Περί "contributory negligence"

group131

AVClub Enthusiast
20 June 2006
1,026
Ηράκλειο
Καλησπέρα σε όλους.

Αν έχουμε κάποιον νομικό (ή έστω κάποιον που να ξέρει κάτι παραπάνω) στην παρέα μας θα ήθελα τη συμβουλή του. Πριν από 1,5 χρόνο αγόρασα ένα mp3 player με σκληρό δίσκο. Όλα καλά μέχρι πριν από 1 μήνα περίπου οπότε και σταμάτησε να δουλεύει.

Επικοινώνησα με την εταιρεία που το αγόρασα και αυτοί με παρέπεμψαν στο ευρωπαϊκό site της μητρικής εταιρείας. Ακολούθησα την εκεί διαδικασία κι έστειλα το player με δικά μου έξοδα στη Γερμανία.

Σήμερα μου έρχεται mail το οποίο επικαλείται τον όρο (συμμετοχική αμέλεια ελληνιστί?) που αναφέρω στον τίτλο του θέματος και μου λέει ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση. Μου ζητούν εντός 10 ημερών να απαντήσω αν δέχομαι να πληρώσω 120 ευρώ για την αντικατάσταση του δίσκου.

Η ερώτηση μου είναι απλή: Με τη λογική αυτή μπορεί η κάθε εταιρεία να βγάζει όλα τα προϊόντα εκτός εγγύησης. Πώς να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας? Και είμαστε τελικά τόσο ανυπεράσπιστοι?

Φιλικά και ...προβληματισμένα
Γιώργος
 
Πρώτον, το Player είχε οποιδήποτε εμφανές σημάδι κακοποίησης? Δεύτερον πια εταιρία είναι?
Αυτό που θα κάνεις είναι τους στέλνεις πίσω ένα mail στο οποίο τους αναφέρεις την ημερομηνία αγοράς και τους υπενθυμίζεις ότι είναι ακόμα σε εγγύηση και από την στιγμή που δεν υπάρχει καμμία κακοποίηση ή κακομεταχείρηση από εσένα είναι υποχρεωμένοι να το επισκευάσουν δωρεάν. Τελειώνεις πάντα το γράμμα σου με το ότι σε αντίθετη περίπτωση από την στιγμή στην οποία αρνούνται να αποδεχτούν την υποχρέωση τους θα ανγκαστείς να κινηθείς νομικά.
Καλύ τύχη Γιώργο.
 
Δεν μας είπες όμως, 1 χρόνο ή 2 χρόνια εγγυηση είχε το Player? Γιατι σπάνια θα βρείς φορητο hd player με πάνω απο χρόνο εγγυηση.
 
συνυπαιτιότητα-συνυπευθυνότητα ειναι η ακριβής μετάφραση του contributory negligence
μαλλον δεν είναι θέμα εγγυησέως αλλά κακής χρήσεως
μήπως κάποιο λογισμικό (παρ'ανομο ) που ανακάλυψαν?
μήπως το "κατσαβίδιασες" προσπαθωντας να το φτιαξεις?
 
Last edited:
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις-γνώμες.

Ακόμα σκέφτομαι τι ακριβώς να κάνω. Από τη μια τα 120 είναι και πολλά και ψιλοκοροϊδία, από την άλλη αν δε τα δώσω μένω με ένα άχρηστο player...

Πάντως και η εγγύηση είναι 2 χρόνια (EU) και προφανώς αφού ήταν εντός εγγύησης ούτε το άνοιξα αλλά κι ούτε έβαλα κάποιο παράνομο λογισμικό (και να ήθελα δε μπορούσα...).

Το θέμα είναι ότι ακόμα και να αποφασίσω να κυνηγήσω νομικά το θέμα, πώς να κυνηγήσω νομικά μια εταιρεία με έδρα στη Γερμανία???

Με βλέπω να κάνω την καρδιά πέτρα, να τα σκάω κι απλά από κει και πέρα να αποτρέπω άλλους να προτιμούν τη συγκεκριμένη εταιρεία...

Γιώργος
 
Γιώργο πρέπει σε αυτά τα θέμτα πάντα να έχεις υπομονή. Δυστηχώς όλοι ψάχνουν κορόιδα. Στείλε το mail που σου είπα. Θα σου απαντήσουν και αναλόγως θα τους απαντήσουμε. Εσύ μπορεί να μην έχεις την δυνατότητα να τους κυνηγήσεις νομικά αλλά αυτοί δεν το ξέρουν. Ένα όνομα σε ένα mail είσαι και όχι το βιογραφίκό σου.
 
Τελικά μετά από ένα μήνα αναμονής και βουβαμάρας από την πλευρά της εταιρείας σήμερα έλαβα mail που μου ζητάνε συγνώμη και μου λένε ότι τελικά αποφάσισαν να το επισκευάσουν δωρεάν!

Νενικήκαμεν μάλλον! Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις συμβουλές τους και θα αναφέρω νεότερα με την παραλαβή.

Γιώργος
 
Μοράβο Γιώργο για την υπομονή σου που τελικά είχε αποτέλεσμα. Μπράβο και στα παιδιά που σε συμβούλεψαν για τον τρόπο που έπρεπε να κινηθέις.

AV Club- Κατασκευαστής 1-0 και έχουμε και συνέχεια......

Νικόλας
 
Χθες παρέλαβα τελικά το MP3 μου. Μου το έστειλε η εταιρεία με UPS. Όλα καλά. Το σήριαλ μου έλαβε τέλος και μπορώ να πω ότι με έκανε και ...σοφότερο!

Καλές γιορτές
Γιώργος:award: