Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Σας έχει τύχει ποτέ, κάποιος κρετίνος να σας έχει προσβάλλει ή αδικήσει, με λόγια ή με πράξεις, και όταν του ζητήσατε τον λόγο να σας απάντησε (νοιώθοντας ασφάλεια λόγω οικείου περιβάλλοντος ή ύπαρξης φίλων του ή αδυναμίας δικής σας) με το κλασσικό
- Ε, καί ? κάνε μου μήνυση...

Χωρίς να είμαι οπαδός της αυτοδικίας, και αναγνωρίζοντας το αγαθό της εννομης απονομής δικαιοσύνης, οφείλω να ανακράξω όπως τόσοι και τόσοι, ότι, από τότε που βγήκαν τα δικαστήρια, χάθηκε το φιλότιμο...
 
Οταν μου σπας το μαγαζί ρε φίλε, μου στερείς το ψωμί μου, καταδικάζεις εμένα και την οικογένειά μου σε πείνα, και εγώ αυτό το θεωρώ επίθεση κατά της ζωής μου. Και απο την στιγμή που η ζωή των παιδιών μου βρίσκεται σε κίνδυνο, κανονικά θα έπρεπε να σου την μπουμπουνίσω στο δόξα πατρί, αλλά έρχεται ο νόμος και σου λέει "Οοοοοχι, δεν έχεις δικαίωμα να προκαλέσεις σωματική βλάβη αλλά να απευθυνθείς στα αρμόδια αστυνομικά και δικαστικά όργανα γιά τα περαιτέρω". Και φυσικά αν καταφέρεις με κάποιον τρόπο να οδηγήσεις κάποιον στο δικαστήριο, ακολουθεί η γνωστή μεθοδολογία αθώωσης (γνωστή από τους δικηγόρους των "γνωστών αγνώστων") σύμφωνα με την οποία α κατηγορούμενος δεν ήταν μέσα στην ομάδα που τα έσπαγε αλλά απλά περνούσε απ'έξω και ο μηνυτής μέσα στην ταραχή του τον εξέλαβε σαν έναν από τους ταραξίες κλπ κλπ. Τα ίδια δηλαδή που λένε και αθωόνονται όλοι όσοι οδηγούνται απο τους αστυνομικούς στον εισαγγελέα μετά απο τις καταστροφές σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη...
 
σίγουρα ως ένα βαθμό για κάποιες συμπεριφορές ευθύνεται και το δικαστικό μας σύστημα. Εάν δηλαδή υποθέσουμε ότι κάποιοι κηνυγοί καταπατούσαν το χωράφι ενός αγρότη/βοσκού (περιφραγμένο ή μη, ιδιοκτησία του είναι) στήνοντας συχνά εκεί καρτέρι, περισσότερο θα έμπλεκε με την προσφυγή στη δικαιοσύνη. Οικονομικώς θα έβγαινε πάντως χαμένος, μια και οι δικαστικές δαπάνες που αποδίδουν τα δικαστήρια είναι ασήμαντες, λες και οι δικαστές δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Βέβαια από αυτό μέχρι τη λύση "παίρνω την καραμπίνα και τους καθαρίζω" υπάρχει τεράστια απόσταση. Μπορούμε να προσεγγίσουμε ίσως τι πέρασε από το κεφάλι του δράστη, αλλά να δικαιολογήσουμε τέτοιες πράξεις?
Με τίποτα.
 
οντως με τιποτα !!!!!!!

για την ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ κατασταση που επικρατει στην επαρχεια φταει ως ενα μεγαλο βαθμο και η Δικαιοσυνη με την ΤΥΦΛΑ της αλλα και τη ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤια της ....
 
Με το συμπάθειο, αλλά όταν άνθρωποι υψηλού βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου δηλώνουν ότι αν έβλεπαν κάποιον να σπάει το μαγαζί του πατέρα του... δεν λένε τι θα του έκαναν, εγώ αναρωτιέμαι αφενός αν θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση ο φόνος του Αγρινίου και αφετέρου πόσες δικαιολογίες μπορώ να βρω για τον Κοεμτζή.

