιημένη ή όχι...:grandpa:

Θυμάμαι ωστόσο ότι η ρύθμιση έγινε με το B.C. off. Οπότε, το νούμερο φωτεινότητας που βλέπετε μπορεί να αυξηθεί. Βασικά ο προβολέας μπορεί και καλιμπραρισμένος ακόμα να πετάξει στο πανί περί τα 1000 lumens.


(συνεχίζεται με χρωματάκια και dynamic mode)
 
Εδώ και το γράφημα με τα χρωματάκια....δεν το πολυ-παλέψαμε γιατί κρύωναν οι πίτσες!!!:Banane0:

Πάντως, έρχεται αρκετά καλά!!!


7000 after colours.jpg




Κάναμε όμως και κάτι άλλο....

Ο Γιάννης ήθελε να ρυθμίσουμε τον προβολέα σε dynamic mode επειδή αυτός λειτουργεί σε αυτό το mode με παραπάνω ταχύτητα στον τροχό μειώνοντας το rainbow. Προσωπικά, είμαι από εκείνους που μετά από τόσο καιρό χρήσης DLP προβολέων το βλέπω τώρα πια σπάνια, παρότι όταν ξεκίνησα το έβλεπα σχεδόν σε κάθε σκηνή.


RGB


7000 after RGB dynamic.jpg


ΧΡΩΜΑΤΑ


7000 after colours dynamic.jpg




Όπως βλέπετε, τα γραφήματα και η ρύθμιση έκατσαν αρκετά καλά, όμως...

η εικόνα ΔΕΝ βλεπόταν!!!

Άλλη μια απόδειξη ότι δεν μπορούμε να φέρουμε τα μηχανήματά μας με δυναμική εικόνα, παρότι στα γραφήματα και τα πατερνάκια δείχνουν σωστά. Βέβαια, αν καθόμασταν να ρυθμίσουμε το μηχάνημα ανά 1 ire, σίγουρα τα αποτελέσματα θα ήταν τελείως διαφορετικά.
 
Οι μετρησεις εγιναν με την δυναμικη ιριδα κλειστη και το B.C. off.

Tα χρωματα δεν ερχοντουσαν, οχι γιατι κρυωναν οι πιτσες, αλλα γιατι ο προβολεας πρηζει συκωτια για να ερθει (και εκανε και τα παλαβα του μερικες φορες)