Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι

Όχι εννοώ τη γεννήτρια ήχων που δεν έχει περιορισμούς στο τι θα αναπαράγει. Συνεπώς να θεωρήσω ότι επειδή δεν έχει ηχητική υπογραφή ή μπορεί να έχει άπειρες ηχητικές υπογραφές, ότι δεν είναι μουσικό όργανο;

ΙΜΗΟ Ας αφήσουμε τον κάθε μουσικό να παίζει με ότι θεωρεί ο ίδιος όργανο

Άλλοι παίζουν με ένα κουτάλι
Άλλοι με γεννήτριες (Οι ηλεκτρικές / ηλεκτρονικές γεννήτριες θέλουν ηχείο)
Η ροκάνα να φανταστώ πάει προς κρουστό
Θα μπορούσε να την πει κανείς μηχανική γεννήτρια ήχων, όπως και την παλιά σειρήνα πολέμου, λέμε τώρα

Γενικά η ταξινομία όλων των παραπάνω έχω την εντύπωση ότι δεν είναι τόσο πολύ το θέμα μας


ΥΓ, η Βιολοντσελιά είναι καταπληκτική!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

Όχι δεν εννοώ κάτι άλλο. Ρωτώ αν το συνθεσάιζερ είναι μουσικό όργανο, ή μουσικά όργανα θεωρούνται μόνο όσα όργανα λειτουργούν με ακουστικό τρόπο (δηλαδή ούτε η ηλεκτρική κιθάρα είναι μουσικό όργανο).

Η κιθάρα είναι.
Την χορδή ενισχυμένη ακούς,είτε από το αντηχείο,είτε από το ηχείο του ενισχυτή.
 
Και ένα υπερβατικό σχόλιο

Το δικό μου ‛όργανο’ τώρα πια μάλλον είναι το στερεοφωνικό μου

Το έχω ξαναπεί

Ότι έχω αποκτήσει μια σχέση μαζί του που θυμίζει πολύ τη σχέση μουσικού με το αγαπημένο όργανό μουσικής του
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

Η κιθάρα είναι.
Την χορδή ενισχυμένη ακούς,είτε από το αντηχείο,είτε από το ηχείο του ενισχυτή.

Δηλαδή μουσικό όργανο είναι μόνο αυτό που έχει τη δυνατότητα να παράγει ήχο από αντηχείο. Αυτό δε λες; Μια stratocaster δηλαδή δεν είναι μουσικό όργανο.

Για να μην το ζαλίζουμε. Θεωρείτε φυσικό ήχο αυτόν που βγαίνει από αντηχείο μόνο δηλαδή; Γιατί η ενίσχυση του ήχου λόγω μιας κοιλότητας που φέρει ένα ακουστικό όργανο είναι φυσικός τρόπος και όχι ο τρόπος της ροής των ηλεκτρονίων;
Μα και τα δύο κατασκευάστηκαν για να παράγουν ήχο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις τι είναι "πραγματικός ήχος" στα μουσικά όργανα; Τα άλλα όργανα δεν παράγουν πραγματικό ήχο; Ο πραγματικός ήχος μιας ηλεκτρικής κιθάρας ας πούμε δεν είναι ήχος;

Ο πραγματικος ηχος μιας ηλεκτρικης κιθαρας ειναι αυτος που ακους οταν η κιθαρα δεν ειναι συνδεδεμενη στον ενισχυτη/ηχειο της.

Η ιδια κιθαρα σε δυο διαφορετικους ενισχυτες/ηχεια ακουγεται διαφορετικα.Ακουμε δηλ. την υπογραφη οπως λες του ενισχυτη/ηχειου.

Ο δικος της ηχος ειναι αυτος που ειπα πιο πανω.Εχει δικο της attack,sustain & decay .

To συνθεσαιζερ δεν τα εχει αυτα.