Ποτέ μήν πηγαίνεις εναντίον τής ´λαϊκής βούλησης´.Ευτυχως που τουλάχιστον προστατευεσαι απο το πληκτρολόγιο και δεν κινδυνευεις απο λυντσάρισμα,βάσει τής λαϊκής ετυμηγορίας.Μην διαφέρεις σε τίποτα.Λεγε σε όλα ναί,βρές διάφορους τρόπους εκτελέσεως και όλα θά πάνε καλά.Εχεις και γνώμη κατά τής θανατικής ποινής??.Εδώ επιτρέπεται να προτείνεις νεες μεθόδους βασανιστηρίων και πρωτότυπους τρόπους εκτελέσεων.Τοτε είσαι νομοταγής και ευυπόληπτος πολίτης.Ειπαμε Λευτέρη,ο Αδόλφος δεν γοήτευσε τυχαία τίς μάζες .
 
Στην ιστορία του Αγρινίου εγώ είμαι με το μέρος των θυμάτων - σύμφωνα όμως με τα γεγονότα όπως μας τα εχει διηγηθεί η πλεοψηφία αυτων που παρέλασαν από τα κανάλια και τις εφημερίδες. Υπάρχει όμως και μιά μειοψηφία που ισχυρίζεται οτι ο θύτης ήταν καλό παιδι, σεβαστικό και ήσυχο. Εχουμε δηλαδή 2 ιστορίες εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Στην πρώτη, η οικογένεια του θύτη (γενικά κι αόριστα - μέχρι συγγένειας 3ου βαθμού) είναι οι νταήδες της περιοχής. Μην ξεχάσουμε να σημειώσουμε εδώ ότι στα χωριά δεν είσαι αυτό που είσαι, αλλά είσαι αυτό που είναι η συνολικότερη εικόνα της οικογένειάς σου... Στην δεύτερη ο ίδιος ο θύτης είναι ένας ήσυχος αφανής νέος που κοίταζε την δουλειά του και δεν είχε δώσει ποτέ μέχρι τώρα που ετοιμαζόταν να παντρευτεί, δικαιώματα για αρνητικό σχολιασμό...
Παρ'όλο τον σεβασμό στα θύματα, δεν μπορώ να μην μπω στον πειρασμό να διατυπώσω ένα σενάριο σαν υποθετικό σενάριο εργασίας - αλλοιώς ένα σενάριο του δικηγόρου του διαβόλου :

Ο θύτης όντως κοιτάζει την δουλειά του και την οικογένειά του. οικονομικά τα βγάζει πέρα όπως τόσοι και τόσοι κτηνοτρόφοι στην ελληνική επικράτεια,. Ετοιμάζεται να παντρευτεί και ταυτόχρονα στηρίζει την χωρισμένη αδελφή του και το παιδί της (σε κάποιες άλλες οικογένειες θα ήταν ανεπιθύμητο πρόσωπο η κοπέλα). Εχει τις συνηθισμένες ασχολίες που έχουν όλοι οι νέοι της περιοχής και η ζωή του κυλάει ήρεμη χωρίς να την ταράζει τίποτα... Η σχεδόν τίποτα, γιατί κάθε σαββατοκύριακο και όχι μόνο, κάποια από τα χωράφια που έχουν νοικιάσει για τις ανάγκες των ζώων τους γίνονται εμπόλεμη ζώνη λίγο πιό πέρα από το σπίτι/στάβλο/στάνη τους - οτιδήποτε είναι αυτό... Αυτός και ο πατέρας του κατ'επανάληψη έχουν πει στους κυνηγούς να μην μπαίνουν στην περιοχή τους, είναι παράνομο και τρομάζουν τα ζώα... ισως σε κάποιους να το έχουν πει και περισσότερες από μία φορά... Την μοιραία ημέρα, ο γείτονας τους ειδοποιεί ότι, όχι ένας, ούτε δύο, αλλά πέντε κυνηγοί έχουν μπεί στα χωράφια τους και μάλιστα κάποιοι είναι ντόπιοι. Ο γέρος φεύγει για να τους διώξει, και ο μετέπειτα θύτης κάθεται πιό πέρα με τις σκέψεις να τον κυριεύουν, να τον πνίγει η αδικία ή η προσβολή που του γίνεται ("Αφού τους έχουμε πει να μη μπαίνουν στα χωράφια μας, γιατί μας κουβαλιούνται καθε τρεις και λίγο? Τα ζώα δεν γεννάνε, τους κόβεται το γάλα...") Και τότε ακούει τσακωμό, ίσως και κάποιο πυροβολισμό. Ξέρει οτι ο πατέρας του είναι εκεί μόνος του. Ξαφνικά όλα χρωματίζονται κόκκινα και μαύρα... Αυτό είναι το σπίτι του και αυτή είναι η γή του, εδώ μεγάλωσε και αυτά τα χώματα τα αγαπάει...
(Λίγο Κούρκουλο από τον Αστραπόγιαννο θυμίζει η σκηνή ε ?)
Ενώ ξέρει οτι εκει υπάρχουν πέντε οπλισμένοι κυνηγοί, αρπάζει το όπλο του και ξεχύνεται μπροστά...

