Περί καλωδίων ρεύματος

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί καλωδίων ρεύματος

Δηλάδή το θωρακισμένο αντέχει σε ότι του κάνεις (:violent-smiley-030:) επειδή έχεις πετάξει τα λεφτά σου ενώ το οπλισμένο σου κάνει μία από τα ίδια (:rifle:); Καλύτερα; τότε να πάρουμε όλοι θωρακισμένα - μη πάθουμε τίποτε!!

:ciao:
Σωστός...Τό πιασες το νόημα...:Banane0:
 
Re: Απάντηση: Περί καλωδίων ρεύματος

Aπ' ότι έχω καταλάβει οι περισσότεροι αλλάζουμε καλώδια για να λύσουμε προβλήματα.
Επίσης διαβάζοντας έχω καταλάβει ότι οι περισσότεροι έχουν προβλήματα.

Σε ένα δυνατό και απροβλημάτιστο συστημα τα καλώδια έχουν πολύ λιγότερη σημασία απ' ότι νομίζουν μερικοί φίλοι και συναγωνιστές.
Οι αλλαγές απλά θα το κάνουν λίγο διαφορετικό.
Θα παραμείνει όμως δυνατό και απροβλημάτιστο ότι και αν βάλεις να πάιξει και με ότι καλώδιο.-
Και αυτό ίσχύει με όλα τα καλώδια, φθηνά και ακριβά και πανάκριβα...
Θα πρότεινα με τα λεφτά των (πανα-ακριβών) καλωδίων να αλλάξετε ηχεία, τελικό ή ακόμα... και χώρο!!!
Καλό βράδυ και άλλο κακό να μην μας βρεί!

Γενικά , ο Γιάννης έχει άδικο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες αγοραστών καλωδίων στο hi-end. Δέχομαι και τις δύο. Η πρώτη είναι αυτή που έχει ένα mid-fi σύστημα όπου ακούγεται μεν μέτρια-καλά με φθηνά καλώδια, όμως η μεταπήδηση στο επόμενο σκαλί σε επί μέρους θέματα οπως refinement, διαφάνεια, σώμα, decay, prat μιας που δεν έγινε με την αρχική επένδυση (ενισχυτή, dac, conditioner κτλ.) ή έγινε επί μέρους, αναζητείται στα καλώδια γιατί όχι και ρεύματος. Πέρασα από αυτή τη φάση και προσθέτω με σιγουριά ότι κάτι τέτοιο ισχύει και μπορεί ένας τρανζιστοράτος ή λαμπάτος των 2-3 χιλιάδων ευρώ να 'πάρει' κατα πολύ τον πάνω δρόμο με τα κατάλληλα καλώδια , ακόμη και σε σχέση με ακριβότερο μηχάνημα 'άσχημα' πλαισιομένο από καλώδια.
Κατα την EMM LABS, που πρόσφατα πολυακούσθηκε στο forum και θα παρουσιασθεί στο test του Karmachoma , τo μικρο ή μάκρο voltage σήματος ή ρευματος που μεταφέρουν διαμορφώνει και ξεκαθαρίζει την υψηλή κορυφή από τα σύννεφα όταν αυτή υπάρχει αλλά δεν διακρίνεται . Διαβάσθε κάτι που συμφωνώ στο εκατό τις εκατό :

Pick a number. Let’s make it a big one. Say, a million. Okay, you can spend a million dollars on the world’s best source components, amplifiers, speakers— you name it. But no matter what you spend or how good the components are, they can only sound as good as the cables connecting them. Buy great components and connect them with average cables and you’re destined to have average sound.
Conversely, if you buy average components and connect them with great cable, you’re destined to have average sound as well. In the final analysis, your sound quality will always be limited by the weakest link in your audio system. More often than not, that weak link is the cable.


