Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Απάντηση: Re: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Λυπάμαι για την εξέλιξη της συζήτησης από ανταλλαγή απόψεων για ένα θέμα σε προσωπική επίθεση.


μη μασας !!!!!

ο ΒΙΟΣ ειναι λιγο ...... πρακτικος τυπος :twoguns:

κατα τα αλλα ειναι καλο παιδι ! :damnyou: :flipout: :flipout:
 
παιδιά μην ξεχνάτε ότι το πληκτρολόγιο είναι άχρωμο, άοσμο και απρόσωπο.
Αλλιώς σκεφτόμαστε αλλιώς μας βγαίνει.
Κρατάτε και λίγο μπόσικα τα λουριά.
 
δεν μπορω να καταλαβω μερικους ωρες ωρες..

εχω την εντυπωση οτι εχουν λεχθει πολλα εκ του ασφαλους...

ηρεμιαααααα
 
Απάντηση: Re: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο Κοεμτζης δεν έσφαξε για ένα τραγούδι όπως θέλουν να το παρουσιάσουν, ήταν η λανθασμένη και με τραγική κατάληξη αντίδραση στην καταπίεση και τον φασισμό.

.

Πάλης ξεκίνημα
νέοι αγώνες
λευτεριάς λίπασμα
η παραγγελιά

Οχι άλλα δάκρυα
λεύθεροι ελάτε
όλοι να χορέψουμε
μιά ζεϊμπεκιά

( "300 χιλιάδε δίσκοι" που έλεγε και ο Τσούκας )
 
Θεωρώ ότι η ανάλυση τού kosta,περί κοεμτζή έχει πολλές αλήθειες.Και όσα αναφέρει έχουν άμεση σχέση με την πραγματικότητα τής εποχής.Και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιος που εκφράζει μιά,ας πούμε αιρετική θέση που δεν συμφωνεί ο μεσος όρος,θά πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ο ιδιος να διέπραξε τον φόνο.
Ο Σαββόπουλος όταν έγραψε το εκπληκτικό του τραγούδι για τον Κοεμτζή ,δεν πήρε το μερος του,αλλά ανέλυσε την κατάσταση απο την σκοπιά την καλλιτεχνική.Δεν ειναι μάλιστα τυχαίο ότι η εξουσία τής εποχής λογόκρινε στίχους του ´ενοχλητικούς´και ο δίσκος κυκλοφόρησε με κάποια ´μπίπ´.
Επιτέλους καλό θάναι να μελετηθεί η κατάσταση στην μετεμφυλιοπολεμική ελλάδα και να ειπωθούν μερικές αλήθειες.Τον κοεμτζή θέλανε να τον τσακίσουν και τον χτυπήσανε και-όχι μονον-στην περίφημη παραγγελιά.Δεν ειναι η πρώτη φορά που η εξουσία τσακίζει όποιον διαφέρει και στην ελλάδα και στον κοσμο ολόκληρο.
Και εκατονταδες χιλιαδες ανθρώπων έχουν χαρακτηριστεί ´τρομοκρατες´σε όλη την γή χωρίς να είναι.
Ο Κοεμτζής δεν εχει καμιά σχέση με την 17 νοέμβρη που προσωπικά την θεωρώ κατασκευή συγκεκριμενων συμφεροντων.
Κακώς οδηγήθηκε στα εγκλήματα,αλλά και αυτός και πολλοί σαν κι´αυτόν δεν αφηνονταν σε χλωρό κλαρί απο τούς ασφαλίτες τής εποχής.
Και να κάνω και μιά ερώτηση ακόμα.Ουδείς αντιδρά όταν στο φορουμ γραφεται απο μελη του ότι οπλοφορούν και φερουν ρόπαλα και αλυσίδες ,πάντα για άμυνα φυσικά-μονον που η εννοια τής άμυνας ειναι πολύ σχετική-αλλά υπάρχει γενικευμένη κατακραυγή όταν κάποιος τολμήσει να ξεφύγει απο την πεπατημένη .
Προσωπικά τον Κοεμτζή τον θεωρώ έναν ρημαγμένο άνθρωπο και πρίν και κατά και μετά τούς φόνους που διέπραξε.Δεν συμφωνώ με τίς πραξεις του ,αλλά βρίσκω πολλές εξηγήσεις γι´αυτές.
Και ο dylan έγραψε τραγούδι για τον Xαρικαίην πάντως και είναι συχνό καλλιτέχνες να σχολούνται με δυσκολα θέματα.Ο Σαββοπουλος μακάρι να συνεχιζε να γραφει για τέτοια θέματα παρά να παριστάνει ,σήμερα πιά τον αστό παππούλη.
 