Και για να μην παρεξηγουμαι,αυτα που σου λεω αποτελουν την καθαρα προσωπικη μου ερμηνεια του τι ειναι μουσικο οργανο.Ακομη και η κατσαρολα που ανεφερες πιο πανω,ναι μπορει να θεωρηθει για μενα μουσικο οργανο,και αλλα βεβαια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπ

Δηλαδή μουσικό όργανο είναι μόνο αυτό που έχει τη δυνατότητα να παράγει ήχο από αντηχείο. Αυτό δε λες; Μια stratocaster δηλαδή δεν είναι μουσικό όργανο.

Για να μην το ζαλίζουμε. Θεωρείτε φυσικό ήχο αυτόν που βγαίνει από αντηχείο μόνο δηλαδή; Γιατί η ενίσχυση του ήχου λόγω μιας κοιλότητας που φέρει ένα ακουστικό όργανο είναι φυσικός τρόπος και όχι ο τρόπος της ροής των ηλεκτρονίων;
Μα και τα δύο κατασκευάστηκαν για να παράγουν ήχο.

H strat δεν είναι μουσικό όργανο,είναι θρησκεία.:rip::flipout:

Αν πάντως έπρεπε να δώσω έναν ορισμό,θα έλεγα πως μουσικό όργανο είναι ο πρωτογενής ήχος,Η ενίσχυσή του φυσική ή τεχνητή,έπεται.
Φυσικά και δίνει χαρακτήρα.Είναι όμως όπως οι διαφορετικές ποιότητες δυο βιολιών.
Όλοι περάσαμε το τεστ θυμάμαι στο νήμα που είχε ανοιχτεί.
 
Υπάρχουν synthesizer + synthesizer.. πχ το θρυλικό Moog με ιδιαιτερα "αναλογικο" ηλεκτρονικο ηχο

Και ο σκοπος της αναπαραγωγής ειναι να αποτυπώνει οσο πιο σωστά γινεται οτι ειναι καταγεγραμμένο στο μεσο (cd, βινυλιο κτλ). Είτε αυτο ειναι ακουστικα οργανα, ειτε ηλεκτρονικα, ειτε πετρες και καμπανες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Ο πραγματικος ηχος μιας ηλεκτρικης κιθαρας ειναι αυτος που ακους οταν η κιθαρα δεν ειναι συνδεδεμενη στον ενισχυτη/ηχειο της.

Ο οποίος είναι ταυτόχρονα και ο "φυσικός" της ήχος σωστά; Και επειδή δεν κάνει αυτός ο ήχος για αξιολόγηση, γι' αυτό προτιμάμε να αξιολογούμε τα ηχοσυστήματα με τα όργανα που βγάζουν φυσικό ήχο.
Το έπιασα;

Άρα οι ηλεκτρικές κιθάρες και τα συνθεσάιζερ δεν κάνουν για αξιολόγηση του ηχοσυστήματος. Νομίζω ότι δια της αφαιρετικής μεθόδου, θα φτάσουμε στο τέλος να λέμε ότι για να αξιολογήσουμε ένα ηχοσύστημα ή μία ηχογράφηση θα προσπαθούμε να βρούμε πόσο φυσικά ακούγεται το βότσαλο που αναπηδά στην επιφάνεια του νερού... .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

H strat δεν είναι μουσικό όργανο,είναι θρησκεία.:rip::flipout:

Αν πάντως έπρεπε να δώσω έναν ορισμό,θα έλεγα πως μουσικό όργανο είναι ο πρωτογενής ήχος,Η ενίσχυσή του φυσική ή τεχνητή,έπεται.
Φυσικά και δίνει χαρακτήρα.Είναι όμως όπως οι διαφορετικές ποιότητες δυο βιολιών.
Όλοι περάσαμε το τεστ θυμάμαι στο νήμα που είχε ανοιχτεί.

