Παρουσίαση AZBox Elite

Το παραπανω ποστ,εννοειται οτι δεν σημαινει οτι προτρεπουμε καποιον να αγορασει απο το συγκεκριμενο μαγαζι.Αγοραζουμε απο οπου παρουμε τις περισσοτερες εγγυησεις.


Οσο για τους υποτιτλους αυτη ηταν η απαντηση.
 

Attachments

  • untitled 2.jpg
    untitled 2.jpg
    47.1 KB · Views: 63
Τα πάνω κάτω λοιπόν στην αντιπροσώπευση του δέκτη στην Ελλάδα!

Οτι αφορά τους υπότιτλους, η απάντηση είναι αόριστη. Για "επόμενες εκδόσεις" ακούμε εδώ και πολύ καιρό.
 
δεν ειναι παρααξενο οποιος κανει μεγαλυτερη παραγγελια αυτος γινετε
αντιπροσωπος κια φυσικα οποιος πουλαει και περισσοτερο

φυσικα ο δεκτης εχει μπει και σε ξενο forum θα δουμε τι θα γινει στην πορεια:FSGSFGS4:
 
Απάντηση: Re: Παρουσίαση AZBox Elite

δεν ειναι παρααξενο οποιος κανει μεγαλυτερη παραγγελια αυτος γινετε
αντιπροσωπος

Αν είναι όντως αυτός ο λόγος τότε είναι αντιεπαγγελματικό. Θα έπρεπε να υπάρχει όμως συμβόλαιο, όπου φαντάζομαι δεν υπάρχει.
 
δεν νομιζω να υπαρχουν συμβολεα και ουτε αντιεπαγγελματικο ειναι
αυτα ειναι θεματα μεταξυ των Ελληνικων μαγαζιων και της azbox
τωρα αν υπαρχουν καποια χαρτια μονο οι αντιπροσωποι το γνωριζουν αλλα δεν νομιζω
 
Όπως και να έχει είδα πρόσφατα το Εγχειρίδιο χρήσης του Azbox στα Ελληνικά που έχει φτιάξει η εταιρεία Καλέμης. Σύνολο σελίδων 167. Και μόνο για το μεράκι, το χρόνο και το χρήμα που διέθεσε η εταιρεία για να ετοιμάσει μια πλήρη μετάφραση και απόδοση στα Ελληνικά ενός ξενόγλωσσου εγχειριδίου της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
 
Καλημερα!!!Το συγκεκριμενο ελληνικο manual υπαρχει περιπτωση να το βρω απο καπου να το κατεβασω γιατι εχουν πονεσει τα ματακια μου με αυτον τον δεκτη....
 
Κύριε Τρυφωνίδη, Αγαπητοί Φίλοι,

Μετά από την παραλαβή του mail που μας αποστείλατε χθες, περιηγηθήκαμε στις τελευταίες σελίδες του θέματος και μετά λύπης μας ανακαλύψαμε την σύγχυση των αγοραστών στην οποία αναφερόσασταν.

Έχουμε την ανάγκη να δημοσιοποιήσουμε άμεσα την απάντηση/τοποθέτηση που αποστείλαμε χθες στο προσωπικό σας mail.

«Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα forum στο παρελθόν, σας ενημερώνουμε και εσάς πως είμαστε διατεθειμένοι να επιδείξουμε το συμβόλαιο συνεργασίας μας με την AZ Box για την αποκλειστική αντιπροσώπευση των δεκτών τους στην Ελλάδα. Η επίδειξη μπορεί να πραγματοποιηθεί στην έδρα μας κατόπιν συνεννόησης, σε ένα μέλος του Forum σας, το οποίο εσείς θα επιλέξετε.»

