Πρόβλημα με Paypal
Αγόρασα μία κάρτα μνήμης με κόστος 10€ ξέροντας οτι ειναι μαιμουδια, αλλά ήθελα να δω πως θα λειτουργήσει το paypal όταν ζητήσω πίσω τα λεφτα μου.
Απλά επειδή δεν μου έχει τύχει ποτέ τετοια περίπτωση, το να ζητησω πίσω τα λεφτα, βρηκα την ευκαιρία να το ρισκάρω μιας και ηταν μόλις 10 ευρω.
Ο πωλητής φυσικά δεν μου έστειλε τίποτα και άνοιξα στο paypal ένα dispute οτι δεν έλαβα ποτέ αυτό που παρήγγειλα.
Λαμβάνω email απο το paypal, λέγοντας ότι επικοινωνησε με το πωλητη και μου έστειλε το tracking number.
Όντως μετά από 2 εβδομάδες ήρθε το δέμα, όπου μέσα ήταν ένα ψευτικο κινεζικο νόμισμα.
Στο dispute που είχα ανοιξει μου έδινε 2 επιλογες.
Ότι δεν έχω λαβει το δέμα, ή ότι το έλαβα αλλά δεν ηταν αυτό που παρήγγειλα.
Επιλέγω το 2ο και στα comments τους αναφέρω ότι μου έστειλε ένα ψευτικο νομισμα, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.
Σήμερα λαμβάνω email απο το paypal που αναφέρει ότι πρέπει να στείλω πίσω το αντικείμενο με δικά μου έξοδα, να τους δώσω το tracinkg number και όταν το λάβει ο πωλητής, τότε θα μου βάλουν τα λεφτα.
Μα καλά χαζοί είναι;
Θα στείλω κάτι πίσω που κάνει 5 cent, ενώ θα πληρώσω στο ταχυδρομείο για Κίνα δεν ξέρω εγώ πόσα ευρώ;
Αν αυτό είναι σύστημα για τους απατεώνες πωλητές δεν το ξέρει το paypal;
Τότε αν μιλάμε για αγορές που αφορούν μικροποσά, ξεχνάς την επιστροφή χρημάτων.
Σωστά;
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;
Αγόρασα μία κάρτα μνήμης με κόστος 10€ ξέροντας οτι ειναι μαιμουδια, αλλά ήθελα να δω πως θα λειτουργήσει το paypal όταν ζητήσω πίσω τα λεφτα μου.
Απλά επειδή δεν μου έχει τύχει ποτέ τετοια περίπτωση, το να ζητησω πίσω τα λεφτα, βρηκα την ευκαιρία να το ρισκάρω μιας και ηταν μόλις 10 ευρω.
Ο πωλητής φυσικά δεν μου έστειλε τίποτα και άνοιξα στο paypal ένα dispute οτι δεν έλαβα ποτέ αυτό που παρήγγειλα.
Λαμβάνω email απο το paypal, λέγοντας ότι επικοινωνησε με το πωλητη και μου έστειλε το tracking number.
Όντως μετά από 2 εβδομάδες ήρθε το δέμα, όπου μέσα ήταν ένα ψευτικο κινεζικο νόμισμα.
Στο dispute που είχα ανοιξει μου έδινε 2 επιλογες.
Ότι δεν έχω λαβει το δέμα, ή ότι το έλαβα αλλά δεν ηταν αυτό που παρήγγειλα.
Επιλέγω το 2ο και στα comments τους αναφέρω ότι μου έστειλε ένα ψευτικο νομισμα, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.
Σήμερα λαμβάνω email απο το paypal που αναφέρει ότι πρέπει να στείλω πίσω το αντικείμενο με δικά μου έξοδα, να τους δώσω το tracinkg number και όταν το λάβει ο πωλητής, τότε θα μου βάλουν τα λεφτα.
Μα καλά χαζοί είναι;
Θα στείλω κάτι πίσω που κάνει 5 cent, ενώ θα πληρώσω στο ταχυδρομείο για Κίνα δεν ξέρω εγώ πόσα ευρώ;
Αν αυτό είναι σύστημα για τους απατεώνες πωλητές δεν το ξέρει το paypal;
Τότε αν μιλάμε για αγορές που αφορούν μικροποσά, ξεχνάς την επιστροφή χρημάτων.
Σωστά;
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;