Περί Σαββόπουλου...

Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Που ακριβώς αναφέρω οτι θεωρείται καλός ο bach επειδή είναι άλλης εποχής;

ποιος σου ειπε οτι ο Μπάχ δεν θα επαιζε οτι ο Κένι Ουεστ, αν ζουσε αυτη την εποχή;

μην συγκρίνεις κλασική μουσικη με σύγχρονη..
ολοι αυτοι αν ζουσαν στην εποχή μας ισως δεν τους ήξερε κανεις..
και το ανάποδο φυσικα..

ας ξεκολλήσουμε απο το παρελθόν και ας δούμε και τον σύγχρονο κόσμο γύρω μας,

Δεν το λες ευθέως, αλλα νομίζω ότι αυτό είναι το νόημα των γραφομένων σου, αν κατάλαβα λάθος, I stand corrected.
 
Πιστευω οτι ειναι γελειο να συγκρινουμε Bach με οποιονδηποτε και ακομα λιγοτερο απο με καποιον με ενα μικροφωνο στο χερι...

Ο "Bach σημερα" δεν υφισταται ουτε σαν υποθεση εργασιας. Ο Bach δεν υφισταται να υπαρχει σημερα.
 
Σε ποιον Bach αναφέρεστε;Τον frontman των Skid Row; :flipout:

-Sebastian-sebastian-bach-31699897-200-200.jpg
 
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

ανωτερη τέχνη ειναι αυτη που σου αρέσει
κατώτερη τέχνη αυτη που δεν σου αρέσει.

Σύμφωνα με τον ανωτέρω αφορισμό, αφού μου αρέσει ο Τερλέγκας και δεν μου αρέσει ο Μπαχ, συνάγεται ότι η τέχνη του Τερλέγκα είναι ανώτερη αυτής του Μπαχ.
:chinscratch:
Κάπου υπάρχει λογικό κενό αλλά αδυνατώ να το καταδείξω με όρους της Αισθητικής...
 
Εχω δει κάμποσα βίντεο με πρόσφατες σχετικά συνεντεύξεις του,στις οποίες μας καλεί να σταματήσουμε σαν λαός να είμαστε διεφθαρμένοι.. Από που;Απο το Σκάι και τα υπόλοιπα μέσα που τόσα χρόνια προωθούσαν την αρπαχτή και την ευτέλεια σε όλα τα επίπεδα..

Αναπαραγει ανερυθριαστα το δογμα της συλλογικης ευθυνης που ειναι
γνωστο ποια καθεστωτα χρησιμοποιησαν.
Το μονο που εμεινε απο το παλιο καλο(?) Νιονιο ειναι μερικα τραγουδια
για να αναπολουμε την εποχη της νιοτης μας. Κατι ειναι κι αυτο.
 
Ο Σαββοπουλος ειχε καποιους καλους δισκους. Κατα κυριο λογο τα πρωτα του.
Φυσικα την ιδια εποχη υπηρχαν οι Socrates, Poll, Sun of Greece, Τα 4 επιπεδα της υπαρξης, ο Τουρνας με τα σολο αλμπουμ του και αρκετα ακομα.
 
Χωρίς να είμαι της εποχής του Σαββοπουλου νομιζω ότι ούτε τα παλιά του τραγούδια μείνανε,
ή τουλάχιστον δεν έμειναν ανεπηρεαστα από την πορεία του δημιουργού τους που καταντησε σχεδόν γελοία.

Από το "φορτηγό" μέχρι το "κούρεμα" στα τραπεζάκια έξω και προσφάτως στο δόγμα της συλλογικής ευθύνης... όλα αυτά ένα τσιγάρο δρόμος για τον Νιόνιο...
 
Εγώ νομίζω πήραν τα μυαλά του αέρα ασχολήθηκε με παντός επιστητού και έγινε αντιπαθητικός. Τύπου Νταλάρας κλπ. Δεν αρκεί μόνο το ταλέντο. Χρειάζεται και ήθος.

Ο Θεοδωράκης βέβαια και αυτός ασχολήθηκε, αλλά είναι τόσο αποστομωτικά μεγαλειώδες το έργο του που συγχωρείται στη συνείδηση του κόσμου.
 