Παραλογισμός, έτσι ?
 
Last edited:
ο τρόπος εκτέλεσης φανερώνει ότι μάλλον τον έπνιγε το μίσος, παρά η αδικία. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που άνθρωποι θόλωσαν και πήραν μία κουμπούρα και δεν ήξεραν τι έκαναν. Αυτή όμως είναι και η διαφορά του δολοφόνου του Αγρινίου: νομίζω πως ήξερε πολύ καλά τι έκανε τη στιγμή που το έκανε. Η άποψη του Σπύρου Σούρλα (επαναλαμβάνω με όλες τις επιφυλάξεις κάποιου που έχει παρακολουθήσει το γεγονός από τα δελτία ειδήσεων) μου φαίνεται η πιθανότερη και πιστευτότερη εκδοχή: ο δράστης ακολουθούσε έναν δικό του κώδικα τιμής.
 
Απάντηση: Re: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Ο θύτης όντως κοιτάζει την δουλειά του και την οικογένειά του. οικονομικά τα βγάζει πέρα όπως τόσοι και τόσοι κτηνοτρόφοι στην ελληνική επικράτεια,. Ετοιμάζεται να παντρευτεί και ταυτόχρονα στηρίζει την χωρισμένη αδελφή του και το παιδί της (σε κάποιες άλλες οικογένειες θα ήταν ανεπιθύμητο πρόσωπο η κοπέλα). Εχει τις συνηθισμένες ασχολίες που έχουν όλοι οι νέοι της περιοχής και η ζωή του κυλάει ήρεμη χωρίς να την ταράζει τίποτα... Η σχεδόν τίποτα, γιατί κάθε σαββατοκύριακο και όχι μόνο, κάποια από τα χωράφια που έχουν νοικιάσει για τις ανάγκες των ζώων τους γίνονται εμπόλεμη ζώνη λίγο πιό πέρα από το σπίτι/στάβλο/στάνη τους - οτιδήποτε είναι αυτό... Αυτός και ο πατέρας του κατ'επανάληψη έχουν πει στους κυνηγούς να μην μπαίνουν στην περιοχή τους, είναι παράνομο και τρομάζουν τα ζώα... ισως σε κάποιους να το έχουν πει και περισσότερες από μία φορά... Την μοιραία ημέρα, ο γείτονας τους ειδοποιεί ότι, όχι ένας, ούτε δύο, αλλά πέντε κυνηγοί έχουν μπεί στα χωράφια τους και μάλιστα κάποιοι είναι ντόπιοι. Ο γέρος φεύγει για να τους διώξει, και ο μετέπειτα θύτης κάθεται πιό πέρα με τις σκέψεις να τον κυριεύουν, να τον πνίγει η αδικία ή η προσβολή που του γίνεται ("Αφού τους έχουμε πει να μη μπαίνουν στα χωράφια μας, γιατί μας κουβαλιούνται καθε τρεις και λίγο? Τα ζώα δεν γεννάνε, τους κόβεται το γάλα...") Και τότε ακούει τσακωμό, ίσως και κάποιο πυροβολισμό. Ξέρει οτι ο πατέρας του είναι εκεί μόνος του. Ξαφνικά όλα χρωματίζονται κόκκινα και μαύρα... Αυτό είναι το σπίτι του και αυτή είναι η γή του, εδώ μεγάλωσε και αυτά τα χώματα τα αγαπάει...
(Λίγο Κούρκουλο από τον Αστραπόγιαννο θυμίζει η σκηνή ε ?)
Ενώ ξέρει οτι εκει υπάρχουν πέντε οπλισμένοι κυνηγοί, αρπάζει το όπλο του και ξεχύνεται μπροστά...

