Μόνο το "Μεταφορές Εκδρομές Ο Μήτσος" πιστεύω πως αξίζει από Πουλικάκο.
Και ο Νιόνιος για μένα, τελειώνει στην ¨Ρεζέρβα" ως Σαββόπουλος. Μετά το ρίχνει στην κονόμα.
Στο "Μεταφοραι εκδρομαι" υπαρχει ΕΝΑ τραγουδι που ξεχωριζει. Τραγουδαρα που παιζει και στο φιλμ Αλντεμπαραν. Το Πρωτο: σκονη, πετρες, λασπη...
Ολα τα αλλα ειναι τραγουδακια πανω κατω.
Το αλμπουμ που εγινε γνωστο και αγαπηθηκε πραγματικα απο το κοινο εκεινο τοτε ηταν το Crazy Love στου Ζωγραφου.
Αλλα αμα προσεξεις κανενα τραγουσι δεν ειναι συνθεση δικη του. Ολα ξενες διασκευες.
Ενας συμφορουμιτης τον παρομοιαζει με τον Ζαππα... Ασχετο απο το αν ο Ζαππα ειναι τοσο αποδεκτος μουσικα, για μενα μεσα στα 100 κρατας τα 10, και οχι σαν τι μουρη πουλαγε, (βλακειουλες του υπερεγω του δηλαδη), δεν βλεπω σε τιποτα ποιαδηποτε μουσικη σχεση. Ουτε καν οργανικη.
Αλλα ενταξει το νημα δεν ειναι του Πουλικακου, οχι ακομα, αν και το καλυτερο του τραγουδι ειναι ενα τελευταιο "Ανοιξε Πετρο ανοιξε", οχι κατι σημαντικο μουσικα αλλα τουλαχιστον ανθρωπινα συγκινητικο.
Παντως αυτο που λεει ο Ζαγγογιαννης. Δεν ηταν 100% στα μυαλα του. Απο νεαρης ηλικιας. Ηταν μεγαλοαστος και παμπλουτος. Και εμεινε στην ψαθα. Χιππυς Ελληνας, με ολο διαμονες στα γραντ χοτελ της Ευρωπης.
Μαντεψτε απο τι ; Οχι δεν μοιρασε στους φτωχους.
Λοιπον καμμια συγκριση με Σαββοπουλο ακομα και σε αυτο, το κοινωνικο κομματι. Οπου δουλευε σερβιτορος και αχθοφορος, φτωχος νεος που εγκατελειψε τις σπουδες, και εμενε φιλοξενουμενος στην Αθηνα για να μοιρασει την μουσικη του στους κατεχοντες, στις αρχες.