Το θέμα δεν είναι θέμα νοοτροπίας του Έλληνα. Είναι θέμα ανικανότητας του Έλληνα να διεκδικήσει σωστά. Το είδαμε κι εδώ, το είδα και στα social media το πως έγραφαν όσοι είχαν πρόβλημα. Ουσιαστικά του Έλληνα του αρέσει απλά να φωνάζει δυνατά χωρίς να επιχειρηματολογεί. Κι επίσης, ΆΛΛΟ το θέμα της επικοινωνίας, ΆΛΛΟ το θέμα ότι καλύπτεται νομικά μια εταιρεία βάσει συμβολαίου. Βλέπω ότι δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις τι έγραψα και σε τι απάντησες. Απάντησες σε κάτι εντελώς διαφορετικό στο οποίο κι εγώ συμφωνώ ότι έπρεπε να υπήρχε καλύτερη ενημέρωση. Βάσει συμβολαίου δεν είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει κανείς πόσο δε όταν έχουν και όρους για αλλαγή προγράμματος. Αν ήταν έτσι, όταν η Nova έχανε το ένα πρωτάθλημα μετά το άλλο θα έπρεπε να ενημερώνει, όταν μια σειρά δεν ανανεώθηκε, ένα studio κλπ. Μην τρελαθούμε, αυτά τα πράγματα είναι ο ορισμός της υπερβολής. Απατεωνιά εγώ θεωρώ πολύ περισσότερο αυτό που γίνονταν από τηλεπωλήσεις της Nova με εσφαλμένες πληροφορίες περί εξασφάλισης πρωταθλημάτων και διοργανώσεων που είχε ήδη χάσει από τον ΟΤΕ.
Αν θεωρείς ότι είναι απατεώνες και παπατζήδες, δώσε το penalty και φύγε. Τσάμπα χαλάς την υγεία σου για μερικά προγραμματάκια.
Αν θεωρείς ότι είναι απατεώνες και παπατζήδες, δώσε το penalty και φύγε. Τσάμπα χαλάς την υγεία σου για μερικά προγραμματάκια.