Παραλογισμός, έτσι ?


Σενάριο που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι πολύ κοντά στην αλήθεια...Και από μια περίεργη παραξενιά της φύσης από όσο θυμάμαι τα πιο ειδεχθή και παράλογα εγκλήματα έχουν γίνει από ανθρώπους "φιλήσυχους" που δεν είχαν δώσει κανένα δικαιώμα...Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Φυσικά αυτά δεν αποτελούν ελαφρυντικό κανενός είδους......Το έγκλημα παραμένει αδικαιολόγητο, στυγερό, και παραδειγματικά τιμωρητέο...Σε παρόμοια ψυχολογική θέση όλοι μας έχουμε βρεθεί αρκετές φορές ...Αν κάθε φορά "καθαρίζαμε" από 5....
 
Απάντηση: Re: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

ο τρόπος εκτέλεσης φανερώνει ότι μάλλον τον έπνιγε το μίσος, παρά η αδικία. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που άνθρωποι θόλωσαν και πήραν μία κουμπούρα και δεν ήξεραν τι έκαναν. Αυτή όμως είναι και η διαφορά του δολοφόνου του Αγρινίου: νομίζω πως ήξερε πολύ καλά τι έκανε τη στιγμή που το έκανε. Η άποψη του Σπύρου Σούρλα (επαναλαμβάνω με όλες τις επιφυλάξεις κάποιου που έχει παρακολουθήσει το γεγονός από τα δελτία ειδήσεων) μου φαίνεται η πιθανότερη και πιστευτότερη εκδοχή: ο δράστης ακολουθούσε έναν δικό του κώδικα τιμής.

Ειναι φόνος εν ψυχρώ,εννοείται.Και η ποινή θά είναι πεντάκις ισόβια.Η συζήτηση ,τουλάχιστον με τούς καλοπροαίρετους,γίνεται γύρο απο τούς λόγους πού τον ώθησαν.Και η συζήτηση για τούς λόγους,δεν συνιστά και δικαιολόγηση.Αλλά αν καθε φορά τραβάμε και μιά ´ομολογία´του τύπου ´ένοχο τό κάθαρμα´για να πούμε την γνώμη μας,μην και θιγεί κάποιος καμπόης εκ τού ασφαλούς,καλύτερα να πηγαιναμε στα κανάλια όπου υπάρχει πολύς χώρος για λυντσάρισμα.;)
 
Re: Απάντηση: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Με το συμπάθειο, αλλά όταν άνθρωποι υψηλού βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου δηλώνουν ότι αν έβλεπαν κάποιον να σπάει το μαγαζί του πατέρα του... δεν λένε τι θα του έκαναν, εγώ αναρωτιέμαι αφενός αν θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση ο φόνος του Αγρινίου και αφετέρου πόσες δικαιολογίες μπορώ να βρω για τον Κοεμτζή.