.Και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιος που εκφράζει μιά,ας πούμε αιρετική θέση που δεν συμφωνεί ο μεσος όρος,θά πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ο ιδιος να διέπραξε τον φόνο.
.

Μερικές φορές είναι χειρότερος και από τον δράστη. Διότι είναι αυτός που με τις εκλογικεύσεις και τις θεωρητικές κατασκευές , προσπαθεί να δικαιολογήσει έναν εγκληματία. Και μετά έρχεται και ο "διανοούμενος" - αυτή η κοινωνική πληγή στις περισσότερες των περιπτώσεων που φύεται κοντά στα ρεμάλια - να ωραιοποιήσει , να περάσει στην συλλογική συνείδηση τον εγκληματία ως αντιστασιακό , ως κατατρεγμένο , ως αγωνιστή ενάντια στον φασισμό , ως έναν "καταραμένο" , "κατατρεγμένο" και "αποδιωγμένο" ήρωα , έναν αντιεξουσιαστή . Τόχουμε δεί τόσες πολλές φορές το έργο , που έχει καταντήσει βαρετό . Και ευτυχώς δεν πείθει σχεδόν κανένα.
 
Ντόκ ,νομίζω ότι απευθύνεις μιά βαρειά κατηγορία σε όποιον τολμά να ´δικαιολογήσει´έναν εγκληματία.Γνωρίζεις καλύτερα απο πολλούς ότι όλα τα εγκλήματα δεν είναι ίδια και ασφαλώς κάθε σκεπτόμενος δεν μπορεί να λειτουργεί μονον με το ´ασπρο -μαυρο´
Δεν καταλαβαινω επίσης την γενική σου αποστροφή πρός κάθε διανοούμενο.Αυτό οδηγεί στην λογική τού μέσου όρου πού συνήθως επιθυμεί ´άρτον και θεάματα´ακόμα και εαν αυτά αφορούν την αρένα τού Κολοσσαίου.
Μην ξεχνάς οτι υπήρχαν και υπάρχουν πολλοί ´οργανικοί διανοούμενοι´ταυτισμένοι με την εξουσία που κάθε αντιστασιακή πράξη προσπαθούν να την περάσουν στην ´συλλογική συνειδηση´ως έγκλημα ή τρομοκρατική πράξη.Καθε επανάσταση ως τετοια συκοφαντήθηκε.
Ο Κοεμτζής δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία τών επαναστατών ,αλλά ασφαλώς πολλοί σαν κι´αυτόν καταδιώχτηκαν μετά τον εμφύλιο.Και ο τσακισμένος άνθρωπος ,άλλοτε αντιδρά γινόμενος ´ανθρωπάκι που δεν ξαναμιλά´,άλλος αυτοκαταστρέφεται και άλλος αντιδρά ακραία και βίαια σαν τον Κοεμτζή.
 
