Πράγματι είναι νωρίς για συμπεράσματα και θα επανέλθουμε σε ότι αφορά το χρώμα. Γενικότερα βέβαια για την επεξεργασία , το σημαντικό είναι αυτό που αναφέρει κι ο Κώστας, δηλαδή αν θέλει κανείς τελικό αρχείο ή αν το πάει για επι πλέον πείραγμα - ειδικά παρεμβάσεις σε φωτεινότητα, κοντράστ, χρώμα κ.λπ. Παράλληλα δε η προσέγγισή μας πρέπει να εξαρτάται από την προέλευση των αρχείων.
Παράδειγμα: Όταν έχω να κάνω με την "αρχαία" GM5, επιδιώκω να εξαντλήσω κατά το δυνατό τα περιθώρια επεξεργασίας μέσα στο DxO, γιατί το περιορισμένο δυναμικό εύρος και ΚΥΡΙΩΣ ο ψηφιακός θόρυβος του παλιού αισθητήρα αντιμετωπίζονται πολύ καλά μέσα στο πρόγραμμα. Ειδικά με το NR Deep prime XD/XD2s παίρνεις πεντακάθαρες εικόνες - τις οποίες όμως είναι καλό να τις "αφήνεις στην ησυχία τους", εκτός από κροπ και άλλες απλές παρεμβάσεις.
Αν έχεις κάτι πιο σύγχρονο - π.χ. ΟΜ5 - ανάλογα αυξάνονται και τα περιθώρια για το "μετά" - αλλά γενικά, όσο πιο πολύ ασχοληθείς στο DxO, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις - λογικό άλλωστε...
Παράδειγμα: Όταν έχω να κάνω με την "αρχαία" GM5, επιδιώκω να εξαντλήσω κατά το δυνατό τα περιθώρια επεξεργασίας μέσα στο DxO, γιατί το περιορισμένο δυναμικό εύρος και ΚΥΡΙΩΣ ο ψηφιακός θόρυβος του παλιού αισθητήρα αντιμετωπίζονται πολύ καλά μέσα στο πρόγραμμα. Ειδικά με το NR Deep prime XD/XD2s παίρνεις πεντακάθαρες εικόνες - τις οποίες όμως είναι καλό να τις "αφήνεις στην ησυχία τους", εκτός από κροπ και άλλες απλές παρεμβάσεις.
Αν έχεις κάτι πιο σύγχρονο - π.χ. ΟΜ5 - ανάλογα αυξάνονται και τα περιθώρια για το "μετά" - αλλά γενικά, όσο πιο πολύ ασχοληθείς στο DxO, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις - λογικό άλλωστε...