Από το site της EMM LABS. Το καλό σύστημα θα ακούγεται πολύ καλά με κάποια x καλώδια, εαν όμως με μικρή θα έλεγα προσπάθεια και αρκετή εμπειρία βρείτε το matching με ακριβά καλώδια , τότε δεν έχετε τίποτα άλλο να ψάξετε πλην του κακου-καλού tweaking παίζοντας εκτός γηπέδου εταιρίας αλλάζοντας capacitors ή μέρη του ενισχυτή επί παραδείγματι (κατί ελαφρώς αμαρτωλό). Στο ρεύμα...ομοίως. Βαση πάντα το καλό ρεύμα, το καλό AC Power cable μαζί με το καλό conditioner. Μην προδικάζετε. Εχω ακούσει μέτρια συστήματα όπου με πολύ καλά καλώδια το μέτριο που προσφέρουν είναι πολύ ανώτερο ακριβότερων ενισχυτών και CD με μεσαίας τάξης καλώδια. Τελευταία άκουσα ενα Musical Fidelity A5 με το Acoustic Zen Silver Reference Mk2 και Cardas ρεύματος εναντι καλωδίου 300 ευρώ και πάθαμε σόκ από λεπτομέρεια, διαφάνεια και ευγένεια. Τί σου είναι τα καλώδια.
 
Last edited by a moderator:
η μαλλον παρτε ενα ι ποντ και βαλτε του εμα καλωδιο των 10.000 ευρω
θα παιξει καλυτερα απο μαρκ λεβινσον
 
Re: Απάντηση: Περί καλωδίων ρεύματος

Λοιπον ς υποθεσουμε Γιωργο οτι υπαρχουν οι διαφορες στα καλωδια ρευματος και ας υποθεσουμε οτι εχεις και ενα αξιολογο ζευγος ηχειων των 10,000 ευρβ.
Για να παρεις 3 απο τα παραπανω καλωδια θες9.000 ευρω συν αναλογα ιντερκονεκτ καλωδια ηχειων κ.λπ. Πιστευεις οτι αν εδινες αυτα τα λεφτα για να παρεις ενα ζευγαρι ηχειων των 20.000 ευρω αντι για των 10.000 και αφηνες τα κοινα καλωδια ρευματος δεν θα ηταν πολυ μεγαλυτερη η ηχητικη βελτιωση;
Aρα υπαρχει και ενα οριο και μια λογικη στην καθε αγορα τα αλλα ειναι παραλογισμος

υ.γ. δεν αναφερομαι προσωπικα ετσι, μιλαω τελειως γενικα για την λογικη του χαι εντ, οπως πχ να παιρνεις ενα σι ντι πλευερ των 5,000 ευρω και να εχεις ενισχυτη εναν ΑV των 1000 ευρω.

Αυτό δεν ισχύει απαραίτητα και εξαρτάται από το ηχείο.

Υπάρχουν ηχεία των 10.000 που παίζουν καλύτερα από άλλα υπερδιπλάσιας αξίας.

Εκτός αυτού η επένδυση σε καλώδια πρέπει να έχει ένα όριο και πρέπει να γίνεται κατόπιν επίπονων δοκιμών.

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να ξεπερνά το 15% - 20% ανά συσκευή ή όλου του συστήματος αν θέλετε. Και πάλι όμως αυτό είναι σχετικό και όχι απόλυτο, γιατί με πειραματισμούς μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ότι με καλώδια interconnect π.χ. ίδιας αξίας με το CD που θα συνοδέψουν παίρνει καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με ένα CD διπλάσιας αξίας που άκουσε.

Επουδενί όμως δεν θα πρότεινα σε κάποιον να επενδύσει σε καλώδια αξίας εφάμιλης με το σύστημά του.
Θα ήταν ατόπημα

Όλα είναι θέμα εμπειρίας, επιλογών και δυνατοτήτων.
 
Re: Ουδέτερος, ουδέτεροι κ.α. πολλά

Κι εγώ στα γρήγορα, Αργύρη,

Να απαντήσω στην ερώτηση περί ουδετέρου. Δεν ξέρω ακριβώς τί εννοείς με την λέξη "κοινός" αλλά ο ουδέτερος που παρέχει η ΔΕΗ είναι έτσι κι αλλιώς κοινός.

Στο τριφασικό ρεύμα, η παροχή της ΔΕΗ είναι οι τρεις φάσεις R-S-T, ο ουδέτερος και η γείωση. Κατά τους κανονισμούς, το κτήριο πρέπει να έχει ΔΙΚΗ του γείωση, ανεξάρτητα αν η ΔΕΗ στην παροχή δίνει (τις περισσότερες φορές) ΚΑΙ αγωγό γείωσης.

Από κει και πέρα, η διανομή γίνεται μέσω των μετρητών, ξεχωριστά σε κάθε διαμέρισμα.

