PayPal (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Του έστειλα Ανδρέα , μου ζητάει mail αλλά δεν με αφήνει η πλατφόρμα του ebay να στείλω διεύθυνση. Περιμένω τώρα να μου στείλει το δικό του με κάποιον τρόπο.
 
Τον Ιούλιο ειχα κανει δυο αναφορες στο paypal σε πωλητή που δεν τήρησε συμφωνία για online υπηρεσία.
Σε 15 μερες στην μια περίπτωση η απόφαση βγηκε υπερ μου και η υπόθεση έκλεισε.
Στην δευτερη όμως εχουν περάσει δυο μηνες και ακομα η υπόθεση δεν λεει να κλείσει.
Κάθε βδομαδα το paypal μεταθέτει την τελικη ημερομηνία που υποτίθεται ότι θα εβγαζε απόφαση και ετσι από αναβολη σε αναβολη εχουμε φτασει 14/9 με νεα ημερομηνία πλεον 19/9 ( Estimated case resolution 19/9 ).
Το εχουν ξεχάσει;
Είναι φυσιολογικο αυτό;
Μπορω να κανω κατι;
Τελικά μετά τρεις μήνες βγήκε επιτέλους απόφαση υπέρ μου.
Πρώτη φορά αργούν τόσο
 
Του έστειλα Ανδρέα , μου ζητάει mail αλλά δεν με αφήνει η πλατφόρμα του ebay να στείλω διεύθυνση. Περιμένω τώρα να μου στείλει το δικό του με κάποιον τρόπο.


Aντικατέστησε το @ με το αριθμό 2 ,είναι κοινή πρακτική για να παρακάμπτετε o περιορισμός της πλατφόρμας . Aν θέλεις γράψτε του σε επόμενο email και εξήγησε του .
 
Δεν με αφήνει ούτε με το 2 , αφαίρεσα και την τέλεια πριν την κατάληξη gr και πάλι το ίδιο . Θα περιμένω απάντησή του.
 
Μου ζήτησε τελικά να του στείλω το email σε φωτογραφία . Το μήνυμα του ebay κατά την εισαγωγή φωτό δεν μου άρεσε όμως , έγραφε πως θα είναι διαθέσιμο το υλικό για έλεγχο από το προσωπικό ώστε να πληροί τους κανόνες .
 
Μετα απο 15 χρονια+ εκτεταμένης χρήσης paypal, πρωτη φορα κανω χρηση dispute ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ.
Εκτος οτι δε θα βγαλω ακρη όπως παει, απαντησεις ξανα και ξανα απο bot να στέλνω ξανα και ξανα τα ιδια χαρτιά και αποδεικτικά, ενω μπηκα κι αλλο μέσα στελνοντας πισω τα προιοντα.
Δεν υπάρχει τροπος να μιλήσεις με ανθρωπο για support. period. Έχω προσπαθησει (νομίζω) τα πάντα... μάταια..
 
Πριν από χρόνια είχα κάνει dispute με κάτι fake κάρτες μνήμης sandisk από το eBay και μου γύρισαν αμέσως το ποσό. Καμιά ταλαιπωρία. Μπορεί να έχουν αλλάξει βέβαια τα πράγματα από τότε.

Πάντως σας λέω και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής που κάνετε και πάλι dispute (έκανα πριν 2 μήνες) : πληρωμή με Revolut . Μιλάς στο chat της revolut κανονικά με άνθρωπο. Κάνει 40 μέρες το refund.
 
Ενώ θα έπρεπε να είναι κοινή η πρακτική, τελικά δεν είναι.
Πρέπει να έχει να κάνει με το ποιος επιβλέπει την αναφορά.
Μου έχει τύχη να κάνω δύο dispute στον ίδιο πωλητή για ίδια προϊόντα με ίδια αποδεικτικά στοιχεία, τις ίδιες ημερομηνίες και η απόφαση στην μία να είναι υπέρ μου και στην άλλη όχι.
Τι να υποθέσω με το παραπάνω;
Ο ένας κατάλαβε και ο άλλος όχι;
 
Πριν από χρόνια είχα κάνει dispute με κάτι fake κάρτες μνήμης sandisk από το eBay και μου γύρισαν αμέσως το ποσό. Καμιά ταλαιπωρία. Μπορεί να έχουν αλλάξει βέβαια τα πράγματα από τότε.

Πάντως σας λέω και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής που κάνετε και πάλι dispute (έκανα πριν 2 μήνες) : πληρωμή με Revolut . Μιλάς στο chat της revolut κανονικά με άνθρωπο. Κάνει 40 μέρες το refund.