Πρόθυμοι για όποια άλλη πληροφορία

Με εκτίμηση,

Αφοί Καλέμη
 
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Η ως άνω τοποθέτηση γίνεται σε απάντηση δικού μου e-mail προς την εταιρία "Αφοι Καλέμη" σχετικά με την αντιπροσώπευση των δεκτών Azbox στην Ελλάδα και την σύγχυση που έχει δημιουργηθεί από δημοσιεύματα (δελτία τύπου) σύμφωνα με τα οποία, δύο εταιρίες εμφανίζονται ως αποκλειστικοί αντιπρόσωποι των δεκτών.
 
Ωραιο θα ηταν να πηγαινε καποιος στον κ. Καλεμη αλλα και καποιος αλλος στην εταιρεια Tronix.Και οι δυο να εμφανιζαν απο ενα ωραιο συμβολαιο και ο γριφος να συνεχιζοταν.....
 
:grinning-smiley-043Εγώ πάντως μετά από επίσκεψή μου στο κατάστημα του Κου Καλέμη το είδα το συμβόλαιο με τις απαραίτητες υπογραφές(μου το έδειξαν οι άνθρωποι εκεί μιας και είναι πολύ εξυπηρετικοί παραπάνω μάλιστα από το αναμενόμενο)και έτσι περιμένω την σειρά μου για να παραλάβω τον δέκτη μου με το tuner το δεύτερο που έχω πραγγείλει.:grinning-smiley-043
 
Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο σημαντικο ποιος ειναι αντιπροσωπος.
Ενδιαφερον εχει, και περιμενω απαντηση ,απο την εταιρεια Tronix και τον κ.Καλεμη για την εγγυηση.
Ας μας εξηγησουν οσο πιο αναλυτικα γινεται ποτε ισχυει και σε ποιες περιπτωσεις οχι.
Π.χ. αν περασω software τα οποια ειναι ανεπισημα ειμαι μεσα στην εγγυηση αν ο δεκτης παρουσιασει καποιο προβλημα και δεν εννοω tuner,πυκνωτες κτλ.
Ας υπαρξει μια σαφηνεια για το θεμα της εγγυησης αλλα και του service.
Να παρατηρησω οτι το manual στα Ελληνικα του κ.Καλεμη με καλυψε απολυτα.
Σημαντικη προσπαθεια που αξιζει να αναφερθει.
 
ωραια ολα αυτα, αλλα δε βλεπω προοδο με βασικα προβληματα, οπως συμβατοτητα irdeto, ελληνικους υποτιτλους, παγωματα .....
 
ωραια ολα αυτα, αλλα δε βλεπω προοδο με βασικα προβληματα, οπως συμβατοτητα irdeto, ελληνικους υποτιτλους, παγωματα .....
:grinning-smiley-043Όπως ανέφερα και σε παλιότερο post ο δέκτης είναι νέος στην αγορά. Με τον καιρό όλα τα προβλήματα θα λυθούν όπως έχει γίνει και με άλλες συσκευές στο παρελθόν. Αν τώρα θέλεις μια έτοιμη λύση πάς αλλού.-bye-
 
Σε λιγες μερες θα λειτουργησει ο download server του Alsat και σε λιγο καιρο πιθανοτατα θα βγει και image απο το team.
Αυτο σημαινει υποστηριξη νομιζω.
 
Αν αναφέρεσαι στο Alsat Team δεν θα μπορεσει (αν κι εφόσον ασχοληθεί) να κάνει τίποτα παραπάνω από αυτό που θα του επιτρέπει η Opensat. Το λογισμικό του δέκτη δεν είναι open source.

Για τον Ιούλιο είχε εξαγγελθεί η πρώτη σταθερή έκδοση λογισμικού. Μέχρι σήμερα τα πάντα ήταν σε μορφή beta. Φτάσαμε ήδη στη μέση του μήνα και δεν έχουμε δει κάτι.
 
Linux και closed source πως γίνεται; Ή δίνουν μόνο τα sources/patches του πυρήνα;
 
Ο download server του Αlsat λειτουργει μια χαρα και σε λιγες μερες πιστευω θα ειναι πληρης.
Το image θα δουμε.
Πιστευω ομως οτι θα παρει χρονο αν τελικα εφαρμοσει.