Στην περίπτωσή μου, ο χώρος του συστήματος έχει δικό του μετρητή (ρολόϊ), οποίος φυσικά τροφοδοτείται από το κοινό καλώδιο τροφοδοσίας του κτηρίου (δύο διαμερίσματα, ένα κατάστημα, και ο χώρος κοινοχρήστων συν το προσφάτως κατασκευασθέν στούντιο Home Theater).

Με την γενικότερη έννοια, ο ουδέτερος είναι λοιπόν, κοινός σε όλο το κτήριο και ξεχωρίζει στους μετρητές. Αυτό δεν μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να το αλλάξει.

Κύριε Μελά θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω στο θέμα της γείωσης.

Η γείωση του διαμερίσματος ενδέχεται, και είναι τις περισσότερες φορές σίγουρο, να 'βρωμίζει' από την επιστροφή συσκευών όπως οι φούρνοι, μικροκυμάτων, πλυντήρια κ.ο.κ.

Όποιος θέλει να απαλλαγεί από αυτό το πρόβλημα μπορεί να φέρει ξεχωριστή γείωση από τον κήπο της πολυκατοικίας ή ενός διαμερίσματος και να την ρίξει αποκλειστικά στον χώρο που τροφοδοτείται το Audio κομμάτι.

Έτσι τουλάχιστον μπορεί κάποιος να έχει τουλάχιστον πιο 'καθαρή' γείωση και εφόσον έχει την εμπειρία πολύ καλύτερη...

Πάντα φιλικά.

Κ.Π.
 
και επειδη ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο
μπορω να βελτιωσω και την γειωση
οχι δεν ηταν δικη μου ιδεα
αλλα του μπαμπη του χαιτα
 
Όποιος θέλει να απαλλαγεί από αυτό το πρόβλημα μπορεί να φέρει ξεχωριστή γείωση από τον κήπο της πολυκατοικίας ή ενός διαμερίσματος και να την ρίξει αποκλειστικά στον χώρο που τροφοδοτείται το Audio κομμάτι.

σωστα και μαλιστα γειωση αστερα αν ειναι σε χωμα.
 
Απάντηση: Re: Περί καλωδίων ρεύματος

Π.Μελά
1. Εξυπακούεται οτι τα καλώδια ρεύματος είναι τερματισμένα εργοστασιακά και δεν θα τα φτιάξεις εσύ ή κάποιος άλλος.
2.Ότι έχεις πρίζες στον τοίχο για κάθε μηχάνημα και αν είναι δυνατόν ξεχωριστές γραμμές με δικιά τους ασφάλεια από τον πίνακα.
3.Το σύστημά σου έχει καλό ήχο και θέλεις να τον βελτιώσεις.
4. Προτού πειραματιστείς παίξε λίγη ώρα μουσική να ζεστάνεις το σύστημα.
5. Χαλάρωσε πιες λίγο κόκκινο ξηρό κρασί. Εχε χρόνο στη διάθεσή σου, μη βιάζεσαι. Μην αυθυποβάλλεσαι για το καινούργιο και ακριβότερο καλώδιο.

Τότε δεν έχεις παρά να κάνεις μία-μία τις αλλαγές των καλωδίων ρεύματος παίζοντας ένα αντιπροσωπευτικό κομμάτι μουσικής που σου αρέσει.
Το ακούς στο σύστημά σου. Λίγα λεπτά αρκούν.
Μετά αλλάζεις το καλώδιο του προ ή της πηγής [cdp] όποιο προτιμάς. Ξαναακούς το ίδιο κομμάτι και βγάζεις συμπέρασμα. Εδώ σπουδαίο ρόλο παίζει η εμπειρία και η γνώση που διαθέτεις. Μην επιρρεάζεσαι από τον οποιονδήποτε.
Μετά συνεχίζεις με τους τελικούς παίζοντας ξανά το ίδιο κομμάτι. κ.ο.κ., κ.ο.κ.
Αν θες τη γνώμη μου: αξίζει να μπεις στον κόπο.
Η απόδοση δεν μετριέται με αριθμούς. Η ικανοποίηση [αν τελικά θα είναι έτσι] δεν μετριέται με ποσοστά και αριθμούς. Η απόλαυση δεν μπαίνει σε αυτή τη λογική, δεν μετριέται!!! Είναι μοναδική!!Λ.Σ.