Δε θα λεγα ότι διακρίνω επιρροές από αμερικανική φολκ στο Σαββόπουλο. Του άρεσε ο Μπομπ Ντυλαν, επηρεάστηκε από αυτόν και το γενικότερο πνευμα εκείνης της εποχής, ως εκεί...

Εννοείται ότι οποιαδηποτε σύγκριση με Μάνο ή Μίκη είναι άνευ νοήματος, στα όρια της βλασφημίας θα λεγα...
 
Εννοώ σε σχέση με την κατάταξή του στο ροκ. Αν ήταν να επιλέξω μεταξύ των δύο, τουλάχιστον το Φορτηγό, πιο κοντά σε φολκ μου κάνει παρά σε ροκ. Όχι Ντύλαν, αλλά ίσως Μπομπ Σέγκερ κλπ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάντως σαν μορφή του ελληνικού τραγουδιού βρίσκω οπωσδήποτε θετικό το πρόσημό του. Σαφώς όχι Νταλάρας. Ούτε θα τον κρίνω με μέτρο τη σημερινή του παρουσία και τις απόψεις που εκφράζει (γενικώς δεν θα τον έκρινα από αυτό, ίσως αν ήταν νεοναζί και πάλι παίζει).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Για να καταλάβει κανεις ποσο μεγάλος είναι ο Bach πρέπει να ακούσει τους σύγχρονους του. Όταν το έκανα συνειδητοποίησα ότι το εκπληκτικό με αυτόν τον άνθρωπο ήταν ότι δεν έκανε κάτι διαφορετικό από τους άλλους συνθετες. Όλοι συνέθεταν φούγκες, κανόνες, κοντσέρτα, καντάτες, ορατόρια κλπ. Και ο Couperin, και ο Telemann, και ο Vivaldi...Απλά ο Bach τα συνέθετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ από όλους τους άλλους της εποχής του (και όλων των άλλων εποχών εδώ που τα λέμε).

Οποτε το επιχείρημα ότι θεωρούμε το Bach καλύτερο από τον Kanye West επειδή ανήκει σε άλλη εποχή καταρρίπτεται.


Αν δεν κάνω λάθος, και ο Χάυδν τον Μπετόβεν, Μπαχ του έβαζε να μελετήσει. Νομίζω αυτό τα λέει όλα. Η μουσική δεν είναι θέμα εποχής. Αν μη τι άλλο κάποια ιερά τέρατα υπάρχουν πέραν των εποχών.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Αν δεν κάνω λάθος, και ο Χάυδν τον Μπετόβεν, Μπαχ του έβαζε να μελετήσει. Νομίζω αυτό τα λέει όλα. Η μουσική δεν είναι θέμα εποχής. Αν μη τι άλλο κάποια ιερά τέρατα υπάρχουν πέραν των εποχών.
Ο Μπετοβεν θαυμαζε τον Μπαχ για την αρμονια του. Οπως και ο Μοτσαρτ( τυχαια ακουσε τον Μπαχ. Δεν ειχε ασχοληθει μαζι του μεχρι μια τυχαια ακροαση) για την τεχνικη του. Ομως ο Μπαχ για τουλαχιστον 100 χρονια απο τον θανατο του ηταν πισω απο αλλους μουσικους σε εκτίμηση γιατι ακομη και για την εποχη του οι συνθεσεις του ηταν , ξεπερασμενες... Στην εποχη του ηταν αναγωρισμενος οργανιστας και οχι συνθετης. Μαλιστα για 50 χρονια απο τον θανατο του τα εργα του ειχαν προκαλεσει "διχονια" για την αποκατασταση της θεσης του Μπαχ ως κρυφαιου ολων γιατι η υπερβολη στην τεχνικη επισκιαζε οποιαδήποτε μελωδικοτητα.
Ισως η απλοτητα που διαδεχτηκε τον κλασικισμο και τον ρομαντισμο στη μουσικη βρηκε μετα απο 100 χρονια μια πηγη 1000 εργων που επανεφερε μια ισορροπία μεταξύ της μελωδιας και του νεοτερισμου και της αυστηρης αρμονιας και αντιστικτικης τεχνικης.

Προσωπικα ο Μπαχ μου προκαλει ελκος ειτε διαβαζοντας ειτε ακουγοντας τον...
 
Πρέπει να οριστούν τα στοιχεία που κάνουν κάποια μουσική ή μουσικό, ροκ, αλλιώς η συζήτηση πέφτει σε τέλμα.