Ακριβώς επειδή όλα τα εγκλήματα δεν είναι ίδια , εγκληματίες του τύπου Κοεμτζή ή ο σημερινός "ήρωας με τα πρόβατα" πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα .
Οσο για την αποστροφή μου προς τους "διανούμενους" - τους οποίους συνεχίζω να τοποθετώ σε εισαγωγικά - αναφέρεται σε τέτοιους όπως ο Σαββόπουλος και τους υπόλοιπους που θα ωραιοποιήσουν αυτού του είδους τις συμπεριφορές . ( Εμένα η σχέση μου με τον Σαββόπουλο , τελείωσε με το "Μακρύ ζεϊμπέκικο για τον Νίκο" ) .
Οι δικαιολογίες που έχουν έτοιμες διάφοροι ( δημοσιογράφοι , "καλλιτέχνες" , Ο Συνασπισμός εν γένει ) είναι και θα είναι αντίστοιχες με αυτές της πανδώρας στο σημερινό φύλλο του Βήματος . Αντιγράφω : " . .. Απο την ομολογία του δράστη της δολοφονίας των πέντε κυνηγών , ξεχωρίζω την ακροτελεύτια φράση όπως παρατίθεται εντός εισαγωγικών σε δημοσίευμα ημερήσιας εφημερίδας "Μας καταπατούσαν το χωράφι. Τρόμαζαν τα πρόβατα και τα γουρουνάκια μας" . Ειδεχθής οπωσδήποτε η πράξη του δολοφόνου. Ομως το υποκοριστικό γουρουνάκια είναι ίσως η χαραμάδα που μας επιτρέπει μιά κλεφτή ματιά στην τρυφερή πλευρά ενός δολοφόνου..."
Επειδή και οι δημοσιογράφοι είναι ή θεωρούνται "διανοούμενοι" , αυτές ακριβώς τις αηδίες , θέλω να επισημάνω εκ των προτέρων . Γιατί θα ακούσουμε πολλές από δω και μπρός .
 
Ντόκ υποθέτω ότι γνωρίζεις τήν δράση τής μετεμφυλιοπολεμικής αστυνομίας και τό τί περνούσε η πλευρά τών ηττημένων.Και μην μού πείς ότι δεν είναι δυνατόν, εάν σε έχουν ´βάλει στο μάτι´να ξέρουν και πού είναι το αδυνατό σου σημείο.
Ο Κοεμτζής διέπραξε τα εγκλήματα για χάρη τού αδελφού του.Εκείνος ήταν η πέτρα τού σκανδάλου.
Εν γένει πάντως το να προσπαθεί κάποιος να αιτολογήσει και όχι να δικαιολογήσει μιά ακραία συμπεριφορά ,το θεωρώ απαραίτητο.Αλλοιώς επιστρέφουμε στην εγκληματολογία τού Lobroso.Kαι δεν είναι η προσπαθεια αιτιολόγησης ,αρμοδιότητα τού Συνασπισμού ή τής Πανδώρας.
Εάν δεν προσπαθησουμε να καταλάβουμε τι γινεται ,θά καταλήξουμε στην λογική τής εγκληματικής προσωπικότητας.Και η ´καθαρότης τής φυλής ´είναι πλέον κοντά.
Υ.Γ
Ο χωρικός πού σκότωσε Αλβανό επειδή κοιμόταν κατω απο δεντρο χωραφιού του ,ο χωρικός που καθάρισε 17χρονο Αλβανό επειδή αρνηθηκε να δουλεψει άλλο γιατί δεν τον πλήρωνε και οι 7 ελληναράδες ,που στο Ρεθυμνο κατέσφαξαν αλλον 17χρονο Αλβανό,επειδή ομόφυλός του και όχι ο ίδιος είχε λογομαχήσει σε μπάρ τού Ρεθύμνου,και μάλιστα ήταν μαζί πατέρας και γιός στην δολοφονία,τί είδους εγκλήματα διέπραξαν??Kαι γιατί γι´αυτά δεν ακούστηκαν παρά λίγες φωνές κάποιων ´διανοουμένων´ μόνον???
Η ερώτηση δεν απευθύνεται ειδικά πρός εσένα.
 
Συμφωνω 100% με τον Σ.Σουρλα !!!!!!!!!!

ολοι ξερουμε πως δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι !!!!

ολοι ξερουμε πως η αστυνομια ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κανει τη ζωη καποιου νορμαλ ανθρωπου ΜΑΡΤΥΡΙΟ και να τον φτασει στο ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ενγκλημα !!!!!!!!

