Pentax 20d

Απάντηση: Re: Pentax 20d

Ευχαριστώ πολύ. Τώρα για τη μηχανή το κακό ή το καλό με τον φίλο μας, είναι ότι διαθέτει τον CANON MP65 και τον χρησιμοποιεί πολύ. Στην PENTAX δενννν... Αν από την άλλη πάρει την 5D τότε δεν θα έχει live view που κάνει τη διαφορά στην εστίαση σε τρίποδο. Εγώ του πρότεινα να πάρει μια 5D και μια 450D.

Εγώ θα του πρότεινα να πάρει την 1Ds Mk3, να μας τη δώσει να παίζουμε και αν μας αφήσει ήσυχους!:Banane0::Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Pentax 20d

Εγώ θα του πρότεινα να πάρει την 1Ds Mk3, να μας τη δώσει να παίζουμε και αν μας αφήσει ήσυχους!:Banane0::Banane0:

Δυστυχώς του αρέσουν τα μικρά παιχνίδια και η σειρά 1 δεν ήταν ποτέ μικρή στο μέγεθος, ούτε και είναι τώρα. Αλλά και τόσο που κοστίζει...
 
Έψαξα το θέμα με τους φακούς της Pentax και έμαθα πως οι 16-50 f/2,8 50-135 f/2,8 200 f/2,8 και 300f/4 της σειράς DA είναι σχεδίασης και κατασκευής της Pentax, έχει πάρει την πατέντα η Τοκίνα και κατασκευάζει τους δύο zoom με τη φίρμα της, ενώ υπολείπεται ελαφρά σε ποιότητα.
Αντιθέτως ο Pentax 12-24 f/4 είναι κατασκευή της Tokina.
 
Δεν είπα ότι μου αρέσουν οι μικρές φωτογραφικές, απλώς το γκριπ και το ζύγισμα ούτε με τραβούν ούτε με ενοχλούν στην 350D (καλά, το τελευταίο με φακούς του κιλού είναι προβληματικό). Το σκόπευτρο είναι δράμα όμως βρε παιδιά, δηλαδή μιλάμε βγάζω τα μάτια μου.
Σε σύστημα Canon πέρα από την 350D με τον φακό του κιτ της, έχω:
EF 28-135 is (τον οποίο εάν πάρω μία 5D θα έχω ως walkaround φακό)
EF 20-35 (όχι τον L)
EF 50/1.8
Sigma EX 15-30
Sigma EX 105/2.8 macro
MP-E 65/2.8
φλας, EX420
και το πανάκριβο (εντάξει, για φλας εννοώ) macro twin light ΜΤ-24ΕΧ

Οι υπόλοιποι φακοί μου είναι καμιά 40ρια βιδωτοί, 8-9 Nikkor ή για μοντούρα Nikon, 3-4 για μοντούρα Pentax K, 2 φακοί Rollei, 4 Exakta

Το σύστημα Canon συνεπώς δεν το διώχνω, αλλά έχω τόσους βιδωτούς και τραβάω τόσο πολύ σε χειροκίνητο που δεν θα με πείραζε να έχω παράλληλα και μια Pentax. Την 450D δεν την σκέφτομαι, με το rebate των 150 ευρώ η 40D έρχεται μόλις 150-200 ευρώ ακριβότερη, και μιλάμε για μηχανή.
 
Απάντηση: Re: Pentax 20d

Δεν είπα ότι μου αρέσουν οι μικρές φωτογραφικές, απλώς το γκριπ και το ζύγισμα ούτε με τραβούν ούτε με ενοχλούν στην 350D (καλά, το τελευταίο με φακούς του κιλού είναι προβληματικό). Το σκόπευτρο είναι δράμα όμως βρε παιδιά, δηλαδή μιλάμε βγάζω τα μάτια μου.
Σε σύστημα Canon πέρα από την 350D με τον φακό του κιτ της, έχω:
EF 28-135 is (τον οποίο εάν πάρω μία 5D θα έχω ως walkaround φακό)
EF 20-35 (όχι τον L)
EF 50/1.8
Sigma EX 15-30
Sigma EX 105/2.8 macro
MP-E 65/2.8
φλας, EX420
και το πανάκριβο (εντάξει, για φλας εννοώ) macro twin light ΜΤ-24ΕΧ

Οι υπόλοιποι φακοί μου είναι καμιά 40ρια βιδωτοί, 8-9 Nikkor ή για μοντούρα Nikon, 3-4 για μοντούρα Pentax K, 2 φακοί Rollei, 4 Exakta

Το σύστημα Canon συνεπώς δεν το διώχνω, αλλά έχω τόσους βιδωτούς και τραβάω τόσο πολύ σε χειροκίνητο που δεν θα με πείραζε να έχω παράλληλα και μια Pentax. Την 450D δεν την σκέφτομαι, με το rebate των 150 ευρώ η 40D έρχεται μόλις 150-200 ευρώ ακριβότερη, και μιλάμε για μηχανή.

