- 11 September 2010
- 4,223
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: JPlay
Οι παρανοήσεις που υπάρχουν είναι διότι πολύ λίγοι άνθρωποι είναι πραγματικοί power users, αφενός..., αφετέρου γίνετε σύγχυση με όλες τις άλλες εργασίες που κάνει ένα pc και με αυτές του ήχου, που είναι πολύ μοναδική περίπτωση...
Πιστεύω ότι απαγορεύεται το OC σε pc ήχου... και προσωπικά (επειδή είμαι/ήμουν παιχνιδάς FPS) έχω σταματήσει αυτά τα κόλπα από τότε που πήρα i7...
Δεν κατάλαβα αυτό με την ενέργεια που λες... το ιδανικό audio pc θέλει μάλλον custom τροφοδοσία σταθεροποιημένη, και όχι απλά τροφοδοτικά pc όσο καλά ή μεγάλα και αν είναι...
Επίσης το ιδανικό audio pc, θα πρέπει να κάνει μόνο αυτή την δουλειά, και όχι άλλη...
Αν ο επεξεργαστής λειτουργεί στο ελάχιστο, κατά την διάρκεια αναπαραγωγής δεν βλέπω το λόγο για κάποιο θηρίο επεξεργαστή... μνήμες μπορεί να βάλει κανείς αρκετή αλλά πάνω από 8gb δεν νομίζω ότι θα έχει οποιοδήποτε πρακτικό αποτέλεσμα...
Μητρικές gaming, δεν είναι απαραίτητες, έχουν πολλά άχρηστα μπλιμπλίκια επάνω...
Η καλύτερη μέση λύση είναι ένα απλό λάπτοπ μεσαίας κατηγορίας (i3-i5) με SSD και 6-8gb ram... ή φυσικά Mac...
Τάσο δεν έχεις άδικο, μιλήσαμε για Jplay... αναφέραμε και το Fidelizer... αναφερθήκαμε στις διαφορές, μιλάμε για hardware,...τώρα εγώ δεν επέμενα στο jitter, αλλά όπως λες ας το ονομάσουμε ότι θέλουμε... αλλά το φαινόμενο ΥΠΑΡΧΕΙ και ΠΑΡΑΥΠΑΡΧΕΙ... και μάλιστα έντονο πολλές φορές...
Σαφώς και έχει βάση αυτό που λες,και η γνώση του τι κάνει κάθε διεργασία σε έναν υπολογιστή είναι απαραίτητη.
Έχω χρησιμοποιήσει προγράμματα σαν το fidelizer σε πολύ πιο extreme μορφή παλιότερα (ήμουν τρελό overclockάκι,ακόμα κάπου πρέπει να έχω τα χωνιά του υγρού αζώτου) μέχρι που κατέληξα μοιραία όπως όλοι άλλωστε να τα κλείνω χειροκίνητα και όπως και όποια θέλω εγώ.
Και επίσης σαφώς πρέπει να κοιτάζουμε τον ενεργειακό σχεδιασμό και την διαχείριση ενέργειας μιας μητρικής.
Κι όμως,αυτό που λέει η λογική το οτι δηλαδή θα έπρεπε να ορίζουμε αυτή την ενέργεια στο ελάχιστο,αντιβαίνει εντελώς ότι κι αν έχω διαβάσει σε άρθρα και συζητήσεις.
Κι όλες οι ευκολίες που προσφέρουν οι σύγχρονες μητρικές που παραμετροποιούνται απολύτως στα γούστα μας όσον αφορά ενέργεια,τροφοδοσία υποσυστημάτων,κατανάλωση,κλπ,αποφεύγονται δια ροπάλου.
Πως να βρει άκρη κανείς;
Οι παρανοήσεις που υπάρχουν είναι διότι πολύ λίγοι άνθρωποι είναι πραγματικοί power users, αφενός..., αφετέρου γίνετε σύγχυση με όλες τις άλλες εργασίες που κάνει ένα pc και με αυτές του ήχου, που είναι πολύ μοναδική περίπτωση...
Πιστεύω ότι απαγορεύεται το OC σε pc ήχου... και προσωπικά (επειδή είμαι/ήμουν παιχνιδάς FPS) έχω σταματήσει αυτά τα κόλπα από τότε που πήρα i7...
Δεν κατάλαβα αυτό με την ενέργεια που λες... το ιδανικό audio pc θέλει μάλλον custom τροφοδοσία σταθεροποιημένη, και όχι απλά τροφοδοτικά pc όσο καλά ή μεγάλα και αν είναι...
Επίσης το ιδανικό audio pc, θα πρέπει να κάνει μόνο αυτή την δουλειά, και όχι άλλη...
Αν ο επεξεργαστής λειτουργεί στο ελάχιστο, κατά την διάρκεια αναπαραγωγής δεν βλέπω το λόγο για κάποιο θηρίο επεξεργαστή... μνήμες μπορεί να βάλει κανείς αρκετή αλλά πάνω από 8gb δεν νομίζω ότι θα έχει οποιοδήποτε πρακτικό αποτέλεσμα...
Μητρικές gaming, δεν είναι απαραίτητες, έχουν πολλά άχρηστα μπλιμπλίκια επάνω...
Η καλύτερη μέση λύση είναι ένα απλό λάπτοπ μεσαίας κατηγορίας (i3-i5) με SSD και 6-8gb ram... ή φυσικά Mac...
Τάσο δεν έχεις άδικο, μιλήσαμε για Jplay... αναφέραμε και το Fidelizer... αναφερθήκαμε στις διαφορές, μιλάμε για hardware,...τώρα εγώ δεν επέμενα στο jitter, αλλά όπως λες ας το ονομάσουμε ότι θέλουμε... αλλά το φαινόμενο ΥΠΑΡΧΕΙ και ΠΑΡΑΥΠΑΡΧΕΙ... και μάλιστα έντονο πολλές φορές...