ο Κοεμτσης ηταν ενας τετοιος !!!!

δεν ηταν αγωνιστης ουτε Επαναστατης ουτε διανοουμενος ......

ηταν ενας απλος Ανθρωπος που η Αστυνομια και οι τοπικοι αστυνομοι τον βαλανε στο ματι και κατορθωσανε να του κανουν κολαση τη ζωη μεχρι και στο καφενειο .......


οταν μας αντιμετωπιζουν ετσι ! .. ο ΚΑΘΕΝΑΣ μας ειμαστε εν δυναμει δολοφονος
 
Αυτο πολυ μ, αρεσε .....



σημερα στα ΝΕΑ

ΝΩΜΗ
Μα γιατί να θέλουν τους ψυχολόγους;

Στείλανε ψυχολόγους στα Καλύβια Αγρινίου. Και λοιπόν; Σε κατάσταση κρίσης, ένας ξένος, «εξωτικός», αρμόδιος (αρμόδιος σε τι άραγε;) πώς να κερδίσει και γιατί την εμπιστοσύνη τού τόσο αναπάντεχα και βίαια πενθούντος συγγενούς;

Δεν θελήσανε, λέει, τους ψυχολόγους οι χαροκαμένες μάνες. Παράξενο; Δεν θα το έλεγα. Η ψυχολογική βοήθεια δεν επιβάλλεται. Και μάλιστα σε κατάσταση κρίσης. Δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές μιας πολιτικά ορθής στάσης και μάλιστα σε μια μικρή και κλειστή κοινωνία. Δεν είναι ένα ματσούκι που το χώνεις στο στόμα για να σου βγάλει από μέσα την κακιά τροφή. Και βέβαια μπορεί να είναι πολύτιμη, όχι όμως έτσι, και κυρίως όχι όταν ένα βήμα πιο πέρα υπάρχει η αδηφάγος τηλεκάμερα.

Οι κάμερες, νοσταλγώντας τα πτώματα που δεν μπόρεσαν να δείξουν, μεταποίησαν για μια ακόμη φορά τον ιδιωτικό πόνο σε δημόσιο θέαμα. Για μια ακόμα φορά, η κάμερα εστιάστηκε στα πρόσωπα, στους λυγμούς, στα αναφιλητά.

Κι όμως, το όριο τού πού μπορεί να φτάσει η «ανάγκη της ενημέρωσης» δεν έχει ακόμα φαίνεται πιάσει πάτο. Μάλλον ερχόμαστε κάθε μέρα σε επαφή με ένα συνεχώς κυλιόμενο όριο.

«Δημοσιογράφοι» παίρνανε, λέει, στα κινητά τις μητέρες για να κάνουν δηλώσεις την ώρα που φέρνανε τις σορούς των παιδιών τους...

«Τι να σου κάνουν οι ποιητές σε μικρόψυχους καιρούς;» αναρωτιόταν ο Ηοelderlin. Να τον παραφράσω:

«Τι να σου κάνουν οι ψυχολόγοι σε τηλε-αδηφάγους και ανθρωποφάγους καιρούς;».

Η Φωτεινή Τσαλίκογλου είναι καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
 
Αυτο πολυ μ, αρεσε .....



σημερα στα ΝΕΑ

ΝΩΜΗ
Μα γιατί να θέλουν τους ψυχολόγους;

Στείλανε ψυχολόγους στα Καλύβια Αγρινίου. Και λοιπόν; Σε κατάσταση κρίσης, ένας ξένος, «εξωτικός», αρμόδιος (αρμόδιος σε τι άραγε;) πώς να κερδίσει και γιατί την εμπιστοσύνη τού τόσο αναπάντεχα και βίαια πενθούντος συγγενούς;

Δεν θελήσανε, λέει, τους ψυχολόγους οι χαροκαμένες μάνες. Παράξενο; Δεν θα το έλεγα. Η ψυχολογική βοήθεια δεν επιβάλλεται. Και μάλιστα σε κατάσταση κρίσης. Δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές μιας πολιτικά ορθής στάσης και μάλιστα σε μια μικρή και κλειστή κοινωνία. Δεν είναι ένα ματσούκι που το χώνεις στο στόμα για να σου βγάλει από μέσα την κακιά τροφή. Και βέβαια μπορεί να είναι πολύτιμη, όχι όμως έτσι, και κυρίως όχι όταν ένα βήμα πιο πέρα υπάρχει η αδηφάγος τηλεκάμερα.