Συμφωνώ αλλά είμαι της άλλης παρατάξεως (Les Paul)

Μουσικό όργανο πάντως είναι κάτι που έχει κατασκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί στη μουσική μέσω της τεχνικής του παιξίματός του.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Ο οποίος είναι ταυτόχρονα και ο "φυσικός" της ήχος σωστά; Και επειδή δεν κάνει αυτός ο ήχος για αξιολόγηση, γι' αυτό προτιμάμε να αξιολογούμε τα ηχοσυστήματα με τα όργανα που βγάζουν φυσικό ήχο.
Το έπιασα;

Άρα οι ηλεκτρικές κιθάρες και τα συνθεσάιζερ δεν κάνουν για αξιολόγηση του ηχοσυστήματος. Νομίζω ότι δια της αφαιρετικής μεθόδου, θα φτάσουμε στο τέλος να λέμε ότι για να αξιολογήσουμε ένα ηχοσύστημα ή μία ηχογράφηση θα προσπαθούμε να βρούμε πόσο φυσικά ακούγεται το βότσαλο που αναπηδά στην επιφάνεια του νερού... .

Mπορει να σου ακουγεται περιεργο-δεν ξερω- αλλα ο ηχος του βοτσαλου που αναπηδα στην επιφανεια του νερου,ναι μπορει να χρησιμοποιηθει για αξιολογηση ενος συστηματος. Ειναι ενας πραγματικος ηχος που ειτε το πιστευεις ειτε οχι μπορει να εκθεσει πολλα ανεπαρκη συστηματα.Το ιδιο και ο ηχος μιας κατσαρολας που κτυπας με την ξυλινη κουταλα π.χ,θα εκπλαγεις ποσο μπορει να εκθεσει ανεπαρκη συστηματα.

Τωρα ενα ηλεκτρικο οργανο εκτος πριζας και ενισχυτη , τα ειπαμε πιο πανω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Μουσικό όργανο πάντως είναι κάτι που έχει κατασκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί στη μουσική μέσω της τεχνικής του παιξίματός του.

Eδω συμφωνουμε νομιζω ολοι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Mπορει να σου ακουγεται περιεργο-δεν ξερω- αλλα ο ηχος του βοτσαλου που αναπηδα στην επιφανεια του νερου,ναι μπορει να χρησιμοποιηθει για αξιολογηση ενος συστηματος. Ειναι ενας πραγματικος ηχος που ειτε το πιστευεις ειτε οχι μπορει να εκθεσει πολλα ανεπαρκη συστηματα.Το ιδιο και ο ηχος μιας κατσαρολας που κτυπας με την ξυλινη κουταλα π.χ,θα εκπλαγεις ποσο μπορει να εκθεσει ανεπαρκη συστηματα.

Τωρα ενα ηλεκτρικο οργανο εκτος πριζας και ενισχυτη , τα ειπαμε πιο πανω.

Εάν πρόσεξες, εγώ αναφέρθηκα στη μοναδικότητα του συγκεκριμένου παραδείγματος ως προς την αξιολόγηση. Δηλαδή είπα ότι στο τέλος θα φτάσουμε - δια της αφαιρετικής μεθόδου - να χρησιμοποιούμε μόνο αυτό. Ήδη έχουμε αποκλείσει ότι μπαίνει στην πρίζα ή χρησιμοποιεί μαγνήτες. Δεν είναι όμως έτσι.
Έτσι είναι για όσους νομίζουν ότι η φυσικότητα (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό που δεν σημαίνει τίποτε επί της ουσίας στα μουσικά όργανα τουλάχιστον) είναι το Α και το Ω. ΙΜΗΟ, δεν είναι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Συμφωνώ αλλά είμαι της άλλης παρατάξεως (Les Paul)

Μουσικό όργανο πάντως είναι κάτι που έχει κατασκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί στη μουσική μέσω της τεχνικής του παιξίματός του.



Στα ηλεκτρικά όργανα μεσολαβεί (δικός τους) ενισχυτής – ηχεία κλπ , αρά οι ήχοι δεν είναι φυσικοί ούτε μπορούν να αποτελέσουν ποτέ μέτρο ακριβούς αναπαραγωγής μια ηχογράφησης.


