Καλησπέρα σε όλους.
Αν έχουμε κάποιον νομικό (ή έστω κάποιον που να ξέρει κάτι παραπάνω) στην παρέα μας θα ήθελα τη συμβουλή του. Πριν από 1,5 χρόνο αγόρασα ένα mp3 player με σκληρό δίσκο. Όλα καλά μέχρι πριν από 1 μήνα περίπου οπότε και σταμάτησε να δουλεύει.
Επικοινώνησα με την εταιρεία που το αγόρασα και αυτοί με παρέπεμψαν στο ευρωπαϊκό site της μητρικής εταιρείας. Ακολούθησα την εκεί διαδικασία κι έστειλα το player με δικά μου έξοδα στη Γερμανία.
Σήμερα μου έρχεται mail το οποίο επικαλείται τον όρο (συμμετοχική αμέλεια ελληνιστί?) που αναφέρω στον τίτλο του θέματος και μου λέει ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση. Μου ζητούν εντός 10 ημερών να απαντήσω αν δέχομαι να πληρώσω 120 ευρώ για την αντικατάσταση του δίσκου.
Η ερώτηση μου είναι απλή: Με τη λογική αυτή μπορεί η κάθε εταιρεία να βγάζει όλα τα προϊόντα εκτός εγγύησης. Πώς να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας? Και είμαστε τελικά τόσο ανυπεράσπιστοι?
Φιλικά και ...προβληματισμένα
Γιώργος
Αν έχουμε κάποιον νομικό (ή έστω κάποιον που να ξέρει κάτι παραπάνω) στην παρέα μας θα ήθελα τη συμβουλή του. Πριν από 1,5 χρόνο αγόρασα ένα mp3 player με σκληρό δίσκο. Όλα καλά μέχρι πριν από 1 μήνα περίπου οπότε και σταμάτησε να δουλεύει.
Επικοινώνησα με την εταιρεία που το αγόρασα και αυτοί με παρέπεμψαν στο ευρωπαϊκό site της μητρικής εταιρείας. Ακολούθησα την εκεί διαδικασία κι έστειλα το player με δικά μου έξοδα στη Γερμανία.
Σήμερα μου έρχεται mail το οποίο επικαλείται τον όρο (συμμετοχική αμέλεια ελληνιστί?) που αναφέρω στον τίτλο του θέματος και μου λέει ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση. Μου ζητούν εντός 10 ημερών να απαντήσω αν δέχομαι να πληρώσω 120 ευρώ για την αντικατάσταση του δίσκου.
Η ερώτηση μου είναι απλή: Με τη λογική αυτή μπορεί η κάθε εταιρεία να βγάζει όλα τα προϊόντα εκτός εγγύησης. Πώς να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας? Και είμαστε τελικά τόσο ανυπεράσπιστοι?
Φιλικά και ...προβληματισμένα
Γιώργος