Αυτό το ΥΨΗΛΟΥ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ νομίζω δεν κολλάει με το μικρομεσαίο μαγαζί που σου σπάνε... Το υψηλό βιοτικό επιπέδο μάλλον συμβαδίζει με το υψηλό οικονομικό επίπεδο και όχι με τον καταχρεωμένο και χιλιοδανειζόμενο μαγαζάτορα που τα βγάζει πέρα όπως-όπως... Ισως κάτι άλλο να εννοούσες αλλά θα συμφωνίσω ότι δεν πρέπει να μας προκαλεί έκπληξη ούτε ο φονιάς του Αγρινίου, ούτε η περίπτωση Κοεμτζή... Οσο ο έλληνας απομονώνεται ο ένας από τον άλλον και περιχαρακώνεται στον εαυτό του και στην οικογένειά του, τόσο θα επιταχύνεται ο εξαμερικανισμός της ελληνικής ζωής.... Και τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει ακόμα... Στην αμερική εισβάλουν τα παιδιά με όπλα στα σχολεία και σκοτώνουν μαθητές και δασκάλους, ή γονείς πιάνουν όμηρους μαθητές, ή αλλοι ασκούνται στην σκοποβολή επί πραγματικού στόχου κρυμμένοι στο αυτοκίνητό τους...
Δυστυχώς τελευταίες γραμμές άμυνάς μας είναι μιά ανίκανη αστυνομία και μιά κατευθυνόμενη δικαιοσύνη. Απο κει και πέρα μερικοί ανόητοι κοινωνικοί ψευτοεπαναστάτες του καναπέ που δηλώνουν ειδήμονες και γνώστες του αντικειμένου - άλλωστε στην ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι - πόσο μάλλον όταν έχεις κι ένα χαρτί, που περιδιαβαίνουν τα κανάλια, τα ραδιόφωνα τις εφημερίδες και τα φόρουμ και προσπαθούν να σε πείσουν οτι τα φαινόμενα φαίνονται τέτοια γιατί έτσι το εξηγούν αυτοί... Ατεκνες κοινωνικές λειτουργοί σου λένε πως να συμπεριφέρεσαι στο παιδί σου, ανέραστες γεροντοκόρες δηλώνουν σύμβουλοι γάμου και διάφοροι ψυχοεπιστήμονες που έχουν κόψει καπίστρι και με μάτι που γυαλίζει τρίβουν τα χέρια τους βλέποντας τις δουλειές τους να ανεβαίνουν
 
Re: Απάντηση: Re: Πενταπλός φόνος εν ψυχρώ ???

Σε παρόμοια ψυχολογική θέση όλοι μας έχουμε βρεθεί αρκετές φορές ...Αν κάθε φορά "καθαρίζαμε" από 5....

Thin red line... Λεπτή κόκκινη γραμμή...
 
Ομολογω ότι θελω να μπω στην κουβεντα αλλα...





... δεν μπορω να καταλάβω το πνευμα της!!:nounder:
 
Ένας άνθρωπος που έχει άνετη πρόσβαση στο internet και συζητάει εκεί (μεταξύ άλλων) για AV, θεωρώ ότι έχει υψηλότερο βιοτικό επίπεδο από πολλούς έλληνες.

Από εκεί και πέρα, BIOS, εγώ συμφωνώ με αυτά που λες περί απομόνωσης και περιχαράκωσης. Μπορείς όμως να μου εξηγήσεις πως συμφωνούν με τις απόψεις σου περί αυτοδικίας; Γιατί εγώ βλέπω αντίφαση.
 
Δεν επικροτώ, ούτε προκρίνω την αυτοδικία, αυτό που λέω είναι οτι - σε κάποιες περιπτώσεις - την κατανοώ και την δικαιολογώ. Πέρα από τους νόμους, και τα "πρέπει", υπάρχει και ο παράγοντας "άνθρωπος" ο οποίος φέρει μαζί του όλα τα καλά και τα κακά των εμπειριών που έχει συσσωρεύσει... Δηλαδή γιά παράδειγμα ποιός από εμας δεν δικαιολογεί τον άντρα που ήρθε στα χέρια και έδειρε κάποιον που έκανε κάποιοα χειρονομία στην γυναίκα του... Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει? "Βάστα μισό λεπτό ρε φίλε να σου τραβήξει η γυναίκα μου μιά μύνηση" ?
 
το παράδειγμά σου νομικώς δεν χαρακτηρίζεται ως αυτοδικία, αλλά, όταν δεν υπερβαίνει κάποιο αναγκαίο μέτρο, ως άμυνα υπέρ τρίτου.
Ο νόμος σε καμία περίπτωση δεν μας θέλει δειλούς.
Η λέξη κλειδί όμως είναι το "αναγκαίο". Δλδ με βρίζουν ή με έχουν μόλις βρίσει, αναγκαίο μέτρο είναι μια, δυο, τρεις σφαλιάρες, όχι πιστόλι μπαμ κι έξω.