Δεν καταλαβαίνω που έχεις μπερδευτεί.
Όταν έρχεται στο μυαλό σου το χρώμα της θάλασσας φέρνεις μνήμες της θάλασσας όπως την βλέπεις με τα μάτια σου , όχι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ της θάλασσας με φίλτρα και κάμερες (= ηλεκτρικά όργανα) .

Μόνο με την θάλασσα που βλέπεις μπορείς να κρίνεις , διαφορετικά δεν υπάρχει μία «σταθερά» να πατήσεις ώστε να ορίσεις την φυσικότητα.

Προϋποτίθεται ότι υπάρχει ένα πρότυπο που αναπαράγεται .
Ένα βιολοντσέλο (φυσικό όργανο= μία χορδή +1 βέργα + 1 ξύλινο κουτί κοντά + μηχανική ενέργεια ανθρώπινου χεριού) είναι ένας ήχος που γνωρίζουμε κατά κάποιο τρόπο και μπορεί να αποτελέσει «πρότυπο» ακόμη και στην ένταση - εστίαση .

Το θέμα της συζήτησης είναι η φυσικότητα της αναπαραγωγής , όχι τι είναι τέχνη. (και η κόκκινη θάλασσα – τέχνη είναι αλλά ένας προβολέας που δείχνει την θάλασσα κόκκινη δεν μπορεί να κριθεί για την «φυσικότητα» των χρωμάτων του).
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Στα ηλεκτρικά όργανα μεσολαβεί (δικός τους) ενισχυτής – ηχεία κλπ , αρά οι ήχοι δεν είναι φυσικοί ούτε μπορούν να αποτελέσουν ποτέ μέτρο ακριβούς αναπαραγωγής μια ηχογράφησης.


Δεν καταλαβαίνω που έχει μπερδευτεί.
Όταν έρχεται στο μυαλό σου το χρώμα της θάλασσας φέρνεις μνήμες της θάλασσας όπως την βλέπεις με τα μάτια σου , όχι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ της θάλασσας με φίλτρα και κάμερες (= ηλεκτρικά όργανα) .

Μόνο με την θάλασσα που βλέπεις μπορείς να κρίνεις , διαφορετικά δεν υπάρχει μία «σταθερά» να πατήσεις ώστε να ορίσεις την φυσικότητα.

Προϋποτίθεται ότι υπάρχει ένα πρότυπο που αναπαράγεται .
Ένα βιολοντσέλο (φυσικό όργανο= μία χορδή +1 βέργα + 1 ξύλινο κουτί κοντά) είναι ένας ήχος που γνωρίζουμε κατά κάποιο τρόπο και μπορεί να αποτελέσει «πρότυπο» ακόμη και στην ένταση - εστίαση .

Το θέμα της συζήτησης είναι η φυσικότητα της αναπαραγωγής , όχι τι είναι τέχνη. (και η κόκκινη θάλασσα – τέχνη είναι αλλά ένας προβολέας που δείχνει την θάλασσα κόκκινη δεν μπορεί να κριθεί για την «φυσικότητα» των χρωμάτων του).

Η βιολοντσελιά τι χρώμα έχει στη φύση;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Η βιολοντσελιά τι χρώμα έχει στη φύση;

Το χρώμα του ξύλου που έχεις στην μνήμη σου.

Για την ηλεκτρονική βιολοντσέλιά ( σε χρώμα ) μπορείς να διαλέξεις από το χρωματολόγιο της Βιβεχρωμ
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Το χρώμα του ξύλου που έχεις στην μνήμη σου.