Οι κάμερες, νοσταλγώντας τα πτώματα που δεν μπόρεσαν να δείξουν, μεταποίησαν για μια ακόμη φορά τον ιδιωτικό πόνο σε δημόσιο θέαμα. Για μια ακόμα φορά, η κάμερα εστιάστηκε στα πρόσωπα, στους λυγμούς, στα αναφιλητά.

Κι όμως, το όριο τού πού μπορεί να φτάσει η «ανάγκη της ενημέρωσης» δεν έχει ακόμα φαίνεται πιάσει πάτο. Μάλλον ερχόμαστε κάθε μέρα σε επαφή με ένα συνεχώς κυλιόμενο όριο.

«Δημοσιογράφοι» παίρνανε, λέει, στα κινητά τις μητέρες για να κάνουν δηλώσεις την ώρα που φέρνανε τις σορούς των παιδιών τους...

«Τι να σου κάνουν οι ποιητές σε μικρόψυχους καιρούς;» αναρωτιόταν ο Ηοelderlin. Να τον παραφράσω:

«Τι να σου κάνουν οι ψυχολόγοι σε τηλε-αδηφάγους και ανθρωποφάγους καιρούς;».

Η Φωτεινή Τσαλίκογλου είναι καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Συμφωνώ απολύτως με το νόημα τού σχολίου.Οπως επιτέλους βρέθηκε δημοσιογράφος(o Γιάννης Τριάντης στην Ελευθεροτυπία)να στηλιτευσει τήν απαράδεκτη συμπεριφορά ψυχιάτρου που κατά την γνώμη μου δυσφημεί το επάγγελμα γυρνώντας απο κανάλι σε κανάλι και ´κάνει´υποτίθεται επιστημονικές ερωτήσεις στην αδελφή τού δράστη και αποφαινεται ,λοιδωρώντας την, επειδή έδωσε κάλυψη στον φονιά αδελφό της.Αυτός δεν είναι λειτουργός ,αλλά κακής ποιότητας αστυνομικός.Δυστυχώς ούτε ο Ιατρικός Σύλλογος παρεμβαινει ,ούτε η Ψυχιατρική Εταιρεία.Σε άλλη χώρα θά είχε ήδη παραπεμφθεί στο Πειθαρχικό.
Σημεία τών καιρών σε μιά Ελλάδα ,που απο την μιά κυριαρχούν συνθήκες Φαρ-Ουέστ και απο την άλλη τα κανάλια ζητάνε και άλλο αίμα.Οπως ο δικηγόρος που σε χτεσινή εκπομπή ανέφερε ότι (δήθεν )φοβαται ότι τον δράστη θά τον σκοτωσουν οι άλλοι φυλακισμένοι,παροτρύνοντας έμμεσα σε αυτοδικία.Και το επανέλαβε καμιά δεκαριά φορές για να τον ακούσουν όλοι.
 
τα τελευταία χρόνια, συγκεκριμένα λίγο μετά την ίδρυση των ιδιωτικών καναλιών, ο Τύπος, κυρίως ο τηλεοπτικός, έχει πάψει να είναι η τέταρτη εξουσία και τείνει να υπερκεράσει τις υπόλοιπες τρεις. η δε ανοχή μιας κοινωνίας όπως η ελληνική, με τον ωχαδερφισμό και τη μισαλλοδοξία που τη διακρίνει, βοηθάει ώστε αυτό να θεωρείται φυσιολογικό. θεωρώ ότι χρειαζόμαστε - εν συνόλω - ψυχολόγο (για να μην πω ψυχίατρο, γιατί, λόγω της μισαλλοδοξίας που με διακρίνει, δε θέλω να κονομήσει ο Σούρλας ...
icon10.gif
).
 