νομιζω λιγα λεπτα μπορει να ειναι καταστρεπτικα
πριν αρκετα χρονια ειχα αγορασει ενα καλωδιο
300 χιλιαρικα
και ενας φιλος μου εδωσε ενα κιμπερ 8tc μεσα σε ενα αλλο 8tc
και μου ειχε πει οτι επαιζε ιδια με το δικο μου
λεω λες να?
και το δοκιμασα οι πρωτες εντυπωσεις ηταν
οτι τα καλωδια ηταν σχεδον ιδια
αλλαζοντας κομματι και βαζοντας κατι με τυμπανα
ευτυχως το κιμπερ εμεινε πισω αλλιως θα πουλαγα 3 καλωδια των 300 χιλιαδων
πιστευω οτι χρειαζεται εντατικες δοκιμες με διαφορετικες
συνθηκες ακροασεις στο ιδιο παντα συστημα για να εισαι οσο το δυνατο πιο κοντα στο αντικειμενικο
με σεβασμο αρτζι
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί καλωδίων ρεύματος

- Οπλισμένο (armoured) είναι ένα καλώδιο που φέρει οπλισμό..πχ οβίδες, νάρκες, κανιόνια κλπ κλπ...
Άντε άσχετοι...εγώ θα σας τα μαθαίνω όλα!!!!:award:

και με κάλτσα παραλαγή για να μην το πιάνει το μάτι :twoguns:
 
Παντως αν κανετε αναζητηση για την μεγαλυτερη απατη στον χωρο του οντιο, το πρωτο που σας βγαζει ειναι αυτο

Biggest Lies in Audio

1 The cable lie

Logically this is not the lie to start with because cables are accessories, not primary audio components. But it is the hugest, dirtiest, most cynical, most intelligence-insulting and, above all, most fraudulently profitable lie in audio, and therefore must go to the head of the list. The lie is that high-priced speaker cables and interconnects sound better than the standard, run-of-the-mill (say, Radio Shack) ones. It is a lie that has been exposed, shamed, and refuted over and over again by every genuine authority under the sun, but the tweako audio cultists hate authority and the innocents can’t distinguish it from self-serving charlatanry. The simple truth is that resistance, inductance, and capacitance (R, L, and C) are the only cable parameters that affect performance in the range below radio frequencies. The signal has no idea whether it is being transmitted through cheap or expensive RLC.

Yes, you have to pay a little more than rock bottom for decent plugs, shielding, insulation, etc., to avoid reliability problems, and you have to pay attention to resistance in longer connections. In basic electrical performance, however, a nice pair of straightened-out wire coat hangers with the ends scraped is not a whit inferior to a $2000 gee-whiz miracle cable. Nor is 16-gauge lamp cord at 18¢ a foot. Ultrahigh-priced cables are the biggest scam in consumer electronics, and the cowardly surrender of nearly all audio publications to the pressures of the cable marketers is truly depressing to behold. (For an in-depth examination of fact and fiction in speaker cables and audio interconnects, see Issues No. 16 and No. 17.)
 
και καποιοι που εχουν θετικη γνωμη για τους παραπανω

"There is a countervailing force among audio magazines… I'm referring to The Audio Critic…an effective antidote to the self-serving silliness of the other audio-buff publications… The Audio Critic's reviews are models of rationality, coherence, and technical competence."
—LARRY KLEIN in Electronics Now
(Larry Klein is the former Technical Editor ofStereo Review, predecessor of
Sound&Vision.)


"I always enjoy reading your nice little magazine. It is a pleasure to see that you have managed after all these years to continue to speak the truth and keep your sense of proportion and humor."
—R. A. GREINER
Emeritus Professor of Electrical and Computer Engineering
University of Wisconsin


"The Audio Critic…shines by an absence of the typical technical nonsense that I find in all the other audio magazines. On top of that the tone of presentation makes it so much more readable…"
—SIEGFRIED LINKWITZ*
Linkwitz Lab, Corte Madera, CA
*of Linkwitz-Riley crossover fame


"…‛Accountability in audio journalism' and your no-nonsense, rational approach to product reviews are a refreshing change and a source of continuing entertainment for me."
—JOSEPH D'APPOLITO, Ph.D.*
Andover, MA
*of D'Appolito speaker geometry fame