Έχε υπ όψιν σου πως εάν πάρεις την 5D θα πρέπει να πέσεις ευλαβικά και να της βάλεις έναν L πχ.24-105 για walkaround γιατί αλλοιώς δέεεν....
Η συγκεκριμένη μηχανή ξεμπροστιαζει όλες τις ατέλειες των φακών εγώ είδα κι έπαθα. Και κάτι άλλο, έχει μακράν τη χειρότερη οθόνη LCD απ όσες μηχανές έχω δεί. Καμμία σχέση αυτό που βλέπεις στην οθόνη με αυτό που καταγράφεται.
 
Μια χαρά είναι ο 28-135 για walkaround, ίσα-ίσα η 350D έχει πιο πυκνά τα εικονοστοιχεία από ό,τι το κέντρο του αισθητήρα της 5D. Ας μην γινόμαστε pixel peepers και με τους walkaround... Τώρα για ποιότητα έχω βιδωτούς πολύ ανώτερους από τον πολυδιαφημισμένο 24-105.
 
Re: Απάντηση: Re: Pentax 20d

. Και κάτι άλλο, έχει μακράν τη χειρότερη οθόνη LCD απ όσες μηχανές έχω δεί. Καμμία σχέση αυτό που βλέπεις στην οθόνη με αυτό που καταγράφεται.

Επειδη την εχω δει αρκετες φορες, καταλαβαινω τι εννοεις, και ειλικρινα ειχα καταληξει οτι αν ημουνα σε συστημα canon και ηθελα full frame θα περιμενα. Την 5D οσο καλη κι αν ειναι (κ σε καποια σημεια μπορει να ειναι καλυτερη και απο την nikon D3), δεν θα την επαιρνα.

Αυτη δεν ειναι εγχρωμη οθονη, ειναι σαν να εχουν βαλει εγχρωμο φιλτρο σε μαυροασπρη.

Για μενα ειναι μεγαλος συμβιβασμος.
 
Αφήστε την οθόνη, το σκόπευτρο και η φωτομέτρηση να είναι καλά, δεν χρειάζεσαι την οθόνη για να καταλάβεις εάν έχεις βγάλει σωστή φωτογραφία. Σάμπως της 350D είναι καλή? Αυτό που με προβληματίζει στην 5D είναι ότι έχει μια ιδιαιτερότητα ο καθρέφτης της και παίζει να "βρίσκει" σε κάποιους από τους ευρυγώνιους βιδωτούς που έχω...
 
Ο 28-135 είναι απαράδεκτος σε FF σε σχέση με τον 24-105. Έχω κάποιες φωτο που τράβηξα με έναν τέτοιον σε σχέση με τον 24-70 πάνω σε μια 5D και οι φωτο του πρώτου είναι σίγουρα για τα μπάζα. Βινιέτα, εκτροπές και εντελώς σοφτ κάτω από f8.

Συμβιβασμός η 5D? Συγνώμη nilo αλλά μου μοιάζει για εντελώς σνομπ τοποθέτηση. Η μηχανή, τριών ετών μην το ξεχνούμε, είναι εξαιρετική. Μάλιστα στο πολύ δυσκοίλιο istockphoto έχει το μικρότερο ποσοστό απόρριψης φωτογραφιών ύπαίθρου από οποιαδήποτε άλλη μηχανή. Και στο στούντιο τα ποσοστά απόρριψης συναγωνίζονται αυτά των ψηφιακών πλατών της Imacon.

Ας αφήσουμε όμως την 5D και ας συνεχίζουμε τη συζήτηση για την K20D.

Αν θέλετε θέμα για FF CANON ας το ανοίξουμε.
 
Ο 28-135 είναι απαράδεκτος σε FF σε σχέση με τον 24-105. Έχω κάποιες φωτο που τράβηξα με έναν τέτοιον σε σχέση με τον 24-70 πάνω σε μια 5D και οι φωτο του πρώτου είναι σίγουρα για τα μπάζα. Βινιέτα, εκτροπές και εντελώς σοφτ κάτω από f8.

συγγνώμη, αλλά έχεις δει σύγκριση του 24-70 με τον 24-105? Γιατί ανάλογη ετυμηγορία θα επιφυλάξεις και για τον δεύτερο, κρίνοντας από τα αποτελέσματα.