Αρχιζω και το σκέφτομαι για την revolut. Δουλεύω paypal γιατι βολευει, αλλα αν δε βγαλω ακρη θα φανε τρελό Χ απο μένα.
 
Ενώ θα έπρεπε να είναι κοινή η πρακτική, τελικά δεν είναι.
Πρέπει να έχει να κάνει με το ποιος επιβλέπει την αναφορά.
Μου έχει τύχη να κάνω δύο dispute στον ίδιο πωλητή για ίδια προϊόντα με ίδια αποδεικτικά στοιχεία, τις ίδιες ημερομηνίες και η απόφαση στην μία να είναι υπέρ μου και στην άλλη όχι.
Τι να υποθέσω με το παραπάνω;
Ο ένας κατάλαβε και ο άλλος όχι;

Πλεον δε καταλαβαινεις αν καποιος ανθρωπος ελέγχει κι απαντά η... μονο bot. Δεν εχουν λογικη αυτα που μου ζητάνε...εντελώς απρόσωπο το Support. Τηλέφωνική υπηρεσια ΔΕΝ υπάρχει...
 
Κι εγώ εδώ και κανένα 18μηνο,μόνο Revolut.
O κυριότερος λόγος που την χρησιμοποιώ είναι οι πάρα πολύ καλύτερες τιμές μετατροπής συναλλάγματος από αυτές του Paypal ή των Ελληνικών τραπεζών.
 
Re: Απάντηση: PayPal (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Μετα απο 15 χρονια+ εκτεταμένης χρήσης paypal, πρωτη φορα κανω χρηση dispute ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ.
Εκτος οτι δε θα βγαλω ακρη όπως παει, απαντησεις ξανα και ξανα απο bot να στέλνω ξανα και ξανα τα ιδια χαρτιά και αποδεικτικά, ενω μπηκα κι αλλο μέσα στελνοντας πισω τα προιοντα.
Δεν υπάρχει τροπος να μιλήσεις με ανθρωπο για support. period. Έχω προσπαθησει (νομίζω) τα πάντα... μάταια..

Κάνε chargeback (αμφισβήτηση) στην τράπεζά σου αν έχεις πληρώσει με κάρτα στο Paypal και καθάρισες. Εγώ έπεσα σε απατεώνα και πήρα τα λεφτά μου πίσω χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι το Paypal. Ακόμα περιμένει απάντηση από τον απατεώνα για το chargeback. Εννοείται αυτός δε μπορεί να αποδείξει τίποτα.
 
Θα ήθελα να σας ρωτήσω το παρακάτω.
Θα μου γίνει επιστροφή χρημάτων από αγορά που έγινε μέσω PayPal.
Το ποσό θα μου επιστραφεί στην κάρτα που έχω δηλωμένη στο PayPal ή κάπου αλλού;
Ευχαριστώ
 
Last edited:
Προβλέπεται διεκδίκηση των χρημάτων που έχουμε ξανα-πληρώσει ως μεταφορικά για επιστροφή προιόντων; Γνωρίζει κανείς;
 
την περασμενη εβδομαδα,εγιναν 2 αγορες.
πληρωθηκαν και ελαβα κανονικα.
εχουν ερθει 2 μηνυματα απο paypal..



Δεν υπήρχαν αρκετά χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό που λήγει σε **24 για να καλύψει την παρακάτω πληρωμή που στείλατε.

Λεπτομέρειες Συναλλαγής

  • Παραλήπτης πληρωμής: ΧΧΧΧΧΧ
  • Email παραλήπτη: ΧΧΧΧΧΧΧ@gmail.com
  • Το αναγνωριστικό συναλλαγής σας: 7ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
  • Transaction Date: 15 Οκτωβρίου 2022
  • Ποσό Συναλλαγής: 47,50 EUR
Ως αποτέλεσμα, χρεώσαμε το ποσό από το υπόλοιπό σας στο PayPal.

Με εκτιμιση,

PayPal



απο την στιγμη που βλεπει οτι δεν υπαρχουν χρηματα μεσα,πως προχωραει σε πληρωμη?
που ξερει οτι εγω θα του τα επιστρεψω?
πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο στο paypal.
 
Aπο οτι καταλαβαινω εγω ,εψαξε για λεφτα στον λογαριασμο της τραπεζας και δεν τα βρηκε και τα πηρε απο το υπολοιπο του paypal που ειχε καποια λεφτα μεσα.
 
και τωρα του χρωσταω?
πως γινεται να μην βλεπει χρημα,παραυτα να πληρωνει και μετα να τα ζηταει?εχω μπερδευτει...
 

Attachments

  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    67.3 KB · Views: 22