Για την ηλεκτρονική βιολοντσέλιά ( σε χρώμα ) μπορείς να διαλέξεις από το χρωματολόγιο της Βιβεχρωμ

Τι; Δηλαδή να ακούμε τα όργανα χωρίς το βερνίκι; Γιατί έτσι είναι πιο φυσικά. :flipout:

Λοιπόν, όσο φυσικό είναι κάτι που κάνει χρήση αντηχείου, άλλο τόσο φυσικό είναι κάτι που κάνει χρήση του ηλεκτρισμού. Και τα δύο φυσικά φαινόμενα χρησιμοποιούν για να παράγουν ήχο. Ούτε τα βιολοντσέλα τα βρίσκουμε ελύθερα στη φύση, ούτε τα συνθεσάιζερ. Ανθρώπινα κατασκευάσματα είναι με σκοπό την αναπαραγωγή ήχου για χρήση σε μουσική.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Τι; Δηλαδή να ακούμε τα όργανα χωρίς το βερνίκι; Γιατί έτσι είναι πιο φυσικά. :flipout:

Λοιπόν, όσο φυσικό είναι κάτι που κάνει χρήση αντηχείου, άλλο τόσο φυσικό είναι κάτι που κάνει χρήση του ηλεκτρισμού. Και τα δύο φυσικά φαινόμενα χρησιμοποιούν για να παράγουν ήχο. Ούτε τα βιολοντσέλα τα βρίσκουμε ελύθερα στη φύση, ούτε τα συνθεσάιζερ. Ανθρώπινα κατασκευάσματα είναι με σκοπό την αναπαραγωγή ήχου για χρήση σε μουσική.

Το θέμα είναι Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

Αν σε ένα σύστημα-ηχογράφηση ακούγεται μία ηλεκτρική κιθάρα σαν να φρενάρει τζάμπο μπορεί το σύστημα-ηχογράφηση να είναι άριστο μπορεί και να είναι για πέταμα.

Αν σε ένα σύστημα-ηχογράφηση ακούγεται μία ακουστική κιθάρα σαν να φρενάρει τζάμπο είναι για πέταμα.

Στα ηλεκτρικά δεν οδηγείσαι σε συμπέρασμα . Δεν συζητούμε αν είναι όργανα και αν παράγουν ήχους.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής

Στα ηλεκτρικά δεν οδηγείσαι σε συμπέρασμα . Δεν συζητούμε αν είναι όργανα και αν παράγουν ήχους.

Αυτό είναι περίεργο που αναφέρεις γιατί υπήρξαν και απόψεις περί του αντιθέτου, ότι δηλαδή τον τύπο ενός ηλεκτρικού μπάσου και τον τρόπο παιξίματος τον συμπέρανε κάποιος απλά ακούγοντάς το αναπαραγόμενο από ηχοσύστημα.

Το συμπέρασμα στο οποίο οδηγείσαι με τα μη ηλεκτρικά ποιο είναι;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Εάν πρόσεξες,

Eγω προσεχω καλα αυτα που λες,μαλλον εσυ δεν προσεχεις αυτα που λενε οι υπολοιποι.

Τωρα αν μας δουλευεις,τα καταφερνεις καλα,οσο βεβαια σου απανταμε,επειδη σε σεβομαστε ως συνομιλητη.

Αν δεν μας δουλευεις,προσωπικα δεν μπορω να βοηθησω αλλο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Eγω προσεχω καλα αυτα που λες,μαλλον εσυ δεν προσεχεις αυτα που λενε οι υπολοιποι.

Τωρα αν μας δουλευεις,τα καταφερνεις καλα,οσο βεβαια σου απανταμε,επειδη σε σεβομαστε ως συνομιλητη.

Αν δεν μας δουλευεις,προσωπικα δεν μπορω να βοηθησω αλλο.

Δεν σε δουλεύω φίλε μου. Ψάχνω να βρω τη φυσικότητα των ηχογραφήσεων που προκύπτουν από τη φυσικότητα του ηχοσυστήματος και των μουσικών οργάνων, και δεν έχω διαβάσει ούτε ένα επιχείρημα υπέρ αυτών, που να στηρίζεται στη λογική.

Συγνώμη αν σε σύγχυσα.