Μίλησα για walkaround, όπου δεν ενδιαφέρει η απόλυτη ποιότητα. Εκεί ενδιαφέρει το να είναι ένας μόνο φακός με ικανοποιητικό εστιακό εύρος και να βγάζει αξιοπρεπείς φωτογραφίες εκεί που τον θέλεις. Στην 350D έχω βγάλει αρκετά καλές με τον συγκεκριμένο, τη διαφορά την καταλαβαίνω όταν κάνω τη σύγκριση με τους άριστους. Και το λέω έχοντας συγκρίνει τα per pixel αποτελέσματά του με αρκετούς, σε όλα τα εστιακά του μήκη. Κατά τα άλλα, είναι γρήγορος στην εστίαση, έχει is, ε, για walkaround δεν βάζουμε και στα ύψη τον πήχη. Τότε κάτι 18-200 tamron/tokina/sigma τι είναι, για τα σκουπίδια?
 
Τώρα για την Κ20D, νομίζω ότι είναι λάθος της Pentax να την τιμολογήσει τόσο ψηλά. Η K10D μόλις είχε βγει πήγαινε ("προσφορά" της εδώ αντιπροσωπείας) 999 ευρώ (σε κανονικό κατάστημα, όχι ιντερνετικό!) με το γκριπ και τον 18-55, το βρίσκω κακή πολιτική η αντικαταστάτιδά της να βγαίνει, ενάμιση χρόνο μετά, στα περίπου 1150 ευρώ μόνο σώμα, όταν πχ οι βασίλισσες Canon-Nikon αντικατέστησαν τα μεσαία μοντέλα τους 30D και D200 με καινούργια με τιμή κυκλοφορίας 5-10% χαμηλότερη της αρχικής τιμής κυκλοφορίας των μοντέλων που αντικαθιστούσαν.

Σήμερα η Κ20D σε σύγκριση με την ευθέως ανταγωνιστική 40D, βγαίνει, εάν υπολογιστεί το πρόγραμμα επιστροφών (που ακολουθεί 2 φορές ετησίως η Canon), 300 ευρώ πάνω.
 
Τάσο τις δοκιμάζω όλες κι αν δεν μου κάνουν.....τότε......δρόμο!
Έχω βάλει πλώρη για την D3 το καλοκαίρι.
Αυτό που έχω να πώ είναι ότι ενώ η 5D έχει στην θεωρία αλλά και στην πράξη την καλύτερη ποιότητα απο όσες έχω, εν τούτοις προτιμώ το αποτέλεσμα που μου δίνει εξάχρονη Fuji S2. Δέν έχει την ευκρίνεια και την οξύτητα της Canon, αλλά.......to see is to believe!!!
Eξ άλλου οι περισσότερες που έχω ανεβάσει στο φορουμ με τη Fuji είναι τραβηγμένες.
 
Συμβιβασμός η 5D? Συγνώμη nilo αλλά μου μοιάζει για εντελώς σνομπ τοποθέτηση.

Kατανοω το σκεπτικο σου. Η 5D ειναι μια κορυφαια μηχανη που σε αρκετα (sharpness) βαζει κατω και την D3. Και στο κατω κατω δεν βγαζουμε φωτογραφιες με την οθονη. Και απο την στιγμη που τωρα πωλειται σε δελεαστικη τιμη, αποτελει για πολλους μια πολυ συμφερουσα αγορα.

Εγω ομως λεω κατι απλο. Αν τωρα αλλαζα σε canon δεν θα επαιρνα την 5D. Γιατι? Μαλλον γιατι οταν βαζω το χερι στην τσεπη θελω να νοιωθω...καλα! Δεν θελω να υπαρχει κατι οφθαλμοφανες που θα μ ενοχλει. Γιατι αν υπαρχει δεν μπορω να το πληρωσω.
Το καλυτερο αμαξι να μου διναν στη καλυτερη δυνατη τιμη, αν με χαλαγε το σαλονι του, δεν θα το αγοραζα. Τελος.

Αν αυτο θεωρειται σνομπ.....δεν με ενοχλει.



[/QUOTE] Ας αφήσουμε όμως την 5D και ας συνεχίζουμε τη συζήτηση για την K20D. [/QUOTE]

Συμφωνω!
 
Kατανοω το σκεπτικο σου. Η 5D ειναι μια κορυφαια μηχανη που σε αρκετα (sharpness) βαζει κατω και την D3. Και στο κατω κατω δεν βγαζουμε φωτογραφιες με την οθονη. Και απο την στιγμη που τωρα πωλειται σε δελεαστικη τιμη, αποτελει για πολλους μια πολυ συμφερουσα αγορα.

Εγω ομως λεω κατι απλο. Αν τωρα αλλαζα σε canon δεν θα επαιρνα την 5D. Γιατι? Μαλλον γιατι οταν βαζω το χερι στην τσεπη θελω να νοιωθω...καλα! Δεν θελω να υπαρχει κατι οφθαλμοφανες που θα μ ενοχλει. Γιατι αν υπαρχει δεν μπορω να το πληρωσω.
Το καλυτερο αμαξι να μου διναν στη καλυτερη δυνατη τιμη, αν με χαλαγε το σαλονι του, δεν θα το αγοραζα. Τελος.