Με το συμπάθειο, αλλά όταν άνθρωποι υψηλού βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου δηλώνουν ότι αν έβλεπαν κάποιον να σπάει το μαγαζί του πατέρα του... δεν λένε τι θα του έκαναν, εγώ αναρωτιέμαι αφενός αν θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση ο φόνος του Αγρινίου και αφετέρου πόσες δικαιολογίες μπορώ να βρω για τον Κοεμτζή.
 
Πάντως, επειδή το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις, θα είχε πολύ ενδιαφέρον κάποια στιγμή να δούμε και λίγο τη συμπεριφορά κάποιων "κυνηγών", ευτυχώς λίγων.
Προσωπικά έχω άπειρα παραδείγματα, πολλά απ' αυτά πολύ πρόσφατα.
Να καταλαγιάσουν όμως λίγο τα πράγματα γιατί όλο και κάποιοι θα βρεθούν και θα πούν οτι δικαιολογούμε δολοφονίες.
Και πολύ θα ήθελα να ξέρω τι είναι αυτό που κάνει ένα πατέρα, που μόλις πριν 2 μέρες έχασε το 17χρονο παληκάρι του, να είναι συνεχώς φάτσα-μόστρα σε όποιο κανάλι και να ανοίξω.
 
Προσωπικα δεν μπορω να μπω σε τετοιες κουβεντες.

Δεν θεωρω δικαιολογημενο τον φονο κατω από οποιεσδήποτε καταστασεις.

Και εγω ειπα ότι αν ενα από τα παιδια ήταν γιος μου θα τον σκότωνα τον βοσκό. Δεν ξερω όμως αν θα το εκανα πραγματικα. Ισως να σκεφτομουν την κόρη μου, την γυναικα μου κτλ κτλ

Αν φτασουμε σε σημειο να κατηγοριοποιήσουμε συμπεριφορες και να πουμε αυτη αξιζει να σκοτωσεις η άλλη όχι τοτε ξεφεύγουμε πολύ.
 
Προσωπικα δεν μπορω να μπω σε τετοιες κουβεντες.

Δεν θεωρω δικαιολογημενο τον φονο κατω από οποιεσδήποτε καταστασεις.

Και εγω ειπα ότι αν ενα από τα παιδια ήταν γιος μου θα τον σκότωνα τον βοσκό. Δεν ξερω όμως αν θα το εκανα πραγματικα. Ισως να σκεφτομουν την κόρη μου, την γυναικα μου κτλ κτλ

Αν φτασουμε σε σημειο να κατηγοριοποιήσουμε συμπεριφορες και να πουμε αυτη αξιζει να σκοτωσεις η άλλη όχι τοτε ξεφεύγουμε πολύ.

Άγγελε, μάλλον φταίω εγώ που δεν εκφράστηκα σωστά, αλλά δεν έχεις καταλάβει τι λέω. Ποιός μίλησε για δικαιολογημένο φόνο;
Τι να δικαιολογήσουμε; Κάποιον που σκοτώνει, όχι έναν, αλλά 5 ανθρώπους λες και είναι μύγες, και μάλιστα γυρίζει και για τη χαριστική βολή;
 
Συγγνωμη Lepton, οταν βλεπεις καποιον να καταστρεφει την περιουσια σου επικαλουμενος "ιδεολογικες διαφορες" τι ακριβως θα εκανες εσυ; Θα περιμενες υπομονετικα να τελειωσουν την δουλεια τους ωστε να κανεις την καταγγελια στην αστυνομια και να ερθει και η ασφαλιστικη (αν εχει) να κανει την αποτιμηση; Δε ξερω για σενα εγω θα προσπαθουσα να την υπερασπιστω με νυχια και με δοντια, αν το σηκωνε η περισταση...