Αν αυτο θεωρειται σνομπ.....δεν με ενοχλει.

Μα δεν σε χαρακτηρίζει κανείς. Για εσένα μπορεί να είναι θεμελιώδους σημασίας ένα εξάρτημα που για εμένα στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο από ένα εργαλείο πρόχειρης επισκόπησης του αποτελέσματος. Κεχαγιάδες στην τσέπη σου θα μπούμε; Αλλού δίνει βαρύτητα ο καθένας. Και φαντάζομαι πως είναι αρκετοί αυτοί που έχουν δικαιολογήσει την προτίμησή τους στην D300 για παράδειγμα, από τα 900τόσες χιλιάδες στοιχεία της οθόνης της.
 
συγγνώμη, αλλά έχεις δει σύγκριση του 24-70 με τον 24-105? Γιατί ανάλογη ετυμηγορία θα επιφυλάξεις και για τον δεύτερο, κρίνοντας από τα αποτελέσματα.

Μίλησα για walkaround, όπου δεν ενδιαφέρει η απόλυτη ποιότητα. Εκεί ενδιαφέρει το να είναι ένας μόνο φακός με ικανοποιητικό εστιακό εύρος και να βγάζει αξιοπρεπείς φωτογραφίες εκεί που τον θέλεις. Στην 350D έχω βγάλει αρκετά καλές με τον συγκεκριμένο, τη διαφορά την καταλαβαίνω όταν κάνω τη σύγκριση με τους άριστους. Και το λέω έχοντας συγκρίνει τα per pixel αποτελέσματά του με αρκετούς, σε όλα τα εστιακά του μήκη. Κατά τα άλλα, είναι γρήγορος στην εστίαση, έχει is, ε, για walkaround δεν βάζουμε και στα ύψη τον πήχη. Τότε κάτι 18-200 tamron/tokina/sigma τι είναι, για τα σκουπίδια?

Tον 28-135 τον είχα και μάλιστα τον αγόρασα καινούριο. Wide open ήταν απαράδεκτος και σε φιλμ είχε πολλά προβλήματα (οπτικά). Ακόμα και σε ταχύτητα εστίασης ο 28-105 ήταν ΠΟΛΥ πιο γρήγορος. Επίσης μάζευε σκόνη εσωτερικά εξαιρετικά γρήγορα (σε μια εβδομάδα). Τον αντικατέστησα γρήγορα με έναν TOKINA 28-80 2.8 που επίσης´ήταν κακός wide open (2.8 όμως) ήταν πολύ πιο γρήγορος σε εστίαση και είχε απολύτως καλύτερες επιδόσεις σε βινιέτα, φλέρ, και οξύτητα. Είχε πιο ψυχρά χρώματα όμως.

Έχω παίξει με αρκετούς φακούς της CANON σε 1,3 και σε FF (από τον καθηγητή μου Ι. Κολιόπουλο της ΦΛΣ και τον Νίκο Αρβανιτίδη τον ρεπόρτερ. Η διαφορά του συγκεκριμένου φακού με τους 24-70, 24-105 (μετά την επισκευή από την CANON EUROPE (ήταν από τα πρώτα κομμάτια) και από τον TAMRON 28-75 είναι πολύ μεγάλη. Αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις αυτό το φακό σε FF έστω και για πρόχειρη βόλτα μείνε στό μικρό φορμά.

και για του λόγου το αληθές μόλις βάλω στο χέρι την 1DS φέρε τον φακό και τράβα κάποια τυχαία καρέ. Και δέστα μετά στον ΗΥ.
 
Ο 28-135 ήταν μονίμως επάνω πχ σε εκδρομές. Προσωπικώς τον θεωρώ γρήγορο στην εστίαση. Δεν θα τον πάρω για "σοβαρή" φωτογράφηση, θα τον βάλω όμως εάν θέλω να καλύψω απλώς στιγμιότυπα (πχ ένα πάρτυ) που δεν συζητώ το να αλλάζω φακούς, και ούτε ελέγχω το per pixel αποτέλεσμα.

Αν και τον τελευταίο χρόνο ομολογουμένως δεν τον χρησιμοποιώ, έχω για walkaround στάνταρ ζουμ τον Sigma 15-30 ΕΧ (δίνει 24-48 στο μικρό φορμά), μαζί με κάποιον 135ρη σύνήθως. Είναι και πώς θα συνηθίσει κανείς...

Εάν πάω στην 5D, για αυτή τη χρήση στάνταρ ζουμ με βλέπω να παίρνω τον Sigma EX 24-60/2.8 ή ενδεχομένως τον ΕΧ 24-70/2.8 (ογκώδης ο τελευταίος)